Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#73671 Το τι βγάζουν είναι πολύ σχετικό...
HF για ποιό μοντέλο κοιτάς...?
Τα ρ53 ήταν μακράν τα πιο ζημιάρικα... Το ρ56 σε πολύ καλύτερη μοίρα και το f/l του '11 το λες και απροβλημάτιστο...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#73681 Αυτή τη στιγμή το έχω βάλει σε πάγο το... εγχείρημα, αλλά αν ξαναμπεί, μιλάω για R56 και αυτόματο. Κι αν φτάνουν τα λεφτά για το S, αλλιώς το απλό.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#84472 Το μινι cooper S του 2006 πεταξε το ενα μπουζι.. και προτεινει το συνεργειο βγαλσιμο καπακι νεες βολτες φλατζες κ.λ.π. κοστος ανταλλακτικων και εργασιας περιπου 600 δειχνει λογικο?? το συνεργειο το εμπιστευομαι.. για την δουλεια μεχρι τωρα...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#84540 Ελα ντε???!!!! εδω 3 χρονια ειχαν αλαχτει... με NGK... ξαφνικα εκανε τρεμουλο στο ρελαντι και σε στιγμη που ηταν μπλοκαρισμενος ο δρομος Σαββατο βραδυ, αρχισε να κανει τρομερο μεταλλικο θορυβο επεσε η ισχυς και τερμα...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#84566 Σοβαρή βλάβη πάντως...Αν δεν φτιαχτεί σωστα μπορει να ξανασυμβεί.
Εν τω μεταξύ σήμερα ανέβασε θερμοκρασία και το άλλο mini ...Δε ξέρω γιατί,είναι συνεργείο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#84568
kostis20 έγραψε:Γιατί το πέταξε το μπουζί?


καποια ματσολια προφανως στο βιδωμα.

@224 ψαξτο μηπως δεν βγαλεις το καπακι και την βγαλεις με κανα 100ρικο.
υπαρχουν μουφες(helicoil) που θα βιδωσουν πανω στη χαλασμενη βολτα της μπουζοτρυπας.
Απλα θελει προσοχη στα γρεζια(το κολαουζο βουτηγμενο στο γρασσο ωστε να κραταει τα γρεζια),και καλο φυσιγμα καθαρισμα.
ρωτα σε αλλα συνεργεια εαν μπορουν να το αναλαβουν.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#84637 Υπάρχουν τεχνικοί σαν αυτούς: http://www.speiromata.gr/episkevi/ που πάνε στα συνεργεί και επισκευάζουν επί τόπου τα σπειρώματα.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#84645
dimviii έγραψε:
kostis20 έγραψε:Γιατί το πέταξε το μπουζί?


καποια ματσολια προφανως στο βιδωμα.

@224 ψαξτο μηπως δεν βγαλεις το καπακι και την βγαλεις με κανα 100ρικο.
υπαρχουν μουφες(helicoil) που θα βιδωσουν πανω στη χαλασμενη βολτα της μπουζοτρυπας.
Απλα θελει προσοχη στα γρεζια(το κολαουζο βουτηγμενο στο γρασσο ωστε να κραταει τα γρεζια),και καλο φυσιγμα καθαρισμα.
ρωτα σε αλλα συνεργεια εαν μπορουν να το αναλαβουν.

Dimviii, helicoil σε σπείρωμα για μπουζί δε σε αγχώνει; Το μεγαλύτερο πρόβλημα του helicoil είναι η διαφορετικοί συντελεστές θερμικής διαστολής και αυτό είναι το χειρότερο σημείο! Αλουμινένιο δεν είναι το καπάκι; Πιο λογικό μου φαίνεται να βρεις ενα μτχ καπάκι με κανα 250-300ρι και να το αλλάξεις... :s_sad
Άβαταρ μέλους
By 224v
#84829 @ D-jet, ναι παιζει και αυτο το σεναριο του μεταχειρισμενου (πουλιοτανε ενα με ολες τυις βαλβιδες εκκεντροφορο κ.λ.π) απλα δεν ξερεις την προιστορια του. απο χρηματα θα παει στα ιδια με τη δουλεια βαλε βγαλε κ.λ.π. Πιστευεται δλδ οτι οι βολτες στο μπουζι δεν ζωριζονται κατα την λειτουργεια του κινητηρα, με την συμπιεση περιπου 8:1 και βαλε. θα πλανισουν και το καπακι οποτε θα ανεβει κατα τι ακομα η συμπιεση, θα αλλαξουν τηνφλατζα με μεταλλικη... κ.λ.π. προσωπικα θελω να γινει σωστη δουλεια και να μην εχει συνεχεια σε προβλημα οπως ηταν μεχρι τωρα, στα 45000 μιλια που εχει.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#92631 Η επισκευη πηγε πολυ καλα ηδη εχει κανει 1000χλμ μετα το κλεισιμο του κινητηρα, παρατηρησα μια μικρη βελτιωση στην λειτουργεια και την ισχυ. ισως το πλανισμα στο καπακι ειχε αυτο το αποτελεσμα.. κοστος 700 ευρω με αποδειξη...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#92712 Απο 28.150 ευρω το νεο Mini John Cooper Works...

http://www.zougla.gr/automoto/article/t ... stin-elada

...απο την εκθεση Γενευης:



Eιμαι περιεργος να δω πως θα τα καταφερνει, χωρις μηχανικο μπλοκε, παροτι λενε οτι η αναρτηση ειναι αναβαθμισμενη σε σχεση με την ηδη sport του S, αλλα και το ηλεκτρομπλοκε με νεα ρυθμιση... :hmmm:

Εκτος εαν διατεθει αργοτερα μηχανικο μπλοκε μεσω της JCW...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#198728 Πωπω το ζαχαρωνα στην αγγελια... Τι ωραιο!!