Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By JBT
#443293 :(
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#443503
blinkys έγραψε:@Μορφέας σόρρυ my friend, αλλά το ΤΤ που είχες δεν θεωρείται με τίποτα από τα πιο καλοστημένα FWD. Τσέκαρε λίγο τι πουλούσε εκείνο τον καιρό ο ανταγωνισμός (ακόμα και ο ενδοεταιρικός) και θα το καταλάβεις μόνος σου.

Εγω σόρρυ αλλά έχεις λάθος. Ηταν απο τα πιο καλοστημένα γενικά και σίγουρα το πιο καλοστημένο fwd του ομίλου. Δεν ειναι επι του τοπικού όμως, όπως ούτε και η διάταξη ή η εξέλιξη της 911...

Κίκιζας . έγραψε:Εγω απλως απαντω σε μια ΑΠΟΛΥΤΗ τοποθετηση, αυτη συγκεκριμενα:
Anonymous Founder έγραψε:Έχω οδηγήσει μερικές δεκάδες μπροστοκίνητα και κάποια ήταν/είναι εξαιρετικά. Αλλά κανένα εμπροσθοκίνητο, δεν θα φτάσει ένα καλό πισωκίνητο.

To αν ειναι το ενα ακριβοτερο και το οτι εμπαινε μεσα η Honda, δεν αφορα την κουβεντα στην πολυ συγκεκριμενη τοποθετηση του HF με την οποια φαινεται να συμφωνεις.

Επισης επι του προκειμενου ΔΕΝ ειναι θεμα φυσικης. Θεμα φυσικης -και εκει θα συμφωνουσα- ειναι ΜΟΝΟ σε περιπτωση ceteris paribus, κατι που ομως συμφωνα με τα παραδειγματα που ανεφερα (MCS vs RX-8 και το παραπανω) εδω δεν ισχυει.

Εσύ απλώς ψάχνεις να βρείς την "τρύπα" στα γραφόμενα του άλλου για να αισθανθείς οτι τον έβαλες στη θέση του με τις τιτανομέγιστες γνώσεις σου, ως συνήθως.
Αλήθεια, έχεις οδηγήσει back to back κάποιο Integra Type R και MX-5 NA?
Και αν ναι, οντως βρήκες καλύτερο οδηγικά, πιο ισορροπημένο, πιο καλοστημένο και με καλύτερη αίσθηση το 1ο? Γιατί γι'αυτό μιλάμε.
Ούτε πιο είναι πιο γρήγορο (και με τρίκυκλο γίνεται) ούτε πιο είναι πιο απόλυτο (σαν το καροτσάκι του σουπερμαρκετ).

Και ναι, είναι κατά πολύ και θέμα φυσικής.
Η κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα είναι δυναμικά σχεδόν το ίδιο προβληματική με το να έχεις φρένα μόνο πίσω. Και στις 2 περιπτώσεις αποφορτίζεται ο άξονας που χρειάζεται την περισσότερη πρόσφυση.
Προφανώς και αν είχαν εξελίξει για χ ψ λόγους τα φρένα μόνο πίσω όπως έκαναν με την μπροστινή κίνηση κάποια στιγμή θα ήταν αξιοπρεπεστατα και θα έκαναν μια χαρά τη δουλειά τους...
Άλλα ακόμα και τότε, ένα απλά καλό σετ μπροστινών φρένων θα ήταν καλύτερο απο οποιοδήποτε πίσω.-
Φυσικά τίποτα απο τα παραπάνω δεν σημαίνει οτι βρήκαμε το Άγιο Δισκοπότηρο της αυτοκίνησης. Υπάρχουν πολλές λάθος υλοποιήσεις επάνω στη σωστή βάση (είχα γράψει επανελλημένα στο άλλο φόρουμ προ 15ετίας τέτοιο παράδειγμα την εποχή που υπήρχαν παράλληλα στην οικογένεια το MCS R53 και SLK mkII).
Εξ'ου και η αναφορά μου σε καλό rwd και όχι γενικά στα rwd.

Κίκιζας . έγραψε:Παω τωρα να παιξω με κατι Matchbox μηπως και καταλαβω τιποτε... :s_crazy

Δε νομίζω να βοηθήσουν άλλα γιατί όχι...

Κίκιζας . έγραψε:Καθοτι οτι γραφω ειναι "δανεικο", αφου ειναι δανεικα τα αυτοκινητα και αρα εχω το...ακατανοητο. :s_yes

Γνωρίζω ανθρώπους που έχουν φάει τα αυτοκίνητα με το κουτάλι περισσότερο απο όλο το φόρουμ μαζί, άλλα δεν μπορείς να συζητήσεις μαζί τους ούτε 3 λεπτά με τα κολλήματα που τρώνε.
Η εμπειρία δεν σε κάνει απαραίτητα αντικειμενικό.

Κίκιζας . έγραψε:Για ποιο κομματι αναφερεσαι? Της αποτελεσματικοτητας?

P.S Πιο απλα αυτο που προσπαθω να πω μεσω των παραδειγματων ειναι οτι πισωκινηση απο μονη της δεν διασφαλιζει ανωτερη οδικη συμπεριφορα και ευχαριστηση εαν δεν συνοδευεται απο εναν αναλογα ικανο -για το συνολικο βαρος- κινητηρα με προοδευτικη αποδοση, αλλα και αντιστοιχα καλη αναρτηση.

Σου απάντησα παραπανω. Αναφέρομαι στο κομμάτι της ισορροπίας, του στησίματος και της αισθησης.
Καμία τεχνική λύση δεν είναι πανάκεια αν δεν υλοποιηθεί σωστά, προφανώς.
Η μετάδοση πίσω όμως ξεκινάει με πολλά πλεονεκτήματα που ΔΕΝ αντισταθμίζονται απο καμία υλοποίηση μπροστινής:
-Φόρτιση του σωστού άξονα κατα την επιτάχυνση είτε σε ευθεία είτε σε στροφές (κάτι το οποίο είναι αδύνατον να γίνει σε fwd αφού ο άξονας που θα "κάθεται" είναι πάντα ο πίσω)
-Ιδανική ισορροπία και κατανομη βάρους μπρος-πίσω (άχρηστο σε fwd)
-Απελευθερωση τιμονιού απο ανάδραση κίνησης
-Επικέντρωση του μπροστινού συστήματος μόνο σε ρόλο διέυθυνσης χωρίς να αναλώνεται σε σε διαμήκης προσφυση και κραδασμούς κίνησης.

Μπορεί να σκατώσει κάποιος κατασκευαστής όλα τα παραπάνω για να δώσει ένα μέτριο ή κακό αποτέλεσμα? Εύκολα... το έχουν κάνει πολλές φορές και θα το κάνουν άλλες τόσες...
Όμως όταν το κάνουν σωστά, έχουν οφέλη στο οδηγικό κομμάτι που τα μπροστοκίνητα απλά δεν μπορουν να αποκτήσουν.

Κίκιζας . έγραψε:Πφφφφφφ...Με δανεικο αυτοκινητο προσπαθεις να μας δειξεις οτι σκαμπαζεις απο δυναμικη συμπεριφορα τωρα? :protest:
Πηγαινε πρωτα αγορασε καμμια δεκαρια πισωκινητα, να "ψηθεις" στην εμπειρια, να λιωσεις καμμια ντουζινα λαστιχα και μετα ελα να μας πουλησεις μουρη! :rtfm: :shifty:

Ακόμα και αν δεχτούμε οτι εσύ σκαμπάζεις πολύ και καταλαβαίνεις απο μια βόλτα κλπ κλπ... για να κάνεις αντίλογο θα πρέπει να έχεις εμπειρία και απο την άλλη μεριά του νομίσματος...
Πόσες φορές λοιπόν . έμεινες για μερικά χρονια με ένα απο αυτά τα δυνατά αυτοκίνητα και ΔΕΝ είδες διαφορά με τον καιρό ή εξέλιξη σου μαζί με τις δυνατότητες του οχήματος ή διαφορά στην αποτελεσματικότητα αφου προσάρμοζες το οδηγικό σου στύλ ...? :)
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#443505
morpheus έγραψε:

Εσύ απλώς ψάχνεις να βρείς την "τρύπα" στα γραφόμενα του άλλου για να αισθανθείς οτι τον έβαλες στη θέση του με τις τιτανομέγιστες γνώσεις σου, ως συνήθως.


Αυτο το εκαναν αλλοι, ηδη απο το προηγουμενο forum και πλεον επειδη εχουν καταριφθει πανηγυρικα ολες οι τρολλαριστες, ειρωνικες αποψεις οπως και τυπου "γιατι ετσι" , οταν τωρα βγαινει καποιος και εχει ενσταση σε μια ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΨΗ ("Αλλά κανένα εμπροσθοκίνητο, δεν θα φτάσει ένα καλό πισωκίνητο.") με λογικα επιχειρηματα και προσωπικα παραδειγματα, ξαφνικα η υπαρκτη μειοψηφια γινεται "τρυπα".

Ε, οχι λοιπον δεν ειναι τρυπα, ειναι ΕΝΑ απλο απτο παραδειγμα που καταριπτει ΜΙΑ απολυτη τοποθετηση.
Απλα, χωρις τιτανιομεγιστες γνωσεις, αναζητηση και υποστηριξη της αληθειας, απο ποικιλες πηγες πληροφορησης και το δυνατον περισσοτερες προσωπικες εμπειριες, αυτο ναι...

morpheus έγραψε: Αλήθεια, έχεις οδηγήσει back to back κάποιο Integra Type R και MX-5 NA?
Και αν ναι, οντως βρήκες καλύτερο οδηγικά, πιο ισορροπημένο, πιο καλοστημένο και με καλύτερη αίσθηση το 1ο? Γιατί γι'αυτό μιλάμε.
Ούτε πιο είναι πιο γρήγορο (και με τρίκυκλο γίνεται) ούτε πιο είναι πιο απόλυτο (σαν το καροτσάκι του σουπερμαρκετ).


Ειναι ενα αλλο παραδειγμα αυτο, δεν τα εχω οδηγησει, εχω οδηγησει αυτα που ανεφερα πριν, συν καποια αλλα πισωκινητα.
Τωρα εαν εσυ στα σοβαρα, εχεις οδηγησει αυτα τα δυο και βρισκεις το ΜΧ-5 (ΝΑ) ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΙΚΑ απο το Integra Type-R DC2, αυτο δεν σημαινει οτι ισχυει κιολας.

Καθοτι μπορει να ισχυει μεν σε μια ωραια σαπουνε πλατεια, αλλα σε μια διαδρομη ευχαριστη, ουτε πιο καλοστημενο ειναι (ξεκαθαρα χειροτερη ακαμψια καταρχας, με οτι αυτο συνεπαγεται και σε λιγοτερη πληροφορηση του εμπρος και πισω αξονα, αλλα και πιο πλαδαρη oem αναρτηση συγκριτικα) και ουτε καλυτερο οδηγικα μπορει να ειναι απο ενα σημαντικα ισχυροτερο αυτοκινητο, πιο ακμαπτο και πιο καλοστημενο (περα απο την κατανομη βαρους υπερ του Mazda) που ταυτοχρονα χαρις και το μπλοκε διαφορικο του, περναει ολη την δυναμη κατω.

Eαν μιλαγαμε αποκλειστικα για καμμια διαδρομη υπογειου παρκινγκ εμπορικου κεντρου με την γυαλιστερη επιφανεια... :lol: Ενταξει εκει θα προτιμουσα και εγω ενα MX-5, θα προσφερε μεγαλυτερη οδηγικη ευχαριστηση...


morpheus έγραψε: Και ναι, είναι κατά πολύ και θέμα φυσικής.
Η κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα είναι δυναμικά σχεδόν το ίδιο προβληματική με το να έχεις φρένα μόνο πίσω. Και στις 2 περιπτώσεις αποφορτίζεται ο άξονας που χρειάζεται την περισσότερη πρόσφυση.
Προφανώς και αν είχαν εξελίξει για χ ψ λόγους τα φρένα μόνο πίσω όπως έκαναν με την μπροστινή κίνηση κάποια στιγμή θα ήταν αξιοπρεπεστατα και θα έκαναν μια χαρά τη δουλειά τους...
Άλλα ακόμα και τότε, ένα απλά καλό σετ μπροστινών φρένων θα ήταν καλύτερο απο οποιοδήποτε πίσω.-
Φυσικά τίποτα απο τα παραπάνω δεν σημαίνει οτι εξυμνούμε το Άγιο Δισκοπότηρο της αυτοκίνησης. Υπάρχουν πολλές λάθος υλοποιήσεις επάνω στη σωστή βάση (είχα γράψει επανελλημένα στο άλλο φόρουμ προ 15ετίας τέτοιο παράδειγμα την εποχή που υπήρχαν παράλληλα στην οικογένεια το MCS R53 και SLK mkII).
Εξ'ου και η αναφορά μου σε καλό rwd και όχι γενικά στα rwd.


Επι του προκειμενου παραδειγματος που εθεσα, ως ενσταση στην απολυτη αποψη του HF, δεν ειναι τοσο θεμα φυσικης, ή για να το πω αλλιως στην συνολικη οδηγικη εμπειρια, στο παραδειγμα που εθεσα ΔΕΝ πιστωνεται υπεροχη της πισωκινητης διαταξης, ξεκαθαρα για το παρακατω λογο που ξανα-αναφερω.

Το ειπα και πριν και εκει θα συμφωνουσα απολυτως εαν ειχαμε περιπτωση ceteris paribus (δηλαδη στην προκειμενη πισωκινητο vs προσθιοκινητο, με ολα τα υπολοιπα ιδια...κατι που δεν γινεται προφανως, αλλα τουλαχιστον να εχουν αντιστοιχα σφιχτες αναρτησεις, συνολικο μεγεθος, βαρος και πολυ κοντινα μεταξονια και μετατροχια, αλλα και ρυθμισεις τιμονιων)

morpheus έγραψε: Γνωρίζω ανθρώπους που έχουν φάει τα αυτοκίνητα με το κουτάλι περισσότερο απο όλο το φόρουμ μαζί, άλλα δεν μπορείς να συζητήσεις μαζί τους ούτε 3 λεπτά με τα κολλήματα που τρώνε.
Η εμπειρία δεν σε κάνει απαραίτητα αντικειμενικό.


Προφανως, αλλα εαν την συνδυασεις με πολυ συγκεκριμενα παραδειγματα και καμποση ενημερωση σε διαφορετικα ξενα και Ελληνικα Reviews, τα περιθωρια λαθους στενευουν δραματικα...

morpheus έγραψε: Σου απάντησα παραπανω. Αναφέρομαι στο κομμάτι της ισορροπίας, του στησίματος και της αισθησης.
Καμία τεχνική λύση δεν είναι πανάκεια αν δεν υλοποιηθεί σωστά, προφανώς.
Η μετάδοση πίσω όμως ξεκινάει με πολλά πλεονεκτήματα που ΔΕΝ αντισταθμίζονται απο καμία υλοποίηση μπροστινής:
-Φόρτιση του σωστού άξονα κατα την επιτάχυνση είτε σε ευθεία είτε σε στροφές (κάτι το οποίο είναι αδύνατον να γίνει σε fwd αφού η μεταφορά βάρους πάει πάντα πίσω)
-Ιδανική ισορροπία και κατανομη βάρους μπρος πίσω (άχρηστο σε fwd)
-Απελευθερωση τιμονιού απο ανάδραση κίνησης
-Επικέντρωση του μπροστινού συστήματος μόνο σε ρόλο διέυθυνσης χωρίς να αναλώνεται σε σε διαμήκης προσφυση και κραδασμούς κίνησης.


Μα δεν διαφωνω σε ολα αυτα, προφανως ισχυουν στην θεωρια, οπως και στις περισσοτερες περιπτωσεις στην πραξη ετσι ειναι. Εαν πχ μιλαγαμε για μια Χ1 πρωτης γενιας πισωκινητη βενζινη 1.6/136 με 8αρι zf σε αντιπαραθεση με μια νεα προσθιοκινητη Χ1 1.5/136 ακομα και με το πιο συμμετοχικο χειροκινητο κιβωτιο πχ, η προηγουμενη Χ1 εχει ξεκαθαρα πολυ καλυτερη οδηγικη αισθηση.
Για αυτο μαλιστα δεν χρειαζεται καν να τις οδηγησεις λες και τις εκλεψες... :lol:

morpheus έγραψε: Μπορεί να σκατώσει κάποιος κατασκευαστής όλα τα παραπάνω για να δώσει ένα μέτριοή κακό αποτέλεσμα? Εύκολα... το έχουν κάνει πολλές φορές και θα το κάνουν άλλες τόσες...
Όμως όταν το κάνουν σωστά, έχουν οφέλη στο οδηγικό κομμάτι που τα μπροστοκίνητα απλά δεν μπορουν να αποκτήσουν.


Εκει ακριβως ειναι το θεμα. "Οταν". Κατι που στο προκειμενο παραδειγμα Rx-8 192 vs MCS 175, ΔΕΝ ισχυει οδηγικη υπεροχη του Mazda εναντι του ΜCS επειδη απλως ειναι πισωκινητο.
Οχι γιατι το 192αρι δεν ειναι καλο πισωκινητο, αλλα γιατι το R56 (με το εξτρα εργοστασιακο μπλοκε! :rtfm: )
ειναι απο τα καλυτερα προσθιοκινητα της αγορας.
Εαν συγκριση ηταν πχ με το Cosmo 231 με την "σωστη" δυναμη για το πισωκινητο πλαισιο αλλα και την κοντυτερη κλιμακωση με το 6αρι κιβωτιο (εναντι 5 σχεσεων με σχετικα μακρια κλιμακωση του 192), θα ισχυε ο "κανονας", δηλαδη ολα τα παραπανω που ανεφερες...

morpheus έγραψε: Ακόμα και αν δεχτούμε οτι εσύ σκαμπάζεις πολύ και καταλαβαίνεις απο μια βόλτα κλπ κλπ... για να κάνεις αντίλογο θα πρέπει να έχεις εμπειρία και απο την άλλη μεριά του νομίσματος...
Πόσες φορές λοιπόν . έμεινες για μερικά χρονια με ένα απο αυτά τα δυνατά αυτοκίνητα και ΔΕΝ είδες διαφορά με τον καιρό ή εξέλιξη σου μαζί με τις δυνατότητες του οχήματος...? :)
[/quote]

Η αλλη μερια του νομισματος, επι του συγκεκριμενου μαλιστα παραδειγματος που εθεσα ειναι ο φιλος και κατοχος του 192, που το εκανε 260...
Σε γενικοτερη κουβεντα, η αλλη πλευρα του νομισματος, ειναι η προσωπικη εξελιξη, μαθηση, βελτιωση με τις οποιες δυνατοτητες οχηματος, που ερχεται σταδιακα εαν ασχολεισαι αδιαλλειπτα και με εντονο ενδιαφερον για καμποσα χρονια, ακομα και εαν στην καθημερινοτητα σου κινεισαι...ποδαρατος.
Προφανως και δεν απαιτειται λοιπον καποιος να εχει dna απο τον Ari Vatanen για να αισθανεται, να προσαρμοζεται συντομα στο εκαστοτε στυλ-μεταδοση κατασκευης, ουτε να ειναι ντε και καλα κατοχος, επειδη καποιοι πολλοι αλλοι ετσι εμαθαν, ή ετσι τους ειπαν οτι θα μαθουν πολυ καλα...
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#443509 incoming σεντόνι (ζητώ συγνώμη απ'όλους)...
Κίκιζας . έγραψε:Αυτο το εκαναν αλλοι, ηδη απο το προηγουμενο forum και πλεον επειδη εχουν καταριφθει πανηγυρικα ολες οι τρολλαριστες, ειρωνικες αποψεις οπως και τυπου "γιατι ετσι" , οταν τωρα βγαινει καποιος και εχει ενσταση σε μια ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΨΗ ("Αλλά κανένα εμπροσθοκίνητο, δεν θα φτάσει ένα καλό πισωκίνητο.") με λογικα επιχειρηματα και προσωπικα παραδειγματα, ξαφνικα η υπαρκτη μειοψηφια γινεται "τρυπα".

Ε, οχι λοιπον δεν ειναι τρυπα, ειναι ΕΝΑ απλο απτο παραδειγμα που καταριπτει ΜΙΑ απολυτη τοποθετηση.
Απλα, χωρις τιτανιομεγιστες γνωσεις, αναζητηση και υποστηριξη της αληθειας, απο ποικιλες πηγες πληροφορησης και το δυνατον περισσοτερες προσωπικες εμπειριες, αυτο ναι...

Δεν θυμάμαι να έχει καταριφθεί και πανηγυρικά κιόλας κάποια άποψη μου στο παρελθόν οπότε μάλλον αναφέρεσαι σε άλλους κάτι το οποίο ελάχιστα με ενδιαφέρει. Μιλούσες και μαζί μου απο τότε.
Επίσης δεν θυμάμαι να απαντούσα ποτέ "γιατί έτσι"... βλέπεις έχω και εγώ την ίδια |λογοκρισία| (ειδικά όταν έχω χρόνο όπως τώρα που τελειώνει η τουριστική σαιζόν :yahoo: ) με τον dimviii και κάθομαι να το αναλύω...
Ακόμα και αν ξέρω οτι στο τέλος θα βαρεθώ και θα πω "οκ εχεις δίκιο" (το οποιό μεταφράζεται σε ένα ευγενικό "σάλτα και γαμήσου μας τα έκανες τσουρέκια"). :)

Επίσης, σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, δεν κατέρριψες καμία τοποθέτηση μου με το παράδειγμα σου.
Μπορει και εγώ μεταξύ των συγκεκριμένων 2 να επέλεγα το Integra λόγω δύναμης μιας και ούτε και εγώ τα πάω καλά με τους τάφους... Όμως άλλο δυνατότερο και άλλο καλύτερο οδηγικά ή πιο ισορροπημένο.
Αν φύγουμε απο τους τάφους και πάμε σε πιο υγιής (για μια προσπέραση έστω) ιπποδυνάμεις άλλα στο ίδιο concept ενός υπεργαμάτου Grand-Racing -Sport-Cup-F1-Trophy-Ta-Panta-Ola μπροστοκίνητου και ενός πιο αδύναμου Nothing-Special-Edition άλλα καλοστημένου πισωκίνητου , πχ μεταξύ ενός Megane RS 265ps και ενός Subaru BRZ 200psofia θα επέλεγα εύκολα το 2ο... ή μεταξύ ενός Civic Type R 306ps και ενός Bmw 228 Coupe 245ps θα επέλεγα πάλι το 2ο (oh wait...) κλπ...

Κίκιζας . έγραψε:Καθοτι μπορει να ισχυει μεν σε μια ωραια σαπουνε πλατεια, αλλα σε μια διαδρομη ευχαριστη, ουτε πιο καλοστημενο ειναι (ξεκαθαρα χειροτερη ακαμψια καταρχας, με οτι αυτο συνεπαγεται και σε λιγοτερη πληροφορηση του εμπρος και πισω αξονα, αλλα και πιο πλαδαρη oem αναρτηση συγκριτικα)

Άντε πάλι... ποιός μίλησε για σαπουνέ πλατίες...? Εγώ πάντως μιλάω για οδική συμπεριφορά, ισορροπία και στήσιμο...
Και προφανώς θα έχει χειρότερη ακαμψία, μιλάμε για cabrio του '90, στο έγραψα και όταν σου απάντησα για το πόσο biased ήταν το παράδειγμα σου...

Κίκιζας . έγραψε:και ουτε καλυτερο οδηγικα μπορει να ειναι απο ενα σημαντικα ισχυροτερο αυτοκινητο

^Αυτό πάει για υπογραφή
Κίκιζας . έγραψε: πιο ακμαπτο και πιο καλοστημενο (περα απο την κατανομη βαρους υπερ του Mazda

και κάτι γατάκια αρχιμηχανικοί λένε οτι το σωστό στήσιμο ξεκινάει απο το βάρος και την κατανομή του... :hmmm:
Κίκιζας . έγραψε:ταυτοχρονα χαρις και το μπλοκε διαφορικο του, περναει ολη την δυναμη κατω.

Όλη ε...? Δεν χαζοσπινάρει ούτε λίγο...? Μωρέ μπράβο στο Integra!
Κίκιζας . έγραψε:δεν τα εχω οδηγησει...

Έεεελα... :inlove:
Κίκιζας . έγραψε:Eαν μιλαγαμε αποκλειστικα για καμμια διαδρομη υπογειου παρκινγκ εμπορικου κεντρου με την γυαλιστερη επιφανεια... :lol: Ενταξει εκει θα προτιμουσα και εγω ενα MX-5, θα προσφερε μεγαλυτερη οδηγικη ευχαριστηση...

Νάτες πάλι οι γλυστερές επιφάνιες... Άμα ο άνθρωπος είναι γνώστης...

Κίκιζας . έγραψε:Επι του προκειμενου παραδειγματος που εθεσα, ως ενσταση στην απολυτη αποψη του HF, δεν ειναι τοσο θεμα φυσικης, ή για να το πω αλλιως στην συνολικη οδηγικη εμπειρια, στο παραδειγμα που εθεσα ΔΕΝ πιστωνεται υπεροχη της πισωκινητης διαταξης, ξεκαθαρα για το παρακατω λογο που ξανα-αναφερω.

Το παράδειγμα με το MCS και το RX8 λες... ότι στη οδηγική εμπειρία συνολικά δεν πιστώνεται υπεροχή της πισωκίνητης διάταξης στο RX8...?
Κίκιζας . έγραψε:Το RX-8 δεν το εχω οδηγησει η αληθεια...

Μα... μα... :inlove: :inlove:
Κίκιζας . έγραψε:Προφανως, αλλα εαν την συνδυασεις με πολυ συγκεκριμενα παραδειγματα και καμποση ενημερωση σε διαφορετικα ξενα και Ελληνικα Reviews, τα περιθωρια λαθους στενευουν δραματικα...

Ε ναι, με συγκεκριμένα παραδείγματα και ενημέρωση... Κανένα περιθώριο... Δραματικά σίγουρα...
Κίκιζας . έγραψε:Εκει ακριβως ειναι το θεμα. "Οταν". Κατι που στο προκειμενο παραδειγμα Rx-8 192 vs MCS 175, ΔΕΝ ισχυει οδηγικη υπεροχη του Mazda εναντι του ΜCS επειδη απλως ειναι πισωκινητο.
Οχι γιατι το 192αρι δεν ειναι καλο πισωκινητο, αλλα γιατι το R56 (με το εξτρα εργοστασιακο μπλοκε! :rtfm: )
ειναι απο τα καλυτερα προσθιοκινητα της αγορας.

Απο το R53 ξεκίνησες... πως έφτασες στο R56...?
Whatever... έχω διαφορετική άποψη (παρότι πίνω νερό στο όνομα των MCS) άλλα δεν μπορώ να τα βάλω με τόση ενημέρωση...
Κίκιζας . έγραψε:Η αλλη μερια του νομισματος, επι του συγκεκριμενου μαλιστα παραδειγματος που εθεσα ειναι ο φιλος και κατοχος του 192, που το εκανε 260...
Σε γενικοτερη κουβεντα, η αλλη πλευρα του νομισματος, ειναι η προσωπικη εξελιξη, μαθηση, βελτιωση με τις οποιες δυνατοτητες οχηματος, που ερχεται σταδιακα εαν ασχολεισαι αδιαλλειπτα και με εντονο ενδιαφερον για καμποσα χρονια, ακομα και εαν στην καθημερινοτητα σου κινεισαι...ποδαρατος.
Προφανως και δεν απαιτειται λοιπον καποιος να εχει dna απο τον Ari Vatanen για να αισθανεται, να προσαρμοζεται συντομα στο εκαστοτε στυλ-μεταδοση κατασκευης, ουτε να ειναι ντε και καλα κατοχος, επειδη καποιοι πολλοι αλλοι ετσι εμαθαν, ή ετσι τους ειπαν οτι θα μαθουν πολυ καλα...

Για τον φίλο σου διαβάζω... για τον Βατάνεν διαβάζω...
Δεν μου απάντησες όμως ποτέ σε αυτό που σε ρώτησα και δεν θέλω να μείνω με την απορία:
Πόσες φορές . έμεινες για μερικά χρονια με ένα απο αυτά τα δυνατά αυτοκίνητα και ΔΕΝ είδες διαφορά με τον καιρό ή εξέλιξη/προσαρμογή σου μαζί με τις δυνατότητες του οχήματος στο 100%...?
Γιατί για να θεωρείς ότι μπορείς να δείς με το καλημέρα πχ το 80% σημαίνει οτι έχει ζήσει στο έπακρο με το αμάξι και είδες το άλλο 20% στην πορεία... Αν δεν γνωρίζεις το 2ο νούμερο, τότε πως μαντεύεις τι ποσοστό έχεις δεί εξαρχής και αν τα όρια που πλησιάζεις είναι του αυτοκινήτου ή δικά σου...?
Τελευταία επεξεργασία από morpheus και 15 Οκτ 2017, 08:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#443511 Η αλήθεια ειναι οτι τόσο τα περιοδικά αυτοκινήτου , οι εκπομπές στην τηλεόραση αλλα κ τα διαφορά φόρουμ σχηματίζουν απόψεις .

Εννοείτε οτι ειναι δύσκολο με ενα test drive , ακομα και φίλου να ειναι το αυτοκινητο , να εκφέρεις γνώμη συνολική .
Κάποια αυτοκίνητα , ειδικά τα προσθιοκινητα ειναι πιο φιλικά κ ίσως πιο εύκολο να τα πας γρήγορα .
Κάποια αλλα θελει πολύ περισσότερη προσπάθεια για να τα μάθεις .

Να φέρω μερικά παραδείγματα εκ πείρας :

Όταν οδηγούσα φτιαγμένο προσθιοκινητο προσπαθούσα να περάσω απο επάνω οτιδήποτε κινούνταν . Δεν ειχα κάν απορία για πισωκίνητα , τετρακίνητα , κεντρομηχανα η οτιδήποτε άλλο . Μια Καλη ανάρτηση κ αντιστρεπτικές μου έφταναν ....
Βέβαια το οτι σε δημόσιο δρόμο προσπαθούσα μεν να περάσω ή να ακολουθήσω γρηγορότερα ή καλύτερα αυτοκίνητα αυτο ΔΕΝ με έκανε χεραναλλα περισσότερο βλάκα ( απο οτι κατάλαβα κάποια χρονια μετα ).

Στην πρώτη μου επαφή με mx5 ...ξενέρωσα ... πέρασαν κάποιες ώρες κ στην πρώτη υπερστροφή , φοβήθηκα ... πέρασαν κάποιες εβδομάδες για να γλυκαθω , κάποιες πλατείες για να γελάω κ κάποιες επισκέψεις στις Σέρρες για να εκτιμήσω κ ερωτευτώ !

Σε δημόσιο δρόμο κ μάλιστα Θεσσαλονίκης , η γρήγορη βόλτα με την Elise , προτείνονταν μόνο για επιβεβαίωση του ανδρισμού , για ανέβασμα καρδιακών παλμών κ για διάφορες θρησκευτικές δεησεις , που είμαστε ακομα ζωντανοί ...
Στην πιστα πάλι , εκτιμούσε στήσιμο με Ohlins , κατανομή , βάρος κλπ κ πήγαινες όμορφα , αέρα , ακούραστα , διασκεδαστικά ... το καλύτερο αυτοκινητο για πιστα που ειχα ... ( οχι το γρηγορότερο ).

Με τα παραπάνω θέλω να πω ( κ έχω πολλά αλλα παραδείγματα χαχαχα ) , οτι οι απόψεις ειναι μεν υποκειμενικές , αλλα κάποια αυτοκίνητα για να τα καταλάβεις κ να χαρείς μαζί τους ειναι εύκολα κ αποτελεσματικά αλλα κάποια αλλα θέλουν χρόνο , θέλουν τριβή , θέλουν προσπάθεια ... κ αν δεν ζήσεις για καποιο διάστημα δεν μπορείς να ανακαλύψεις τα ταλεντα τους ( κ τα κουσούρια τους χαχαχα ).

Επίσης η κάθε διαδρομή ΔΕΝ αποτελεί το καθεαυτού κριτήριο ... όντως άλλες χαρές μπορούν να βγουν στη Θεσσαλονίκη , άλλες στην πιστα , άλλες σε βουνό ( εκεί κ αν ειναι υποκειμενικό το πραγμα ) , άλλες στη Γερμανία κλπ κλπ

Μην κόντραρεστε λοιπόν μιας κ ο καθένας έχει δίκιο , ανάλογα με τις μεχρι τώρα εμπειρίες αλλα και τα μεχρι τώρα θέλω του στη διασκέδαση .
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443518 Ιntegra εχω οδηγησει την 2η γενια. Στο πατωμα του Σιβικ βασιζεται, γενικα για μπροστοκινητο ειναι καλο πακετο και ειχε και καλο κινητηρα αλλα δυναμικα δεν μπορει να συγκριθει με πισωκινητο. Εξαλλου σαν ενα φτιαγμενο Σιβικ με καλυτερη εμφανιση το εδειναν, ποτε δεν ειπαν οτι ειναι το σουπερ αμαξι (ειχαν το NSX). Μια βολτα με S2000 να εκανες εκεινη την εποχη αμεσως βλεπεις τις διαφορες.
Τελευταία επεξεργασία από GTS και 15 Οκτ 2017, 09:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443520
Κίκιζας . έγραψε:
morpheus έγραψε:

Εσύ απλώς ψάχνεις να βρείς την "τρύπα" στα γραφόμενα του άλλου για να αισθανθείς οτι τον έβαλες στη θέση του με τις τιτανομέγιστες γνώσεις σου, ως συνήθως.


Αυτο το εκαναν αλλοι, ηδη απο το προηγουμενο forum και πλεον επειδη εχουν καταριφθει πανηγυρικα ολες οι τρολλαριστες, ειρωνικες αποψεις οπως και τυπου "γιατι ετσι" , οταν τωρα βγαινει καποιος και εχει ενσταση σε μια ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΨΗ ("Αλλά κανένα εμπροσθοκίνητο, δεν θα φτάσει ένα καλό πισωκίνητο.") με λογικα επιχειρηματα και προσωπικα παραδειγματα, ξαφνικα η υπαρκτη μειοψηφια γινεται "τρυπα".

Ε, οχι λοιπον δεν ειναι τρυπα, ειναι ΕΝΑ απλο απτο παραδειγμα που καταριπτει ΜΙΑ απολυτη τοποθετηση.
Απλα, χωρις τιτανιομεγιστες γνωσεις, αναζητηση και υποστηριξη της αληθειας, απο ποικιλες πηγες πληροφορησης και το δυνατον περισσοτερες προσωπικες εμπειριες, αυτο ναι...

morpheus έγραψε: Αλήθεια, έχεις οδηγήσει back to back κάποιο Integra Type R και MX-5 NA?
Και αν ναι, οντως βρήκες καλύτερο οδηγικά, πιο ισορροπημένο, πιο καλοστημένο και με καλύτερη αίσθηση το 1ο? Γιατί γι'αυτό μιλάμε.
Ούτε πιο είναι πιο γρήγορο (και με τρίκυκλο γίνεται) ούτε πιο είναι πιο απόλυτο (σαν το καροτσάκι του σουπερμαρκετ).


Ειναι ενα αλλο παραδειγμα αυτο, δεν τα εχω οδηγησει, εχω οδηγησει αυτα που ανεφερα πριν, συν καποια αλλα πισωκινητα.
Τωρα εαν εσυ στα σοβαρα, εχεις οδηγησει αυτα τα δυο και βρισκεις το ΜΧ-5 (ΝΑ) ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΙΚΑ απο το Integra Type-R DC2, αυτο δεν σημαινει οτι ισχυει κιολας.

Καθοτι μπορει να ισχυει μεν σε μια ωραια σαπουνε πλατεια, αλλα σε μια διαδρομη ευχαριστη, ουτε πιο καλοστημενο ειναι (ξεκαθαρα χειροτερη ακαμψια καταρχας, με οτι αυτο συνεπαγεται και σε λιγοτερη πληροφορηση του εμπρος και πισω αξονα, αλλα και πιο πλαδαρη oem αναρτηση συγκριτικα) και ουτε καλυτερο οδηγικα μπορει να ειναι απο ενα σημαντικα ισχυροτερο αυτοκινητο, πιο ακμαπτο και πιο καλοστημενο (περα απο την κατανομη βαρους υπερ του Mazda) που ταυτοχρονα χαρις και το μπλοκε διαφορικο του, περναει ολη την δυναμη κατω.

Eαν μιλαγαμε αποκλειστικα για καμμια διαδρομη υπογειου παρκινγκ εμπορικου κεντρου με την γυαλιστερη επιφανεια... :lol: Ενταξει εκει θα προτιμουσα και εγω ενα MX-5, θα προσφερε μεγαλυτερη οδηγικη ευχαριστηση...


morpheus έγραψε: Και ναι, είναι κατά πολύ και θέμα φυσικής.
Η κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα είναι δυναμικά σχεδόν το ίδιο προβληματική με το να έχεις φρένα μόνο πίσω. Και στις 2 περιπτώσεις αποφορτίζεται ο άξονας που χρειάζεται την περισσότερη πρόσφυση.
Προφανώς και αν είχαν εξελίξει για χ ψ λόγους τα φρένα μόνο πίσω όπως έκαναν με την μπροστινή κίνηση κάποια στιγμή θα ήταν αξιοπρεπεστατα και θα έκαναν μια χαρά τη δουλειά τους...
Άλλα ακόμα και τότε, ένα απλά καλό σετ μπροστινών φρένων θα ήταν καλύτερο απο οποιοδήποτε πίσω.-
Φυσικά τίποτα απο τα παραπάνω δεν σημαίνει οτι εξυμνούμε το Άγιο Δισκοπότηρο της αυτοκίνησης. Υπάρχουν πολλές λάθος υλοποιήσεις επάνω στη σωστή βάση (είχα γράψει επανελλημένα στο άλλο φόρουμ προ 15ετίας τέτοιο παράδειγμα την εποχή που υπήρχαν παράλληλα στην οικογένεια το MCS R53 και SLK mkII).
Εξ'ου και η αναφορά μου σε καλό rwd και όχι γενικά στα rwd.


Επι του προκειμενου παραδειγματος που εθεσα, ως ενσταση στην απολυτη αποψη του HF, δεν ειναι τοσο θεμα φυσικης, ή για να το πω αλλιως στην συνολικη οδηγικη εμπειρια, στο παραδειγμα που εθεσα ΔΕΝ πιστωνεται υπεροχη της πισωκινητης διαταξης, ξεκαθαρα για το παρακατω λογο που ξανα-αναφερω.

Το ειπα και πριν και εκει θα συμφωνουσα απολυτως εαν ειχαμε περιπτωση ceteris paribus (δηλαδη στην προκειμενη πισωκινητο vs προσθιοκινητο, με ολα τα υπολοιπα ιδια...κατι που δεν γινεται προφανως, αλλα τουλαχιστον να εχουν αντιστοιχα σφιχτες αναρτησεις, συνολικο μεγεθος, βαρος και πολυ κοντινα μεταξονια και μετατροχια, αλλα και ρυθμισεις τιμονιων)

morpheus έγραψε: Γνωρίζω ανθρώπους που έχουν φάει τα αυτοκίνητα με το κουτάλι περισσότερο απο όλο το φόρουμ μαζί, άλλα δεν μπορείς να συζητήσεις μαζί τους ούτε 3 λεπτά με τα κολλήματα που τρώνε.
Η εμπειρία δεν σε κάνει απαραίτητα αντικειμενικό.


Προφανως, αλλα εαν την συνδυασεις με πολυ συγκεκριμενα παραδειγματα και καμποση ενημερωση σε διαφορετικα ξενα και Ελληνικα Reviews, τα περιθωρια λαθους στενευουν δραματικα...

morpheus έγραψε: Σου απάντησα παραπανω. Αναφέρομαι στο κομμάτι της ισορροπίας, του στησίματος και της αισθησης.
Καμία τεχνική λύση δεν είναι πανάκεια αν δεν υλοποιηθεί σωστά, προφανώς.
Η μετάδοση πίσω όμως ξεκινάει με πολλά πλεονεκτήματα που ΔΕΝ αντισταθμίζονται απο καμία υλοποίηση μπροστινής:
-Φόρτιση του σωστού άξονα κατα την επιτάχυνση είτε σε ευθεία είτε σε στροφές (κάτι το οποίο είναι αδύνατον να γίνει σε fwd αφού η μεταφορά βάρους πάει πάντα πίσω)
-Ιδανική ισορροπία και κατανομη βάρους μπρος πίσω (άχρηστο σε fwd)
-Απελευθερωση τιμονιού απο ανάδραση κίνησης
-Επικέντρωση του μπροστινού συστήματος μόνο σε ρόλο διέυθυνσης χωρίς να αναλώνεται σε σε διαμήκης προσφυση και κραδασμούς κίνησης.


Μα δεν διαφωνω σε ολα αυτα, προφανως ισχυουν στην θεωρια, οπως και στις περισσοτερες περιπτωσεις στην πραξη ετσι ειναι. Εαν πχ μιλαγαμε για μια Χ1 πρωτης γενιας πισωκινητη βενζινη 1.6/136 με 8αρι zf σε αντιπαραθεση με μια νεα προσθιοκινητη Χ1 1.5/136 ακομα και με το πιο συμμετοχικο χειροκινητο κιβωτιο πχ, η προηγουμενη Χ1 εχει ξεκαθαρα πολυ καλυτερη οδηγικη αισθηση.
Για αυτο μαλιστα δεν χρειαζεται καν να τις οδηγησεις λες και τις εκλεψες... :lol:

morpheus έγραψε: Μπορεί να σκατώσει κάποιος κατασκευαστής όλα τα παραπάνω για να δώσει ένα μέτριοή κακό αποτέλεσμα? Εύκολα... το έχουν κάνει πολλές φορές και θα το κάνουν άλλες τόσες...
Όμως όταν το κάνουν σωστά, έχουν οφέλη στο οδηγικό κομμάτι που τα μπροστοκίνητα απλά δεν μπορουν να αποκτήσουν.


Εκει ακριβως ειναι το θεμα. "Οταν". Κατι που στο προκειμενο παραδειγμα Rx-8 192 vs MCS 175, ΔΕΝ ισχυει οδηγικη υπεροχη του Mazda εναντι του ΜCS επειδη απλως ειναι πισωκινητο.
Οχι γιατι το 192αρι δεν ειναι καλο πισωκινητο, αλλα γιατι το R56 (με το εξτρα εργοστασιακο μπλοκε! :rtfm: )
ειναι απο τα καλυτερα προσθιοκινητα της αγορας.
Εαν συγκριση ηταν πχ με το Cosmo 231 με την "σωστη" δυναμη για το πισωκινητο πλαισιο αλλα και την κοντυτερη κλιμακωση με το 6αρι κιβωτιο (εναντι 5 σχεσεων με σχετικα μακρια κλιμακωση του 192), θα ισχυε ο "κανονας", δηλαδη ολα τα παραπανω που ανεφερες...

morpheus έγραψε: Ακόμα και αν δεχτούμε οτι εσύ σκαμπάζεις πολύ και καταλαβαίνεις απο μια βόλτα κλπ κλπ... για να κάνεις αντίλογο θα πρέπει να έχεις εμπειρία και απο την άλλη μεριά του νομίσματος...
Πόσες φορές λοιπόν . έμεινες για μερικά χρονια με ένα απο αυτά τα δυνατά αυτοκίνητα και ΔΕΝ είδες διαφορά με τον καιρό ή εξέλιξη σου μαζί με τις δυνατότητες του οχήματος...? :)


Η αλλη μερια του νομισματος, επι του συγκεκριμενου μαλιστα παραδειγματος που εθεσα ειναι ο φιλος και κατοχος του 192, που το εκανε 260...
Σε γενικοτερη κουβεντα, η αλλη πλευρα του νομισματος, ειναι η προσωπικη εξελιξη, μαθηση, βελτιωση με τις οποιες δυνατοτητες οχηματος, που ερχεται σταδιακα εαν ασχολεισαι αδιαλλειπτα και με εντονο ενδιαφερον για καμποσα χρονια, ακομα και εαν στην καθημερινοτητα σου κινεισαι...ποδαρατος.
Προφανως και δεν απαιτειται λοιπον καποιος να εχει dna απο τον Ari Vatanen για να αισθανεται, να προσαρμοζεται συντομα στο εκαστοτε στυλ-μεταδοση κατασκευης, ουτε να ειναι ντε και καλα κατοχος, επειδη καποιοι πολλοι αλλοι ετσι εμαθαν, ή ετσι τους ειπαν οτι θα μαθουν πολυ καλα...[/quote]
H X1 πρωτης γενειας ειχε 1.6 με 143 ιππους που ηταν ο διλιτρος της BMW (οχι Πεζω) με λιγοτερα κυβικα. Εκαιγε παραπανω ομως.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#443525 Κάποια εποχή, πριν πολλά πολλά χρόνια, είχα αγοράσει την 1 και είχα και την Υ...
Τον πρώτο καιρό, υπήρχαν στροφές που τις έπαιρνα πιο γρήγορα με την Υ! Γιατί; Γιατί πατώντας γκάζι πάνω στην στροφή, το τιμόνι βάραινε λόγω εμπρός κίνησης και σου άφηνε μια σιγουριά. Γιατί έτσι είχα μάθει.
Στην ίδια στροφή, η 1 δεν είχε καμία αντίδραση στο τιμόνι και συνηθισμένος από την αίσθηση των εμπροσθοκίνητων που οδηγούσα όλα τα χρόνια, φοβόμουν να πατήσω κι άλλο γκάζι.
Χρειάστηκαν αρκετοί μήνες, ίσως και χρόνια για να πάρω τον αέρα της 1 και ακόμη και σήμερα, επειδή έχω μόνον 170 άλογα και δεν έχω μπλοκέ, έχω μάθει μεν να ελέγχω την ελαφριά υπερστροφή, αλλά το αυτοκίνητο έχει κι άλλα περιθώρια, εγώ πάλι όχι και κρατώ κάτι για μια... δύσκολη ώρα!
Αν είχα αλλά 100 άλογα και μπλοκέ, θα ήταν καλύτερα τα πράγματα.
Σίγουρα λοιπόν ένα αυτοκίνητο με την κίνηση εμπρός, είναι πιο εύκολο να το οδηγήσεις. Αλλά για κανένα λόγο δεν αλλάζεις ένα καλό πισωκίνητο, ακόμη και με το καλύτερο εμπροσθοκίνητο! Και επιπλέον, αν δεν έχεις αρκετή εμπειρία πάνω σε πισωκίνητα, τότε δεν θα το εκμεταλλευτείς σωστά. Μια απλή βόλτα, δεν φτάνει με τίποτε για να πλησιάσεις τα όρια.
Δεν μου φαίνεται παράξενο που ο . Κίκιζας προτιμάει το MCS από ένα RX8 λοιπόν... Απλώς δεν έχει ζήσει αρκετά με το δεύτερο. Αν έχει την ευκαιρία να έχει ένα καλό πισωκίνητο για καιρό, είμαι βέβαιος πως θα αλλάξει άρδην άποψη.
Οδηγώ καθημερινά το Golf με μόλις 150 ίππους (και ειλικρινά φαίνεται πως έχει μάλλον περισσότερους και ίσως και περισσότερους από την 1...). Σχεδόν παντού, μα ΠΑΝΤΟΥ σπινιάρει με 1η, με 2α, σε στεγνή άσφαλτο και το τιμόνι κάνει τα δικά του. Απορώ τι θα έκανε με αλλά 100 άλογα δηλαδή. Γι' αυτό και δεν μετανιώνω καθόλου που κάποτε αγόρασα την 1 αντί για το Golf GTI που σκεφτόμουν...
Και απορώ γιατί και σήμερα να αγοράσει κάποιος ένα γρήγορο εμπροσθοκίνητο, όταν τελικά δεν φτάνει η πρόσφυση για να περάσουν όλοι αυτοί οι ίπποι από τους εμπρός τροχούς!
Συμφωνώ μέχρι τελείας με αυτά που γράφει ο morpheus, και ζηλεύω πάρα πολύ που το δικό του έχει τους ίππους που λείπουν από το δικό μου!
Κάθε Σαββατοκύριακο όμως που θα κάνω βόλτα την γριούλα μου, είμαι με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443529
GTS έγραψε:Ιntegra Type-R εχω οδηγησει την 2η γενια, σιγα το αυτοκινητο. Στο πατωμα του Σιβικ βασιζεται, γενικα για μπροστοκινητο ειναι καλο πακετο και ειχε και καλο κινητηρα αλλα δυναμικα δεν μπορει να συγκριθει με πισωκινητο. Εξαλλου σαν ενα φτιαγμενο Σιβικ με καλυτερη εμφανιση το εδειναν, ποτε δεν ειπαν οτι ειναι το σουπερ αμαξι (ειχαν το NSX). Μια βολτα με S2000 να εκανες εκεινη την εποχη αμεσως βλεπεις τις διαφορες.


για βαλε φωτο για ποιο ιντεγκρα μιλας. :omg:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443532 Ναι σορρυ ειχα οδηγησει το RSX Type-S με τους 200 ιππους γυρω στο 2004 το οποιο ηταν το επομενο μοντελο απο το Ιντεγκρα. Και τα δυο οπως ξερεις ηταν ενα Σιβικ κουπε με λιγο ποιο σπορ εμφανιση. Αμφιβαλω αν ειχαν διαφορα στη αισθηση στον δρομο. Διορθωσα το πανω ποστ.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443533
Anonymous Founder έγραψε:Κάποια εποχή, πριν πολλά πολλά χρόνια, είχα αγοράσει την 1 και είχα και την Υ...
Τον πρώτο καιρό, υπήρχαν στροφές που τις έπαιρνα πιο γρήγορα με την Υ! Γιατί; Γιατί πατώντας γκάζι πάνω στην στροφή, το τιμόνι βάραινε λόγω εμπρός κίνησης και σου άφηνε μια σιγουριά. Γιατί έτσι είχα μάθει.
Στην ίδια στροφή, η 1 δεν είχε καμία αντίδραση στο τιμόνι και συνηθισμένος από την αίσθηση των εμπροσθοκίνητων που οδηγούσα όλα τα χρόνια, φοβόμουν να πατήσω κι άλλο γκάζι.
Χρειάστηκαν αρκετοί μήνες, ίσως και χρόνια για να πάρω τον αέρα της 1 και ακόμη και σήμερα, επειδή έχω μόνον 170 άλογα και δεν έχω μπλοκέ, έχω μάθει μεν να ελέγχω την ελαφριά υπερστροφή, αλλά το αυτοκίνητο έχει κι άλλα περιθώρια, εγώ πάλι όχι και κρατώ κάτι για μια... δύσκολη ώρα!
Αν είχα αλλά 100 άλογα και μπλοκέ, θα ήταν καλύτερα τα πράγματα.
Σίγουρα λοιπόν ένα αυτοκίνητο με την κίνηση εμπρός, είναι πιο εύκολο να το οδηγήσεις. Αλλά για κανένα λόγο δεν αλλάζεις ένα καλό πισωκίνητο, ακόμη και με το καλύτερο εμπροσθοκίνητο! Και επιπλέον, αν δεν έχεις αρκετή εμπειρία πάνω σε πισωκίνητα, τότε δεν θα το εκμεταλλευτείς σωστά. Μια απλή βόλτα, δεν φτάνει με τίποτε για να πλησιάσεις τα όρια.
Δεν μου φαίνεται παράξενο που ο . Κίκιζας προτιμάει το MCS από ένα RX8 λοιπόν... Απλώς δεν έχει ζήσει αρκετά με το δεύτερο. Αν έχει την ευκαιρία να έχει ένα καλό πισωκίνητο για καιρό, είμαι βέβαιος πως θα αλλάξει άρδην άποψη.
Οδηγώ καθημερινά το Golf με μόλις 150 ίππους (και ειλικρινά φαίνεται πως έχει μάλλον περισσότερους και ίσως και περισσότερους από την 1...). Σχεδόν παντού, μα ΠΑΝΤΟΥ σπινιάρει με 1η, με 2α, σε στεγνή άσφαλτο και το τιμόνι κάνει τα δικά του. Απορώ τι θα έκανε με αλλά 100 άλογα δηλαδή. Γι' αυτό και δεν μετανιώνω καθόλου που κάποτε αγόρασα την 1 αντί για το Golf GTI που σκεφτόμουν...
Και απορώ γιατί και σήμερα να αγοράσει κάποιος ένα γρήγορο εμπροσθοκίνητο, όταν τελικά δεν φτάνει η πρόσφυση για να περάσουν όλοι αυτοί οι ίπποι από τους εμπρός τροχούς!
Συμφωνώ μέχρι τελείας με αυτά που γράφει ο morpheus, και ζηλεύω πάρα πολύ που το δικό του έχει τους ίππους που λείπουν από το δικό μου!
Κάθε Σαββατοκύριακο όμως που θα κάνω βόλτα την γριούλα μου, είμαι με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά!


Και μενα μου πηρε 1.5 χρονο να το συνηθησω (δεν το οδηγαω συχνα μονο 14 χιλ χμ σε 2 χρονια). Θελει 100 ιππους παραπανω (και 2 κυλινδρους) και εξατμιση. Μπροστοκινητο αγοραζεις μονο για την καλυτερη εκμεταλλευση των εσωτερικων χωρων. Αν μπορεις και καποιο S3 τοτε εχεις το ιδανικο σε χωρους και καλυτερη αισθηση λογω χαλντεξ (και περιορισμο στο σπιναρισμα). ΥΓ τα εχω οδηγησει και το RX-8 και το S3 και μπορω να δω διαφορες σε σχεση με το 1.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443566
GTS έγραψε:Ναι σορρυ ειχα οδηγησει το RSX Type-S με τους 200 ιππους γυρω στο 2004 το οποιο ηταν το επομενο μοντελο απο το Ιντεγκρα. Και τα δυο οπως ξερεις ηταν ενα Σιβικ κουπε με λιγο ποιο σπορ εμφανιση. Αμφιβαλω αν ειχαν διαφορα στη αισθηση στον δρομο. Διορθωσα το πανω ποστ.


αυτό λες?

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443568 Aυτο ηταν το προηγουμενο. Το σκεφτομουν να το αγορασω αλλα τοτε ηταν στο τελος της ζωης του σαν μοντελο. Το αμεσως επομενο αλλα σε Type-S. Ισως να μην ειχε μπλοκε (δεν θυμαμαι). Κινητηρας 2λιτρος με 200 ιππους νομιζω ιδιος με Civic Type-R.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443572 1800 cc με 190 αλογα στα Ευρωπαικα μοντελα.Το συγκεκριμενο ηταν παρα πολύ καλο αυτοκινητο,παρα πολύ δυνατο σε συγκριση με τον ανταγωνισμο,και κατι 2λιτρα Williams και 306 6 τα ειχε για πρωινο.
το ειχε φερει φιλος και γνωστος αγωνιζόμενος από Γερμανια, για να το τρεξει,και ειχα την ευκαιρια να το οδηγησω και σαν στοκ όπως ηρθε.Το αυτοκινητο ηταν αλλου.
Σημειωση εκεινη την εποχη οδηγουσα 306 6.
Δεν ειχε καμια σχεση οδηγικα με ''σιβικ'' αυτή η εκδοση.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443577 E τι εννοεις? Αφου το πατωμα και η αναρτηση Σιβικ ηταν. Ποση διαφορα να ειχε? ΤΟτε (πριν 20 χρονια) ηταν καλο αμαξι βασικα επαιζε με τα Σελικα πχ αλλα δεν ηταν και κατι το φοβερο (πρπ 21 χιλ ευρω ειχε δηλαδη budget sport). Σε μια κατηγορια ποιο πανω ειχαν το Πρελουντ με 2.2 κινητηρα. Και αυτο μπροστοκινητο. Παντως τα αυτοκινητα εχουν λιγο παει μπροστα απο τοτε...