Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#495792
Anonymous Founder έγραψε:Πωω πωωωωωω, η φωτογραφία της υπογραφής σου! :inlove: :inlove:


:s_blush


Σφυρίζω αδιάφορα για την υπογραφή :D

Καλή αναζήτηση εύχομαι να ευοδώσει ως πρέπει!!

Να αναφέρω οτι ο Seb ήταν οχι μία, αλλά δύο φορές στα κοντά να γίνει ανάδοχος του τιράντα. Πες λίγο το έκτακτο της περίπτωσης δλδ το "ατσαλο" timing και τις 2 φορές, πες η "μοίρα", πες ο,τι και όπως θες και δεν έγινε. Εύχομαι τα καλύτερα κ αναλαμβάνω φωτογράφιση κερασμένη! :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#495842 Μαλιστα... :s_empathy αρα παει αυτη η επιλογη.
Νομιζα πως αμα σκασεις κανα 14ρι για μοντελο του 12'-13' θα υπηρχε ενας εφησυχασμος...αλλα δεν.
Και δεν ειμαι σε φαση να το ρισκαρω γιατι σαν μοναδικο αυτοκινητο τα 25Κ χλμ το χρονο, ειναι δεδομενα και μαλιστα με αυξητικες τασεις.

Για μετατροπες σε τετοια αυτοκινητα δε το σκεφτομαι καν. Ασε που παιζει και το ενδεχομενο να φυγω εξωτερικο για δουλεια σε κανα χρονο και δε θελω τετοια μπλεξιματα.
Αν ηταν μονο για διασκεδαση, το μιατα στα 200αλογα ειναι το απολυτο vfm παιχνιδι για μενα.
1000 κιλα,200αλογα 25κιλα ροπη, απο αναρτηση παραμετροποιησιμο οσο θες,και διαθεσιμα ανταλλακτικα απο παντου.

Απλα δυστυχως δεν ειμαι σε θεση, να εχω και ενα decent χιλιομετροφαγο και το μιατα.


Μερικες ωραιες φωτο απο το μιατακι, που εχει τραβηξει ο Ξεν :metalo: , μπορεις να δεις εδω https://petrolheads.gr/viewtopic.php?f=8&t=61&start=435

@Ξεν, ακομη δεν παρελαβες ρε γιγαντα?? :superman: :eat:
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#495886 Τα facelift (LCI) R56 απο 2011 και μετά ήταν σε πολύ καλύτερη μοίρα απο οποιοδήποτε Mini είχε κυκλοφορήσει μέχρι τότε. Καλύτερα απο τα πρώτα R56 και πολύ καλύτερα απο τα R53.
Προσωπικά το LCI MCS που είχα δεν έκανε ούτε κιχ σε 3,5 χρόνια, (σε αντίθεση με το R53 MCS που με έστελνε κάθε μήνα στον Σπανό για καφεδάκι) και γενικά είχαν φτιάξει αρκετές |λογοκρισία| των προηγούμενων.
Στην περίπτωση σου και απο τις επιλογές που έθεσες, όχι απλώς μην το απορρίπτεις, άλλα imho είναι ευκολα η Νο1 επιλογή.
Φυσικά παραμένει Mini, όλο και καμιά άκυρη |λογοκρισία| μπορεί να βγάλει και αυτό που λέει ο HF για την περίεργη χωροταξία ισχύει, άλλα δεν είναι τόσο χάλια ώστε να το απορρίψεις για αυτό.
Αν βρείς καμιά καλή περίπτωση (ακόμα καλύτερα με μπλοκέ) όρμα του.

Btw προσοχή στο μοντέλο, δεν είναι όλα όσα έχουν 1η άδεια το 2011 (ή ακόμα και 2012) το LCI.
Υπήρχαν πολλά που ήταν στοκ και απλά πουλήθηκαν τότε.
Μπορεί εύκολα να την πατήσεις αν δεν γνωρίζεις τις (ελάχιστες εμφανισιακά) διαφορές και εχω δει αρκετούς έξυπνους να πουλάνε προ-fl σαν "185άρια" ή "LCI".
Άβαταρ μέλους
By markvag
#495908
Anonymous Founder έγραψε:Μήπως μια 116 που θα την μετατρέψεις με μοτέρ από 335i;
:ninja:
(Είναι δικό μου όνειρο αυτό...).
Η μετατροπή θα είναι γύρω στα 7Κ. Αν βρεις και κάποιο καλό αμάξωμα με άλλα τόσα, τότε μιλάμε για το απόλυτο παιχνίδι και που εύκολα θα έχει 300 άλογα. Μιλώ για την Ε87 τώρα.
:s_blush


Κάγκουρας alert! :svivhaha:

Θέλω όμως κι εγώ... :oops: :inlove:

Βέβαια, οι πιθανότητες να δουλέψει αυτό σωστά στην Ελλάδα είναι ίσως και υπό του μηδενός... :lol: :lol: Εδώ τα πενβέ δεν δουλεύουν σωστά χωρίς πειράγματα και αλλαγές μοτέρ... :lol: :lol: :ninja:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#495946
markvag έγραψε:Εδώ τα πενβέ δεν δουλεύουν σωστά χωρίς πειράγματα και αλλαγές μοτέρ... :lol: :lol: :ninja:


Κατέβα Αθήνα εσύ να πιεις το τσαγάκι σου, 325. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#495964 Εγώ έχω το προ LCI (2010). Παρόλο που έψαχνα κυρίως για LCI, το συγκεκριμένο που βρήκα δεν μπορούσα να μην το πάρω (το είχε μια γνωστή μου, γνωστό παρελθόν αυτοκινήτου, όχι κυνηγημένο κτλ).

Το πήρα με 55 χιλ χλμ και έχω κάνει 22 χιλ χλμ τον προηγούμενο χρόνο. ΑΠό ζημιές, έχουν αλλαχθεί ο θερμοστάτης, η φλαντζα του ψευδοκάπακου, τα εμπρός σινεμπλόκ και αντλία βενζίνης (η όχι υψηλής πίεσης). Επίσης του έκανα ένα καθαρισμό στις βαλβίδες εισαγωγής με το ειδικό μηχάνημα της BMW. Μεγάλη διαφορά με τον καθαρισμό. Και σε αίσθηση και σε κατανάλωση κτλ.

Δεν ξέρω αν το λες αξιόπιστο ή όχι, αλλά θέλει να είσαι από πάνω. Το δικό μου πίνει λάδι (περίπου 150-250 ανά 1.000χλμ) και μια φορά το τρίμηνο συμπληρώνω και λίγο παραφλού (από το ΜΙΝ στο ΜΑΞ). Αν έχει πολλά χλμ θα χρειαστεί να δεις καδένα και τεντωτήρα, τα οποία έχουν υψηλό κόστος αλλαγής (500+ σε μη εξουσιοδοτημένο) και κάτι άλλα (VANOS?) που είναι ακριβά και αν δεν αλλαχθούν οδηγούν σε μεγάλες ζημιές.

Τα καλά δεν τα αναφέρω - φαντάζομαι τα ξέρεις.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#495965 Πάνε πάαααρα πολύ καλά αλλά είναι ρημάδια γμτ. Και ενός φίλου έκαιγε μπετόνια λάδι, τουρμπίνες, αντλία υψηλής, κλπ. :x
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#495971 @citastak
Κι εγω αυτη την αισθηση ειχα, να σου πω την αληθεια για τα 09' μοντελα. Αυτο που λες ακριβως, να εισαι απο πανω...

@ morpheus
Τα σημεια που λες διαφοροποιησης ειναι οι ζαντες με τις κωνικες ακτινες και οι αεραγωγοι στον προφυλακτηρα? Υπαρχει κατι αλλο?
Εδω για παραδειγμα https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11787890/ που δεν εχει αυτα, δεν ειναι το fl παροτι δηλωνει 184αλογα σωστα??

Κι επειδη κανοντας αναζητηση για r56 LCI μου βγαλε το θεμα της αγγελιας σου, ειδα οτι ειχες 30Κ χλμ και το δινες σε παραπλησια τιμη με καποια,που τωρα εχουν πατημενα τα 100Κ. Καλη φαση...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#495980
xenos έγραψε:
markvag έγραψε:Εδώ τα πενβέ δεν δουλεύουν σωστά χωρίς πειράγματα και αλλαγές μοτέρ... :lol: :lol: :ninja:


Κατέβα Αθήνα εσύ να πιεις το τσαγάκι σου, 325. :shifty:


:shifty:

όταν κατέβηκα να το πάρω γιατί δεν ήσουν;; :shifty: Φοβηθήκαμε το 325;;; :shifty: :svivhaha: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#496001
sebastian έγραψε:@ morpheus
Τα σημεια που λες διαφοροποιησης ειναι οι ζαντες με τις κωνικες ακτινες και οι αεραγωγοι στον προφυλακτηρα? Υπαρχει κατι αλλο?
Εδω για παραδειγμα https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11787890/ που δεν εχει αυτα, δεν ειναι το fl παροτι δηλωνει 184αλογα σωστα??

Κι επειδη κανοντας αναζητηση για r56 LCI μου βγαλε το θεμα της αγγελιας σου, ειδα οτι ειχες 30Κ χλμ και το δινες σε παραπλησια τιμη με καποια,που τωρα εχουν πατημενα τα 100Κ. Καλη φαση...

Όχι αυτό δεν είναι LCI.
Οι διαφορές είναι οι αεραγωγοί για την ψύξη φρένων μπροστά, όπως είπες, τα πίσω φώτα ομίχλης χαμηλά στον προφυλακτήρα που είναι πιο μακρόστενα (με ενσωματωμένο το φως της όπισθεν) και η κεντρική κονσόλα που είναι όλη μαύρη αντί για τα τα ασημί κουμπάκια που είχε η προηγούμενη.
Αυτό πχ είναι LCI:
https://www.car.gr/12519356-mini-cooper-s-5
Άβαταρ μέλους
By GTS
#496020
markvag έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Μήπως μια 116 που θα την μετατρέψεις με μοτέρ από 335i;
:ninja:
(Είναι δικό μου όνειρο αυτό...).
Η μετατροπή θα είναι γύρω στα 7Κ. Αν βρεις και κάποιο καλό αμάξωμα με άλλα τόσα, τότε μιλάμε για το απόλυτο παιχνίδι και που εύκολα θα έχει 300 άλογα. Μιλώ για την Ε87 τώρα.
:s_blush


Κάγκουρας alert! :svivhaha:

Θέλω όμως κι εγώ... :oops: :inlove:

Βέβαια, οι πιθανότητες να δουλέψει αυτό σωστά στην Ελλάδα είναι ίσως και υπό του μηδενός... :lol: :lol: Εδώ τα πενβέ δεν δουλεύουν σωστά χωρίς πειράγματα και αλλαγές μοτέρ... :lol: :lol: :ninja:

Mια χαρα θα δουλεψει αν αλλαξεις και την πλεξουδα. Εχουν γινει μετατροπες για φορολογικους λογους και δεν εχουν προβλημα αρκει να μπορεις να κανεις την δουλεια μονος ωστε να μην εχεις μεγαλο κοστολογια. ξεβιδωνεις και βιδωνεις τα καινουρια.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#496029 Είχα πάει σε ένα συνεργείο το δικό μου (μην γελάτε, η πλαστική ποδιά είχε σπάσει -πάλι- γιατί βρίσκει στο ηλίθιο γκαράζ μας...). Το βλέπει ο μηχανικός και μου λέει: "ωραίο ρε φιλαράκι, αν ποτέ σκεφτείς να το πουλήσεις, πες το μου γιατί όπως το βλέπω είναι ταμάμ για να του βάλω το μοτέρ της 335i".
:ninja:
Είναι το ίδιο με της 135i E82, απλά το συγκεκριμένο μοτέρ δεν έμπαινε σε Ε81 ή Ε87. Προφανώς και μπαίνει πανεύκολα, δεν τίθεται θέμα. Απλώς δεν είναι φθηνό, γιατί και τα ανταλλακτικά δεν είναι δωρεάν και έχει αρκετή δουλειά.
Για έναν μηχανικό, έχει νόημα, αυτός θα αγοράσει τα ανταλλακτικά κάνα 4άρι το πολύ και τα υπόλοιπα είναι δικά του.
:s_gamer
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#496056
Anonymous Founder έγραψε:Είχα πάει σε ένα συνεργείο το δικό μου (μην γελάτε, η πλαστική ποδιά είχε σπάσει -πάλι- γιατί βρίσκει στο ηλίθιο γκαράζ μας...). Το βλέπει ο μηχανικός και μου λέει: "ωραίο ρε φιλαράκι, αν ποτέ σκεφτείς να το πουλήσεις, πες το μου γιατί όπως το βλέπω είναι ταμάμ για να του βάλω το μοτέρ της 335i".
:ninja:
Είναι το ίδιο με της 135i E82, απλά το συγκεκριμένο μοτέρ δεν έμπαινε σε Ε81 ή Ε87. Προφανώς και μπαίνει πανεύκολα, δεν τίθεται θέμα. Απλώς δεν είναι φθηνό, γιατί και τα ανταλλακτικά δεν είναι δωρεάν και έχει αρκετή δουλειά.
Για έναν μηχανικό, έχει νόημα, αυτός θα αγοράσει τα ανταλλακτικά κάνα 4άρι το πολύ και τα υπόλοιπα είναι δικά του.
:s_gamer


Κιβώτιο, δίσκος, φρένα, τελική σχέση (διαφορικό), τροχοί και να μην αναφέρουμε ότι είναι παράνομο. Λεπτομέρειες όμως. :lol:
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#496065
Anonymous Founder έγραψε:Είχα πάει σε ένα συνεργείο το δικό μου (μην γελάτε, η πλαστική ποδιά είχε σπάσει -πάλι- γιατί βρίσκει στο ηλίθιο γκαράζ μας...). Το βλέπει ο μηχανικός και μου λέει: "ωραίο ρε φιλαράκι, αν ποτέ σκεφτείς να το πουλήσεις, πες το μου γιατί όπως το βλέπω είναι ταμάμ για να του βάλω το μοτέρ της 335i".
:ninja:
Είναι το ίδιο με της 135i E82, απλά το συγκεκριμένο μοτέρ δεν έμπαινε σε Ε81 ή Ε87. Προφανώς και μπαίνει πανεύκολα, δεν τίθεται θέμα. Απλώς δεν είναι φθηνό, γιατί και τα ανταλλακτικά δεν είναι δωρεάν και έχει αρκετή δουλειά.
Για έναν μηχανικό, έχει νόημα, αυτός θα αγοράσει τα ανταλλακτικά κάνα 4άρι το πολύ και τα υπόλοιπα είναι δικά του.
:s_gamer

Μην μου το θυμίζεις γιατί με τρώει τρελά ο κώλος μου να μπεί στο 228 το 35άρι γιατι οσο και να τον βελτιώσεις παραμένει ένας 4κυλ 2λτ με οτι συνεπάγεται αυτό...
Φοβάμαι όμως πως θα ανοίξω τρύπα χωρίς πάτο αν ξεκινήσω κάτι τέτοιο...

Βγήκαμε εκτός θέματος όμως, ας συνεχίσουμε στο bmw τοπικ...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#496070
Anonymous Founder έγραψε:Είχα πάει σε ένα συνεργείο το δικό μου (μην γελάτε, η πλαστική ποδιά είχε σπάσει -πάλι- γιατί βρίσκει στο ηλίθιο γκαράζ μας...). Το βλέπει ο μηχανικός και μου λέει: "ωραίο ρε φιλαράκι, αν ποτέ σκεφτείς να το πουλήσεις, πες το μου γιατί όπως το βλέπω είναι ταμάμ για να του βάλω το μοτέρ της 335i".
:ninja:
Είναι το ίδιο με της 135i E82, απλά το συγκεκριμένο μοτέρ δεν έμπαινε σε Ε81 ή Ε87. Προφανώς και μπαίνει πανεύκολα, δεν τίθεται θέμα. Απλώς δεν είναι φθηνό, γιατί και τα ανταλλακτικά δεν είναι δωρεάν και έχει αρκετή δουλειά.
Για έναν μηχανικό, έχει νόημα, αυτός θα αγοράσει τα ανταλλακτικά κάνα 4άρι το πολύ και τα υπόλοιπα είναι δικά του.
:s_gamer


Ενδιαφέρον... :ninja:





















Τώρα μου λείπουν τα 14.999 ευρώ από τα 15Κ που θα κοστίσει όλο αυτό, μαζί με φρένα, κιβώτιο και αναρτήσεις... :lol: