Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#598972 Ένα χατς η στεισον θέλει 20 εκατοστά από τον προφυλακτήρα για να ανοίξει η πόρτα. Αυτά με τις διπλές θέλουν από 60 και πάνω.
Χώρια το θέμα ότι πρέπει να βάλεις τα πράγματα πίσω από το αυτοκίνητο πριν ανοίξουν οι πόρτες αλλιώς θες πάνω από μέτρο.

Με πρόλαβε ο Y.V.


Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#598974 Τι να πει και το RAV4!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#598976 Στο rav δεν γίνεται αλλιώς λόγω ρεζέρβας.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#598977 Προφανώς.
Για το χώρο που χρειάζεται το λέω.

Αν και ελάχιστες φορές με είχε δυσκολέψει.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#598978 Κανένας λόγος να υιοθετηθεί σε μη επαγγελματικό αυτοκίνητο οι διπλές πόρτες πορτπαγκαζ. Αυτό που ήταν καλή λύση ήταν οι συρόμενες μπροστά όπως στο 1007 κάποτε.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#598992
g8777 έγραψε:Κανένας λόγος να υιοθετηθεί σε μη επαγγελματικό αυτοκίνητο οι διπλές πόρτες πορτπαγκαζ. Αυτό που ήταν καλή λύση ήταν οι συρόμενες μπροστά όπως στο 1007 κάποτε.
Ειδικά αν θα μπορούσες να τις έχεις ανοιχτές εν κινήσει τώρα το καλοκαίρι όπως κάναν τα λεωφορεία και κάτι παλιά φορτηγά που δεν έχουν κλιματισμό

< Note >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#598994 Έχω καλό μάστορα στην Γκράβα για τέτοια.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#598995
mirage έγραψε:Δεν ξερω αν σκύβεις ή όχι αλλα οπως ειπα το φόρτωμα ξεφορτωμα ειναι κάπως ειδικα σε παράλληλο παρκάρισμα.

καθολου παραπανω δεν σκυβεις.Στο ιδιο υψος θα τα φορτωσεις,και η πλειονοτητα των χατσμπακ το κατωφλι ειναι στο ιδιο υψος με το κλαμπμαν
Άβαταρ μέλους
By markvag
#599005
REALZEUS έγραψε:
Μόνο με μεζούρα θα ξέρουμε, αλλά δεν βλέπω να προεξέχει πολύ περισσότερο η split tailgate. Περί σκυψίματος:

Εικόνα


Δεν είναι μόνο το θέμα του πόσο προεξέχει, αλλά και το ΠΟΥ προεξέχει. Χαμηλά, που είναι τα εμπόδια (άλλα αμάξια, βαλίτσες, κτλ) η κλασσική hatch πόρτα δεν θέλει παρά ελάχιστο χώρο. Χώρο χρειάζεται μόνο όταν φτάσει ψηλά, που συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα. ΟΚ, πιθανώς να χρειάζεται σκύψιμο, αλλά στα SUV για παράδειγμα που είναι ψηλά (και στη Νίτσα μου) στεκόσουν άνετα από κάτω (με το added bonus της προστασίας από τη βροχή :s_wink ). Αν και στα περισσότερα hatchback δεν είναι τόσο πρόβλημα αυτό (σηκώνεται αρκετά ψηλά). Εν αντιθέσει με αυτά, μία πόρτα όπως του κλάπμαν θέλει όλο το χώρο που χρειάζεται από κάτω μέχρι πάνω. Κοινώς θα βρίσκει στο καπό του από πίσω, αν έχεις παρκάρει σε σειρά. :s_wink Κάτι που δεν θα κάνει πχ η 5η πόρτα ενός φίκους. Και επιπλέον, αν έχεις τα πράγματα δίπλα στο πεζοδρόμιο, θα πρέπει να κλείνεις την πόρτα να τα πάρεις (ή να έχεις ακόμα περισσότερο χώρο) και να την ξανανοίγεις για να τα βάλεις μέσα... :tomato: Δεν βλέπω κανένα πλεονέκτημα σε κανένα σενάριο χρήσης ενός οικογενειακού αυτοκινήτου... :s_dunno

Στα επαγγελματικά ανοίγουν στο πλάι, γιατί συχνά φορτώνουν με κλαρκ που ίσως τα σηκώσει και ψηλά στην αρχή (μέχρι να βρει την τρύπα :shifty: ) και επιπλέον είναι πιο εύκολο να τις κάνεις να διπλώσουν 180 μοίρες για να μην ενοχλούν καθόλου (κάτι σχεδόν αδύνατο με την κάθετα ανοιγόμενη). :s_wink
Άβαταρ μέλους
By mirage
#599018 Οι πόρτες του clubman ανοίγουν με μια σχετική γωνία προς τα πάνω. Αν δεν εχει κολλήσει κάποιος πισω σου δεν υπάρχει θεμα συνήθως. Το πρόβλημα είναι πως κλείνουν την πρόσβαση προς το πεζοδρόμιο. Επίσης στην φωτο με το countryman μαλλον η πόρτα δεν εχει ανοίξει τελείως.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#606385 Παιδες, παω για ελεγχο ενα r56 s LCI απο βδομαδα, και θελω ινφο, για το τι να κοιταξω πιο συγκεκριμενα.
Περα απο τα κλασσικα του καθε αυτοκινητου δλδ.
Εχει 60+Κ χλμ.
Διαβασα για μιζα,αντλια βενζινης και εμπρος αισθητηρα λ.

please help! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#606387 - Εμπρός σινεμπλόκ (εγώ τα άλλαξα στα 60κ)
- Πίσω σύστημα - άλλαξα κάτι ελαστομερή u joints που κρατούν την αντιστρεπτική. Κόστος 12 ευρώ και μισή ώρα από μένα. Έκαναν ένα υπόκωφο μικρό θόρυβο σε ανωμαλίες.
- Σύστημα διεύθυνσης και ανάρτηση - μέχρι στιγμής, πέραν των σινεμπλοκ δεν άλλαξα κάτι άλλο.
- Αντλία βενζίνης - έχει 2. Μια υψηλής που είναι στο μοτερ και την κλασική τρόμπα κάτω από το πίσω κάθισμα. Χαλάει συνήθως η υψηλής. Κόστος στη BMW περί 1000 ευρώ, αλλά αγοράζουν συνήθως από Peugeot περίπου στη μισή τιμή. Δεν μου έχει συμβεί ακόμα (90 χιλ χλμ) φτου φτου. Γενικά ειδοποιεί γιατί δεν ανεβάζει την πίεση που πρέπει. Βάλε OBD και δες πίεση που ανεβάζει με νεκρά σε υψηλές στροφές. Δεν θυμάμαι πόσο πρέπει να είναι, αλλά θα το βρεις στο νετ.
- Καθαρισμός βαλβίδων - δες πόσο σταθερό είναι το ρελαντί καθώς και θερμοκρασία καυσαερίων με το OBD. Για κάποιο λόγο που δεν ξέρω, όταν τις καθάρισα έπεσε σημαντικά η θερμοκρασία τους. - - - Υπολογίζεις κανένα 300άρι σε εξειδικευμένο, με το σωστό μηχάνημα της BMW.
- Πρέπει κάπως να μάθεις πόσο λάδι καίει. Προσπάθησε να τον κάνεις να σου πει. Καθώς και με τι λάδι έχει δουλέψει. Το δικό μου (pre-LCI, 174hp, καίει περί 300ml/1000κμ. Αλλά έχω διαβάσει σε ξένα φόρα μέχρι και 1 λίτρο!!! Προσοχή με αυτό.
- Έλεγχο του θερμοστάτη. Έχει πλαστικό κέλυφος και δακρύζει. Κανά 150άρι η αλλαγή του.
- Μπές από κάτω και δες στη βάση του φίλτρου λαδιού αν υπάρχουν σημάδια διαρροής. Είναι σύνηθες φαινόμενο η αλλαγή της φλαντζούλας. Στα 90 χιλ χλμ, την έχω αλλάξει ήδη 2 φορές (μια στα 60κάτι και μια στα 80κάτι).
- φλάντζα ψευτοκάπακου. Συνήθως με τον καιρό, λόγω πιέσεων και θερμοκρασιών έχει λάδι στην κάτω δεξιά μεριά, όπως κοιτάς το μοτέρ από μπροστά. Δεν είναι ακριβή επισκεύη, νομίζω κανά 70άρι.

Αν σκεφτώ κάτι άλλο θα σου πω.
Με το καλό.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#606389 grazie mille :s_drinks

Οτι θυμηθεις ριχτο!

υ.γ. Παιζει καπου ιντερνετικα το βιβλιο συντηρησης, να δω τι με περιμενει στα επομενα χλμ, εαν και εφοσον??

edit
Επισης θυμαμαι καποιος ειχε προτεινει για συνεργειο τον Θαλη στην Πυλαια (Θεσ/νικη). Ισχυει?? Εχουμε εναλλακτικη??
Άβαταρ μέλους
By citastak
#606390 Το βασικό ξέχασα:
- άλλαξα πέρσι (85χιλ) τεντωτήρες και αλυσίδα εκκεντροφόρων. Κροτάλιζε το πρωί στα κρύα και τελικά είδα ότι είχε σπάσει μια από τις πλαστικές βάσεις του.
Πρέπει να είναι κρύο και να το βάλεις εμπρός για να το δεις αυτό - για μερικά δευτερόλεπτα θα κροταλίσει.

Βασικά δεν ξέρω αν είμαι μέτρο σύγκρισης, αλλά γενικά είμαι ψυχάκιας και δεν θέλω τίποτα να κάνει κιχ στο αυτοκίνητο. Οπότε, μπορεί για παράδειγμα η παραπάνω αλυσίδα να είχε ακόμα ζωή, αλλά εγώ την άλλαξα.
Το πρόγραμμα συντήρησης είναι για κλωτσιές. Λέει λάδια κάθε 15-20 χιλ χλμ - εγώ από τότε που το πήρα τα αλλάζω κάθε 5 χιλ χλμ. Δεν είναι κόστος και προλαμβάνεις διάφορα σε τόσο προβληματικούς κινητήρες.
Είμαι γενικά ευχαριστημένος από το στήσιμο και το σουλούπι, αλλά δεν ξέρω αν θα ξαναέμπλεκα αν ήμουν στη θέση σου ή αν θα κοίταγα άλλα pocket rockets (π.χ. Fiesta ST 200).
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#606393 Τα 200 ξεφευγουν, και τωρα παιζει μονο 1 St απλο απο ιδιωτη στην Αθηνα(15.800 αρχικη, που ειναι κ παρα πολλα αν σκεφτεις οτι new ειχε κατω απο 20).
Κοιτα, κι εγω υποψιασμενος ειμαι, αλλα βρηκα μια φαινομενικα καλη περιπτωση κοντα στα 14. Καλως ή κακως με οσα εχω διαβασει, κοιταω μονο για LCI.
Τωρα αν δεν κατσει, θα περιμενω. Δε θελω να παρω κατι που θα το βαρεθω γρηγορα.


Κι εγω ετσι ειμαι κ καλα κανεις και γραφεις για τη "σκοτεινη πλευρα" :lol: , τα αλλα τα ξερουμε.
Λαδια εννοειται θ'αλλαζω συχνα, το χω συνηθεια, αλλα παρολα αυτα θα ηθελα το βιβλιαρακι για να δω απο πιο σοβαρες εργασιες τι παιζει.