GTS έγραψε:E τι εννοεις? Αφου το πατωμα και η αναρτηση Σιβικ ηταν. Ποση διαφορα να ειχε? ..
κατσε να στο πω αλλιως.
Κατουραγε ότι μπροστοκινητο υπηρχε.
Κατουραγε και αυτά που βγηκαν 15 χρονια μετα.
GTS έγραψε:E τι εννοεις? Αφου το πατωμα και η αναρτηση Σιβικ ηταν. Ποση διαφορα να ειχε? ..
dimviii έγραψε:GTS έγραψε:E τι εννοεις? Αφου το πατωμα και η αναρτηση Σιβικ ηταν. Ποση διαφορα να ειχε? ..
κατσε να στο πω αλλιως.
Κατουραγε ότι μπροστοκινητο υπηρχε.
Κατουραγε και αυτά που βγηκαν 15 χρονια μετα.
GTS έγραψε:186 Nm) @ 7200 rpm εσενα σου φαινονται αρκετα?
GTS έγραψε:dimviii έγραψε:GTS έγραψε:E τι εννοεις? Αφου το πατωμα και η αναρτηση Σιβικ ηταν. Ποση διαφορα να ειχε? ..
κατσε να στο πω αλλιως.
Κατουραγε ότι μπροστοκινητο υπηρχε.
Κατουραγε και αυτά που βγηκαν 15 χρονια μετα.
Σιγα ρε συ. Τοτε ηταν καλο αμαξι, και στην Ευρωπη σπανιο. Αμερικη ηταν γεματο απο αυτα ομως. Οι ιπποδυναμεις που ειχαν τοτε ομως τωρα τις εχει καθε μεσαιο Γκολφακι 1.4 οπως του Γρηγορη. Για ροπες δεν συζηταμε αφου ροπη δεν ειχε καθολου.
Giuseppe Busso έγραψε:ναι αλλα δεν οδηγας ποτε συνεχως στις 7200. Γιατι θα εισαι συνεχως πανω απο τα ορια ταχυτητας. Στην πραξη εχεις πολυ λιγοτερα.GTS έγραψε:186 Nm) @ 7200 rpm εσενα σου φαινονται αρκετα?
Υπέραρκετά.
Δεν ξέρω πόσα αυτοκίνητα βγάζουν στις 7200rpm τόση πολλή ροπή πάντως.
GTS έγραψε:186 Nm) @ 7200 rpm εσενα σου φαινονται αρκετα?
Στις 3-4 χιλ στροφες ποσα να ειχε? Αρκετα λιγοτερα νομιζω.
dimviii έγραψε:GTS έγραψε:dimviii έγραψε:GTS έγραψε:E τι εννοεις? Αφου το πατωμα και η αναρτηση Σιβικ ηταν. Ποση διαφορα να ειχε? ..
κατσε να στο πω αλλιως.
Κατουραγε ότι μπροστοκινητο υπηρχε.
Κατουραγε και αυτά που βγηκαν 15 χρονια μετα.
Σιγα ρε συ. Τοτε ηταν καλο αμαξι, και στην Ευρωπη σπανιο. Αμερικη ηταν γεματο απο αυτα ομως. Οι ιπποδυναμεις που ειχαν τοτε ομως τωρα τις εχει καθε μεσαιο Γκολφακι 1.4 οπως του Γρηγορη. Για ροπες δεν συζηταμε αφου ροπη δεν ειχε καθολου.
ροπη ειχε παρα πολύ καλη,δεν ειχε σχεση αυτό το μοτερ με το 1,6 vtec που προφανως συγκρινεις.
το πρωτο πραγμα που μου εκανε εντυπωση οδηγώντας το ηταν η ροπη.Και εγω παραξενευτηκα γιατι ημουν προϊδεασμένος από τα 1,6 μοτερ,και γνωριζωντας ότι είναι μονο 1,8 λιτρα σε συγκριση με τα πολύ γνωριμα οδηγικα 2λιτρα γουιλιαμς και 306.
Το αστειο ηταν ότι το ορακα πουσαρισμενο μοτερ των 190 ιππων από 1,8 λιτρα,πηρε πολύ παραπανω δυναμη από τα αντίπαλα 2λιτρα ευρωπαικα με πρόγραμμα/εξατμιση.Του φιλου δυναμομετρηθηκε στα 217 αλογα με εξατμιση απο καταλυτη και πισω και Χοντατα πρόγραμμα.
Το οποιοδήποτε γκολφακι μπορει να βγαζει σημερα αυτή τη ροπη (με τουρμπο βεβαια) ,αλλα αυτό δεν αναιρει ότι θα χρειαστεί τηλεσκοπιο για να ακολουθησει το 20+ ετων σιβικ όπως λες.
Αυτοκινηταρα πολύ μπροστα απο την εποχη της σε όλα τα επίπεδα.
https://www.youtube.com/shorts/RYILPoju2bw?feature[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]