Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#441718
kostis20 έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:
53Κ το XC60 το καινούριο? Με τι εξοπλισμό και τι επιδόσεις? Τα Mini που έβαλα είναι top. Δεν πάει παραπέρα. Ειδικά το γκρι έχει όλη τη λίστα των έξτρα. Μόνο τα καλά φρένα του jcw του λείπουν και είναι υπερκομπλέ.

Nαι αλλά είναι μεταχείρισμένα. Πόσο έχουν καινούρια?
Το XC60 από τη βασική έκδοση έχει πλήρη εξοπλισμό(Παίζει καλύτερο απο τα MINI που έβαλες :lol: ) ,190ή 235 ps :lol: :lol: και είναι και μια κατηγορία πάνω.
https://www.volvocars.com/gr/about/our- ... c60-prices


Το διλιτρο Μινι το περνεις και με 40 ελαφρα μεταχειρο (5κ χμ δεν ειναι πολλα). Αποκλειεται να παει 40 ενα νεο ΧC60. 50κ κατι ισως. Το μπλε Μινι που εβαλε ο Στεφανος εχει πληρη εξοπλισμο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#441723 ΑΝ, μεγάλο ΑΝ, έμπαινα στη διαδικασία να αλλάξω το Audi πάλι με suv τότε τα δεδομένα θα ήταν σίγουρα τα εξής:

- θα έπαιρνα σίγουρα κάτι μικρότερο, 4.2 με 4.3μ θα ήταν ιδανικά
- θα έπαιρνα σίγουρα κάτι που να μην ξεπερνά τα 50Κ, ιδανικά έως 45Κ
- θα έπαιρνα σίγουρα κάτι πολύ πιο νεανικό, σε εμφάνιση και οδική συμπεριφορά
- θα έπαιρνα μόνο 4κινητο και με μινιμουμ ίδιες επιδόσεις με το Q5
- θα έπαιρνα σίγουρα κάτι με πάνω από 4 χρόνια εγγύηση

Αν ήταν να πάω ξανά σε κατηγορία Q5 τότε για εμένα δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο πέραν της Stelvio αλλά εξίσου δεν υπάρχουν τα 70Κ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#441733 To MINI Countryman πλέον είναι τεράστιο σε διαστάσεις και είναι το λιγότερο SUV απ' όλα, γιατί είναι πολύ χαμηλό και του.. φαίνεται. Δείχνει σαν station (και μάλλον τέτοιο είναι).
Για μένα η κατηγορία είναι παντελώς αδιάφορη, ουσιαστικά μιλάμε για στυλάτους ανθρωπομεταφορείς, όλοι οι κατασκευαστές προσφέρουν πάνω κάτω τα ίδια, και όλη η διαφοροποίηση είναι στο εσωτερικό και στον εξοπλισμό και ελάχιστα στα δυναμικά χαρακτηριστικά (τα ποια; :lol: )
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#441735 Στα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις τουμπανάκι premium hatchback, απλά με το suv, εκτός της μόδας, επιβεβαιώνεις λίγο παραπάνω την αγορά σου λόγω χώρων και εν δυνάμει off roading. O θεός να το κάνει αλλά ας πούμε ότι σε σχέση με μία 1series με 18αρια και 40αρι προφίλ είναι πιο εφικτό με ένα Countryman.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#441739 Ε, και το Countryman τι λάστιχα έχει; 17άρια; Και πάνω κάτω και του ίδιου τύπου με την 1 series...
:lol:
To ότι η μόδα θέλει SUV είναι βέβαιο, κι εμένα μου έχουν αναλύσει πολλές φορές το πόσο βολικό είναι ένα SUV όταν κάνεις παιδιά. :s_crazy
Τους απαντώ καταλλήλως βέβαια πως λεφτά δεν υπάρχουν για αλλαγή αυτοκινήτου και πως όταν με το καλό έρθουν παιδιά, θα βολευτούμε με ό,τι έχουμε.
:shifty:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#441744 Ακόμα και αυτή η μικρή διαφορά στα λάστιχα είναι θέμα για μένα γιατί οι δικοί μου πλέον κάθονται σχεδόν 3 μήνες το χρόνο στην Κρήτη και το Peugeot με τα 45αρια λάστιχα απλά δεν πάει. Βασικά δεν μπορείς να φτάσεις στο σπίτι μας έτσι όπως είναι ο δρόμος αν δε φτιαχτεί. Εκτός αν πάρει ο γέρος ένα Niva και το αφήσει εκεί όπως το συζητάει τον τελευταίο καιρό.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#441754
Deleted User 1 έγραψε:Είναι ιδέα μου ή μαζί με το 3008 είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία? Κάτι Χ1 και Q3 τα κατουράνε...

https://www.car.gr/10887496-mini-countryman-cooper-countryman-s-all4

https://www.car.gr/10417365-mini-countryman-s-all-4


Ιδέα σου είναι. Ούτε το ένα (3008), ούτε το άλλο (Countryman) έχουν τίποτα ιδιαίτερο να πούνε, εκτός φυσικά αν ερωτευτείς την εμφάνισή τους.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#441757 Ναι ναι ξέρουμε...suv = του διαόλου. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#441760 Νομιζω οτι η οποια συγκριση Χ1 vs Countryman, περισσοτερο εχει να κανει με το αισθητικο κομματι, εντος και εκτος, καθοτι προκειται για την ιδια πλατφορμα αν θυμαμαι σωστα.

Μικρες διαφορες στον οδηγικο τομεα, λογω ελαφρως μεγαλυτερου υψους αλλα και μηκους αμαξωματος της Bmw, με τα βαρη τους να ειναι πολυ πιο κοντα πλεον, απο την στιγμη που το Countryman μεγαλωσε αισθητα σε μηκος αλλα και φαρδος.

Απο εκει και περα, πιο νεανικο πιο μοδατο συνολικα φαινεται να ειναι το Countryman, απλως πλεον η νεα μεγαλυτερη σε διαστασεις γενια εχει και ανταγωνιστικους χωρους επιβατων-αποσκευων.

Η X1 εχει πιο σοβαρο προφιλ, αλλα και μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος συγκριτικα , κατι που μπορει να αποτελεσει και καθοριστικο παραγοντα σε τυχον εκτος δρομου -ηπιες- αναζητησεις, ή και το κατι παραπανω ακομα και σε δικινητη εκδοση με τα καταλληλα μικτα ελαστικα.

Συγκρινομενα στις "μαχιμες" εκδοσεις τους δηλαδη All4 S vs Xdrive 20i τα χωριζουν περιπου 7κ ευρω, (απο σχεδον 37κ ευρω το συγκεκριμενο Countryman, αντιστοιχα απο 44κ ευρω η 2λιτρη 4κινητη Bmw) μια αξιοσημειωτη διαφορα, με δεδομενο οτι προκειται και για τιμες εκκινησης απο πλευρας εξοπλισμου...

οσο για τα καλυτερα -μη premium- στην κατηγορια, προσωπικα βλεπω τα Τσεχικα και τα Κορεατικα, να παιρνουν τα σωβρακα απο τον γενικοτερο ανταγωνισμο, με βαση παντα και την τιμολογηση τους...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#441782
Anonymous Founder έγραψε:To ότι η μόδα θέλει SUV είναι βέβαιο, κι εμένα μου έχουν αναλύσει πολλές φορές το πόσο βολικό είναι ένα SUV όταν κάνεις παιδιά. :s_crazy
Τους απαντώ καταλλήλως βέβαια πως λεφτά δεν υπάρχουν για αλλαγή αυτοκινήτου και πως όταν με το καλό έρθουν παιδιά, θα βολευτούμε με ό,τι έχουμε.
:shifty:


Φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος που το παρατήρησα... :shifty: :shifty:

Σε λίγο καιρό σε βλέπω με Tiguan 1,6tdi, να μας λες πόσο βολικό είναι με 3 παιδιά... :shifty: :shifty:

Μη μου πεις μόνο πως έχεις ξυρίσει και το μουστάκι! :omg:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#441783 Τσάμπα περιμένετε να βγάλετε είδηση! :svivhaha:
Δεν υπάρχουν νέα επί του θέματος, αλλά και να υπήρχαν, τα αυτοκίνητά μας θα είναι αυτά για αρκετά χρόνια. Θα φροντίσω κιόλας να οδηγεί το εταιρικό και η :inlove: και όλα πόπα!
:metalo:
Οδήγησα μέσα στο ΣΚ την BMW πάλι... Όσο ζημιάρα κι αν είναι, απλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΑΦΗ με αυτοκίνητα αστειότητες σαν το Golf. Ακόμη και η :inlove: μου λέει πως αν το αγοράζαμε με δικά μας λεφτά, το Golf δεν θα το αγόραζε ποτέ!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#441784 Βέβαια μιλάμε για αμάξι με σπορ ανάρτηση, λάστιχο από Mclaren F1 και 6πίστονα.
Αν έμπαινες στην 147 με την ανάρτηση, θα έλεγες "|λογοκρισία| μου πόσο γαμάει η μπροστινή κίνηση" :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#441788 Έχω οδηγήσει μερικές δεκάδες μπροστοκίνητα και κάποια ήταν/είναι εξαιρετικά. Αλλά κανένα εμπροσθοκίνητο, δεν θα φτάσει ένα καλό πισωκίνητο.
Το μόνο κακό είναι πως υπάρχουν ελάχιστα και ας ελπίσουμε πως η νέα Giulietta θα είναι κι αυτή πισωκίνητη.
Αλλιώς, η μόνη μου ελπίδα για κάτι καλό είναι η εισαγωγή ενός μεταχειρισμένου απέξω και να είμαι πάλι στα συνεργεία, γιατί λογικά πάλι BMW θα είναι και εντελώς λογικά-για BMW- πάλι θα χαλάει... Δεν ξυπνάνε και αυτοί οι ιάπωνες μπας και βγάλουν τίποτις καλό να γουστάρουμε (και να μπορούμε ν' αγοράσουμε...).
:s_dunno