Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#364749 Τι να πω, το δικο μας f/l R53 2006 με το τουρμπο, μτχ απο Αμερικη, τοτε το 2009, δεν εχει παρουσιασει αυτα τα τραγικα που λετε, λαδι π.χ. δεν εχουμε διαπιστωσει κατι το τραγικο, οταν ηταν ο γιος μου Αγγλια εφερε βασεις πολυουρεθανης, φυσικα καποια στιγμη αλλαξε και δισκο πλατω αλλα και το βολαν μεταχειρισμενο το τελευταιο απο καποιον που το εβγαλε για να βαλει αγωνιστικο... απο τοτε (3-4 χρονια) δεν εχει θεμα με τον συμπλεκτη. Ξερω οτι το σκιζει αλλα δεν κανει πολλα χλμ, οταν το εχω εγω το πιεζω γιατι με φτιαχνει να το οδηγω ακομα και σε αστικο δρομο. Απο τα αλλα που λετε δεν εχει παρουσιασει κατι. Ισως φταιει και το συνεργειο που το παει.... γιατι σε πολλες περιπτωσεις δεν τα ξερουν πολυ καλα τα μινι και ας ειναι εξουσιοδοτημενα...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#364767
dimik έγραψε:Αγόρασε ο αδερφός μου μτχ 4100€ το R53 όταν ήρθε στο νησί...
...
Όταν το έδωσα την προηγούμενη εβδομάδα 3000€


Φθηνά πάντως είναι εκεί ή μου φαίνεται; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#364769 Τα προβλήματα αυτά αφορούν μόνο τα S ή γενικά το μοντέλο?
Άβαταρ μέλους
By citastak
#364775 Νομίζω η 1η γενιά ήταν η λιγότερη αξιόπιστη. Εγώ έχω S δεύττερης γενιάς. Στα 60 χιλ χλμ έχει αλλάξει αντλία βενζίνης, εμρός σινεμπλοκ και θερμοστάτη. Έχει και μια μικρή διαρροή η φλάντζα ψευδοκάπακου, που θα την αλλάξω μέσα στο μήνα (πολυ απλή DIY εργασία).

Σχετικά με το λάδι έχω καταλάβει ότι η κατ/ση είναι συνάρτηση της ποιότητας και των χλμ που έχει το λάδι. Αλλάζω κάθε 5 χιλ χλμ. Εκεί δεν προλαβαίνει να κάψει. Στα 7 αρχίζει και τσιμπάει. Χειρότερη κατ/ση που έχω υπολογίζει είναι 300ml στα 1,000κμ.
+1 για την συντήρηση από άσχετους εξουσιοδοτημένους. Ενδεικτικό (μικρό) δείγμα είναι ότι στο τελευταίο σερβις μου παραέσφιξαν τα μπουλόνια στους τροχούς και δεν έχω καταφέρει να τα βγάλω ακόμα (σήμερα θα προσπαθήσω με σωλήνα και σταυρό). Ούτε που θέλω να σκέφτομαι πως έχουν σφίξει άλλα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#364777
xenos έγραψε:
dimik έγραψε:Αγόρασε ο αδερφός μου μτχ 4100€ το R53 όταν ήρθε στο νησί...
...
Όταν το έδωσα την προηγούμενη εβδομάδα 3000€


Φθηνά πάντως είναι εκεί ή μου φαίνεται; :hmmm:



ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στο αλεύρι είναι βασικά, αλλά έχει γεμίσει ο τόπος Mini.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#403802 Επισκεύασα τη διαρροή λαδιού που είχε από τότε που πήρα το αυτοκίνητο, στη βάση του φίλτρου λαδιού. Επειδή το λάδι έσταζε σε κάποιο σημείο της πολλαπλής, καιγόταν και δεν έκανε σημάδι στο πάρκινγκ. Οπότε εγώ αρχικά είχα θεωρήσει ότι το αυτοκίνητο καίει λάδι και συμπλήρωνα 300-500ml ανά 1000. Πηγαίνοντας να δοκιμάσω ένα εξειδικευμένο συνεργείο, τα παιδιά βρήκαν τη ζημιά την οποία και επισκεύασαν. Προφανώς άλλαξα και λάδια/φίλτρα.
Αποτέλεσμα είναι ότι στα 1000χλμ μετά την επισκευή στο δείκτη δεν εμφανίζεται απώλεια λαδιού. Χρήση μικτή.
Είμαι χαρούμενος :)
Άβαταρ μέλους
By 224v
#406099 μαλλον τα εφτυσε η σκαστρα, και μπαινει σε safe mode, μετα απο τις 3000... στροφες.... (η βαλβιδα που κανει το μπαι πας και χαλαει το μιγμα... στις μετρησεις.. code 1688)
Απλο φαινεται να ειναι το προβλημα...
Άβαταρ μέλους
By citastak
#409227 P1688- Electronic throttle control monitor level 2/3 mass air flow calculation
Πως είσαι σίγουρος ότι είναι σκάστρα; στο ΝΑΜ αναφέρουν και άλλα προβλήματα, αν καταλαβαίνω καλά, που σχετίζονται και με την τουρμπίνα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#409326
citastak έγραψε:P1688- Electronic throttle control monitor level 2/3 mass air flow calculation
Πως είσαι σίγουρος ότι είναι σκάστρα; στο ΝΑΜ αναφέρουν και άλλα προβλήματα, αν καταλαβαίνω καλά, που σχετίζονται και με την τουρμπίνα.


Τελικα δεν ηταν η σκαστρα νομιζαμε την βαλβιδα ανακουφισης της πεταλουδας, αλλα ουτε αυτο ηταν, τελικα ειχε "σπασει" το λαστιχο στην τροχαλια του στροφαλου και πατιναριζε ο ιμαντας.
Στον Νταγκουνακη στην Κυμης το εφτιαξαν με 360 ευρω συνολο ελεγξαν και γενικα το οχημα, οντες πελατες και με κατι εκπτωσεις που κανουν για ιδιοκτητες παλαιων οχηματων.. (μοντελο 2006 f/l) εξ αμερικης. μιλια 48000 περιπου. Ιμαντας μπηκε λιγο μικροτερος 1360 απο 1368 μιας και εχει μικροτερη τροχαλια κομπρεσσορα για να ανεβαζει λιγο περισσοτερη πιεση.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#409341 Οπότε δεν άρπαζε ο κομπρέσσορας (μαλακωδώς έγραψα παραπάνω "τουρμπίνα" . Δεν ήξερα ότι τα R52 είναι κομπρεσορατα).
Γιατί έχει μικρότερη τροχαλία ο κομπρέσορας; δεν μπήκε η "εργοστασιακή" ;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#409355
citastak έγραψε:Οπότε δεν άρπαζε ο κομπρέσσορας (μαλακωδώς έγραψα παραπάνω "τουρμπίνα" . Δεν ήξερα ότι τα R52 είναι κομπρεσορατα).
Γιατί έχει μικρότερη τροχαλία ο κομπρέσορας; δεν μπήκε η "εργοστασιακή" ;


Το R53 ειναι 2006 f/l.
Εχει μικροτερη τροχαλια με σκοπο να ανεβασει πιεση.... χωρις να κανει κατι με το προγραμμα. Αυτο οντως φτανει για να το κανει, πολυ διαφορετικο σε ιπποδυναμη. Εχει αλλαξει και φιλτροκουτι ( οχι ελευθερο) που κανει ενα υπεροχο ηχο. οταν ηρθε η τροχαλια για τον κομπρεσσορα του εστειλαν και τον ιμαντα που ταιριαζει (μικρη διαφορα 6 χλστ.) Αυτα τα εβαλαν στον Σπανο τοτε.. γιατι τα ειχε φερει απο Αγγλια. Lohεn ειναι η μαρκα για αυτη την αλλαγη ιπποδυναμης.

αυτο εχει μπει.http://www.lohen.co.uk/shop/gen-1-mini/ ... 007-detail
Άβαταρ μέλους
By citastak
#409487 Μάλιστα! Ωραίες λεπτομέρειες που δεν ήξερα για το R53!
Καλά χιλιόμετρα!
Στο δικό μου (R56) έκανα και καθαρισμό βαλβίδων (wallnut blasting) και βλέπω σημαντικές διαφορές, τόσο στον τρόπο που λειτουργεί ο κινητήρας, όσο και σε καταναλώσεις κτλ.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#409489 Η συγκεκριμένη φίρμα ειναι πολύ αξιόπιστη στις αναβαθμίσεις, ψάξε την αν σου χρειάζεται κάτι, κάνει και προσφορές για πακέτα κάποιες φορές.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#409742 Θυμάμαι όταν ένας φίλος είχε πάρει ένα MINI, την πρώτη γενιά μου είχε φανεί πολύ πλαστικό (ιδίως σε κουμπιά, ταμπλώ, χερούλια κλπ).
Αυτό έχει αλλάξει στην δεύτερη γενιά;
Ποια έκδοση ή έξτρα εξοπλισμός προσφέρει δύο ρολόγια με κοντέρ μπροστά στον οδηγό και όχι στη μέση;
Γενικά πως τα πάνε από αξιοπιστία;
Χώρους;
Αυτόματο κιβώτιο;
Τυχόν ευαίσθητα σημεία του ανοιχτού μοντέλου ή του υπερσυμπισμένου μοντέλου;
Προτείνετε το υπερσυμπιεσμένο ή το ατμοσφαιρικό είναι επαρκές και πιο οικονομικό και αξιόπιστο;