dimik έγραψε:Αγόρασε ο αδερφός μου μτχ 4100€ το R53 όταν ήρθε στο νησί...
...
Όταν το έδωσα την προηγούμενη εβδομάδα 3000€
Φθηνά πάντως είναι εκεί ή μου φαίνεται;
Σχετικά με το λάδι έχω καταλάβει ότι η κατ/ση είναι συνάρτηση της ποιότητας και των χλμ που έχει το λάδι. Αλλάζω κάθε 5 χιλ χλμ. Εκεί δεν προλαβαίνει να κάψει. Στα 7 αρχίζει και τσιμπάει. Χειρότερη κατ/ση που έχω υπολογίζει είναι 300ml στα 1,000κμ.
+1 για την συντήρηση από άσχετους εξουσιοδοτημένους. Ενδεικτικό (μικρό) δείγμα είναι ότι στο τελευταίο σερβις μου παραέσφιξαν τα μπουλόνια στους τροχούς και δεν έχω καταφέρει να τα βγάλω ακόμα (σήμερα θα προσπαθήσω με σωλήνα και σταυρό). Ούτε που θέλω να σκέφτομαι πως έχουν σφίξει άλλα πράγματα.
xenos έγραψε:dimik έγραψε:Αγόρασε ο αδερφός μου μτχ 4100€ το R53 όταν ήρθε στο νησί...
...
Όταν το έδωσα την προηγούμενη εβδομάδα 3000€
Φθηνά πάντως είναι εκεί ή μου φαίνεται;
ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στο αλεύρι είναι βασικά, αλλά έχει γεμίσει ο τόπος Mini.
Αποτέλεσμα είναι ότι στα 1000χλμ μετά την επισκευή στο δείκτη δεν εμφανίζεται απώλεια λαδιού. Χρήση μικτή.
Είμαι χαρούμενος
Απλο φαινεται να ειναι το προβλημα...
Πως είσαι σίγουρος ότι είναι σκάστρα; στο ΝΑΜ αναφέρουν και άλλα προβλήματα, αν καταλαβαίνω καλά, που σχετίζονται και με την τουρμπίνα.
citastak έγραψε:P1688- Electronic throttle control monitor level 2/3 mass air flow calculation
Πως είσαι σίγουρος ότι είναι σκάστρα; στο ΝΑΜ αναφέρουν και άλλα προβλήματα, αν καταλαβαίνω καλά, που σχετίζονται και με την τουρμπίνα.
Τελικα δεν ηταν η σκαστρα νομιζαμε την βαλβιδα ανακουφισης της πεταλουδας, αλλα ουτε αυτο ηταν, τελικα ειχε "σπασει" το λαστιχο στην τροχαλια του στροφαλου και πατιναριζε ο ιμαντας.
Στον Νταγκουνακη στην Κυμης το εφτιαξαν με 360 ευρω συνολο ελεγξαν και γενικα το οχημα, οντες πελατες και με κατι εκπτωσεις που κανουν για ιδιοκτητες παλαιων οχηματων.. (μοντελο 2006 f/l) εξ αμερικης. μιλια 48000 περιπου. Ιμαντας μπηκε λιγο μικροτερος 1360 απο 1368 μιας και εχει μικροτερη τροχαλια κομπρεσσορα για να ανεβαζει λιγο περισσοτερη πιεση.
Γιατί έχει μικρότερη τροχαλία ο κομπρέσορας; δεν μπήκε η "εργοστασιακή" ;
citastak έγραψε:Οπότε δεν άρπαζε ο κομπρέσσορας (μαλακωδώς έγραψα παραπάνω "τουρμπίνα" . Δεν ήξερα ότι τα R52 είναι κομπρεσορατα).
Γιατί έχει μικρότερη τροχαλία ο κομπρέσορας; δεν μπήκε η "εργοστασιακή" ;
Το R53 ειναι 2006 f/l.
Εχει μικροτερη τροχαλια με σκοπο να ανεβασει πιεση.... χωρις να κανει κατι με το προγραμμα. Αυτο οντως φτανει για να το κανει, πολυ διαφορετικο σε ιπποδυναμη. Εχει αλλαξει και φιλτροκουτι ( οχι ελευθερο) που κανει ενα υπεροχο ηχο. οταν ηρθε η τροχαλια για τον κομπρεσσορα του εστειλαν και τον ιμαντα που ταιριαζει (μικρη διαφορα 6 χλστ.) Αυτα τα εβαλαν στον Σπανο τοτε.. γιατι τα ειχε φερει απο Αγγλια. Lohεn ειναι η μαρκα για αυτη την αλλαγη ιπποδυναμης.
αυτο εχει μπει.http://www.lohen.co.uk/shop/gen-1-mini/ ... 007-detail
Καλά χιλιόμετρα!
Στο δικό μου (R56) έκανα και καθαρισμό βαλβίδων (wallnut blasting) και βλέπω σημαντικές διαφορές, τόσο στον τρόπο που λειτουργεί ο κινητήρας, όσο και σε καταναλώσεις κτλ.
Αυτό έχει αλλάξει στην δεύτερη γενιά;
Ποια έκδοση ή έξτρα εξοπλισμός προσφέρει δύο ρολόγια με κοντέρ μπροστά στον οδηγό και όχι στη μέση;
Γενικά πως τα πάνε από αξιοπιστία;
Χώρους;
Αυτόματο κιβώτιο;
Τυχόν ευαίσθητα σημεία του ανοιχτού μοντέλου ή του υπερσυμπισμένου μοντέλου;
Προτείνετε το υπερσυμπιεσμένο ή το ατμοσφαιρικό είναι επαρκές και πιο οικονομικό και αξιόπιστο;