Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#628422
Nikos! έγραψε:Βασικά τα υβριδικά αξίζουν γιατί απαλλάσσονται από τη φορολογία εταιρικών.


< 1 >


Αυτό βέβαια δεν έχει να κάνει με την ίδια την τεχνολογία και τα όποια χαρακτηριστικά της ή μειονεκτήματα / πλεονεκτήματα έχει, αλλά με μία απόφαση μίας κυβέρνησης. Που αύριο μπορεί ν' αλλάξει.

Προφανώς βέβαια, με τα σημερινά δεδομένα καρα-αξίζει ένα τέτοιο υβριδικό για εταιρικό.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#628436 Δεν απαλλάσσονται όλα τα υβριδικά, απαλλάσσονται γενικώς όσα έχουν <50 gr CO2. Που σημαίνει ή ηλεκτρικά ή Plug-In hybrid, τα απλά , όπως ένα Yaris ή ένα C-HR δεν απαλλάσσονται. Μόνον τα ακριβά...
Και λογικό δηλαδή, δεν είναι σωστό να πληρώνουν φόρο τα ανώτερα στελέχη, μόνον τα κατώτερα. :help: :s_blush
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#628438 Και με ΛΤΠΦ έως 40Κ. Μην το ξεχνάμε αυτό. Δε μπορείς να πάρεις EQC χωρίς φόρο ας πούμε. 3-4 είναι όλες κι όλες οι επιλογές με αυτά τα κριτήρια (Countryman, 330e, X1, XC40) οπότε στη ουσία είναι ελάχιστοι αυτοί που θα επωφεληθούν τόσο λόγω περιορισμένων επιλογών όσο και λόγω των περιορισμών στη χρήση που επιβάλλουν αυτές οι επιλογές.

Προφανώς και τέτοιες αποφάσεις είναι στα πλαίσια του να πούμε ότι κάτι κάναμε και δώσαμε κίνητρα για αυτοκίνητα χαμηλής ρύπανσης. Δεν είναι ουσίας. Ούτως ή άλλως είναι γνωστό και δεν πρόκειται να αλλάξει ότι τα έσοδα από τον κλάδο του αυτοκινήτου (τέλη, ΦΠ, φόροι παροχής σε είδος κτλ) είναι συγκεκριμένα και δε μπορούν να μειωθούν. Οπότε δε μπορεί να σε απαλλάξει και σε πιο εμπορικά υβριδικά μοντέλα.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#635370 *σεντόνι alert* :iconcool:
Aν δεν σας ενδιαφέρει το mini μη το διαβάζετε!
Εγώ δεν θα το διάβαζα πάντως :lol:

Ένα μικρό update, μιας που αράζουμε σπίτι σήμερα, για το μικρό μας.

Εικόνα

Ξεκινάμε από τα βασικά: Περίπου 4.000χλμ και μηδέν βλάβες! :lol:
Αντικαταστάθηκε κ ο θερμοστάτης(εκκρεμότητα προ αγοράς του ακόμη), κι αν εξαιρέσουμε ότι "έτσουξαν" τα εργατικά, όλα καλά.

Μετά από κάποια χλμ λοιπόν, σε πόλη,ταξίδι και βουνό έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη, που απλά έρχεται να επιβεβαιώσει τις αρχικές εντυπώσεις.

Γενικά, ο διαχωρισμός που κάνω πάντα είναι, τι μου λέει ένα αυτοκίνητο όταν θα το πάρω με αυτοσκοπό την γρήγορη βόλτα και τι σε όλη την υπόλοιπη χρήση του.

Πάμε στο β'.
Ένα και μοναδικό αρνητικό. Για τον μέσο οδηγό έχει σχετικά σκληρή ανάρτηση. Μέσα στην πόλη αλλά και σε κακό επαρχιακό, γίνεται από αισθητό έως ενοχλητικό.
Προσωπικά με το δικό μου αυτοκινητιστικό παρελθόν, πιο πολύ με πιάνει ένα στιγμιαίο χαζό του τύπου ότι ταλαιπωρείται το αμάξι (καινούριο κοσκινάκι μου :inlove: ) παρά ότι ενοχλούμαι.
Σημειώνω ότι φοράει μαμά 205/45(assymetric 5) σε 17" ζάντα και έχει απλή ανάρτηση (δεν ξέρω αν έβγαινε και με σπορ όπως στα r53).

Στα θετικά για αστική-περιαστική μετακίνηση θα βάλω πέρα από το προφανές του μεγέθους, το ότι κόβει πολύ το τιμόνι, την λογική για την όλη κατασκευή κατανάλωση (8,3L από τότε που το 'πιασα στα χέρια μου), το πολύ καλό ηχοσύστημα (είναι το απλό όχι το Harman Kardon).
Όλως περιέργως δεν έχω τριγμούς για την ώρα (btw δεν έχει ηλιοροφή) στα 68-69Κ που είμαι.

Κάποια παντελώς υποκειμενικά σχόλια:
Για την ώρα λατρεύω το εσωτερικό του. Ψάχνω σε χαλαρούς ρυθμούς αμάξι για τον πατέρα μου (peugeot 208,new clio,fiesta), ταυτόχρονα ψάχνει και ο κολλητός μου το επόμενο του σε τιμές 30Κ+ και κάθε φορά που ξαναμπαίνω στο μίνι, λέω ευτυχώς Παναγία μου :lipsealed: .
Προφανώς δεν είμαι ο μέσος καλόγουστος αγοραστής (μ'αρέσει ακόμη το εσωτερικό του miata na εως '93 και του s2000 να φανταστείτε :lol: οπως μ'αρέσει και του ΤΤ μκ1 και 2...go figure :dizzy: ) αλλά δε μπορώ αυτή την κατάσταση με τις οθόνες που κοντεύουν σε μέγεθος λάπτοπ και τις όποιες φουτουριστικές φανφάρες. Σόρυ :oops:

Δεν μου αρέσει, το start&stop και το σβήνω κάθε φορά που θυμάμαι. Σπαστικό που ξεκινάει σαν default επιλογή.
Φοβάμαι και λίγο τη μίζα :oops: :lol: οπότε ας χάσουμε και ένα 0,2l οικονομίας!

Δεν μου αρέσει αυτή η μλκ που βοηθάει(;!) στις ανηφόρες να μην τσουλήσει γιατί πάντα ξεκινάω πριν σταματήσει τη "βοήθεια" :s_no και υπάρχει μια στιγμή αμηχανίας μεταξύ μας :lol: .


"Τώρα ρε φίλε μας λες για εσωτερικά αυτοκινήτων, όταν έχεις φάτσα κάρτα τη ζυγαριά του μανάβη;;;" :lol:
Εικόνα

Πάμε λίγο στο κομμάτι ταξίδι.
Λίγος πρόλογος πρώτα. :s_empathy
Στα 20 μου είχα την τύχη να κυκλοφορώ μια σελικα, την τελευταία με τα 143 και να κόψω πολύύύύύ χιλιόμετρο για τα επόμενα 5-6 χρόνια. Τότε, με το ιντερνετ να μην έχει ξεσαλώσει σε βαθμό να μας δημιουργει "ανάγκες" η μόνη "ανάγκη" που ένιωθα οτι έχω, ήταν τα roadtrips. Kι έτσι ότι έβγαζα από τη δουλειά και τα χαρτζιλίκια, πήγαιναν σε βενζίνη-διαμονή κατα 90%.
Μετά για την επόμενη σχεδόν 10ετία, τις επαγγελματικές υποχρεώσεις να βαράνε κόκκινο και τον ελεύθερο χρόνο (τον ποιόν;) να ειναι δυσεύρετος, ήθελα κατι πιο γρήγορα-διασκεδαστικά αξιοποιήσιμο. Κι έτσι βρέθηκα με τα μιατα (na στην αρχή και nb f/l turbo μετα).
Τα ταξίδια μειώθηκαν, πέρα από τον έλλειψη χρόνου και λόγω του ότι με κούραζαν, όσο κι αν ο σκατορομαντικοεγωιστικός χαρακτήρας μου, δεν παραδεχόταν.

Κι εδώ ακριβώς είναι που για μένα προσωπικά, το μινι άξιζε μέχρι και το τελευταίο σεντ.
Βγήκα τις προάλλες μια βόλτα να τσεκάρω οτι όλα οκ με το νέο θερμοστάτη, και έφτασα Βέροια...
Και λέω, τώρα θα γυρίσεις ξανά από τον ίδιο δρόμο μωρε?
Και πήγα Ελατοχώρι...
Και μετά λέω άντε πετάξου ένα Λιτόχωρο να πάρεις δυο σαντουιτσακια απο το Pupys...

Mε το μιάτα θα ανέβαινα,θα κατέβαινα Χορτιάτη και τέλος.
Αυτό το πρώτο όμως εμένα μου 'χε λείψει πολύ.

Ταξιδεύει άνετα μέχρι τα 160 (κατανάλωση εκεί στα 10,5-11), στα 140 (9,5λ) δεν έχει διαφορά και από ταξιδιάρικο σεντάν ίδιας χρονολογίας πάνω-κάτω.
Η ανάρτηση παίρνει το "αίμα της πίσω" σε αυτές τις συνθήκες. Ταιριάζει γάντι στο αυτοκίνητο.

Στρίβει σε αυτά τα χλμ;
Ναι μεν αλλά.
Στρίβει αλλά όχι όπως το μιάτα (+6εκ φάρδος απο μαμά, 215/45/16, bilstein κυρλαγκιτση). Το βάρος(1), το συγκριτικά ψηλό κέντρο βάρους(2) και λιγότερο θεωρώ οι διαφορές σε (3)μεταξόνιο-μετατρόχιο θέτουν τους περιορισμούς.
Το αγαπημένο μου "S" στον κόσμο, στην Έγνατια κάπου κοντά στα Γρεβενά (Ξεν θα μας πετάξεις μια φώτο :lol: ;), είναι σκληρός κριτής.

Εικόνα

"Έλα μπρο, μας τα ζάλισες λίγο, πες αυτό και το σχολάμε. Θα σε βγάλει απ'το σπίτι για τη βόλτα και μόνο;;;"

So, am I, good or bad? που λέει κι ο Hoyem ο Μαδρουγάνδιος.
Κι η ξεκάθαρη απάντηση είναι...
ΔΕΝ ΞΕΡΩ :lol: :lol:

Ή μάλλον εξαρτάται. Έχει όλα τα φόντα να το κάνει. 'Εχει μοτεράκλα (τηρουμένων των αναλογιών πάντα ε...) μ'αυτο το μοτερ στο μιατα, δεν έμενα πίσω από μαμα s2k no matter what.
Έχει το πλαίσιο, έχει την ανάρτηση, την αποτελεσματικότητα των φρένων, το άμεσο τιμόνι (πολύ σημαντικό για μένα), το θετικό-για μη γιαπωνέζικο-σασμάν, τα καθίσματα, την θέση οδήγησης/τιμονιού ,έχει,έχει...

"Να δεις που θα βάλει κι ένα "αλλά" τώρα ο μλκς..."

Αλλά :lol: , είναι ΒΑΡΥ γαμώ τον μπελά του :rant: :rtfm: :s_no
Καταλαβαίνω πια, κι ας μη συμφωνώ, οτι όλα σ'αυτή τη ζωή είναι δούναι και λαβείν και πως αν δεν ήταν έτσι τροφαντό, δε θα ήταν τόσο καλό στα καθημερινά του καθήκοντα, αλλά ρε πστ μου, what if.... :s_sorry

Αν ήταν μια 150ρα(θα πω 200,τσάμπα είναι τ'όνειρο :s_tongue ) ελαφρυτερο, αν δεν είχα πάντα τουλάχιστον 30λ βενζίνης στη χειρότερη (μη μου ζορίζεται η αντλιούλα :roll: ), αν ήταν λίγο αντρικά βαρύ το τιμόνι, αν δεν ήταν τζουφιο το πρώτο μισό του γκαζιού,αν είχαν καλύτερο αρχικό bite τα φρένα, αν ακουγόταν και λίγο, πόσο
μα πόσο καύλα θα ήταν!!! :metalo:

Αυτό το ρημάδι το βάρος (και μάλλον δευτερευόντως η κατανομή του), τα κάνει όλα πιο... στρογγυλεμένα. Σαν να συμβαίνουν με ελάχιστη μεν, χρονοκαθυστέρηση δε.

Το κρίνω υπερβολικά το ξέρω, όμως ήταν τόσο κοντά στο τέλειο, για προσθιοκίνητο σύγχρονο μικρό αμαξάκι.(για μένα)
Το τόσο κοντά αλλά όχι ακριβώς είναι που ...γκρρρρρρρρ :s_mad

Εικόνα

Ιδανικό σενάριο να το έχει η :inlove: σου να το παίρνεις όποτε χρειάζεται και συ να κυκλοφορείς με κανα "σώβρακο" mr2, miata,s2000 :iconcool:

Πέρα από την πλάκα πάντως, έχει γίνει αυτό που όταν συμβαίνει, δεν υπάρχει ποτέ λογική εξήγηση.
Το έχω αγαπήσει.
Κι αν δεν ξηγηθεί μπαμπέσικα στο μέλλον (βλέπε ανατιναχτεί κλπ), νομίζω θα το κρατήσω καιρό.

Εικόνα

Μην ξεχάσω να ξανα-ματα-πω, πως είναι μικρό μεσα! Δε ξερω πως γίνεται να μου φαίνεται πιο μικρό κι από το 107.

Αυτά!
Αφένος να ξεφύγουμε λίγο από των ημερών, με κάτι πιο κοντά σε petrolheadίστικο θέμα κι αφετέρου, αν εγώ έψαχνα για mini θα ήθελα να'χω διαβασει κάτι αντίστοιχο (έστω κι εξ'ορισμού υποκειμενικό).

Υγεία πάνω απ'όλα παίδες.
Σωματική ΚΑΙ πνευματική.
:s_drinks
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#635379 Αυτό για τη μικρή καθυστέρηση που νιώθεις μήπως μπορεί να βελτιωθεί με αλλαγή γεωμετρίας στην ευθυγράμμιση ή αντιστρεπτικές κλπ;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#635389 Εκεί που μίλησες για 150-200 κιλά ελάφρωμα, κάτι σκίρτησε μέσα μου. Και μετά είπες για σώβρακο Miata και με αποτελείωσες!

Ονειρικό αμαξάκι, καλές βόλτες.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#635394 Μπράβο ρε μάγκα παόκι.
Review από τα παλιά, τα ωραία, τα ορθόδοξα πασοκικά, τα πετρολχετζικά. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#635402 Ωραίος! :metalo: Να το χαίρεσαι και να είστε και οι δύο άσπαστοι! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#635438 Σε καταλαβαίνω απόλυτα σε αυτά που ανέφερες έτσι είναι με την σκληρή ανάρτηση τους χώρους και το τιμόνι. Έχεις το τούρμπο προφανώς κρίνοντας από την κατανάλωση.
Έχω το 2006 f/l compressor με αλαγμενη τροχαλία. Έχει αυτά που θα ήθελες!!! από δύναμη. Αλλά θέλει κατοσταρα βενζίνη και είναι ψηλά σε κατανάλωση γιατί .... Δεν κρατιεσαι όταν το οδηγείς!!! και ναι δεν θέλεις να το πας πίσω σπίτι...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#635461 Τρομερό το review, ευτυχώς δεν κατέληξες με κανένα fiesta st... :lol: :innocent: :lipsealed:
Καλοταξιδεμένο!!

Πάρε και το S (μάλλον αυτό λες)
Εικόνα
και από την άλλη
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#635487 Φοβερό το review, το διάβασα μονορούφι! Φοβερό και το S, δεν ήξερα πως είχαμε αντιγράψει την Eau Rouge στην Εγνατία Οδό!
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#635524
Giuseppe Busso έγραψε:Μπράβο ρε μάγκα παόκι.
Review από τα παλιά, τα ωραία, τα ορθόδοξα πασοκικά, τα πετρολχετζικά. :metalo:


+1 :thumbsup:

Για το μόνο που διαφωνώ είναι το στερεοφωνικό που κατά τη γνώμη μου έχει χάλια ήχο .
Εκτός και το δικό σου έχει το «ενδιάμεσο» ηχοσύστημα .
Και περιέργως και στα φρένα , τα οποία στο One R56 που έχω είναι εξαιρετικά. Λες να είναι ζήτημα τακακίων?
Τα δικά μου είναι «μαμά».

Ξανά μπράβο για το review και να το χαρείς για πολλά χλμ.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#635568 Καταπληκτικό ριβιου απο κάποιον που ξέρει και τι θέλει και να το ευχαριστιεται όταν μπορεί να το εχει :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#635673 Ωραιος με ωραίο ζαντόνι!
Συμφωνώ οτι το εσωτερικό του είναι απ' τα ομορφότερα σύγχρονα χωρίς κουραστικές οθόνες και μετράει πολύ σε νυχτερινό ταξίδι.
Επίσης συμφωνώ για την ανάρτηση, η οποία στην περίπτωση του απλού cooper είναι ιδανική για μικρό σβέλτο αμαξάκι.
Πήγες Θαλή ε;
Και τελος, σε ποιο μερος ειναι οι φωτογραφίες; (το γηπεδακι δηλαδη)
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#635696 Sebastian, άψογο review! :thumbsup:
2-3 ερωτήσεις, επειδή απ' όσο θυμάμαι έχεις εμβαθύνει αρκετά στο θέμα mini.
Στα Countryman S έχουμε εξίσου ανησυχητικά δεδομένα στο κομμάτι της αξιοπιστίας ;
Το δικό σου συνολικά πόσα μη αναλώσιμα πράγματα έχουν χρειαστεί αλλαγή έως τώρα (άν έχεις δεδομένα και από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη φυσικά);
Αν επιτρέπεται (και σε dm φυσικά), τι κόστος είχε η αγορά του;