Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#606456 Βασικά μπορεί να χαλάσουν τα πάντα και σε αυτό το MINI...
Δε βλέπω το λόγο να μπλέξεις.
Ειδικά άμα σου τύχει και καίει λάδια άντε να βγάλεις άκρη.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#606522 Μετά από το υπερ-αξιόπιστο Miata, θα πας στο Mini; Διάβασα τα παραπάνω κι έφριξα. Αγγίζει τα όρια του μαζοχισμού.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#606523
kostis20 έγραψε:Βασικά μπορεί να χαλάσουν τα πάντα και σε αυτό το MINI...
Δε βλέπω το λόγο να μπλέξεις.
Ειδικά άμα σου τύχει και καίει λάδια άντε να βγάλεις άκρη.

< A3003 >


όλα καίνε. δεν είναι κάτι να σου τύχει. Τυχερός μόνο στην ποσότητα :)
Είναι αδικαιολόγητα ακριβά στην Ελλάδα πάντως...
Γενικά επίσης, έχε στο νου σου τί μπορεί να γίνει με WLTP και τέλη κυκλοφορίας...μπορεί να μας ανεβάσουν αρκετα.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#606589
Dimsabas έγραψε:Μετά από το υπερ-αξιόπιστο Miata, θα πας στο Mini; Διάβασα τα παραπάνω κι έφριξα. Αγγίζει τα όρια του μαζοχισμού.


Υπεραξιοπιστο με την εννοια οτι δε θα σ'αφησει καπου στο δρομο ναι, αλλα οχι οτι δεν ηθελε και το νταντεμα του το μιατα.
Μην τρελαθουμε. Και αντλιες, και κολαρα και ψυγεια και θερμοστατες και ενα σωρο μικροθεματακια.

Να μου πεις για τη σελικα που ειχα ναι, οκ, σε 100Κ χλμ δεν εβαλα cent.

Δυο ειναι τα θεματα εδω.
Ενα οτι ουσιαστικα οι περισσοτεροι λενε το LCI με το μοτερ Ν18 ειναι αρκετα αξιοπιστο.
Τωρα αν το συγκρινουν μονο με τα προηγουμενα μινι, αυτο δε λεει και πολλα θα μου πεις :lol:
Το αλλο ειναι οτι σε αυτο το φασμα (εως 13-14Κ €) δεν υπαρχουν κ πολλες επιλογες για κατι σβελτο στριφτερο που να βλεπεται κιολας.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#606590 Στο ίντερνετ θα διαβάσεις ιστορίες για αγρίους, ελάχιστοι θα γράψουν "έχω το τάδε μοντέλο κι όλα καλά". Απλά μην εξαντλήσεις το budget σου για την αγορά, άσε και κάτι στην άκρη για μαζέματα (όπως θα έκανες και για οποιοδήποτε μεταχειρισμένο).
Άβαταρ μέλους
By citastak
#606606
kostis20 έγραψε:Τι να γίνει με το wltp?

< A3003 >


Αν έχω καταλάβει καλά την ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία, με την WLTP, που είναι μεθοδολογία μέτρησης των ρύπων αναμένονται αυξήσεις στις "τυπικές" εκπομπές από 18-30% (σύμφωνα με το JRC). Αυτό σημαίνει ότι αν σήμερα εγώ έχω 160gr CO2/km, μπορεί να είμαι μεταξύ 188,8-208gr CO2/km. Αν δεν αλλάξουν οι κλίμακες χρέωσης, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ψηλότερα τέλη.
ΤΟ WLTP θα το ξεκινήσουμε εδώ στα νέα αυτοκίνητα τον Μάρτιο 2020.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#606609 Ε ναι στα νέα αυτοκίνητα Τι σχέση έχει το δικό σου το δικό σου δεν πρόκειται να αλλάξει.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By citastak
#606610
Dimsabas έγραψε:Μετά από το υπερ-αξιόπιστο Miata, θα πας στο Mini; Διάβασα τα παραπάνω κι έφριξα. Αγγίζει τα όρια του μαζοχισμού.


Το έχω ξαναγράψει. Δεν είναι αυτοκίνητο χιλιομετροφάγος. Είναι για να κάνεις τη βόλτα σου και να το ευχαριστιέσαι.
Επίσης, δεν είναι αυτοκίνητο που το παίρνεις και ανοίγεις καπώ μόνο για να συμπληρώσεις νερό για τα πιστιλιστήρια.
Με τα παραπάνω και με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις στενό budget, είμαι overall happy να το έχω και να το οδηγώ.
Απλά ναι, θα μου άρεσε να είχα το σουλούπι και το στρίψιμο του ΜΙΝΙ, με το μοτερ του ST που από όσο έχω μάθει είναι απροβλημάτιστο.

Στα 3+ χρόνια που το έχω, και με 30 χιλ χλμ, έχω πληρώσει για συντήρηση (τακτική και έκτακτη) 1400 ευρώ, μαζί με αναρτήσεις. Τα περισσότερα τα έχω κάνει μόνος μου (μόνο χρονισμό και τσιμούχες τα έκανα έξω).

Σήμερα θα του κάνω το σερβισάκι του στο γκαραζ μου. Είναι και αυτό στα πλαίσια του μαζοχισμού μου :)
Λάδια, φ. λάδι, μπουζί, φ.αέρα, φ. καμπίνας.
Τελευταία επεξεργασία από citastak και 27 Σεπ 2019, 13:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By citastak
#606612
kostis20 έγραψε:Ε ναι στα νέα αυτοκίνητα Τι σχέση έχει το δικό σου το δικό σου δεν πρόκειται να αλλάξει.

< A3003 >


Δεν κατάφερα να βρώ κάπου που να λέει ότι το NEDC θα παραμείνει στα παλιά οχήματα - έχετε δεί κάτι εσείς;
Θα ξέρω με σιγουριά την επόμενη εβδομάδα, που έχω μια σχετική συνάντηση με κάποιους γνωρίζοντες.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#606614 To wltp θέλει τεστ με νέα μεθολογία. Δεν πρόκειται να δοκιμάσουν όλα τα παλιότερα μοντέλα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#606615 Ε ναι φυσικά και θα παραμείνει αλλιώς θα πρεπει να ξανά μετρήσουν όλα αυτά τα αυτοκίνητα για να τα βγάλουν με το καινούργιο πρότυπο.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#606634 @citastak
Εχουμε κατι σε forum, blog ή οτιδηποτε που να προσφερει πληροφορια να μελετησω λιγο το σκ???


(Ειχα βρει ενα φοβερο blog ενος τυπου με ενα r50 ή r53 που ειχε παρα μα παρα πολλα θεματα μεσα, diy ,βιντεακια, συντηρηση, τα παντα, η βιβλος του κατοχου mini αλλα δεν ειχα σκοπο τοτε και δε το συγκρατησα.)
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#606664
sebastian έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Μετά από το υπερ-αξιόπιστο Miata, θα πας στο Mini; Διάβασα τα παραπάνω κι έφριξα. Αγγίζει τα όρια του μαζοχισμού.


Υπεραξιοπιστο με την εννοια οτι δε θα σ'αφησει καπου στο δρομο ναι, αλλα οχι οτι δεν ηθελε και το νταντεμα του το μιατα.
Μην τρελαθουμε. Και αντλιες, και κολαρα και ψυγεια και θερμοστατες και ενα σωρο μικροθεματακια.

Να μου πεις για τη σελικα που ειχα ναι, οκ, σε 100Κ χλμ δεν εβαλα cent.

Δυο ειναι τα θεματα εδω.
Ενα οτι ουσιαστικα οι περισσοτεροι λενε το LCI με το μοτερ Ν18 ειναι αρκετα αξιοπιστο.
Τωρα αν το συγκρινουν μονο με τα προηγουμενα μινι, αυτο δε λεει και πολλα θα μου πεις :lol:
Το αλλο ειναι οτι σε αυτο το φασμα (εως 13-14Κ €) δεν υπαρχουν κ πολλες επιλογες για κατι σβελτο στριφτερο που να βλεπεται κιολας.


https://www.car.gr/12719360-peugeot-rcz
Άβαταρ μέλους
By citastak
#606673
sebastian έγραψε:@citastak
Εχουμε κατι σε forum, blog ή οτιδηποτε που να προσφερει πληροφορια να μελετησω λιγο το σκ???


(Ειχα βρει ενα φοβερο blog ενος τυπου με ενα r50 ή r53 που ειχε παρα μα παρα πολλα θεματα μεσα, diy ,βιντεακια, συντηρηση, τα παντα, η βιβλος του κατοχου mini αλλα δεν ειχα σκοπο τοτε και δε το συγκρατησα.)



Φόρουμ αμερικανιά, με πολύ πληροφόρηση και πολλά manuals:
https://www.northamericanmotoring.com/forums/

Αντί για service manual, δες την pelican. Στα σημεία καλύτερο από το Haynes (το οποίο το έχω):
Παράδειγμα για αλλαγή πίσω αμορτισερ: https://www.pelicanparts.com/techarticl ... eplacement.

Για να βρίσκεις κωδικούς ανταλλακτικών: http://www.realoem.com/bmw/enUS/select? ... d=20091100

- Oil filter change: https://www.youtube.com/watch?v=5TCUdiHDnUg
- Cabin filter change: https://www.youtube.com/watch?v=1cSB23PwBUE
- U bushings rear: https://www.youtube.com/watch?v=cetjT0mk9QQ&t=528s
- Rear brake pads: https://www.youtube.com/watch?v=iGV2c3dcdhE