morpheus έγραψε:Δεν θυμάμαι να έχει καταριφθεί και πανηγυρικά κιόλας κάποια άποψη μου στο παρελθόν οπότε μάλλον αναφέρεσαι σε άλλους κάτι το οποίο ελάχιστα με ενδιαφέρει. Μιλούσες και μαζί μου απο τότε.
Επίσης δεν θυμάμαι να απαντούσα ποτέ "γιατί έτσι"... βλέπεις έχω και εγώ την ίδια |λογοκρισία| (ειδικά όταν έχω χρόνο όπως τώρα που τελειώνει η τουριστική σαιζόν ) με τον dimviii και κάθομαι να το αναλύω...
Ακόμα και αν ξέρω οτι στο τέλος θα βαρεθώ και θα πω "οκ εχεις δίκιο" (το οποιό μεταφράζεται σε ένα ευγενικό "σάλτα και γαμήσου μας τα έκανες τσουρέκια").
Επίσης, σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, δεν κατέρριψες καμία τοποθέτηση μου με το παράδειγμα σου.
Μπορει και εγώ μεταξύ των συγκεκριμένων 2 να επέλεγα το Integra λόγω δύναμης μιας και ούτε και εγώ τα πάω καλά με τους τάφους... Όμως άλλο δυνατότερο και άλλο καλύτερο οδηγικά ή πιο ισορροπημένο.
Αν φύγουμε απο τους τάφους και πάμε σε πιο υγιής (για μια προσπέραση έστω) ιπποδυνάμεις άλλα στο ίδιο concept ενός υπεργαμάτου Grand-Racing -Sport-Cup-F1-Trophy-Ta-Panta-Ola μπροστοκίνητου και ενός πιο αδύναμου Nothing-Special-Edition άλλα καλοστημένου πισωκίνητου , πχ μεταξύ ενός Megane RS 265ps και ενός Subaru BRZ 200psofia θα επέλεγα εύκολα το 2ο... ή μεταξύ ενός Civic Type R 306ps και ενός Bmw 228 Coupe 245ps θα επέλεγα πάλι το 2ο (oh wait...) κλπ...
1oν, δεν αναφερομουν σε αυτο το σημειο σε εσενα, χρησιμοποιησα ενα παραδειγμα, μεσα απο την δικη σου τοποθετηση περι "τρυπας"
2ον προσπερνω την παρενθεση με τα...τσουρεκια, θεωρωντας οτι εχεις παρεξηγησει τα παραπανω που εγραψα.
Μπορει και ο τροπος που ανεφερα το παραπανω παραδειγμα να μην ειναι τοσο ξεκαθαρος. Παντως οτι εχω να σου πω, θα στο πω σε πρωτο προσωπο, οχι με υπονοουμενα, ελπιζοντας επι του προκειμενου πλεον να ειμαι τερμα ξεκαθαρος...
3ον, ναι να ξεφυγουμε απο τους ταφους, ΑΛΛΑ δεν ειναι αυτος ΜΟΝΟ ο λογος για το αποτελεσμα.
Ειναι και ο συνδυασμος κατωτερης ακαμψιας μαζι με πιο μαλακη αναρτηση του MX-5.
Οταν πας σβελτα σε ρυθμο 5/10 , 6/10, ειναι οκ το συνολο, ενα οποιοδηποτε τετοιο συνολο οπως το MX-5 NA.
Αν φτασεις ομως τα 8/10 εκει καπου η ελλειψη συνολικης ακριβειας, στην τοποθετηση, σε σχεση με ενα προσθιοκινητο μεν, με χειροτερη κατανομη βαρους, αλλα πιο σφιχτο, πιο ακαμπτο και πιο πληροφοριακο αμαξωμα, απο τις φορτισεις της αναρτησης, μεχρι και την καλυτερη πληροφορηση του οριου του grip των ελαστικων, (ναι χαρις το ακαμτο αμαξωμα και σφιχτη αναρτηση) εκει χανεται το οποιο πλεονεκτημα της πισωκινητης διαταξης, μαζι και η συνολικη οδηγικη ευχαριστηση.
'Η για να το θεσω ακριβεστερα, ΔΕΝ φτανει στα επιπεδα του συγκεκριμενου προσθιοκινητου, που στην προκειμενη ειναι σαφεστατα ενα Type-R DC2.
Παροτι μπορει να "τραβαει" το τιμονι του απο το μπλοκε που ψαχνει να βρει προσφυση σε -μαπα ομως ή με ανομοιγενες κυριως σε ποιοτητα οδοστρωμα- ειναι ενα ακριβεστερο συνολο σε οδικη συμπεριφορα.
4ον, στο πρωτο σου παραδειγμα, προφανως και δεν ισχυει ποτε και πουθενα αυτο, ασχετως εαν εσυ (και καλα κανεις!) την βρισκεις περισσοτερο με το GT86/BRZ.
Για το δευτερο παραδειγμα, περι ορεξεως...Προσωπικα δεν ξερω τι θα επελεγα, δεν ειναι παντως παραδειγμα που θα εθετα προς ακυρωση της απολυτης αποψης του HF.
Btw εχεις οδηγησει το τελευταιο Type-R?
morpheus έγραψε:Άντε πάλι... ποιός μίλησε για σαπουνέ πλατίες...? Εγώ πάντως μιλάω για οδική συμπεριφορά, ισορροπία και στήσιμο...
Και προφανώς θα έχει χειρότερη ακαμψία, μιλάμε για cabrio του '90, στο έγραψα και όταν σου απάντησα για το πόσο biased ήταν το παράδειγμα σου...
Eσυ δεν ειπες, εγω απο μονος μου το αναφερω, γιατι υπαρχει κατηγορια ανησυχων οδηγων που ετσι (και μονο) μπορει να την βρισκει, οπερ και σε τετοια κατασταση και εγω θα θεωρουσα με κλειστα ματια οτι ενα RX-8 192 ειναι ξεκαθαρα πιο ευχαριστο οδηγικα απο ενα MCS.
Στα του "καλυτερο" εγω λαμβανω υποψιν πρωτιστως την μεγιστη οδηγικη ευχαριστηση, αλλα και σε ρυθμους ανω του 5-6/10...των οριων του αυτοκινητου, οσο χαμηλα ή ψηλα ειναι αυτα...
Κίκιζας . έγραψε:και ουτε καλυτερο οδηγικα μπορει να ειναι απο ενα σημαντικα ισχυροτερο αυτοκινητο
morpheus έγραψε:^Αυτό πάει για υπογραφή
...ναι αλλα να το βαζεις ολοκληρο, μην απομονωνεις οτι θελεις γιατι δεν εννοω αυτο που εσυ...υποννοεις
"
πιο ακμαπτο και πιο καλοστημενο (περα απο την κατανομη βαρους υπερ του Mazda) που ταυτοχρονα χαρις και το μπλοκε διαφορικο του, περναει ολη την δυναμη κατω."...και ναι την περναει εξαιρετικα την δυναμη κατω για 200ps προσθιοκινητο με το χαμηλο βαρος του, με στριμμενους τροχους. Δεν το λεω εγω φυσικα, το εχει πει ο παγκοσμιος τυπος και το εχει βγαλει στην εποχη του, το καλυτερο σπορ προσθιοκινητο.
Κίκιζας . έγραψε: πιο ακμαπτο και πιο καλοστημενο (περα απο την κατανομη βαρους υπερ του Mazda
morpheus έγραψε:και κάτι γατάκια αρχιμηχανικοί λένε οτι το σωστό στήσιμο ξεκινάει απο το βάρος και την κατανομή του...
Αυτο λενε τα γατακια...Τα ΓΑΤΟΝΙΑ λενε και αλλα, που δεν λες, οπως οτι για να εχει νοημα και ουσια η κατανομη βαρους και η πισωκινητη διαταξη, πρεπει και το πλαισιο να μην ειναι...πλαστελινη (οπως συγκριτικα με το παραδειγμα που εθεσα) αλλα και το στησιμο της αναρτησης να ειναι σπορ και οχι τουριστικο...
Κίκιζας . έγραψε:ταυτοχρονα χαρις και το μπλοκε διαφορικο του, περναει ολη την δυναμη κατω.
morpheus έγραψε:Όλη ε...? Δεν χαζοσπινάρει ούτε λίγο...? Μωρέ μπράβο στο Integra!
Λιγο εως και αρκετα, προφανως και θα χαζοσπιναρει, στα σαπουνε, κατσαρα και οτι να ναι, με ανομοιογενη σε προσφυση οδοστρωματα, αλλα συνολικα ειναι πιο σπορ, πιο αποτελεσματικο και πιο ευχαριστο απο το πλαδαρο, αδυναμο ΜΧ-5 ΝΑ
morpheus έγραψε:Νάτες πάλι οι γλυστερές επιφάνιες... Άμα ο άνθρωπος είναι γνώστης...
Εξηγησα πιο πανω για τα...γλυστερα-σαπουνε πλατειες κτλ...
morpheus έγραψε:Το παράδειγμα με το MCS και το RX8 λες... ότι στη οδηγική εμπειρία συνολικά δεν πιστώνεται υπεροχή της πισωκίνητης διάταξης στο RX8...?
Εφοσον μιλαμε για διαδρομη με ρυθμους ανω του 5-6/10, ναι ΔΕΝ πιστωνεται...
Κίκιζας . έγραψε:Το RX-8 δεν το εχω οδηγησει η αληθεια...
morpheus έγραψε:Μα... μα...
Ουτε μα, ουτε μου. Δεν απεφυγα ουτε στρογγυλεψα τιποτα. Με πηγε καμποσες φορες ο κατοχος και με πλαγιολισθησεις και με γραμμες, σε ρυθμους 8/10 για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου. Και στα 192Ps και στα 260Ps.
Εχουν γραφτει καμποσα αρθρα σε σοβαρα ξενα/Ελληνικα περιοδικα για το 192 στο οποιο αναφερομαι.
Την βολτα απο το δεξι καθισμα, δεν την δεχεσαι προφανως, ακομα και εαν ξερει ο αλλος πολυ καλα το αυτοκινητο του, αλλα ταυτοχρονα να εχουν λαθος ολα τα δημοσιευματα και να εισαι ΕΣΥ ο σωστος ειναι για σενα η μοναδικη πιθανοτητα, ετσι?
Κίκιζας . έγραψε:Προφανως, αλλα εαν την συνδυασεις με πολυ συγκεκριμενα παραδειγματα και καμποση ενημερωση σε διαφορετικα ξενα και Ελληνικα Reviews, τα περιθωρια λαθους στενευουν δραματικα...
morpheus έγραψε:Ε ναι, με συγκεκριμένα παραδείγματα και ενημέρωση... Κανένα περιθώριο... Δραματικά σίγουρα...
Πολυ πιο σιγουρο παντως απο τον αντιλογο ΕΝΟΣ κατοχου πισωκινητου, ή και δυο-τριων αν θες.
Εκτος εαν εσυ εχεις οδηγησει για δεκαετιες, καμμια δυο χιλιαδες πισωκινητα και προσθιοκινητα, οπως καποιοι αρκετα γνωστοι και σεβαστοι δοκιμαστες κυριως απο Αγγλια και Αμερικη...
Γιατι εαν ειχες διαβασει καποια απο αυτα τα αρθρα τους, θα ηξερες στα σιγουρα, οτι ειναι εντελως ματαιο αυτο που πιστευεις, οχι για την πισωκινηση vs προσθιοκινηση γενικα, αλλα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για το παραδειγμα που εθεσα.
Ασχετως του πως μπορει να την βρισκεις εσυ στην οδηγηση...
morpheus έγραψε:Απο το R53 ξεκίνησες... πως έφτασες στο R56...?
Whatever... έχω διαφορετική άποψη (παρότι πίνω νερό στο όνομα των MCS) άλλα δεν μπορώ να τα βάλω με τόση ενημέρωση...
Το ειχα αναφερει και πιο πριν...Ακομα και το R56 που δεν ειναι τοσο απολυτο/ανοθευτο στην οδηγηση, οσο το R53, ειναι και αυτο καλυτερο οδηγικα απο το 192αρι RX-8.
Eνημερωση ναι...Συν 400χλμ ταξιδι με R56, συν βολτα στην διαδρομη Παλαιας Πεντελης προς Νεα Μακρη, με DSC off ξεκολλημενο αλλα και γραμμες, συν το F56 JCW παλι στην ιδια διαδρομη μονος μου, αλλα και προηγουμενως -μεαρκετα ανεκτικο για καλη μου τυχη πωλητη- στην διαδρομη προς Σουνιο.
Συν μια μικρη βολτα με R53 στα Βορεια προαστεια.
P.S πολυ νερο στο ονομα των MCS πινεις, ειναι ηλιου φαεινοτερο!
morpheus έγραψε:Για τον φίλο σου διαβάζω... για τον Βατάνεν διαβάζω...
Θετω και εγω καποια παραδειγματα, προσπαθωντας να ξεκαθαρισω καποια πραγματα, απο το να ακουω μονο καποιον, να θεωρει δεδομενο οτι την εχει μεγαλυτερη...την εμπειρια, απλως και μονο λογο κατοχης...
morpheus έγραψε:Δεν μου απάντησες όμως ποτέ σε αυτό που σε ρώτησα και δεν θέλω να μείνω με την απορία:
Πόσες φορές . έμεινες για μερικά χρονια με ένα απο αυτά τα δυνατά αυτοκίνητα και ΔΕΝ είδες διαφορά με τον καιρό ή εξέλιξη/προσαρμογή σου μαζί με τις δυνατότητες του οχήματος στο 100%...?
Γιατί για να θεωρείς ότι μπορείς να δείς με το καλημέρα πχ το 80% σημαίνει οτι έχει ζήσει στο έπακρο με το αμάξι και είδες το άλλο 20% στην πορεία... Αν δεν γνωρίζεις το 2ο νούμερο, τότε πως μαντεύεις τι ποσοστό έχεις δεί εξαρχής και αν τα όρια που πλησιάζεις είναι του αυτοκινήτου ή δικά σου...?
1) μετα απο 22 χρονια οδηγησης με τα οποια και οσα αυτοκινητα εχω την χαρα-τυχη να εχω απο επαφη, γνωριμια, δοκιμη, κατοχη, η μοναδικη διαφορα πλεον αφορα το πιο ραφιναρισμενο οδηγικο στυλ, (σε σχεση με πιο ατσαλο εως επικινδυνο) με μεγιστη δυνατη αποτελεσματικοτητα, ή ευχαριστηση, αναλογως τις ορεξεις.
Η αισθηση μου στα των δυναμικων χαρακτηριστικων του οποιουδηποτε αυτοκινητου, δεν αλλαξε. Αυτο το 80-85% που επιανα απο την οδικη συμπεριφορα, πανω απο τα ορια του αυτοκινητου, αυτο πιανω και τωρα.
Απλως μπορει να το πιανω λιγω πιο γρηγορα...
2) Αυτο το 80% , μεχρι τα σχεδον 30 μου, το επιανα μονο σε περιπτωσεις επαναληψιμοτητας για βολτα τουλαχιστον μιας ωρας σε καποια διαδρομη.
Πλεον, απο την στιγμη που ειμαι σε επιθυμητη διαδρομη, το αργοτερο σε μιση ωρα το εχω πιασει, αν ειμαι μονος μου, ή ακομα και εαν ειναι μεσα φιλος μου, ή κατοχος που ομως με εμπιστευεται.