Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#443675
GTS έγραψε:Δεν ειδα το τελευταιο σου ποστ. Αλλα γιατι πρεπει να απανταω σε οτι ρωτας? Ηταν να το αγορασω αυτο το αυτοκινητο δεν το εκανα (γιατι ηταν στον τελευταιο χρονο του) πηρα VAG και καηκα. Αυτο ηταν 18 χρονια πριν. Απο τοτε εχουν αλλαξει πολλα και το τουρμπο ειναι μονοδρομος.

1.8 λτ, τι μας ενδιαφερουν πια? Ειναι ξεπερασμενος πια ο κυβισμος με τα τουρμπο. Παντως σαν γενικο σχολιο σημερα βρισκεις πολλα καλυτερα αυτοκινητα απο αυτο να αγορασεις ή να πας μια βολτα. Δοκιμασε τον V8 της Μ3 ή το V10 της Μ5 για να χαρεις κινητηρες (και τα αναφερω γιαι ειναι πια προσιτα σα μεταχειρισμενα).



Η αλήθεια είναι ότι και εγώ είμαι ανάμεσα σε Integra και M5 V10 αυτή την περίοδο. :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By markvag
#443686
morpheus έγραψε: το πιο καλοστημένο fwd του ομίλου.


Δεν λέει κάτι αυτό βέβαια... :shifty: :shifty: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#443715
Μπροστοκινητο αγοραζεις μονο για την καλυτερη εκμεταλλευση των εσωτερικων χωρων.



+κόστος
+περισσότερες επιλογές μονδέλων
+ασφαλέστερο για τον μέσο Φίτσουλα, τουλάχιστον την εποχή προ ηλεκτρονικών
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#443776
markvag έγραψε:
morpheus έγραψε: το πιο καλοστημένο fwd του ομίλου.


Δεν λέει κάτι αυτό βέβαια... :shifty: :shifty: :lol: :lol:

Αυτό είναι αλήθεια... Και εγώ οταν το έγραφα αυτό σκεφτόμουν... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#443779 Η παρακατω δημοσιευση αφορα κυριως την αντιπαραθεση μου με τον Morpheus, σχετικα με την οδηγικη ανωτεροτητα ή οχι της πισωκινητης vs προσθιοκινητης διαταξης, ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ στο πολυ συγκεκριμενο παραδειγμα που εθεσα, δηλαδη RX-8 192 vs MCS R53 (αλλα και R56 , και τα δυο με εργοστασιακο μπλοκε)...

morpheus έγραψε:Δεν θυμάμαι να έχει καταριφθεί και πανηγυρικά κιόλας κάποια άποψη μου στο παρελθόν οπότε μάλλον αναφέρεσαι σε άλλους κάτι το οποίο ελάχιστα με ενδιαφέρει. Μιλούσες και μαζί μου απο τότε.
Επίσης δεν θυμάμαι να απαντούσα ποτέ "γιατί έτσι"... βλέπεις έχω και εγώ την ίδια |λογοκρισία| (ειδικά όταν έχω χρόνο όπως τώρα που τελειώνει η τουριστική σαιζόν :yahoo: ) με τον dimviii και κάθομαι να το αναλύω...
Ακόμα και αν ξέρω οτι στο τέλος θα βαρεθώ και θα πω "οκ εχεις δίκιο" (το οποιό μεταφράζεται σε ένα ευγενικό "σάλτα και γαμήσου μας τα έκανες τσουρέκια"). :)

Επίσης, σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, δεν κατέρριψες καμία τοποθέτηση μου με το παράδειγμα σου.
Μπορει και εγώ μεταξύ των συγκεκριμένων 2 να επέλεγα το Integra λόγω δύναμης μιας και ούτε και εγώ τα πάω καλά με τους τάφους... Όμως άλλο δυνατότερο και άλλο καλύτερο οδηγικά ή πιο ισορροπημένο.
Αν φύγουμε απο τους τάφους και πάμε σε πιο υγιής (για μια προσπέραση έστω) ιπποδυνάμεις άλλα στο ίδιο concept ενός υπεργαμάτου Grand-Racing -Sport-Cup-F1-Trophy-Ta-Panta-Ola μπροστοκίνητου και ενός πιο αδύναμου Nothing-Special-Edition άλλα καλοστημένου πισωκίνητου , πχ μεταξύ ενός Megane RS 265ps και ενός Subaru BRZ 200psofia θα επέλεγα εύκολα το 2ο... ή μεταξύ ενός Civic Type R 306ps και ενός Bmw 228 Coupe 245ps θα επέλεγα πάλι το 2ο (oh wait...) κλπ...


1oν, δεν αναφερομουν σε αυτο το σημειο σε εσενα, χρησιμοποιησα ενα παραδειγμα, μεσα απο την δικη σου τοποθετηση περι "τρυπας"

2ον προσπερνω την παρενθεση με τα...τσουρεκια, θεωρωντας οτι εχεις παρεξηγησει τα παραπανω που εγραψα.
Μπορει και ο τροπος που ανεφερα το παραπανω παραδειγμα να μην ειναι τοσο ξεκαθαρος. Παντως οτι εχω να σου πω, θα στο πω σε πρωτο προσωπο, οχι με υπονοουμενα, ελπιζοντας επι του προκειμενου πλεον να ειμαι τερμα ξεκαθαρος... :lol:

3ον, ναι να ξεφυγουμε απο τους ταφους, ΑΛΛΑ δεν ειναι αυτος ΜΟΝΟ ο λογος για το αποτελεσμα.
Ειναι και ο συνδυασμος κατωτερης ακαμψιας μαζι με πιο μαλακη αναρτηση του MX-5.

Οταν πας σβελτα σε ρυθμο 5/10 , 6/10, ειναι οκ το συνολο, ενα οποιοδηποτε τετοιο συνολο οπως το MX-5 NA.
Αν φτασεις ομως τα 8/10 εκει καπου η ελλειψη συνολικης ακριβειας, στην τοποθετηση, σε σχεση με ενα προσθιοκινητο μεν, με χειροτερη κατανομη βαρους, αλλα πιο σφιχτο, πιο ακαμπτο και πιο πληροφοριακο αμαξωμα, απο τις φορτισεις της αναρτησης, μεχρι και την καλυτερη πληροφορηση του οριου του grip των ελαστικων, (ναι χαρις το ακαμτο αμαξωμα και σφιχτη αναρτηση) εκει χανεται το οποιο πλεονεκτημα της πισωκινητης διαταξης, μαζι και η συνολικη οδηγικη ευχαριστηση.

'Η για να το θεσω ακριβεστερα, ΔΕΝ φτανει στα επιπεδα του συγκεκριμενου προσθιοκινητου, που στην προκειμενη ειναι σαφεστατα ενα Type-R DC2.
Παροτι μπορει να "τραβαει" το τιμονι του απο το μπλοκε που ψαχνει να βρει προσφυση σε -μαπα ομως ή με ανομοιγενες κυριως σε ποιοτητα οδοστρωμα- ειναι ενα ακριβεστερο συνολο σε οδικη συμπεριφορα.

4ον, στο πρωτο σου παραδειγμα, προφανως και δεν ισχυει ποτε και πουθενα αυτο, ασχετως εαν εσυ (και καλα κανεις!) την βρισκεις περισσοτερο με το GT86/BRZ.
Για το δευτερο παραδειγμα, περι ορεξεως...Προσωπικα δεν ξερω τι θα επελεγα, δεν ειναι παντως παραδειγμα που θα εθετα προς ακυρωση της απολυτης αποψης του HF.
Btw εχεις οδηγησει το τελευταιο Type-R?

morpheus έγραψε:Άντε πάλι... ποιός μίλησε για σαπουνέ πλατίες...? Εγώ πάντως μιλάω για οδική συμπεριφορά, ισορροπία και στήσιμο...
Και προφανώς θα έχει χειρότερη ακαμψία, μιλάμε για cabrio του '90, στο έγραψα και όταν σου απάντησα για το πόσο biased ήταν το παράδειγμα σου...


Eσυ δεν ειπες, εγω απο μονος μου το αναφερω, γιατι υπαρχει κατηγορια ανησυχων οδηγων που ετσι (και μονο) μπορει να την βρισκει, οπερ και σε τετοια κατασταση και εγω θα θεωρουσα με κλειστα ματια οτι ενα RX-8 192 ειναι ξεκαθαρα πιο ευχαριστο οδηγικα απο ενα MCS.
Στα του "καλυτερο" εγω λαμβανω υποψιν πρωτιστως την μεγιστη οδηγικη ευχαριστηση, αλλα και σε ρυθμους ανω του 5-6/10...των οριων του αυτοκινητου, οσο χαμηλα ή ψηλα ειναι αυτα...

Κίκιζας . έγραψε:και ουτε καλυτερο οδηγικα μπορει να ειναι απο ενα σημαντικα ισχυροτερο αυτοκινητο

morpheus έγραψε:^Αυτό πάει για υπογραφή

...ναι αλλα να το βαζεις ολοκληρο, μην απομονωνεις οτι θελεις γιατι δεν εννοω αυτο που εσυ...υποννοεις

" πιο ακμαπτο και πιο καλοστημενο (περα απο την κατανομη βαρους υπερ του Mazda) που ταυτοχρονα χαρις και το μπλοκε διαφορικο του, περναει ολη την δυναμη κατω."

...και ναι την περναει εξαιρετικα την δυναμη κατω για 200ps προσθιοκινητο με το χαμηλο βαρος του, με στριμμενους τροχους. Δεν το λεω εγω φυσικα, το εχει πει ο παγκοσμιος τυπος και το εχει βγαλει στην εποχη του, το καλυτερο σπορ προσθιοκινητο.


Κίκιζας . έγραψε: πιο ακμαπτο και πιο καλοστημενο (περα απο την κατανομη βαρους υπερ του Mazda

morpheus έγραψε:και κάτι γατάκια αρχιμηχανικοί λένε οτι το σωστό στήσιμο ξεκινάει απο το βάρος και την κατανομή του... :hmmm:

Αυτο λενε τα γατακια...Τα ΓΑΤΟΝΙΑ λενε και αλλα, που δεν λες, οπως οτι για να εχει νοημα και ουσια η κατανομη βαρους και η πισωκινητη διαταξη, πρεπει και το πλαισιο να μην ειναι...πλαστελινη (οπως συγκριτικα με το παραδειγμα που εθεσα) αλλα και το στησιμο της αναρτησης να ειναι σπορ και οχι τουριστικο...

Κίκιζας . έγραψε:ταυτοχρονα χαρις και το μπλοκε διαφορικο του, περναει ολη την δυναμη κατω.

morpheus έγραψε:Όλη ε...? Δεν χαζοσπινάρει ούτε λίγο...? Μωρέ μπράβο στο Integra!


Λιγο εως και αρκετα, προφανως και θα χαζοσπιναρει, στα σαπουνε, κατσαρα και οτι να ναι, με ανομοιογενη σε προσφυση οδοστρωματα, αλλα συνολικα ειναι πιο σπορ, πιο αποτελεσματικο και πιο ευχαριστο απο το πλαδαρο, αδυναμο ΜΧ-5 ΝΑ

morpheus έγραψε:Νάτες πάλι οι γλυστερές επιφάνιες... Άμα ο άνθρωπος είναι γνώστης...

Εξηγησα πιο πανω για τα...γλυστερα-σαπουνε πλατειες κτλ...

morpheus έγραψε:Το παράδειγμα με το MCS και το RX8 λες... ότι στη οδηγική εμπειρία συνολικά δεν πιστώνεται υπεροχή της πισωκίνητης διάταξης στο RX8...?


Εφοσον μιλαμε για διαδρομη με ρυθμους ανω του 5-6/10, ναι ΔΕΝ πιστωνεται...

Κίκιζας . έγραψε:Το RX-8 δεν το εχω οδηγησει η αληθεια...

morpheus έγραψε:Μα... μα... :inlove: :inlove:


Ουτε μα, ουτε μου. Δεν απεφυγα ουτε στρογγυλεψα τιποτα. Με πηγε καμποσες φορες ο κατοχος και με πλαγιολισθησεις και με γραμμες, σε ρυθμους 8/10 για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου. Και στα 192Ps και στα 260Ps.
Εχουν γραφτει καμποσα αρθρα σε σοβαρα ξενα/Ελληνικα περιοδικα για το 192 στο οποιο αναφερομαι.
Την βολτα απο το δεξι καθισμα, δεν την δεχεσαι προφανως, ακομα και εαν ξερει ο αλλος πολυ καλα το αυτοκινητο του, αλλα ταυτοχρονα να εχουν λαθος ολα τα δημοσιευματα και να εισαι ΕΣΥ ο σωστος ειναι για σενα η μοναδικη πιθανοτητα, ετσι? :yahoo:

Κίκιζας . έγραψε:Προφανως, αλλα εαν την συνδυασεις με πολυ συγκεκριμενα παραδειγματα και καμποση ενημερωση σε διαφορετικα ξενα και Ελληνικα Reviews, τα περιθωρια λαθους στενευουν δραματικα...

morpheus έγραψε:Ε ναι, με συγκεκριμένα παραδείγματα και ενημέρωση... Κανένα περιθώριο... Δραματικά σίγουρα...


Πολυ πιο σιγουρο παντως απο τον αντιλογο ΕΝΟΣ κατοχου πισωκινητου, ή και δυο-τριων αν θες.
Εκτος εαν εσυ εχεις οδηγησει για δεκαετιες, καμμια δυο χιλιαδες πισωκινητα και προσθιοκινητα, οπως καποιοι αρκετα γνωστοι και σεβαστοι δοκιμαστες κυριως απο Αγγλια και Αμερικη...
Γιατι εαν ειχες διαβασει καποια απο αυτα τα αρθρα τους, θα ηξερες στα σιγουρα, οτι ειναι εντελως ματαιο αυτο που πιστευεις, οχι για την πισωκινηση vs προσθιοκινηση γενικα, αλλα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για το παραδειγμα που εθεσα.
Ασχετως του πως μπορει να την βρισκεις εσυ στην οδηγηση... :whistlink:

morpheus έγραψε:Απο το R53 ξεκίνησες... πως έφτασες στο R56...?
Whatever... έχω διαφορετική άποψη (παρότι πίνω νερό στο όνομα των MCS) άλλα δεν μπορώ να τα βάλω με τόση ενημέρωση...


Το ειχα αναφερει και πιο πριν...Ακομα και το R56 που δεν ειναι τοσο απολυτο/ανοθευτο στην οδηγηση, οσο το R53, ειναι και αυτο καλυτερο οδηγικα απο το 192αρι RX-8.
Eνημερωση ναι...Συν 400χλμ ταξιδι με R56, συν βολτα στην διαδρομη Παλαιας Πεντελης προς Νεα Μακρη, με DSC off ξεκολλημενο αλλα και γραμμες, συν το F56 JCW παλι στην ιδια διαδρομη μονος μου, αλλα και προηγουμενως -μεαρκετα ανεκτικο για καλη μου τυχη πωλητη- στην διαδρομη προς Σουνιο.
Συν μια μικρη βολτα με R53 στα Βορεια προαστεια.

P.S πολυ νερο στο ονομα των MCS πινεις, ειναι ηλιου φαεινοτερο! :yahoo:

morpheus έγραψε:Για τον φίλο σου διαβάζω... για τον Βατάνεν διαβάζω...


Θετω και εγω καποια παραδειγματα, προσπαθωντας να ξεκαθαρισω καποια πραγματα, απο το να ακουω μονο καποιον, να θεωρει δεδομενο οτι την εχει μεγαλυτερη...την εμπειρια, απλως και μονο λογο κατοχης...

morpheus έγραψε:Δεν μου απάντησες όμως ποτέ σε αυτό που σε ρώτησα και δεν θέλω να μείνω με την απορία:
Πόσες φορές . έμεινες για μερικά χρονια με ένα απο αυτά τα δυνατά αυτοκίνητα και ΔΕΝ είδες διαφορά με τον καιρό ή εξέλιξη/προσαρμογή σου μαζί με τις δυνατότητες του οχήματος στο 100%...?
Γιατί για να θεωρείς ότι μπορείς να δείς με το καλημέρα πχ το 80% σημαίνει οτι έχει ζήσει στο έπακρο με το αμάξι και είδες το άλλο 20% στην πορεία... Αν δεν γνωρίζεις το 2ο νούμερο, τότε πως μαντεύεις τι ποσοστό έχεις δεί εξαρχής και αν τα όρια που πλησιάζεις είναι του αυτοκινήτου ή δικά σου...?


1) μετα απο 22 χρονια οδηγησης με τα οποια και οσα αυτοκινητα εχω την χαρα-τυχη να εχω απο επαφη, γνωριμια, δοκιμη, κατοχη, η μοναδικη διαφορα πλεον αφορα το πιο ραφιναρισμενο οδηγικο στυλ, (σε σχεση με πιο ατσαλο εως επικινδυνο) με μεγιστη δυνατη αποτελεσματικοτητα, ή ευχαριστηση, αναλογως τις ορεξεις.

Η αισθηση μου στα των δυναμικων χαρακτηριστικων του οποιουδηποτε αυτοκινητου, δεν αλλαξε. Αυτο το 80-85% που επιανα απο την οδικη συμπεριφορα, πανω απο τα ορια του αυτοκινητου, αυτο πιανω και τωρα.
Απλως μπορει να το πιανω λιγω πιο γρηγορα...

2) Αυτο το 80% , μεχρι τα σχεδον 30 μου, το επιανα μονο σε περιπτωσεις επαναληψιμοτητας για βολτα τουλαχιστον μιας ωρας σε καποια διαδρομη.
Πλεον, απο την στιγμη που ειμαι σε επιθυμητη διαδρομη, το αργοτερο σε μιση ωρα το εχω πιασει, αν ειμαι μονος μου, ή ακομα και εαν ειναι μεσα φιλος μου, ή κατοχος που ομως με εμπιστευεται.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#443781
Anonymous Founder έγραψε:Κάποια εποχή, πριν πολλά πολλά χρόνια, είχα αγοράσει την 1 και είχα και την Υ...
Τον πρώτο καιρό, υπήρχαν στροφές που τις έπαιρνα πιο γρήγορα με την Υ! Γιατί; Γιατί πατώντας γκάζι πάνω στην στροφή, το τιμόνι βάραινε λόγω εμπρός κίνησης και σου άφηνε μια σιγουριά. Γιατί έτσι είχα μάθει.
Στην ίδια στροφή, η 1 δεν είχε καμία αντίδραση στο τιμόνι και συνηθισμένος από την αίσθηση των εμπροσθοκίνητων που οδηγούσα όλα τα χρόνια, φοβόμουν να πατήσω κι άλλο γκάζι.
Χρειάστηκαν αρκετοί μήνες, ίσως και χρόνια για να πάρω τον αέρα της 1 και ακόμη και σήμερα, επειδή έχω μόνον 170 άλογα και δεν έχω μπλοκέ, έχω μάθει μεν να ελέγχω την ελαφριά υπερστροφή, αλλά το αυτοκίνητο έχει κι άλλα περιθώρια, εγώ πάλι όχι και κρατώ κάτι για μια... δύσκολη ώρα!
Αν είχα αλλά 100 άλογα και μπλοκέ, θα ήταν καλύτερα τα πράγματα.
Σίγουρα λοιπόν ένα αυτοκίνητο με την κίνηση εμπρός, είναι πιο εύκολο να το οδηγήσεις. Αλλά για κανένα λόγο δεν αλλάζεις ένα καλό πισωκίνητο, ακόμη και με το καλύτερο εμπροσθοκίνητο! Και επιπλέον, αν δεν έχεις αρκετή εμπειρία πάνω σε πισωκίνητα, τότε δεν θα το εκμεταλλευτείς σωστά. Μια απλή βόλτα, δεν φτάνει με τίποτε για να πλησιάσεις τα όρια


Άσχετο-σχετικό. Είχα καιρό να οδηγήσω σβέλτα το πισωκίνητο (ούτε καν γρήγορα) και πηγαίνοντας σήμερα Σέρρες κατέβαινα τις καμπές του νέου δρόμου με κέφι. Παρατήρησα μια τάση αποσταθεροποίησης πίσω που ναι μεν ήταν σχεδόν αμελητέα, αλλά με παραξένεψε. Όταν είδα όμως στο κοντέρ με πόσα ροβολούσα (γύρω στα 150) συνειδητοποίησα ότι με τα άλλα μου (προσθιοκίνητα) αυτοκίνητα θα είχα φύγει για βρούβες σε αυτά τα χλμ... :lipsealed: Δεν είναι θέμα κίνησης ακριβώς (πιο πολύ ζυγίσματος), αλλά η πίσω κίνηση έχει το καλό ότι στέλνει το βάρος πίσω και σε τέτοιες περιπτώσεις αυτό κάνει τεράστια διαφορά!
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#443997 Θέλω ένα βράδι που θα είμαι πιο λάσκα να βάλω ένα τσόνι και να κάτσω να διαβάσω Κίκιζα vs Ντίμη.

:metalo:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#444030
EDDIE_147 έγραψε:Θέλω ένα βράδι που θα είμαι πιο λάσκα να βάλω ένα τσόνι και να κάτσω να διαβάσω Κίκιζα vs Ντίμη.

:metalo:


Προλαβαινεις και δεν προλαβαινεις αυτες τις μερες, γιατι απο βδομαδα θα μπει και συνδρομη! :rtfm:
Μονο οι Premium χρηστες θα βλεπουν τετοιες μονομαχιες! :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#495713 Καλησπερα.
Ηθελα να ρωτησω σχετικα τα s του 11'-12' οσον αφορα την αξιοπιστια. Συνεχιζουν την κακη παραδοση ή εχει μπει σε μια νορμαλ φαση η σχεση τους με τα συνεργεια???

Για την ιστορια φευγω απο mx5 nb f/l τουρμπο και ψαχνω για μεταχ. fiesta st(mk7) ή cooper s (r56). Τα πρωτα ειναι ελαχιστα και παιζουν γυρω στα 15, ενω μινι βλεπω και με 12++, αλλα....
Υστατη εναλλακτικη στα μισα και παρακατω μια celica ts, ωστε να βολευτω 1-2 χρονια κ ξαναψαχνω τοτε...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#495749
sebastian έγραψε:Καλησπερα.
Ηθελα να ρωτησω σχετικα τα s του 11'-12' οσον αφορα την αξιοπιστια. Συνεχιζουν την κακη παραδοση ή εχει μπει σε μια νορμαλ φαση η σχεση τους με τα συνεργεια???

Για την ιστορια φευγω απο mx5 nb f/l τουρμπο και ψαχνω για μεταχ. fiesta st(mk7) ή cooper s (r56). Τα πρωτα ειναι ελαχιστα και παιζουν γυρω στα 15, ενω μινι βλεπω και με 12++, αλλα....
Υστατη εναλλακτικη στα μισα και παρακατω μια celica ts, ωστε να βολευτω 1-2 χρονια κ ξαναψαχνω τοτε...


Mην το δώσεις! :inlove: :inlove: :inlove:
(δώσε ινφο για την πώληση)
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#495755 Το πουλησα το μοτερ με τα παρελκομενα,για να πουληθει πιο ευκολα κ γρηγοροτερα κ εβαλα "μαμα", αλλα κατα τ'αλλα ειναι οπως πριν (μπλοκε,δεσιματα,αναρτηση, φρενα τα παντα).
Εχω κανει υπομονη 5χρονια με ενα 107 κ καμια 150χ χλμ , για να διατηρω ΚΑΙ το μιατα (αρχικα ενα na fl κ επειτα το nb fl) για ενα-δυο σκ το μηνα.
Ξερω οτι θα το σκυλομετανιωνω κατι πρωινα Κυριακης που επαιρνα τα βουνα αλλα εχω μπουχτισει πλεον, δεν εχω αμαξι να κανω ενα ταξιδι "ανθρωπινο", που επισης τα αγαπω πολυ. Και οχι οτι τα'χω περιορισει αλλα κουραστηκα πλεον αρκετα, ελπιζω να μην ειναι λογω ηλικιας :sorry:
Κ ελεγα να φυγουν κ τα δυο και να αντικατασταθουν απο ενα που θ αναλαβει ολο το πακετο...εστω κ με συμβιβασμους...

Μη νομιζεις κ γω μπερδεμενος ειμαι :lol:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#495757
sebastian έγραψε:Το πουλησα το μοτερ με τα παρελκομενα,για να πουληθει πιο ευκολα κ γρηγοροτερα κ εβαλα "μαμα", αλλα κατα τ'αλλα ειναι οπως πριν (μπλοκε,δεσιματα,αναρτηση, φρενα τα παντα).
Εχω κανει υπομονη 5χρονια με ενα 107 κ καμια 150χ χλμ , για να διατηρω ΚΑΙ το μιατα (αρχικα ενα na fl κ επειτα το nb fl) για ενα-δυο σκ το μηνα.
Ξερω οτι θα το σκυλομετανιωνω κατι πρωινα Κυριακης που επαιρνα τα βουνα αλλα εχω μπουχτισει πλεον, δεν εχω αμαξι να κανω ενα ταξιδι "ανθρωπινο", που επισης τα αγαπω πολυ. Και οχι οτι τα'χω περιορισει αλλα κουραστηκα πλεον αρκετα, ελπιζω να μην ειναι λογω ηλικιας :sorry:
Κ ελεγα να φυγουν κ τα δυο και να αντικατασταθουν απο ενα που θ αναλαβει ολο το πακετο...εστω κ με συμβιβασμους...

Μη νομιζεις κ γω μπερδεμενος ειμαι :lol:


Εκτός και αν θα σωθείς με τα χρήματα που θα πάρεις, δεν συμφωνώ. Την έχω κάνει τη μλκία γι αυτό στο λέω.
Τώρα είναι 1.6 με μαμά μοτέρ; Πόσο θα δωθεί; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#495759 Στη χειροτερη ενα ταληρο,αν βρω το επομενο κ βιαζομαι. Απο κει κ κατω δε το συζηταω φυσικα, θα μεινει εστω κ χωρις πινακιδες, κ θα περιμενει να ξανατουρμπιστει κααααποτε.

Απλα ειναι πολυτελεια αυτη την εποχη δυο αυτοκινητα, και το ενα να ειναι τοσο συγκεκριμενης χρησης :(
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#495784 Πωω πωωωωωω, η φωτογραφία της υπογραφής σου! :inlove: :inlove:

Τρέλα! :inlove:

Κρίμα να το δώσεις και να ξέρεις πως ακόμη και με το ΜΙΝΙ, θα το αναπολείς.
Η αξιοπιστία του μοτέρ του ΜΙΝΙ ΔΕΝ είναι καλή. Δεν είναι μόνον το ίδιο το μοτέρ που έχει θέματα (τα βγάζει και στα PSA που το φοράνε επίσης), είναι και η χωροταξία του ΜΙΝΙ που τα πάντα είναι στριμωγμένα...
Θεωρώ επίσης πως στα 12Κ το ΜΙΝΙ θα έχει θέματα.
Μήπως μια 116 που θα την μετατρέψεις με μοτέρ από 335i;
:ninja:
(Είναι δικό μου όνειρο αυτό...).
Η μετατροπή θα είναι γύρω στα 7Κ. Αν βρεις και κάποιο καλό αμάξωμα με άλλα τόσα, τότε μιλάμε για το απόλυτο παιχνίδι και που εύκολα θα έχει 300 άλογα. Μιλώ για την Ε87 τώρα.
:s_blush