Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#442051 Από τον τάφο με ρόδες ονόματι MX5 χίλιες φορές Κolo GTI. Άμα δε μπορείς να υπερστρέψεις με σκέτο γκάζι, να τη βράσω την πισωκίνηση. Είχα μια συμφοιτήτρια στο μεταπτυχιακό και της καβάτζωνα τα κλειδιά από ένα NB 1.6 και έμπαινα σε μια χωμάτινη αλάνα στη Βουλιαγμένη. ΟΚ είχε πλάκα αλλά όταν πήγα να κάνω το ίδιο σε άφσλατρο, έμεινε στον τόπο το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#442089 Ναι.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#442110
morpheus έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
morpheus έγραψε: ... άλλα όπως είπε και ο HF ένα καλό rwd είναι πολύ καλύτερο απο οποιοδήποτε fwd...
Και δεν είναι θέμα άποψης, είναι θέμα φυσικής...


Δηλαδη για παραδειγμα, ενα oem MX-5 NA (ΜΚΙ 1993-97) που ειναι αναμφιβολα ενα καλο πισωκινητο, ειναι πολυ καλυτερο οδηγικα απο ενα -επισης oem- Integra Type R DC2? :lol:

Ναι
Όσο και αν θες να αποδείξεις κάτι με ακραία παραδείγματα σαν αυτό (όπου απο τη μία έχουμε το φθηνότερο rwd sportscar της εποχής και δη κάμπριο και απο την άλλη ένα ομολογκέ coupe που η honda έμπαινε μέσα σε καθε κομμάτι που πούλαγε) η απάντηση θα είναι και πάλι, ναι.


Εγω απλως απαντω σε μια ΑΠΟΛΥΤΗ τοποθετηση, αυτη συγκεκριμενα:
Anonymous Founder έγραψε:Έχω οδηγήσει μερικές δεκάδες μπροστοκίνητα και κάποια ήταν/είναι εξαιρετικά. Αλλά κανένα εμπροσθοκίνητο, δεν θα φτάσει ένα καλό πισωκίνητο.

To αν ειναι το ενα ακριβοτερο και το οτι εμπαινε μεσα η Honda, δεν αφορα την κουβεντα στην πολυ συγκεκριμενη τοποθετηση του HF με την οποια φαινεται να συμφωνεις.

Επισης επι του προκειμενου ΔΕΝ ειναι θεμα φυσικης. Θεμα φυσικης -και εκει θα συμφωνουσα- ειναι ΜΟΝΟ σε περιπτωση ceteris paribus, κατι που ομως συμφωνα με τα παραδειγματα που ανεφερα (MCS vs RX-8 και το παραπανω) εδω δεν ισχυει.

morpheus έγραψε:Όταν (και αν) κατανοήσεις πως συμπεριφέρεται δυναμικά ένα όχημα θα απαντήσεις μόνος σου.
Μέχρι τότε όμως σίγουρα θα χαρείς στο έπακρο το Integra Type R σου. :s_wink


Παω τωρα να παιξω με κατι Matchbox μηπως και καταλαβω τιποτε... :s_crazy
Καθοτι οτι γραφω ειναι "δανεικο", αφου ειναι δανεικα τα αυτοκινητα και αρα εχω το...ακατανοητο. :s_yes

vagmag έγραψε:Εξαρτάται τι θεωρεί ο καθένας διασκέδαση ....

morpheus έγραψε:Όχι όχι... εγώ δεν ανέφερα πουθενά το κομμάτι διασκέδασης.


Για ποιο κομματι αναφερεσαι? Της αποτελεσματικοτητας?

P.S Πιο απλα αυτο που προσπαθω να πω μεσω των παραδειγματων ειναι οτι πισωκινηση απο μονη της δεν διασφαλιζει ανωτερη οδικη συμπεριφορα και ευχαριστηση εαν δεν συνοδευεται απο εναν αναλογα ικανο -για το συνολικο βαρος- κινητηρα με προοδευτικη αποδοση, αλλα και αντιστοιχα καλη αναρτηση.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#442113
Deleted User 1 έγραψε:Από τον τάφο με ρόδες ονόματι MX5 χίλιες φορές Κolo GTI. Άμα δε μπορείς να υπερστρέψεις με σκέτο γκάζι, να τη βράσω την πισωκίνηση. Είχα μια συμφοιτήτρια στο μεταπτυχιακό και της καβάτζωνα τα κλειδιά από ένα NB 1.6 και έμπαινα σε μια χωμάτινη αλάνα στη Βουλιαγμένη. ΟΚ είχε πλάκα αλλά όταν πήγα να κάνω το ίδιο σε άφσλατρο, έμεινε στον τόπο το αμάξι.


Πφφφφφφ...Με δανεικο αυτοκινητο προσπαθεις να μας δειξεις οτι σκαμπαζεις απο δυναμικη συμπεριφορα τωρα? :protest:
Πηγαινε πρωτα αγορασε καμμια δεκαρια πισωκινητα, να "ψηθεις" στην εμπειρια, να λιωσεις καμμια ντουζινα λαστιχα και μετα ελα να μας πουλησεις μουρη! :rtfm: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#442216
blinkys έγραψε:Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αλλά μήπως έχουμε χάσει λίγο την μπάλα;
Πάμε από το τέλος. Σιγά το ιερό τέρας της αυτοκίνησης την 116 που είναι ικανή να σε κάνει να βαφτείς τιφόζι της πίσω κίνησης.
Σίγουρα έχουμε χάσει την μπάλα αν θεωρούμε το Rx8 αργό αυτοκίνητο. Μια χαρά καλοστημένο είναι και άνετα κερνάει τσαγάκι το 90 % του ανταγωνισμού σε οποιαδήποτε ορεινή διαδρομή ή πίστα .
Δεν μπορώ να καταλάβω το κόλλημα σας με το ΜΧ. Καλό, χρυσό και άγιο αλλά έχει καταντήσει αηδία να είναι μέσα σε κάθε κουβέντα.

@Μορφέας σόρρυ my friend, αλλά το ΤΤ που είχες δεν θεωρείται με τίποτα από τα πιο καλοστημένα FWD. Τσέκαρε λίγο τι πουλούσε εκείνο τον καιρό ο ανταγωνισμός (ακόμα και ο ενδοεταιρικός) και θα το καταλάβεις μόνος σου. Επίσης η θεωρία με την πράξη απέχουν πολύ. Ναι στη θεωρία είναι καλύτερη η πίσω κίνηση αλλά κανένα καλό πισωκίνητο δεν είναι καλύτερο από οποιοδήποτε μπροστοκίνητο. Υπάρχουν άπειροι άλλοι παράγοντες που κάνουν ένα αυτοκίνητο καλύτερο ή χειρότερο. Επίσης στη θεωρία όλες οι 911 λάθος είναι (και στη φυσική που ανέφερες) αλλά στην πράξη μια χαρά, νομίζω, τα πηγαίνουν.


ετσι ακριβως. :thumbsup:

πολλα τσιτατα παιδες στο τοπικον.
Δεν υπαρχει καλυτερο στο εμπρος πισω :shifty:

4χ4 μπρος πισω το καλυτερο :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Γρηγορη το ρχ8 είναι αυτοκινητο σοβαρο,και εσυ το βαζεις κατω από το μινι. Με απογοητεύεις μετα από τοσο διάβασμα. :(
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#442219
Κίκιζας . έγραψε:
Πφφφφφφ...Με δανεικο αυτοκινητο προσπαθεις να μας δειξεις οτι σκαμπαζεις απο δυναμικη συμπεριφορα τωρα? :protest:
Πηγαινε πρωτα αγορασε καμμια δεκαρια πισωκινητα, να "ψηθεις" στην εμπειρια, να λιωσεις καμμια ντουζινα λαστιχα και μετα ελα να μας πουλησεις μουρη! :rtfm: :shifty:


ε ναι ,με δανεικο αυτοκινητο δεν μπορεις να το γνωρίσεις καλυτερα από καποιον που νιωθει ,και του εχει κανει 30-50-100-150κ χλμ. τοσο παραξενο σου φαινεται?
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#442256
dimviii έγραψε:ε ναι ,με δανεικο αυτοκινητο δεν μπορεις να το γνωρίσεις καλυτερα από καποιον που νιωθει ,και του εχει κανει 30-50-100-150κ χλμ. τοσο παραξενο σου φαινεται?


Προφανώς όμως και δε χρειάζεται να κάνεις 30-50-100-150κ αν νιώθεις για να έχεις άποψη. Μάλλον αυτό θέλει να πει ο Κίκιζας.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#442262
blinkys έγραψε:
dimviii έγραψε:ε ναι ,με δανεικο αυτοκινητο δεν μπορεις να το γνωρίσεις καλυτερα από καποιον που νιωθει ,και του εχει κανει 30-50-100-150κ χλμ. τοσο παραξενο σου φαινεται?


Προφανώς όμως και δε χρειάζεται να κάνεις 30-50-100-150κ αν νιώθεις για να έχεις άποψη. Μάλλον αυτό θέλει να πει ο Κίκιζας.


η αποψη που θα παρεις σε ένα τεστντραιβ δεν εχει σχεση με τη συμβιωση για πολλα κ χλμ
Ειδικα για δυνατα αυτοκίνητα και σπορ κατασκευες,με υψηλα περιθωρια ,που σε ευκαιριακη βολτα είναι ζητημα αν θα φτασεις το 60-70%.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#442264
dimviii έγραψε:
η αποψη που θα παρεις σε ένα τεστντραιβ δεν εχει σχεση με τη συμβιωση για πολλα κ χλμ
Ειδικα για δυνατα αυτοκίνητα και σπορ κατασκευες,με υψηλα περιθωρια ,που σε ευκαιριακη βολτα είναι ζητημα αν θα φτασεις το 60-70%.


Εδώ τα σπορ και δυνατα δεν τα φτάνουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες στο 60 % :lol: :lol: Εγώ πάντως που οδηγάω τάφο καθημερινά όλα γρήγορα και δυνατά μου φαίνονται. (αλλά είμαι και γνωστός κουλός) :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#442266 Σίγουρα αλλά ο . ούτε κάνα ενθουσιώδη πιτσιρίκι είναι, ούτε χθεσινός, ούτε μυρωδιάς.
Εγώ που τον ξέρω, μπορεί να έχω διαφωνήσει άπειρες φορές μαζί του για κάποια κολλήματά του, αλλά έχει πολύ δυνατό feedback σαν οδηγός. Στο φινάλε ποιος δεν έχει κολλήματα;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#442281
Giuseppe Busso έγραψε:Σίγουρα αλλά ο . ούτε κάνα ενθουσιώδη πιτσιρίκι είναι, ούτε χθεσινός, ούτε μυρωδιάς.
Εγώ που τον ξέρω, μπορεί να έχω διαφωνήσει άπειρες φορές μαζί του για κάποια κολλήματά του, αλλά έχει πολύ δυνατό feedback σαν οδηγός. Στο φινάλε ποιος δεν έχει κολλήματα;


ουτε εμεις ειμαστε χθεσινοι ,είχαμε επι 27 χρονια πολύ δυνατα αυτοκίνητα,και είχαμε οδηγησει πολλα δυνατα αυτοκινητα,απο αγωνιστικα βολτας τα παντα ολα,αλλα το ΕΒΟ 7 με ραλλιαρτ εξατμισεις εγγεφαλους(330-340 /45 κιλα) που ειχα στο γκαραζ μου για 1 μηνα (πριν παρω το δικο μου) και το εβγαζα ΜΟΝΟΣ μου βολτα,εχωντας το ελευθερο από τον ιδιοκτητη του,δεν μπορουσα να το παω όπως πηγαινα το δικο μου στον ένα μηνα.
Μονος μου,βραδυα αποκλειστικα,σε ορεινες διαδρομες που μπορουσα να πιεσω οσο αντεχα.
βεβαια ο καθενας μπορει να νομιζει ότι πιεζει τέτοιες κατασκευες,σε βολτες των 10 χλμ με τον ιδιοκτητη διπλα,
Δεν θα του το χαλασω. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#442343
dimviii έγραψε:
blinkys έγραψε:Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αλλά μήπως έχουμε χάσει λίγο την μπάλα;
Πάμε από το τέλος. Σιγά το ιερό τέρας της αυτοκίνησης την 116 που είναι ικανή να σε κάνει να βαφτείς τιφόζι της πίσω κίνησης.
Σίγουρα έχουμε χάσει την μπάλα αν θεωρούμε το Rx8 αργό αυτοκίνητο. Μια χαρά καλοστημένο είναι και άνετα κερνάει τσαγάκι το 90 % του ανταγωνισμού σε οποιαδήποτε ορεινή διαδρομή ή πίστα .
Δεν μπορώ να καταλάβω το κόλλημα σας με το ΜΧ. Καλό, χρυσό και άγιο αλλά έχει καταντήσει αηδία να είναι μέσα σε κάθε κουβέντα.

@Μορφέας σόρρυ my friend, αλλά το ΤΤ που είχες δεν θεωρείται με τίποτα από τα πιο καλοστημένα FWD. Τσέκαρε λίγο τι πουλούσε εκείνο τον καιρό ο ανταγωνισμός (ακόμα και ο ενδοεταιρικός) και θα το καταλάβεις μόνος σου. Επίσης η θεωρία με την πράξη απέχουν πολύ. Ναι στη θεωρία είναι καλύτερη η πίσω κίνηση αλλά κανένα καλό πισωκίνητο δεν είναι καλύτερο από οποιοδήποτε μπροστοκίνητο. Υπάρχουν άπειροι άλλοι παράγοντες που κάνουν ένα αυτοκίνητο καλύτερο ή χειρότερο. Επίσης στη θεωρία όλες οι 911 λάθος είναι (και στη φυσική που ανέφερες) αλλά στην πράξη μια χαρά, νομίζω, τα πηγαίνουν.


ετσι ακριβως. :thumbsup:

πολλα τσιτατα παιδες στο τοπικον.
Δεν υπαρχει καλυτερο στο εμπρος πισω :shifty:

4χ4 μπρος πισω το καλυτερο :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Γρηγορη το ρχ8 είναι αυτοκινητο σοβαρο,και εσυ το βαζεις κατω από το μινι. Με απογοητεύεις μετα από τοσο διάβασμα. :(


1)Συμφωνω απολυτως με blinkys
2) Απο την πλευρα μου δεν θεωρησα το RX-8 , oυτε ΚΑΚΟ αυτοκινητο, ουτε ΑΡΓΟ αυτοκινητο, ουτε ΜΗ ΣΟΒΑΡΟ αυτοκινητο.
Ειναι ενα καλο πισωκινητο κουπε, απλως οχι ΤΟΟΟΣΟ υπεργαματο ΣΕ STOCK ΜΟΡΦΗ, ξαναλεω :rtfm: , οπως διατεινονται καποιοι.
Οι οποιοι αντιστοιχα ΔΕΝ θυμαμαι ουτε κατοχοι να ηταν/ειναι, (ας με διορθωσουν αν κανω λαθος εδω) αλλα ουτε και να εχουν ως σημειο αναφορας καποιο ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ προσθιοκινητο (οπως ειναι το MCS R53 αλλα και R56 και τα δυο ομως υπενθυμιζω με το εξτρα μηχανικο μπλοκε) ωστε να συγκρινουν το δυνατον μη οπαδικα...

@dimviii
Εχεις μαλλον παρεξηγησει, ή εχεις διαβασει πολυυ βιαστικα αυτα που εγραψα. Μπορει και εγω να γραφω με τροπο δυσνοητο, δεν ξερω... :s_dunno
Αυτο που ξερω παντως, ειναι οτι με εχουν παει πολυ καλη βολτα στο Σουνιο με το ιδιο RX-8 challenge (192) και εντελως stock αλλα και μετεπειτα με πολυ ψαγμενο στησιμο και τοποθετηση Turbo.
Παραλληλα εχω οδηγησει σε ταξιδι αλλα και στην ιδια διαδρομη, προς Σουνιο MCS R56 και με γραμμες και ξεκολημμενο και απ' ολα. Μια μικρη βολτα με R53 αντιστοιχα που ομως μου εδωσε να καταλαβω οτι ειναι ακομα καλυτερο, πιο ανοθευτο, με πιο αμεσο μπροστινο, με ακομα καλυτερο μοτερ, απο το ηδη εξαιρετικο R56

Σε stock Μορφη λοιπον ενα 192αρι RX-8 για εμενα ειναι κατωτερο σε συνολικη οδηγικη ευχαριστηση (και οχι τυπου κανω παντιλικια με 1η-2α σε πλατειες) απο ενα MCS.
Aπλουστατα, οχι γιατι το RX-8 ειναι μετριο πισωκινητο κουπε, αλλα γιατι το MCS ειναι ενα απο τα καλυτερα προσθιοκινητα σε οδηγικη ευχαριστηση...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#442353
dimviii έγραψε:
blinkys έγραψε:
dimviii έγραψε:ε ναι ,με δανεικο αυτοκινητο δεν μπορεις να το γνωρίσεις καλυτερα από καποιον που νιωθει ,και του εχει κανει 30-50-100-150κ χλμ. τοσο παραξενο σου φαινεται?


Προφανώς όμως και δε χρειάζεται να κάνεις 30-50-100-150κ αν νιώθεις για να έχεις άποψη. Μάλλον αυτό θέλει να πει ο Κίκιζας.


η αποψη που θα παρεις σε ένα τεστντραιβ δεν εχει σχεση με τη συμβιωση για πολλα κ χλμ
Ειδικα για δυνατα αυτοκίνητα και σπορ κατασκευες,με υψηλα περιθωρια ,που σε ευκαιριακη βολτα είναι ζητημα αν θα φτασεις το 60-70%.


Aυτο ακριβως ΠΩΣ το εχεις κοστολογησει? Οπως πχ ο φιλος μου που εχει ενα R56 του 2007 με σχεδον 40κ χλμ, που δεν εχει βγαλει ποτε το DSC και καποιες λιγες φορες που παταει το -εξτρα- sport button νομιζει οτι θα απογειωθει?
10 χρονια κατοχος ειναι... :whistlink:
Επισης ΠΟΣΟ ευκαιριακη βολτα ειναι, εαν εχεις κανει ταξιδι 400χλμ με ενα MCS, αλλα εχεις οδηγησει αλλες τρεις φορες ενα ΑΛΛΟ MCS (με εξτρα μηχανικο μπλοκε διαφορικο) το εχεις στραμπουληξει με 3ες ακομα και ελαφρως με 4ες (εκει αλλαξαν χρωματα και εκφρασεις προσωπου, δεν θα το κρυψω...) σε γνωστη διαδρομη?
Να μην αναφερω και το F56 JCW , δυο φορες βολτα, οκ ενα td παλι στην ιδια διαδρομη μιας ωρας, αλλα και αλλο ενα td μονος μου, στην διαδρομη προς Πεντελη.

Στο δε RX-8 και πριν...μεταμορφωθει σε σωστο και αξιοπιστο τερατακι 260ps (με Turbo) και μελετημενη αναρτηση, αλλα και μετα με καμποσα παντιλικια διαρκειας, αλλα και με αγωνιστικες γραμμες, απο τον κατοχο του, στην Νοτιων προαστειων και παλι διαδρομη.
Οκ δεν το οδηγησα εγω, αλλα 5 γαμημενα πραγματα για το στησιμο του σε oem και σε ψαγμενη, ακριβη βελτιωμενη κατασταση τα ειδα...

Βεβαιως ο "νομος" καποιων προσταζει να εισαι κατοχος...Ακομα και εαν δεν εχεις βγαλει το ESP ποτε σου...
Στο ονομα σου πρεπει να ειναι η αδεια και χιλιομετρα ΠΟΛΛΑ να εχεις γραψει, σαν τους ταριφες ενα πραγμα, για να μπεις στην ελιτ των πραγματικα ανησυχων οδηγων, που...νιωθουν. :whistlink:

P.S ξερω-ξερω, θα βγουνεαπο τις ντουλαπες και μερικα troll τωρα, "σουστοφυλλα" και παει λεγοντας... :lol:
Δεν δηλωνω ουτε μεγαλος χερας, ουτε αγωνιαρης, δεν εχω την τυχη να εχω μπει στην διαδικασια, μπορει και να με εψαχναν σε γκρεμο, ή να εβγαινα τελευταιος... :lol:

Ομως και να προκυπτω ασχετος, αδαης, που δεν νιωθω, που δεν καταλαβαινω δραμι απο αντιδρασεις, οδικα χαρακτηριστικα, ειναι λιγο βαρυ...