Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#198732
Focusman91 έγραψε:Πωπω το ζαχαρωνα στην αγγελια... Τι ωραιο!!

Ήταν το άτιμο...

bibendum έγραψε:με το καλο το νεο...

Θενκς... Μας βλέπω αν γίνει petroheads συνάντηση να μαζευόμαστε περισσότερα πεμβέ από τα bmw club... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#198751 Στην προηγούμενη συνάντηση που ήμασταν καμιά 10αρια, είχαμε 3 BMW. Με αυτούς τους ρυθμούς, στην επόμενη θα μιλάμε για το 50%!
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#198762 Άλλαξε όνομα στο φόρουμ .. :-P


Sent from a mobile device
Άβαταρ μέλους
By 224v
#199701 Γνωστος μου πηρε το Mini Cooper S Works. η τιμη εφτασε τα 38000 αλλα εχει εκπτωση 7000 και αν ισχυσει η αποσυρση για του χρονου θα γλυτωσει αλλα 1000. Αντιπροσωπιας αυτα.... ενημερωτικα. Αναμονη για παραλαβη 4 μηνες πρπ
Άβαταρ μέλους
By GTS
#199713 Στανταρ εκπτωσεις BMW...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#199718 @ΗF περι αυτοματου στο Mini...

Αν παντως ειναι το ιδιο ακριβως 6αρι steptronic(?) κιβωτιο που φοραει και το pre fl Countryman S, μοντελο που ειχα οδηγησει μονος μου για καμμια ωριτσα, θεωρω οτι συνολικα δεν θα απογοητευσει.

Σιγουρα στην συνολικη φιλοσοφια-χαρακτηρα του R56 το χειροκινητο ταιριαζει καλυτερα, ειναι και εξαιρετικο σε αισθηση-σαφηνεια, αλλα οσοι προτιμουν γενικοτερα τα αυτοματα, πιστευω οτι δεν θα βρουν κατι μεμπτο για το αυτοματο σε επιπεδο λειτουργιας.
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 25 Δεκ 2015, 14:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#199720 Πολλα λεφτα βεβαια, 2λιτρο με ο,τι αυτο συνεπαγεται. Ηθελε καινουριο... αλλοιως με λιγωτερα θα ειχε την ευχαριστηση που του προσφερει το works στην Ελληνικη πραγματικοτητα. ακομα και εγω με το R53 του 2006 με αλλαγμενη την τροχαλια, μια χαρα με διασκεδαζει στον δρομο, και το παιρνω σε καθε ευκαιρια για γρηγορη διαδρομη.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#199722 +1 για τι r53 μακράν η φτηνότερη παιχνιδομηχανη... Το πήρα 4000 με άλλα 1000 το συμμαζεψα και τώρα πραγματικά το χαίρομαι είτε πηγαίνοντας στην δουλειά σε πηγμενους δρόμους είτε σε ορεινες διαδρομές. Βέβαια η ποιότητα κατασκευής δεν είναι η καλύτερη αλλά για 2ο αυτοκινητακι με δυνατότητες παιχνιδιού είναι μια χαρά. Κάποια στιγμή σκέφτομαι να τι βάλω και στην πίστα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#199728 Καπου ειχα διαβασει για μηχανικο μπλοκε στο R53 οτι ηταν εξτρα αρχικα, αλλα απο το fl και μετα (δηλαδη το 170αρι, με νεους προβολεις xenon μπροστα, και νεα φωτιστικα σωματα πισω, με τα λαμπακια της οπισθεν ενσωματωμενα, και οχι ξεχωριστα...) οτι το ειχε στανταρ! :hmmm:

Ισχυει και τι τετοιο? Γνωριζει κανεις?

@Μorpheus
Επισης κατι αντιστοιχο εχω ακουσει για το fl R56 αντιστοιχα οτι εχει στανταρ το EDL (ηλεκτρομπλοκε) ενω μεχρι πριν το fl ηταν ως εξτρα με χρεωση 150 ευρω. Ξερεις αν ισχυει κατι τετοιο?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#199743 Το δικο μας του 2006 εισαγωγη απο Αμερικη δεν νομιζω να εχει μπλοκε... αλλα σαν κατασκευη δεν εχει θεμα συναρμολογησης. δεν κανει βεβαια πολλα χλμ αλλα οταν κανει τα διασκεδαζουμε!! ειδικα ο γιος μου...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#199780 το δικό μου είναι του 2002 με 123000χλμ και κάτι τριξιματα ειδικά από το ταμπλω τα έχει, κατά τα άλλα με τις νέες αναρτήσεις, ψυγείο, βάσεις μηχανής και τι γενικό service που του έκανα ξαναενιωσε.

< >
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#199791 Όντως πολλά λεφτά για Mini... και το λέω εγώ αυτό που είχα 2 mcs...
Εντάξει με την γερή έκπτωση που έκαναν για μια εποχή στο works έρχεται σε πιο νορμάλ επίπεδα αλλά έχω ακούσει και εγώ για κάτι 40άρια για το νέο 2λτ JCW και γούρλωσα...

. αν θυμάμαι καλά στα 56 είχε γίνει το εξής... τα προ-φλ δεν είχαν στανταρ ηλεκτρομπλοκέ αλλά υπήρχε η επιλογή για μηχανικό από το εργοστάσιο (και μάλιστα το έχουν αρκετά γιατί ήταν φθηνό σαν εργοστασιακό εξτρα) και στα LCI κατήργησαν το μηχανικό τελείως και έκαναν στάνταρ το ηλεκτρομπλοκέ.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#200036
morpheus έγραψε:Όντως πολλά λεφτά για Mini... και το λέω εγώ αυτό που είχα 2 mcs...
Εντάξει με την γερή έκπτωση που έκαναν για μια εποχή στο works έρχεται σε πιο νορμάλ επίπεδα αλλά έχω ακούσει και εγώ για κάτι 40άρια για το νέο 2λτ JCW και γούρλωσα...


Για τα δεδομενα του Ελλαδισταν σιγουρα...Βεβαια απο την αλλη πχ για καποιον που το Budget του "βλεπει" τo MCS (το οποιο btw ειχα φτιαξει σε διαμορφωση με πολυ συγκεκριμενα εξτρα...) απλα επισημαινω οτι ειναι ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟ, δηλαδη με 16αρες ζαντες , και ουτε καν τα σπορ καθισματα με πτυσομμενο εδρανο...

Η διαφορα λοιπον των 4,650 ευρω (απο 23,500ευρω το S , απο 28,150 ευρω το works) σχεδον καλυπτεται για καποιον που θελει προβολεις Led, 17αρες και τα σπορ καθισματα, καλουδια που στο works ειναι ΣΤΑΝΤΑΡ.
Αν συμπεριλαβουμε δε και τα επισης στανταρ μεγαλυτερα φρενα, μαζι με την αυξημενη ιπποδυναμη, το πακετο works φανταζει ελκυστικοτερο πιστευω.

Το μονο που θεωρω οτι θα επρεπε να παρεχεται εστω ως εξτρα, τουλαχιστον για την δυναμη-ροπη του νεου 2λιτρου (ισως βγαλει αργοτερα η works ή και η Schnitzer, OS Giken κτλ) ειναι ενα μηχανικο μπλοκε για το Mini...

morpheus έγραψε:. αν θυμάμαι καλά στα 56 είχε γίνει το εξής... τα προ-φλ δεν είχαν στανταρ ηλεκτρομπλοκέ αλλά υπήρχε η επιλογή για μηχανικό από το εργοστάσιο (και μάλιστα το έχουν αρκετά γιατί ήταν φθηνό σαν εργοστασιακό εξτρα) και στα LCI κατήργησαν το μηχανικό τελείως και έκαναν στάνταρ το ηλεκτρομπλοκέ.


Thnks για τα info. Για την ιστορια και σε συνεχεια αυτου που ανεφερες, φιλος μου οταν το ειχε παραγγειλει (R56 04-2007) , μου ειπε οτι στον καταλογο το ειχε -και το επελεξε φυσικα- στα 150 ευρω, και με αυτη την τιμη φανταζομουν οτι προκειται για EDL . Eντωμεταξυ και σε φυλλαδια/ιστοσελιδα της MIni δεν το διευκρινιζε αν θυμαμαι καλα, νομιζω ελεγε απλως "μπλοκε διαφορικο", ουτε μηχανικο, ουτε ηλεκτρομπλοκε πχ. :hmmm:

Απο την αλλη, ενα παληκαρι που ειχα γνωρισει, ο οποιος δουλευε στην minispeed ως μηχανικος, με διαβεβαιωνε μετα και απο πολλα κιβωτια σε R53-56 που ειχε λυσει, οτι πραγματι ηταν κανονικο μηχανικο μπλοκε που κοστιζε μολις 150 ευρω ως εργοστασιακο εξτρα , κατηγοροντας παραλληλα την επικοινωνιακη πολιτικη της MINI τοτε που δεν το διαφημισε, καθοτι του ερχονταν για after market τοποθετηση και αρκετοι πρωτοι ιδιοκτητες που δεν γνωριζαν καν οτι υπηρχει ως εργοστασιακο εξτρα.
Αποτελεσμα λοιπον οσων δεν ειχαν, ειτε ως καινουργια, ειτε σε οσα μτχ ψαχνοντουσαν με βελτιωσεις, για να βαλουν οι ενδιαφερομενοι ενα συμβατο μηχανικο -συνηθως της os-giken- περα απο το κοστος λυσε-δεσε κιβωτιου, επρεπε να δωσουν περιπου 600-700ευρω...

Αν οντως λοιπον ισχυει αυτο που λες, τοτε οποιοδηποτε Pre fl R56 με το εξτρα μηχανικο μπλοκε, ισως να θεωρειται ακομα πιο καλοστημενο απο τα επερχομενα LCI, ή εστω πιο αμεσο-διασκεδαστικο, αλλα και πιο αποτομο(?) σε αντιδρασεις στο τιμονι...
Σε αγγελιες παντως κατα καιρους που εχω χαζεψει για R56, ελαχιστα αναφερουν οτι εχουν προσθεσει (το εργοστασιακο)...