Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443583
GTS έγραψε:E τι εννοεις? Αφου το πατωμα και η αναρτηση Σιβικ ηταν. Ποση διαφορα να ειχε? ..


κατσε να στο πω αλλιως.
Κατουραγε ότι μπροστοκινητο υπηρχε.
Κατουραγε και αυτά που βγηκαν 15 χρονια μετα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443593
dimviii έγραψε:
GTS έγραψε:E τι εννοεις? Αφου το πατωμα και η αναρτηση Σιβικ ηταν. Ποση διαφορα να ειχε? ..


κατσε να στο πω αλλιως.
Κατουραγε ότι μπροστοκινητο υπηρχε.
Κατουραγε και αυτά που βγηκαν 15 χρονια μετα.


Σιγα ρε συ. Τοτε ηταν καλο αμαξι, και στην Ευρωπη σπανιο. Αμερικη ηταν γεματο απο αυτα ομως. Οι ιπποδυναμεις που ειχαν τοτε ομως τωρα τις εχει καθε μεσαιο Γκολφακι 1.4 οπως του Γρηγορη. Για ροπες δεν συζηταμε αφου ροπη δεν ειχε καθολου.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#443597 Δεν ειχε ροπή καθόλου; Τι μαθαίνει κανείς στα φόρα.

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443599 186 Nm) @ 7200 rpm εσενα σου φαινονται αρκετα?

Στις 3-4 χιλ στροφες ποσα να ειχε? Αρκετα λιγοτερα νομιζω.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#443601
GTS έγραψε:186 Nm) @ 7200 rpm εσενα σου φαινονται αρκετα?


Υπέραρκετά.
Δεν ξέρω πόσα αυτοκίνητα βγάζουν στις 7200rpm τόση πολλή ροπή πάντως.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443605
GTS έγραψε:
dimviii έγραψε:
GTS έγραψε:E τι εννοεις? Αφου το πατωμα και η αναρτηση Σιβικ ηταν. Ποση διαφορα να ειχε? ..


κατσε να στο πω αλλιως.
Κατουραγε ότι μπροστοκινητο υπηρχε.
Κατουραγε και αυτά που βγηκαν 15 χρονια μετα.


Σιγα ρε συ. Τοτε ηταν καλο αμαξι, και στην Ευρωπη σπανιο. Αμερικη ηταν γεματο απο αυτα ομως. Οι ιπποδυναμεις που ειχαν τοτε ομως τωρα τις εχει καθε μεσαιο Γκολφακι 1.4 οπως του Γρηγορη. Για ροπες δεν συζηταμε αφου ροπη δεν ειχε καθολου.


ροπη ειχε παρα πολύ καλη,δεν ειχε σχεση αυτό το μοτερ με το 1,6 vtec που προφανως συγκρινεις.
το πρωτο πραγμα που μου εκανε εντυπωση οδηγώντας το ηταν η ροπη.Και εγω παραξενευτηκα γιατι ημουν προϊδεασμένος από τα 1,6 μοτερ,και γνωριζωντας ότι είναι μονο 1,8 λιτρα σε συγκριση με τα πολύ γνωριμα οδηγικα 2λιτρα γουιλιαμς και 306.
Το αστειο ηταν ότι το ορακα πουσαρισμενο μοτερ των 190 ιππων από 1,8 λιτρα,πηρε πολύ παραπανω δυναμη από τα αντίπαλα 2λιτρα ευρωπαικα με πρόγραμμα/εξατμιση.Του φιλου δυναμομετρηθηκε στα 217 αλογα με εξατμιση απο καταλυτη και πισω και Χοντατα πρόγραμμα.
Το οποιοδήποτε γκολφακι μπορει να βγαζει σημερα αυτή τη ροπη (με τουρμπο βεβαια) ,αλλα αυτό δεν αναιρει ότι θα χρειαστεί τηλεσκοπιο για να ακολουθησει το 20+ ετων σιβικ όπως λες.
Αυτοκινηταρα πολύ μπροστα απο την εποχη της σε όλα τα επίπεδα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443608
Giuseppe Busso έγραψε:
GTS έγραψε:186 Nm) @ 7200 rpm εσενα σου φαινονται αρκετα?


Υπέραρκετά.
Δεν ξέρω πόσα αυτοκίνητα βγάζουν στις 7200rpm τόση πολλή ροπή πάντως.
ναι αλλα δεν οδηγας ποτε συνεχως στις 7200. Γιατι θα εισαι συνεχως πανω απο τα ορια ταχυτητας. Στην πραξη εχεις πολυ λιγοτερα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443613
GTS έγραψε:186 Nm) @ 7200 rpm εσενα σου φαινονται αρκετα?

Στις 3-4 χιλ στροφες ποσα να ειχε? Αρκετα λιγοτερα νομιζω.


μπορεις να μου βρεις ένα άλλο αυτοκινητο ατμοσφαιρικο με περισσοτερη ροπη από 1,8 λιτρα?
Ας είναι και παραγωγης 2017 20 χρονια μετα.

εδιτ ετσι για να παρεις μια ιδεα για τι ΜΟΤΕΡΑΚΛΑ μιλαμε.Εδω σε στοκ μορφη,και ειπαμε 1800 κυβικουλια.

Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 15 Οκτ 2017, 12:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443614
dimviii έγραψε:
GTS έγραψε:
dimviii έγραψε:
GTS έγραψε:E τι εννοεις? Αφου το πατωμα και η αναρτηση Σιβικ ηταν. Ποση διαφορα να ειχε? ..


κατσε να στο πω αλλιως.
Κατουραγε ότι μπροστοκινητο υπηρχε.
Κατουραγε και αυτά που βγηκαν 15 χρονια μετα.


Σιγα ρε συ. Τοτε ηταν καλο αμαξι, και στην Ευρωπη σπανιο. Αμερικη ηταν γεματο απο αυτα ομως. Οι ιπποδυναμεις που ειχαν τοτε ομως τωρα τις εχει καθε μεσαιο Γκολφακι 1.4 οπως του Γρηγορη. Για ροπες δεν συζηταμε αφου ροπη δεν ειχε καθολου.


ροπη ειχε παρα πολύ καλη,δεν ειχε σχεση αυτό το μοτερ με το 1,6 vtec που προφανως συγκρινεις.
το πρωτο πραγμα που μου εκανε εντυπωση οδηγώντας το ηταν η ροπη.Και εγω παραξενευτηκα γιατι ημουν προϊδεασμένος από τα 1,6 μοτερ,και γνωριζωντας ότι είναι μονο 1,8 λιτρα σε συγκριση με τα πολύ γνωριμα οδηγικα 2λιτρα γουιλιαμς και 306.
Το αστειο ηταν ότι το ορακα πουσαρισμενο μοτερ των 190 ιππων από 1,8 λιτρα,πηρε πολύ παραπανω δυναμη από τα αντίπαλα 2λιτρα ευρωπαικα με πρόγραμμα/εξατμιση.Του φιλου δυναμομετρηθηκε στα 217 αλογα με εξατμιση απο καταλυτη και πισω και Χοντατα πρόγραμμα.
Το οποιοδήποτε γκολφακι μπορει να βγαζει σημερα αυτή τη ροπη (με τουρμπο βεβαια) ,αλλα αυτό δεν αναιρει ότι θα χρειαστεί τηλεσκοπιο για να ακολουθησει το 20+ ετων σιβικ όπως λες.
Αυτοκινηταρα πολύ μπροστα απο την εποχη της σε όλα τα επίπεδα.


Εχω οδηγησει μονο το 2λιτρο Κ20 και το 2.2 του Πρελουντ (Η22). Δεν εχω οδηγησει το 1.6 για να συγκρινω. Αυτα τα μοτερ φημιζονταν για την αξιοπιστια τους και το στροφαρισμα τους (με το Vtec). Ηταν καλα μοτερ αλλα και η Χοντα τα παρατησε και το γυρισε σε τουρμπο. Αλλοιως οι Vagιτες ειχαν ξεφυγει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443618 αλλα λεμε,αλλα απαντας.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443619 Δεν ειδα το τελευταιο σου ποστ. Αλλα γιατι πρεπει να απανταω σε οτι ρωτας? Ηταν να το αγορασω αυτο το αυτοκινητο δεν το εκανα (γιατι ηταν στον τελευταιο χρονο του) πηρα VAG και καηκα. Αυτο ηταν 18 χρονια πριν. Απο τοτε εχουν αλλαξει πολλα και το τουρμπο ειναι μονοδρομος.

1.8 λτ, τι μας ενδιαφερουν πια? Ειναι ξεπερασμενος πια ο κυβισμος με τα τουρμπο. Παντως σαν γενικο σχολιο σημερα βρισκεις πολλα καλυτερα αυτοκινητα απο αυτο να αγορασεις ή να πας μια βολτα. Δοκιμασε τον V8 της Μ3 ή το V10 της Μ5 για να χαρεις κινητηρες (και τα αναφερω γιαι ειναι πια προσιτα σα μεταχειρισμενα).
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443623 ριχτα μου στο κωλο,δεν αντεχω άλλο.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#443654 Άνθρωπος που θα οδηγήσει Μιατα ΜΚ1 με τα 95 ψωραλογα και δεν σταματήσει να χαμογελάει το λιγότερο μισή ώρα αφού τερματίσει την βόλτα, δεν είναι εραστής της αυτοκίνησης.

Πάντως σαν να χαίρομαι με τα σχόλια του γκικιζασ. Χαίρομαι γιατί είμαστε εκ διαμέτρου αντίθετοι. :s_bye
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#443667 το Mk1 115 δεν είχε;