Ήδη υπάρχει γκρίνια για την κατανάλωση της BMW, οπότε καταλαβαίνεις...
Anonymous Founder έγραψε:Έχω οδηγήσει μερικές δεκάδες μπροστοκίνητα και κάποια ήταν/είναι εξαιρετικά. Αλλά κανένα εμπροσθοκίνητο, δεν θα φτάσει ένα καλό πισωκίνητο.
Το μόνο κακό είναι πως υπάρχουν ελάχιστα και ας ελπίσουμε πως η νέα Giulietta θα είναι κι αυτή πισωκίνητη.
Αλλιώς, η μόνη μου ελπίδα για κάτι καλό είναι η εισαγωγή ενός μεταχειρισμένου απέξω και να είμαι πάλι στα συνεργεία, γιατί λογικά πάλι BMW θα είναι και εντελώς λογικά-για BMW- πάλι θα χαλάει... Δεν ξυπνάνε και αυτοί οι ιάπωνες μπας και βγάλουν τίποτις καλό να γουστάρουμε (και να μπορούμε ν' αγοράσουμε...).
Μιας και ειναι On topic, κανονικοτατα κιολας, απλως αναφερω το Mini Cooper S (R53) με τον κομπρεσσορα, την "ηλεκτρικη" αποκριση και λειτουργια κινητηρα, το βαρυ και με τρομερη αισθηση τιμονι που στριβει τους τροχους ακομα και με μισο cm κινησης, αλλα και το γενικοτερο σεταρισμα που επιτρεπει να το πηγαινεις -με Lift off oversteer που λεν και στο χωριο μου - με τις πορτες αν θες.
Πολυ κοντα σε αισθηση, αν και οχι τοσο απολυτο και καθαροαιμο σε αντιδρασεις το επομενο Cooper S, Το R56 και πλεον και το νεο, αλλα στην πιο αγρια εκδοση του, το F56 JCW...
Το RX-8 που ειναι πχ ενα καλο πισωκινητο, δεν το εχω οδηγησει η αληθεια, αλλα για την Ελληνικη πραγματικοτητα και απο διαφορα reviews, θυμαμαι να εχω διαβασει ξεκαθαρα καλυτερα σχολια για την καθαροαιμη οδηγικη συμπεριφορα του MCS, σε σχεση με το "κουφιο" μοτερ χαμηλα και σχετικα μαλακο σεταρισμα του Mazda...
Γρηγοριε σταμάτα να αναπαραγεις τσιτατα των περιοδικωνε.
< >
Κίκιζας . έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Έχω οδηγήσει μερικές δεκάδες μπροστοκίνητα και κάποια ήταν/είναι εξαιρετικά. Αλλά κανένα εμπροσθοκίνητο, δεν θα φτάσει ένα καλό πισωκίνητο.
Το μόνο κακό είναι πως υπάρχουν ελάχιστα και ας ελπίσουμε πως η νέα Giulietta θα είναι κι αυτή πισωκίνητη.
Αλλιώς, η μόνη μου ελπίδα για κάτι καλό είναι η εισαγωγή ενός μεταχειρισμένου απέξω και να είμαι πάλι στα συνεργεία, γιατί λογικά πάλι BMW θα είναι και εντελώς λογικά-για BMW- πάλι θα χαλάει... Δεν ξυπνάνε και αυτοί οι ιάπωνες μπας και βγάλουν τίποτις καλό να γουστάρουμε (και να μπορούμε ν' αγοράσουμε...).
Μιας και ειναι On topic, κανονικοτατα κιολας, απλως αναφερω το Mini Cooper S (R53) με τον κομπρεσσορα, την "ηλεκτρικη" αποκριση και λειτουργια κινητηρα, το βαρυ και με τρομερη αισθηση τιμονι που στριβει τους τροχους ακομα και με μισο cm κινησης, αλλα και το γενικοτερο σεταρισμα που επιτρεπει να το πηγαινεις -με Lift off oversteer που λεν και στο χωριο μου - με τις πορτες αν θες.
Πολυ κοντα σε αισθηση, αν και οχι τοσο απολυτο και καθαροαιμο σε αντιδρασεις το επομενο Cooper S, Το R56 και πλεον και το νεο, αλλα στην πιο αγρια εκδοση του, το F56 JCW...
Το RX-8 που ειναι πχ ενα καλο πισωκινητο, δεν το εχω οδηγησει η αληθεια, αλλα για την Ελληνικη πραγματικοτητα και απο διαφορα reviews, θυμαμαι να εχω διαβασει ξεκαθαρα καλυτερα σχολια για την καθαροαιμη οδηγικη συμπεριφορα του MCS, σε σχεση με το "κουφιο" μοτερ χαμηλα και σχετικα μαλακο σεταρισμα του Mazda...
Eιχα οδηγησει το πρωτο μινι Cooper S steptronic σε Auto-X, παιχνιδι ηταν ειδικα με το αυτοματο αλλα οχι κατι το ιδιαιτερο. Ηταν Mini Experience day αρα πηγαινες παντου με τερμα γκαζι και αποτομα φρεναρισματα. Ευχαριστο, αλλα καμμια σχεση με ενα Ζ4Μ Coupe για παραδειγμα.
Το RX-8 ηταν καλο πλαισιο αλλα δυστυχως ο κινητηρας απλα δεν υπηρχε. Με ενα V6 θα ηταν πολυ καλητερο.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Giuseppe Busso έγραψε:Βέβαια μιλάμε για αμάξι με σπορ ανάρτηση, λάστιχο από Mclaren F1 και 6πίστονα.
Αν έμπαινες στην 147 με την ανάρτηση, θα έλεγες "|λογοκρισία| μου πόσο γαμάει η μπροστινή κίνηση"
Σαν πρώην κάτοχος (όχι μια βόλτα και |λογοκρισία|) μερικών απο τα πιο fun και καλοστημενα μπροστοκίνητα (147, MCS R53, MCS R56, TT MKII) μπορώ να πω με σιγουριά οτι ποτέ δεν είπα "|λογοκρισία| μου πόσο γαμάει η μπροστινή κίνηση"... αντιθέτως την καταριόμουν πολύ συχνά, ειδικά όσο ανέβαινε η ιπποδύναμη...
Απο την άλλη, αν ποτέ συμβιώσεις (και πάλι, οχι μια βόλτα και |λογοκρισία|, σε αμάξι που δεν έχεις προλάβει ούτε να βρείς τη σωστή θέση οδήγησης) με ένα καλό πισωκίνητο και νοιώθεις οδηγικά έστω και λίγο, θα πεις σίγουρα "|λογοκρισία| μου πόσο ηλίθιος ήμουν τόσα χρόνια που πάλευα με την μπροστινή κίνηση"...
Όχι πως δεν μπορείς να διασκεδάσεις με fwd... έχω ρίξει πολλά χαμόγελα με τα παραπάνω (με τα συγκεκριμένα τουλάχιστον, γιατί με κάποια άλλα ξέρναγα μέσα στο στόμα μου)... άλλα όπως είπε και ο HF ένα καλό rwd είναι πολύ καλύτερο απο οποιοδήποτε fwd...
Και δεν είναι θέμα άποψης, είναι θέμα φυσικής...
mirage έγραψε:Δυσκολευοταν να ακολουθησει την κινηση κι αυτό.
Γρηγοριε σταμάτα να αναπαραγεις τσιτατα των περιοδικωνε.
< >
Στα λεφτα που εκανε στο ελλαντα, το RX-8 192, ναι δυσκολευοταν να κυνηγησει ενα R53...Oσο και να παιζεις την καραμελιτσα περι "αναπαραγωγης" αυτο ειναι δεδομενο. Τσεκαρεις ρεπριζ και 0-400m , 0-1000m και βλεπεις ξεκαθαρα.
Επισης ειπα οτι δεν εχω οδηγησει μεν RX-8. Εχω οδηγησει ομως ολες τις συγχρονες γρηγορες γενιες Cooper S, οποτε και παλι βιαζεσαι να πεταχτεις απο την γωνια...
Eπειδη βεβαια ο καθενας εχει στο μυαλο του ενδεχομενως ιδανικες καταστασεις, ξεκαθαριζω οτι αναφερομαι ΠΑΝΤΑ σε oem αυτοκινητα, εκτος εαν λεω συγκεκριμενα τι βελτιωσεις μπορει να εχει καποιο.
Στα του RX-8, ακομα και απο γνωστο μου, κατοχο που εχει πειραματιστει αρκετα με ακριβες βελτιωσεις, (απο αναρτησεις μεχρι τοποθετηση turbo) η ενημερωση που εχω, αλλα και απο καμποσες βολτες που εχουμε κανει ειναι οπως ανεφερα παραπανω. Ενα ανετο, εως μαλακο στο κυνηγητο, μεγαλο κουπε για τους Ελληνικους δρομους, που ομως ΔΕΝ ειναι επουδενι καθαροαιμο σε νορμαλ μορφη.
Καθοτι ενα τελειο ζυγισμα, πισωκινηση και μοτερ που αποδιδει σε μικρο -και συγκεκριμενα υψηλο- ευρος στροφων δεν ειναι ξεκαθαρα καθαροαιμο, ή τουλαχιστον ειναι σιγουρα λιγοτερο καθαροαιμο αλλα και ευχαριστο απο ενα ΜCS R53.
Aυτα βεβαια για οσους εκμεταλλευονται στο επακρο τις δυνατοτητες τους, ή βλεπουν εστω απο το δεξι καθισμα πως γινεται κατι τετοιο.
Γιατι απλως βολταροντας σχετικα σβελτα σε βουνο, ή κυριως γλυστρωντας σε μια πλατεια με 1η-2α, σιγουρα το RX-8 μπορει να ειναι πιο ευχαριστο απο ενα MCS.
Συγκεκριμενα λοιπον και απαντωντας ακριβως στα λεγομενα του HF, που ειχα υπογραμμισει πριν, ενα (πολυ καλο) προσθιοκινητο που ειναι πχ το MCS R53 (ή και το R56 και τα δυο ομως με το εξτρα μηχανικο μπλοκε) φτανει και μαλιστα ειναι και καλυτερο και πιο ευχαριστο σε πληρη αξιοποιηση των δυνατοτητων του απο ενα καλο πισωκινητο που ειναι το RX-8.
Επαναλαμβανω σε εντελως stock μορφη και τα δυο...
morpheus έγραψε: ... άλλα όπως είπε και ο HF ένα καλό rwd είναι πολύ καλύτερο απο οποιοδήποτε fwd...
Και δεν είναι θέμα άποψης, είναι θέμα φυσικής...
Δηλαδη για παραδειγμα, ενα oem MX-5 NA (ΜΚΙ 1993-97) που ειναι αναμφιβολα ενα καλο πισωκινητο, ειναι πολυ καλυτερο οδηγικα απο ενα -επισης oem- Integra Type R DC2?
Μεγάλη κουβέντα , πολύ υποκειμενικό , αλλα σε γενικές γραμμές μεγαλώνοντας καταλήγεις στην πίσω κίνηση .
Όλα τα αυτοκίνητα τόσο με εμπρός , οσο κ με πίσω κίνηση ή ακομα κ τετρακίνητα μπορούν να προσφέρουν fun to drive .
Ξαναλέω όμως ειναι υποκειμενικό .
Άλλος αρέσκεται σε εκκινήσεις , άλλος σε ευθείες , άλλος σε τελικές , άλλος σε παντηληκια , άλλος σε χειρόφρενα , άλλος σε drift κ.ο.κ.
Προσωπικά άλλαξα πολύ τις επιλογές μου στα χρονια .
Κίκιζας . έγραψε:morpheus έγραψε: ... άλλα όπως είπε και ο HF ένα καλό rwd είναι πολύ καλύτερο απο οποιοδήποτε fwd...
Και δεν είναι θέμα άποψης, είναι θέμα φυσικής...
Δηλαδη για παραδειγμα, ενα oem MX-5 NA (ΜΚΙ 1993-97) που ειναι αναμφιβολα ενα καλο πισωκινητο, ειναι πολυ καλυτερο οδηγικα απο ενα -επισης oem- Integra Type R DC2?
Ναι
Όσο και αν θες να αποδείξεις κάτι με ακραία παραδείγματα σαν αυτό (όπου απο τη μία έχουμε το φθηνότερο rwd sportscar της εποχής και δη κάμπριο και απο την άλλη ένα ομολογκέ coupe που η honda έμπαινε μέσα σε καθε κομμάτι που πούλαγε) η απάντηση θα είναι και πάλι, ναι.
Όταν (και αν) κατανοήσεις πως συμπεριφέρεται δυναμικά ένα όχημα θα απαντήσεις μόνος σου.
Μέχρι τότε όμως σίγουρα θα χαρείς στο έπακρο το Integra Type R σου.
vagmag έγραψε:Εξαρτάται τι θεωρεί ο καθένας διασκέδαση ....
Όχι όχι... εγώ δεν ανέφερα πουθενά το κομμάτι διασκέδασης.
https://www.caranddriver.com/comparisons/the-best-handling-car-in-america-for-less-than-100k-feature
Οι απόψεις των αρχισχεδιαστών της Κορβέτας, της Ελίζ και του Μ3 στο τέλος έχουν ενδιαφέρον, εδώ ο αμερικάνος :
Revealing The Mysteries of Great-Handling Cars
Most people associate handling with tires, springs, and shocks, but Juechter starts with the basics. “I’m a vehicle architect. So I start with the weight distribution, the center-of-gravity height, the polar moment of inertia, its mass, and the stiffness of the structure ...dampers, springs, and bushings account for only the last 10 percent of handling
drdino έγραψε:Με ένα V6 δεν θα ήταν RX8.
MX6S ή ΜΧ8 εκαι θα κολλησουμε? Ειχε παρομοιο αλλα μπροστοκινητο κουπε η Μαζντα στα 90ς. Εξαλλου το πλαισιο ηταν ενα μεγαλυτερο ΜΧ5.
Κίκιζας . έγραψε:morpheus έγραψε: ... άλλα όπως είπε και ο HF ένα καλό rwd είναι πολύ καλύτερο απο οποιοδήποτε fwd...
Και δεν είναι θέμα άποψης, είναι θέμα φυσικής...
Δηλαδη για παραδειγμα, ενα oem MX-5 NA (ΜΚΙ 1993-97) που ειναι αναμφιβολα ενα καλο πισωκινητο, ειναι πολυ καλυτερο οδηγικα απο ενα -επισης oem- Integra Type R DC2?
Να απαντήσω κι εγώ, πως ΝΑΙ το ΜΧ5 θα επέλεγα ΚΑΘΕ φορά.
Εντωμεταξύ, όσους ξέρω, ακόμη και με BMW 116 λένε πως ΔΕΝ ξαναγυρνάνε σε εμπροσθοκίνητο, άρα είμαστε πολλοί...
Πάμε από το τέλος. Σιγά το ιερό τέρας της αυτοκίνησης την 116 που είναι ικανή να σε κάνει να βαφτείς τιφόζι της πίσω κίνησης.
Σίγουρα έχουμε χάσει την μπάλα αν θεωρούμε το Rx8 αργό αυτοκίνητο. Μια χαρά καλοστημένο είναι και άνετα κερνάει τσαγάκι το 90 % του ανταγωνισμού σε οποιαδήποτε ορεινή διαδρομή ή πίστα .
Δεν μπορώ να καταλάβω το κόλλημα σας με το ΜΧ. Καλό, χρυσό και άγιο αλλά έχει καταντήσει αηδία να είναι μέσα σε κάθε κουβέντα.
@Μορφέας σόρρυ my friend, αλλά το ΤΤ που είχες δεν θεωρείται με τίποτα από τα πιο καλοστημένα FWD. Τσέκαρε λίγο τι πουλούσε εκείνο τον καιρό ο ανταγωνισμός (ακόμα και ο ενδοεταιρικός) και θα το καταλάβεις μόνος σου. Επίσης η θεωρία με την πράξη απέχουν πολύ. Ναι στη θεωρία είναι καλύτερη η πίσω κίνηση αλλά κανένα καλό πισωκίνητο δεν είναι καλύτερο από οποιοδήποτε μπροστοκίνητο. Υπάρχουν άπειροι άλλοι παράγοντες που κάνουν ένα αυτοκίνητο καλύτερο ή χειρότερο. Επίσης στη θεωρία όλες οι 911 λάθος είναι (και στη φυσική που ανέφερες) αλλά στην πράξη μια χαρά, νομίζω, τα πηγαίνουν.