- 10 Ιαν 2020, 13:19
#621643
Αφηνω εδω δυο πηγες σε περιπτωση που καποιος μελλοντικα ψαχτει για R56,
1. Αλλαγες που εγιναν στο R56 LCI, σε μοτερ, εξωτερικη και εσωτερικη εμφανιση
https://www.allmagautoparts.com/blogs/allmag-blog/r56-lci-facelift-changes-guide2. Θεματα που λυθηκαν στο Ν18 και ποια παραμενουν
https://www.northamericanmotoring.com/forums/2nd-gen-faqs/325329-n18-engine-important-maintenance-items-and-common-issues.htmlΣε αλλα νεα η αναζητηση ελαβε τελος, καθως βρηκα το κουβαδακι που εψαχνα, και πλεον θα με ταλαιπωρει(?) ενα MCS LCI του '11.
Πληρουσε και με το παραπανω ολα τα κριτηρια, και πλεον μενει να δουμε πως θα ειναι η συμβιωση.
Μιας και δεν σκοπευω να το παιξω fanboy, θα πω οτι ειναι γελοιο που εβγαλαν f/l μοντελο, και υπηρχε ακομη το θεμα με την τρομπα βενζινης κι ας γινοταν δωρεαν αντικατασταση στα πλαισια της εγγυησης. (το δικο μου εχει αλλαξει στα 33Κ...).
Απ'οτι διαβασα κι εγω στο λινκ που εδωσα παραπανω, το προβλημα λυθηκε οριστικα σε μοντελα που κατασκευαστηκαν μετα τον Μαρτιο του '12!!
Εχω κανει πολυ λιγα χλμ. αλλα θα γραψω καποιες πρωτες εντυπωσεις.
Ειναι μικρο απο χωρους. Προσωπικα δεν με ενοχλει καθολου αλλα ειναι πραγματικα μικρο, ειναι ιδανικο για μεχρι 2 ατομα.
Ειναι βαρυ και στα νουμερα και σε αισθηση. Με οτι καλο και κακο, αυτο συνεπαγεται.
Με προσωπικο παρελθον φουλ τζαπανιλας, της παλιας της ορθοδοξης, θα πω οτι το ηλεκτρογκαζο μου κατσε καπως. Οχι πολυ ασχημα, απλα καπως.
Τωρα για τα θετικα, δε θελω να γραψω κατι ακομη γιατι ειμαστε στα μελια.
Μου δινει την αισθηση οτι θα περασουμε καλα, παντως.
Βαζουμε και λαστιχα σημερα
υ.γ. Ημουν πολυ, πολυ, πολυ κοντα να κλεισω ενα r53 works f/l. Εκατσα και διαβασα πολυ, ρωτησα πολλους και ειδα οτι δε συμφερει οσο και να το θες. Εργασιες οπως αλλαγη συμπλεκτη ή συντηρηση κομπρεσσορα θελουν πολυ χρημα.
Δεν μιλαω καν για καποια κακη στιγμη που θα γινει κατι χοντρο.
Τα απλα φρενα του r53 s, ειναι σχεδον επικινδυνα, οποτε βαλε αλλο ενα 500κο με το καλημερα, για να βαλεις απο r56.
Παντως ειναι καταπληκτικο αυτοκινητακι, ισως απο τα καλυτερα με την κινηση εμπρος.
Ισως να ηταν ιδανικο για δευτερο, αλλα απο την αλλη, να εχεις την δυνατοτητα για 2ο και να μην ειναι πισωκινητο;