Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#606699 @red_monster
Αν πηγαινα παλι σε κουπε, θα κοιτουσα μονο για tt.
Ειδικα εκει που ειναι οι τιμες.
Συμπαθητικο το peugeot αλλα ως εκει :s_drinks


@citastak
:s_thumbsup
Θα τσεκαριστουν απαντα :s_yes
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#606727 Σ'εμένα πάντως το R56 LCI βγήκε ένα απο τα πιο απροβλημάτιστα αυτοκίνητα που έχουν περάσει ποτέ απο τα χέρια μου, τουλάχιστον στα 4 του χρόνια που το έδωσα.

Και μην πει κανένας οτι ήταν λίγα γιατι το R53 είχε άλλη γνώμη απο τον 2ο μόλις μήνα. :vava:
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#608071 Δυστυχως δεν μας εκατσε η περιπτωση!
Ζητουσε 15Κ αδιαπραγματευτα και ηθελε σιγουρα ελαστικα.
Επισης ειχε λιγο περιεργα διαστηματα σερβις κι ετσι δεν πηγαμε καν για ελεγχο...

Το κακο ειναι αλλο ομως!
Μου αρεσε πολυ στην οδηγηση (οπως ηταν αναμενομενο :innocent: ) και ελλειψη αλλου LCI.... αρχιζω και κοιταω και μερικα r53 s :lipsealed:
:lol: :lol: :lol:

Ξερω μλκ αλλα, βαρεθηκα χωρις αμαξακι της προκοπης και παιζουν γυρω στα 5,5-7... και... :oops:

Για πειτε... :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#608075 Πας γυρεύοντας με το R53, είχα το S για περίπου 2 χρόνια και ευτυχώς το ξεφορτωθηκα.

Δεν λέω καλό καρτακι, ωραίος ήχος, πολύ ευχάριστο στην σπορ οδήγηση αλλά πολύ ζημιά και πολύ τρίξιμο μιας και ήταν αρκετά σκληρό για καθημερινό.

< >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#608128
sebastian έγραψε:@red_monster
Αν πηγαινα παλι σε κουπε, θα κοιτουσα μονο για tt.
Ειδικα εκει που ειναι οι τιμες.
Συμπαθητικο το peugeot αλλα ως εκει :s_drinks


@citastak
:s_thumbsup
Θα τσεκαριστουν απαντα :s_yes


Συμπαθητικό το Peugeot, αλλά ως εκεί. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

Αν τελικά πας για 2.0turbo fsi σφύρα :)
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#616953 Παιδες, χρειαζομαι πληροφοριες για ενα καλο συνεργειο που να κατεχει απο μινι στη Θεσ/νικη.
Εχω 2-3 υποψηφιες καλες περιπτωσεις, αρχης γενομενης απο την ερχομενη Τριτη και δεν ξερω που να τα παω.
Αντιπροσωπεια και αν ναι σε ποια, ή καποιον ανεξαρτητο?

Please help! :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#616979 Ο Θαλής δε σου κανει στην Πυλαια;
Εννοειται παρε τηλ γιατι γινεται χαμος στα συνεργεια.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#616981 Πως δε μου κανει...
Αν εχεις εμπειρια και τον θεωρεις γνωστη κ εντιμο, ειναι ο,τι ψαχνω!
Αν υπαρχει καποια αλλη συμβουλη/tip στειλε μου pm.

Ευχαριστω πολυ :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#621643 Αφηνω εδω δυο πηγες σε περιπτωση που καποιος μελλοντικα ψαχτει για R56,

1. Αλλαγες που εγιναν στο R56 LCI, σε μοτερ, εξωτερικη και εσωτερικη εμφανιση
https://www.allmagautoparts.com/blogs/allmag-blog/r56-lci-facelift-changes-guide

2. Θεματα που λυθηκαν στο Ν18 και ποια παραμενουν
https://www.northamericanmotoring.com/forums/2nd-gen-faqs/325329-n18-engine-important-maintenance-items-and-common-issues.html


Σε αλλα νεα η αναζητηση ελαβε τελος, καθως βρηκα το κουβαδακι που εψαχνα, και πλεον θα με ταλαιπωρει(?) ενα MCS LCI του '11.
Πληρουσε και με το παραπανω ολα τα κριτηρια, και πλεον μενει να δουμε πως θα ειναι η συμβιωση.


Μιας και δεν σκοπευω να το παιξω fanboy, θα πω οτι ειναι γελοιο που εβγαλαν f/l μοντελο, και υπηρχε ακομη το θεμα με την τρομπα βενζινης κι ας γινοταν δωρεαν αντικατασταση στα πλαισια της εγγυησης. (το δικο μου εχει αλλαξει στα 33Κ...).
Απ'οτι διαβασα κι εγω στο λινκ που εδωσα παραπανω, το προβλημα λυθηκε οριστικα σε μοντελα που κατασκευαστηκαν μετα τον Μαρτιο του '12!!

Εχω κανει πολυ λιγα χλμ. αλλα θα γραψω καποιες πρωτες εντυπωσεις.
Ειναι μικρο απο χωρους. Προσωπικα δεν με ενοχλει καθολου αλλα ειναι πραγματικα μικρο, ειναι ιδανικο για μεχρι 2 ατομα.

Ειναι βαρυ και στα νουμερα και σε αισθηση. Με οτι καλο και κακο, αυτο συνεπαγεται.

Με προσωπικο παρελθον φουλ τζαπανιλας, της παλιας της ορθοδοξης, θα πω οτι το ηλεκτρογκαζο μου κατσε καπως. Οχι πολυ ασχημα, απλα καπως.

Τωρα για τα θετικα, δε θελω να γραψω κατι ακομη γιατι ειμαστε στα μελια.
Μου δινει την αισθηση οτι θα περασουμε καλα, παντως.

Βαζουμε και λαστιχα σημερα :s_cool

υ.γ. Ημουν πολυ, πολυ, πολυ κοντα να κλεισω ενα r53 works f/l. Εκατσα και διαβασα πολυ, ρωτησα πολλους και ειδα οτι δε συμφερει οσο και να το θες. Εργασιες οπως αλλαγη συμπλεκτη ή συντηρηση κομπρεσσορα θελουν πολυ χρημα.
Δεν μιλαω καν για καποια κακη στιγμη που θα γινει κατι χοντρο.
Τα απλα φρενα του r53 s, ειναι σχεδον επικινδυνα, οποτε βαλε αλλο ενα 500κο με το καλημερα, για να βαλεις απο r56.

Παντως ειναι καταπληκτικο αυτοκινητακι, ισως απο τα καλυτερα με την κινηση εμπρος.
Ισως να ηταν ιδανικο για δευτερο, αλλα απο την αλλη, να εχεις την δυνατοτητα για 2ο και να μην ειναι πισωκινητο;
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#622131 Καλοτάξιδο :metalo:

Είναι όντως μικρό και εκπληκτικό σε ΟΛΑ του :inlove:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#622396 Καλοτάξιδο!
Το δικό έχει 2 διαρροές που πρέπει να πάω να επισκευάσω και δε βρίσκω χρόνο!
Χάνει από το ένα σωληνάκι υψηλής της τουρμπίνας και από κάπου αλλού που δεν το έχω δει.
Επίσης θέλει πάλι αλλαγή ο θερμοστάτης. Έχει πλαστικό καβούκι και την ακούει. Είχε αλλαχθεί στα 50 (τώρα 95).
Χμμμ, θέλει αλλαγή τα σινεμπλόκ. Έκανα λάθος που δεν τους άκουσα και έβαλα τα μαμα στα 60. Τα κόβει για πλάκα.
Αυτά :P
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#622399 Kαλοτάξιδο!!!
Άντε βάλε καμιά φωτογραφία να μας τρελάνεις με το πυραυλάκι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#622416
citastak έγραψε:Χάνει από το ένα σωληνάκι υψηλής της τουρμπίνας και από κάπου αλλού που δεν το έχω δει.


μην το καθυστερεις αυτο να το φτιαξεις,στροφαρει πολυ παραπανω η τουρμπινα οταν εχεις διαρροη και καταπονειται.