Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#557354
kostis20 έγραψε:Γνωστός πήρε με leasing ΜΙΝΙ countryman S auto με ηλιοροφη & δερμάτινα 39Κ.FWD όμως.
Τι λέτε για τη τιμή?

Αν έχει 1 εκατ. € στην άκρη δεν τον ενδιαφέρει κ τόσο η τιμή, οπότε πάει κ έρχεται.

Αν έχει 100.000€ κ έδωσε τις 40.000€ τότε δε θα την έλεγα κ την επιλογή του αιώνα!

Αλλά εφόσον είναι Leasing εκεί παίζουν πολλά. Μπορεί να ήθελε να καλύψει έξοδα κ να του άρεσε το Mini. Οπότε και 50.000€ να του έλεγαν θα το έπαιρνε.


< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#557359 Τοσο κανει με αυτον τον εξοπλισμο. Ειναι μεγαλο το αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#597623 εχω για 4 μερες ενα mini 1,5 τουρμποβενζινα αυτοματο με 11κ χλμ
Αυτο το μοτερ ειναι psa η πενβε? Ωραιο γραμμικο,σπρωχνει δυνατα απο 1500.Για 135 αλογα δεν φαινεται παντως.Πχ σε συγκριση το 1000αρι τουρμπατο της ακατανομαστης,σε καροτσα γκολφ μου φαινεται δυνατοτερο.Και 1,5 λιτρο οικονομικοτερο στις ιδιες διαδρομες.
το αυτοματο δουλευει σωστα παντως χωρις να ειναι αργο.Διπλοσυμπλεκτο δεν ειναι παντως.
καταναλωση 7,5 χωρις να πιεζω,χωρις να σερνομαι.Ολα επαρχιακο δρομο.
Αναρτηση ξερη,κλισεις δεν περνει,αλλα δεν αποσβαινει σωστα,ειδικα σε εγκαρσιες ανωμαλιες.
Ωραια στημενο ειναι,αλλα δεν ειδα πουθενα αυτους τους διθυραμβους που εχουν γραφτει.
ιδιαιτερο σε αισθηση πισω μερος,μου δινει μια ανασφαλεια,χωρις να ξεκολλησε ποτε αποτομα.
Λαστιχα φοραει κατι μισλεν ενερτζυ σειβερ 16'' που ειναι για κλωτσες.Εφυγε 2-3 φορες με τα μουτρα σε σχετικα χαμηλες ταχυτητες,αδικαιολογητα.Μπορει αυτη η αισθηση που ειχα για το πισω μερος να οφειλετε σε αυτα.
Πολυ κοντη κρεμαγιερα,πρεπει να ειναι πολυ κοντα στου εβο.
Εντυπωσιακη η απτη ποιοτητα μεσα.Τιμοναρα ,πανεμορφο οπου και να κοιταξεις.Δεν ειχε χωρους για μικροαντικειμενα ομως.Δεν εχεις που να αφησεις το κινητο/τσιγαρα/κλειδια.
Ωραιο ατραπιαιο σταρτ/στοπ.Εδινε την εντυπωση οτι χωρις να εχει παρει καλα-καλα εμπρος το μοτερ,αρχιζε το ερπειν του αυτοματου.
Ενα μειον για εμενα ειναι οτι επειδη καπινιζω μεσα,οταν ανοιξεις εστω και λιγο το παραθυρο,σου ερχετε ολος ο αερας στα μουτρα.Μαλλον λογω της ιδιαιτερης ορθιας εμπρος κολωνας.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#597624 Πεμβε μοτέρ ειναι το 1500.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#597656 Πρόσφατα έκανα δύο βόλτες (της μισής ώρας έκαστη) ως συνοδηγός σε ένα 5θ 1,6d (ή μήπως ήταν 1,5d;;; :hmmm: ) αυτόματο ΜΙΝΙ, που είχε 28,5Κ χλμ, και μου έκανε εντύπωση πως έτριζε αρκετά. Και γενικά η εικόνα των πλαστικών δεν μπορώ να πω πως με ενέπνευσε ιδιαίτερα... Η ανάρτηση ήταν ψιλοσφιχτή, αλλά όχι ενοχλητική...
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#597701
dimviii έγραψε:εχω για 4 μερες ενα mini 1,5 τουρμποβενζινα αυτοματο με 11κ χλμ
Αυτο το μοτερ ειναι psa η πενβε? Ωραιο γραμμικο,σπρωχνει δυνατα απο 1500.Για 135 αλογα δεν φαινεται παντως.Πχ σε συγκριση το 1000αρι τουρμπατο της ακατανομαστης,σε καροτσα γκολφ μου φαινεται δυνατοτερο.Και 1,5 λιτρο οικονομικοτερο στις ιδιες διαδρομες.


Το μοτερ αυτο ειναι μαρκετινιστικο ξεκαθαρα. Να βγουν τα νουμερα να τα γραψουμε.

Σε sport mode το δοκιμασες;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#597753 οχι δεν το δοκιμασα ακομα.
Επισης πολυ χαμηλη αυτονομια.420 χλμ, με υπολειπομενα 80 αυτη τη στιγμη απο γεματο, με μεση 7,7.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#597755 Δοκιμασε το να μου πεις πώς σου φανηκε.

< >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#597756
dimviii έγραψε:οχι δεν το δοκιμασα ακομα.
Επισης πολυ χαμηλη αυτονομια.420 χλμ, με υπολειπομενα 80 αυτη τη στιγμη απο γεματο, με μεση 7,7.
Σαν να θυμάμαι 45λιτρο ντεποζιτο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#597758
bibendum έγραψε:Δοκιμασε το να μου πεις πώς σου φανηκε.

< >
Εγώ το sport mode το έχω μόνιμο. Χωρίς αυτό είναι ψόφιο το μοτέρ. Άρα σίγουρα θα έχει διαφορά. Το δικό μου είναι το 1.4 της VW με τα 130 άλογα.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#598284 Νοίκιασα πριν λίγο καιρό και εγώ ένα τέτοιο.
Εχοντας οδηγήσει με αυτό και τις 3 γενιές του μπεμβεδομίνι, πλέον έχει χάσει πολύ απο τον χαρακτήρα που το έκανε μοναδικό και οδηγικά εκτός απο εμφανισιακά.
Όπως λέει και ο ντίμης πανέμορφο μέσα (όχι όμως και τόσο απ'έξω) γαμάτα υλικά κλπ για την κατηγορία, αρκετά καλοστημένο με παραδοσιακά γρήγορο τιμόνι, άλλα μέχρι εκεί.
Γενικά τα R50-53 ήταν τα πιο ιδιαίτερα οδηγικά, τα R56 imho η χρυσή τομή μεταξύ καθημερινής συμβίωσης και διασκεδαστικού χαρακτήρα και τα F μοιάζουν περισσότερο σε vag με γρήγορο τιμόνι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#598287 Δεν έχω οδηγήσει τελευταίας γενιάς ΜΊΝΙ, εμφανισιακά τα σπάει, τα υλικά μέσα είναι άψογα, η τιμή αντίστοιχη, αλλά δυστυχώς δεν μας κάνει πια εντύπωση πως οδηγικά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο...
Η BMW αλλάζει κοινό σιγά σιγά.
ΥΓ:Welcome back, όλα καλά ; :)
Άβαταρ μέλους
By 224v
#598298 Εμφανισιακά δεν είναι Μίνι Πλέον, οδηγικά είναι άχρωμο ( δεν γνωρίζω για το WORKS), είναι φυσικά ακριβό οπότε ένας petrolhead γιατί να το διαλέξει. Γυναίκες βλέπω να το οδηγούν. Το R 53 f/l είναι για ανήσυχο οδηγό.

.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#598301 'Αχρωμο δεν είναι, έχει ομογενοποιηθεί και αυτό το καημένο. Μάλλον πρέπει να διαλέξεις "μπουρδέλο ποιοτικά mini ή ξεχωριστό οδηγικά mini"
Άβαταρ μέλους
By markvag
#598304
rocsta έγραψε: Μάλλον πρέπει να διαλέξεις "μπουρδέλο ποιοτικά mini ή ξεχωριστό οδηγικά mini"


Νόμιζα πως και τα δύο είναι στάνταρ... :hmmm:

:innocent: :lol: