Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#540247 Έχω την εντύπωση πως πολλά προβλήματα προκαλούνταν από το ότι υπήρχε πολύ περιορισμένος χώρος και τα εξαρτήματα ήταν υπερβολικά κοντά το ένα στο άλλο, με αποτέλεσμα οι κραδασμοί / θερμότητα του ενός να επηρεάζουν αρνητικά και τα υπόλοιπα... :hmmm: Ισχύει κάτι τέτοιο ή λέω βλακείες;;; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#540260 Αυτό έφταιγε σίγουρα για το μεγάλο κόστος επισκευής.
Κατέβασα κινητήρα για μια τάπα που τρύπησε κι έχανε τα νερά του επειδή ήταν στην πίσω μεριά του, 350 ευρώ για κόστος ανταλλακτικου 2 ευρώ.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#540266
markvag έγραψε:Έχω την εντύπωση πως πολλά προβλήματα προκαλούνταν από το ότι υπήρχε πολύ περιορισμένος χώρος και τα εξαρτήματα ήταν υπερβολικά κοντά το ένα στο άλλο, με αποτέλεσμα οι κραδασμοί / θερμότητα του ενός να επηρεάζουν αρνητικά και τα υπόλοιπα... :hmmm: Ισχύει κάτι τέτοιο ή λέω βλακείες;;; :hmmm:


δεν ισχυει Μαρκο,δεν ειναι το πρωτο αυτοκινητο που εχει στριμωγμενο μηχανοστασιο

dimik έγραψε:Αυτό έφταιγε σίγουρα για το μεγάλο κόστος επισκευής.
Κατέβασα κινητήρα για μια τάπα που τρύπησε κι έχανε τα νερά του επειδή ήταν στην πίσω μεριά του, 350 ευρώ για κόστος ανταλλακτικου 2 ευρώ.


εαν μιλας για ταπα νερου στο μπλοκ του κινητηρα,σε ολα τα αυτοκινητα ετσι γινεται.
Θελει χωρο για να την πρεσαρεις σωστα στο μπλοκ,και δεν ειναι δουλεια που μπορει να γινει με το μοτερ πανω στο αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#540375 Εχουμε στην οικογενεια το R53 f/l 2006 το θεωρω αψογο για να εχει καποιος την αισθηση καετ. 17αρες ζαντες. Δεν εχει παρουσιασει θεματα εκτος από ένα αισθητηρα εκκεντροφορου με κοστος 80 ευρω. χρειαστικε να βγει η βαση του αμορτισέρ για να τον αλλαξουν… ο μηχανικος μου για το 2.24v με χρεωσε 20 ευρω.. χρονος περιπου μισαωρο. τσεκαρε το υπολοιπο μοτερ κ.λ.π. με το ηλεκτρονικο ηταν όλα Ο.κ. εχει 80.000 μιλια (αγοραστηκε μτχ από Αμερικη το 2009.) Είναι για οπιον θελει το απολυτο καρτ δρομου…
Εχει αλλαξει και βασεις μηχανης κ.λ.π. με πολυουρεθανης όταν αγοραστηκε… σημαδευεις και χωνεσαι….. απλα.. :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#540673 Για το R56 η κατανάλωση λαδιού είναι default και όχι βλάβη !
Το θέμα είναι πόσο λάδι και γιατί .
Στο δικό μου πχ. χρειάστηκε να αλλάξουμε κινητήρα στα 85000χλμ ,γιατί έπινε πάνω από 1 λίτρο στα 500 χλμ :lipsealed: :lipsealed: :dizzy: και δεν επισκευαζοταν!

Βλέπεις , σε κάποια από αυτά αποκτούν ανοχές τα μέταλλα μεταξύ κυλίνδρων και εμβολοχιτωνίων (!!! :s_omg :s_omg ) και δεν υπάρχει επισκευή ικανή και άξια λόγου και χρημάτων ,ώστε να διορθώσει το πρόβλημα

Η νέα μηχανή έχει 10000 χλμ πάνω της και πλέον έχουμε πέσει στις «φυσιολογικές» καταναλώσεις του 1 λίτρου κάθε 5000 χλμ.

Κατά τα λοιπά , δεν έχει βγάλει κάτι , ενώ είναι απόλαυση στο δρόμο. Πραγματικά το στρίβεις όπως θέλεις !
Και είναι και αξεπέραστο αισθητικά , που σε μερικούς όπως εγώ , μετράει !
Άβαταρ μέλους
By citastak
#540739 Και εγώ το R56s έχω με 82 χιλ χλμ πλέον (αγοράστηκε στα 55 χιλ χλμ, από γνωστή που μάλλον κατα λάθος πήρε S). Πίνει λάδι περί των 150-200μλ στα 1000χλμ. Βενζίνη από 8.5 - 11.5 λίτρα/100, ανάλογα τη χρήση.
Θέματα, αν εξαιρέσεις κάτι διαρροές από τσιμούχες που έχουν επισκευαστεί, δεν έχω να χτυπήσω ξύλο. Επίσης έκανα καθαρισμό βαλβίδων και γενικά το προσέχω.
Εξαιρετικό στήσιμο για αμάξι τέτοιων διαστάσεων και budget, πραγματικά χαίρομαι να το οδηγάω. Και μου αρέσει πολύ και το σουλούπι του.
Μπουρδέλο σε καμία περίπτωση δεν θα το έλεγα. Απλά όπως έγραψα παραπάνω δεν είναι αυτοκίνητο που ξεχνάς να ανοίξεις το καπώ. Επίσης οι ζημιές του δεν είναι ακριβές αν δεν πας σε BMW.
Μπορεί να το λέτε μπουρδέλο ολκής (https://el.wiktionary.org/wiki/%CE%BF%CE%BB%CE%BA%CE%AE), αλλά εγώ λέω ότι δεν μπορώ να σκεφτώ ποιό σύγχρονο αυτοκίνητο μέχρι τα 20 χιλ. ευρώ θα μου έκανε αυτά που ζητάω (στήσιμο, φιλικό στη χρήση, συμβατό με την αισθητική μου). Δύσκολα θα το αλλάξω.
(Βέβαια αν αύριο μείνει από σαζμάν και από μοτέρ θα αλλάξω τον τρόπο που τα γράφω :P )

H σειρά F είναι αρκετά πιο αξιόπιστη αλλά δυστυχώς το S βγαίνει με δίλιτρο κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#540779 F πετρέλαιο του 2108 με λιγότερα από 5.000km τρίζει σαν λατέρνα από την οροφή. Έχει στείλει ήδη δυο φορές την κάτοχο στο επίσημο για τον αισθητήρα πιεσης των ελαστικών. Κατά τα αλλά έπος :inlove:


Άνετα αγορά γνωρίζοντας ποσό μπουρδελα είναι :inlove:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#540785 Δεν αντιλεγω, σε αυτά που λες, μιλάω για το R 53 f/lπροσωπικα, δεν έχει ηλιοροφή και ηταν φτιαγμένο για ΗΠΑ. Ισως έχει σημασία αυτό στην ποιότητα. Δεν θα έπαιρνα άλλο μίνι εκτός απο αυτή τη βερσιόν αν και υπάρχει και το works που πιστεύω έχει καλη ποιοτητα. Δεν ξέρω που τα συναρμολογούν πλεον και γενικά τα βρίσκω μεγαλα και ακριβά. Το δικο μας όμως δεν θα το πουλησω αν μπορω στο μέλλον. Θα μείνει μαζύ με την γριούλα που αυτές τις μέρες με φτιαχνει όταν τη βγάζω βόλτα...

.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#540842
tsilis έγραψε:Για το R56 η κατανάλωση λαδιού είναι default και όχι βλάβη !
Το θέμα είναι πόσο λάδι και γιατί .
Στο δικό μου πχ. χρειάστηκε να αλλάξουμε κινητήρα στα 85000χλμ ,γιατί έπινε πάνω από 1 λίτρο στα 500 χλμ :lipsealed: :lipsealed: :dizzy: και δεν επισκευαζοταν!

Βλέπεις , σε κάποια από αυτά αποκτούν ανοχές τα μέταλλα μεταξύ κυλίνδρων και εμβολοχιτωνίων (!!! :s_omg :s_omg ) και δεν υπάρχει επισκευή ικανή και άξια λόγου και χρημάτων ,ώστε να διορθώσει το πρόβλημα

Η νέα μηχανή έχει 10000 χλμ πάνω της και πλέον έχουμε πέσει στις «φυσιολογικές» καταναλώσεις του 1 λίτρου κάθε 5000 χλμ.

Κατά τα λοιπά , δεν έχει βγάλει κάτι , ενώ είναι απόλαυση στο δρόμο. Πραγματικά το στρίβεις όπως θέλεις !
Και είναι και αξεπέραστο αισθητικά , που σε μερικούς όπως εγώ , μετράει !


Απαραδεκτα πράγματα. Προσωπικα θα τους εσερνα στα δικαστηρια. Αυτος ο κινητηρας δεν θα επρεπε να ειχε καν κυκλοφορησει αφου εχει τετοιες σοβαρες αστοχιες.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#540855 Εμ δεν τους αρεσε ο κινητητρας από το PT cruiser....
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#540861 Τα ίδια προβλήματα υπάρχουν και στα ατμοσφαιρικά?
Νομίζω έχω ρωτήσει πάλι αλλά δεν θυμάμαι απάντηση.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#540910 Νομίζω πως είχα ακούσει για Justa που καίνε λάδια και ότι τρυπάνε τους θερμοστάτες.
Απλά όμως αυτά δεν λερώνουν τις βαλβίδες. Δεν ξέρω αν θα έπαιρνα ατμοσφαιρικό. Η δύναμή του σε συνδυασμό με το στήσιμό του είναι που μου αρέσουν.

Μου τελειώνουν τα λάστιχα και λέω να πάω Μέγαρα (δεν εχω ξαναπάει με αυτό) για μερικούς γύρους, κανα δυο μέρες πριν τα αλλάξω :). Θέλω να δοκιμάσω και τα καινούρια αμορτισέρ! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#540968 Τα άλογα καλοδεχούμενα, αλλά ακόμα και το 120αρη είναι απολαυστικό. Δε φαίνεται να του λείπει δύναμη