- 29 Ιούλ 2019, 22:43
#597623
εχω για 4 μερες ενα mini 1,5 τουρμποβενζινα αυτοματο με 11κ χλμ
Αυτο το μοτερ ειναι psa η πενβε? Ωραιο γραμμικο,σπρωχνει δυνατα απο 1500.Για 135 αλογα δεν φαινεται παντως.Πχ σε συγκριση το 1000αρι τουρμπατο της ακατανομαστης,σε καροτσα γκολφ μου φαινεται δυνατοτερο.Και 1,5 λιτρο οικονομικοτερο στις ιδιες διαδρομες.
το αυτοματο δουλευει σωστα παντως χωρις να ειναι αργο.Διπλοσυμπλεκτο δεν ειναι παντως.
καταναλωση 7,5 χωρις να πιεζω,χωρις να σερνομαι.Ολα επαρχιακο δρομο.
Αναρτηση ξερη,κλισεις δεν περνει,αλλα δεν αποσβαινει σωστα,ειδικα σε εγκαρσιες ανωμαλιες.
Ωραια στημενο ειναι,αλλα δεν ειδα πουθενα αυτους τους διθυραμβους που εχουν γραφτει.
ιδιαιτερο σε αισθηση πισω μερος,μου δινει μια ανασφαλεια,χωρις να ξεκολλησε ποτε αποτομα.
Λαστιχα φοραει κατι μισλεν ενερτζυ σειβερ 16'' που ειναι για κλωτσες.Εφυγε 2-3 φορες με τα μουτρα σε σχετικα χαμηλες ταχυτητες,αδικαιολογητα.Μπορει αυτη η αισθηση που ειχα για το πισω μερος να οφειλετε σε αυτα.
Πολυ κοντη κρεμαγιερα,πρεπει να ειναι πολυ κοντα στου εβο.
Εντυπωσιακη η απτη ποιοτητα μεσα.Τιμοναρα ,πανεμορφο οπου και να κοιταξεις.Δεν ειχε χωρους για μικροαντικειμενα ομως.Δεν εχεις που να αφησεις το κινητο/τσιγαρα/κλειδια.
Ωραιο ατραπιαιο σταρτ/στοπ.Εδινε την εντυπωση οτι χωρις να εχει παρει καλα-καλα εμπρος το μοτερ,αρχιζε το ερπειν του αυτοματου.
Ενα μειον για εμενα ειναι οτι επειδη καπινιζω μεσα,οταν ανοιξεις εστω και λιγο το παραθυρο,σου ερχετε ολος ο αερας στα μουτρα.Μαλλον λογω της ιδιαιτερης ορθιας εμπρος κολωνας.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'