Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By citastak
#496730
sebastian έγραψε:@citastak
Κι εγω αυτη την αισθηση ειχα, να σου πω την αληθεια για τα 09' μοντελα. Αυτο που λες ακριβως, να εισαι απο πανω...



Το από πάνω σημαίνει ότι δεν είναι ένα αυτοκίνητο που ανοίγεις το καπώ μόνο στα σέρβις. Αλλά θέλει -ανάλογα με τα χλμ που θα κάνεις- να το παρακολουθείς για να αποφύγεις βλάβες. Λάδια και παραφλού κυρίως (εγώ έχω και Obd και βλέπω και άλλα).
Επίσης, οι αρχικές τιμες που αναφέρονται στο καρ για τα cooper s είναι για κλάμματα. Αρκετά από αυτά των αγγελιών είναι πάνω από 1.5 χρονο εκεί.

Ένα λευκό με 50 χιλ χλμ, που όταν έψαχνα δε συζητόύσε κάτω από 15.500 (Σεπ 16) τώρα το έχει κάτω από 14. Επίσης ένα ασημί με 22 χιλ χλμ το είχε τότε 19 χιλ (!!!) και τώρα το δίνει 15 και δεν θα φύγει. Τα λέω όλα αυτά για να καταλάβεις ότι σηκώνει πολύ παζάρι γιατί ΔΕΝ κινούνται εύκολα. Το δικό μου το είχε αγγελία η κοπέλα 16.000 7 μήνες. Με το που εμφανίστηκα της είπά ότι για να ξεκινήσουμε να το κουβεντιάζουμε, πρέπει να πάμε στα 14.000. Τελικά κλείσαμε λίγο παρακάτω (13.500) που και πάλι τα θεωρώ πολλά.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#496745 Καποια στιγμη ο γιος μου με το 2006fl R53 αμερικανικο σκέφθηκε να το πουλήσει εχει 50000μιλια ατρακαριστο. δεν τον αφησα λεγοντας του ότι θα το επαιρνα εγω για να μεινει στην οικογενεια.... Δεν το συγκρινω στην ευχαριστηση με κανενα άλλο μικρο (σχεδόν καρτ). Το παραδεχτηκε και ο ΓΚ όταν το δοκιμασε καποια στιγμη... το συγκεκριμενο... εάν βρει καποιος ένα καλο δινεις κατι παρα πανω ώστε να μην χρειαστείς να φτιαξεις πραγματα μετα....
Άβαταρ μέλους
By citastak
#496815 Συμφωνώ με αυτό που λες.
Αλλά το ότι είναι ακριβά δεν σημαίνει ότι είναι και καλά.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#496894 Με την προληπτικη συντηρηση δεν εχω θεμα. Λογικο μου φαινεται, και σε κανεναν αμαξι δεν ανοιγα καπω μονο στα σερβις. Για την ακριβεια ειμαι υπερ του να τα σκασω πριν παρα πολλαπλασια μετα, απο τουρμπισμενο κ μαλιστα μετατροπη ερχομαι κ γνωριζω.
Αυτο που θα με "σκοτωνε¨γιατι κανω πολλα χλμ, και συνηθως μακρινα, να με αφησει στα καλα καθουμενα σε καμια ερημια ή βραδυ κλπ, ή να γινω "μονιμος" του συνεργειου.

Ενδιαφερον αυτο που ειπες οτι δεν πουλιουνται ευκολα/γρηγορα. Λογω του διπλου χαρακτηρα τους περιμενα το αντιθετο. Και ειδικα με το που ειδα την αγγελια του Μορφεα, με μονο 30Κ χλμ να πουλιεται στις ιδιες τιμες με καποια που εχουν 100Κ....
Άβαταρ μέλους
By citastak
#496928
sebastian έγραψε:Με την προληπτικη συντηρηση δεν εχω θεμα. Λογικο μου φαινεται, και σε κανεναν αμαξι δεν ανοιγα καπω μονο στα σερβις. Για την ακριβεια ειμαι υπερ του να τα σκασω πριν παρα πολλαπλασια μετα, απο τουρμπισμενο κ μαλιστα μετατροπη ερχομαι κ γνωριζω.
Αυτο που θα με "σκοτωνε¨γιατι κανω πολλα χλμ, και συνηθως μακρινα, να με αφησει στα καλα καθουμενα σε καμια ερημια ή βραδυ κλπ, ή να γινω "μονιμος" του συνεργειου.

Ενδιαφερον αυτο που ειπες οτι δεν πουλιουνται ευκολα/γρηγορα. Λογω του διπλου χαρακτηρα τους περιμενα το αντιθετο. Και ειδικα με το που ειδα την αγγελια του Μορφεα, με μονο 30Κ χλμ να πουλιεται στις ιδιες τιμες με καποια που εχουν 100Κ....


Δεν ξέρω ποιός είναι ο κανόνας.
Εγώ μέχρι στιγμής έχω 20κάτι χιλ χλμ σε 1.5 χρόνο (από 55 στα 76) και δεν με άφησε ποτέ, ενώ δεν έβγαλε ακόμα κάποια ζημιά που να θέλει άμεσα επισκευή.
Βέβαια, όπως είπες και εσύ, όταν βλέπω κάτι, φροντίζω να το επισκευάσω. Αλλά ακόμα δεν έχει χρειαστεί.
Χωρίς να ψάξω πολύ βρίσκω 4 αγγελίες για MCS 2009-2013 που ήταν και όταν έψαχνα εγώ για αυτό το αυτοκίνητο. Έχει ειδικό χαρακτήρα στα μάτια μας, αλλά στον πολύ κόσμο ήταν ένα αυτοκίνητο όμορφο και σπορτιφ, το οποίο ανακάλυψαν ότι καίει πολύ, ότι θέλει ειδική συντήρηση και συγκεκριμένη χρήση.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#539958 Είδα απο κοντά ενα Μίνι countryman Works 4 ετιας περίπου πολύ φροντισμενο. Εχει χώρους και ποιότητα κατασκευής αλλά και κοστος στο Θεο... Καταλαβαίνω οτι δεν τα πάνε σε χώμα κ.λ.π. δυσκολα όμως το μέγεθος πλεον είναι αρκετά μεγάλο για στάθμευση σε πόλη μεγάλη.

.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#540096 Γνωρίζει κανείς ποια Mini έχουν γρήγορο τιμόνι π.χ. 2,2 στροφές απ' άκρη σε άκρη; Εάν υπάρχουν τέτοια φυσικά.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#540107 Πολύ γρήγορο βήμα κρεμαγιέρας έχουν όντως τα mini cooper s. To R53 είχε 14.1:1, ενώ το R56 13.2:1. Το πόσες στροφές κάνει από άκρη σε άκρη είναι αδιάφορο. Αν έχει πολύ μεγάλο κύκλο στροφής, δηλαδή δεν κόβει καθόλου το τιμόνι, μπορεί ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ πάντα να έχει πολύ λίγες στροφές χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι απαραίτητα γρήγορο.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#540137 Και τα απλά (όχι s); Πιο αργό τιμόνι εκεί;
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#540173 Χμμμ... Υπάρχει κάποιο (εκτός του πρώτου) που να είναι κοντά σε 147/156 σε αίσθηση; Εντάξει για τι γυναίκα θα είναι αλλά να διασκεδάζουμε και εμείς λίγο στα κρυφά.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#540175 Εικόνα

mini cooper d '18

Δεν θυμάμαι με άλλο μικρό ντιζελομοτέρ να έχω καταφέρει να γράψω μεγαλύτερη μέση :lol:


Στο δρόμο βέβαια, είναι απλά ποίημα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#540183
kouladi έγραψε:Χμμμ... Υπάρχει κάποιο (εκτός του πρώτου) που να είναι κοντά σε 147/156 σε αίσθηση; Εντάξει για τι γυναίκα θα είναι αλλά να διασκεδάζουμε και εμείς λίγο στα κρυφά.

Όλα. Να ξέρεις ότι τα R50 χαλάνε πολύ. Τα επόμενα καίνε πολύ λάδι και χαλάνε απλά.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#540219 Rocsta υπάρχει γενιά που θεωρείς ότι έλυσε τα μαλακοειδη προβλήματα σε βαθμό που η συνύπαρξη να θεωρείται φυσιολογική;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#540226 Για 3η γενιά δεν έχω άποψη. Αν δεν πειράζει κάποιον η μεγάλη κατανάλωση λαδιού, η 2η γενιά νομίζω πως είναι οκ με λιγη προσοχή στις καδένες.

Sent >