Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#16217 Image


Mitsubishi Motors Corporation (Japanese: 三菱自動車工業株式会社 ) is a multinational automotive manufacturer headquartered in Minato, Tokyo, Japan.
In 2011, Mitsubishi Motors was the sixth biggest Japanese automaker and the sixteenth biggest worldwide by production.
It is part of the Mitsubishi keiretsu, formerly the biggest industrial group in Japan, and was formed in 1970 from the automotive division of Mitsubishi Heavy Industries.


Mitsubishi has almost half a century of international motorsport experience, predating even the incorporation of MMC.
Beginning with street races in the early 1960s, the company found itself gravitating towards the challenge of off-road racing. It dominated endurance rallies in the 1970s, the Dakar Rally from the '80s, and the Group A and Group N classes of the World Rally Championship through the 1990s.
Ralliart (later Mitsubishi Motors Motor Sports), was Mitsubishi's racing subsidiary, although the company ceased competing formally in 2010.


http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Motors


Image

Image

Image
Άβαταρ μέλους
By dstou
#18652 Το σοβαρότερο της είδησης είναι πως ένας κατασκευαστής που ανήκει στο μεγαλύτερο βιομηχανικό συγκρότημα του κόσμου αποφασίζει να ξεχάσει την ιστορία του και να την κάνει για άλλα μονοπάτια. Δεν έχει σημασία αυτή τη στιγμή αν θα του βγει ή όχι, στο μέλλον θα ξέρουμε. Σημασία έχει ότι κανένας σοβαρός παίχτης της αγοράς δεν θα έκανε κάτι τέτοιο. Θα καταργούσε η Πεμβέ το Μ3 και το Μ5 και θα έβγαζε από ένα σημείο και μετά μόνο Χ5Μ ή το Χ6Μ ΑctiveHybrid? Αντίθετα, όπως και έκανε άλλωστε, έβγαλε και τα μεν και τα δε διευρύνοντας τη γκάμα της και βάζοντας κι άλλον κοσμάκη στο μαγαζί, είναι γνωστοί βλάκες οι βαυαρέζοι. Και αυτή είναι η διαφορά ενός σοβαρού παίχτη από ένα δημόσιο υπάλληλο που βγάζει απλώς τη βάρδια του.
Μόνο η Λάντσια έκανε κάτι τέτοια αυτοκαταστροφικά όπως οι σαμουράιδες, π.χ. ενώ ήταν ο βασιλιάς των γλήγορων 4χ4 μετά τα σταμάτησε εντελώς, όπως πριν είχε κάνει παλιότερα και με τα κουπέ τα οποία και αυτά σταμάτησε, Και μετά ξεκίνησε να κάνει ριμπάτζικα πολυμορφικά και είδαμε πως πρόκοψε. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By L200
#27498 Ποιός με έχει καταραστεί?
Πριν μια εβδομάδα έδωσα 100 ευρώ προκαταβολή για λάστιχα στο L200. 3 μέρες αργότερα άναψε το λαμπάκι του αερόσακου. Αποτέλεσμα? Ταινία τιμονιού 300 ευρώ. Σήμερα το πρωι με άφησε δίσκο πλατώ. 260 ευρώ χωρίς τα εργατικά. :slap: :help:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#140585 Έχουμε κανέναν ιδιοκτήτη ASX στο φόρουμ?

Ξέρει κανείς να μου πει αν έχει DRLs? :hmmm:

Το AUX το βρήκα μετά από πολύ ψάξιμο...

Γιατί τα κάνουν τόσο πολύπλοκα?
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#144738
Nikos! έγραψε:Έχουμε κανέναν ιδιοκτήτη ASX στο φόρουμ?

Ξέρει κανείς να μου πει αν έχει DRLs? :hmmm:

Το AUX το βρήκα μετά από πολύ ψάξιμο...

Γιατί τα κάνουν τόσο πολύπλοκα?


Αν ως DRLs εννοεις τα φωτα ημερας, ειναι μεσα στους προβολεις ομιχλης!!
Δεν αναβουν?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#144872
Focusman91 έγραψε:
Nikos! έγραψε:Έχουμε κανέναν ιδιοκτήτη ASX στο φόρουμ?

Ξέρει κανείς να μου πει αν έχει DRLs? :hmmm:

Το AUX το βρήκα μετά από πολύ ψάξιμο...

Γιατί τα κάνουν τόσο πολύπλοκα?


Αν ως DRLs εννοεις τα φωτα ημερας, ειναι μεσα στους προβολεις ομιχλης!!
Δεν αναβουν?


Δεν έχει προβολείς ομίχλης.

Οπότε δεν έχει και drl.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#147936 Το χάρηκα το ASX πολύ αυτές τις διακοπές. :)

Σκαρφαλώσαμε σε ορεινές διαδρομές του Ταϋγέτου, αφού οργώσαμε τους χωματόδρομους δύσβατων (για συμβατικό όχημα) παραλίες των Κυθήρων.

Στον χωματόδρομο αποδείχθηκε εξαιρετικό και στο δρόμο άνετο. Μπορεί να μην στρίβει (άχρηστο πλέον με τα παιδιά) με την άνεση της BMW ή να μη ταξιδεύει με την ησυχία της καμπίνας που είχα στο si, αλλά πραγματικά δε με ένοιαζε αν θα στραβώσει η ζάντα στη λακούβα, που θα πάμε για μπάνιο, το άγχος αν θα έχει ή όχι χωματόδρομο, αν θα ανέβει ή κατέβει το καράβι χωρίς ζημιά κι αν θα κάψει 14λτ για να πάει σε μια απόσταση 20κμ.

Στο πρώτο σκέλος των διακοπών, το φορτώσαμε και πήγαμε με τις μικρές σε ένα all inclusive στη Πελοπόννησο. Χώρεσε ό,τι του φόρτωσα, δε παραπονέθηκε πουθενά, δε με προβλημάτισε πουθενά.

Από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, μπορώ να πω ότι με εξέπληξε για SUV. Αν και έκανε θορυβώδες ταξίδι και τα κρύσταλλά του δε μπορώ να πω ότι είναι ίδιας ποιότητας με του astra, δε με προβλημάτισε σε ορεινές στροφοδιαδρομές. Κάποιες δυσκολίες εργονομίας και μέτριας ποιότητας κατασκευής στο εσωτερικό, τις παραβλέπω.

Μπορώ να πω ότι γενικώς το χάρηκα αρκετά!

Δυστυχώς τώρα θα πρέπει να το επιστρέψω, αλλά περιμένω το επόμενο. :)
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#151072 Υπαρχει κοσμος που, ενω υπαρχει πανσπερμια αξιολογων υπερ-μινι, διαλέγει το Space Star. Μητερα γνωστης μου το περιμενει εντός 15 ημερων... 12.000 με φουλ εξοπλισμό.. Για να δούμε τι φρούτο ειναι...

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#254638
dstou έγραψε:
Nissan: Προχωρά στην εξαγορά του 34% της Mitsubishi Motors


http://www.capital.gr/epixeiriseis/3125146/nissan-proxora-stin-exagora-tou-34-tis-mitsubishi-motors


η nissan τους εβγαλε στη σεντρα πριν ενα μηνα,και τωρα τους αγοραζει.Κοιτα ρε κατι συμπτωσεις....
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#254808
touring the m3 1.6 έγραψε:Πώς αλλιώς θα "έριχνε" τις μετοχές;


-43% επεσε μετα το σκανδαλο. Οχι και ασχημα,περιπου 1,5 δις φθηνοτερα για τη Νισσαν.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#254844 Έχοντας εργαστεί για χρόνια σε ένα πλοκάμι της εταιρείας στα νάιντις, όχι το αυτοκινητιστικό, θα πω ότι τη Μιτσουμπίσι Μότορς την προσφωνούσαν συνάδελφοι Ιάπωνες ψηλά ιστάμενοι ως 'ο άρρωστος', 'το πρόβλημα' κ.α. κοσμητικά.
Είχε άπειρα κεφάλαια, είχε κόσμο, αλλά για κάποιο λόγο στην πράξη το πράμα δε πήγαινε ποτέ καλά, δηλαδή όσο καλά πήγαιναν άλλες (πάνω από 40) εταιρείες του ομίλου.
Δε με εκπλήσσουν οι εξελίξεις, εδώ και δεκαετίες έψαχνε (και έκανε) διαρκώς συμμαχίες ή ακόμη και για αγοραστή, πρωτοφανές για εταιρεία του ομίλου δοθέντος ότι τις υπόλοιπες δεν τις αγγίζεις και ας είσαι ο ίδιος ο αυτοκράτορας Χιροχίτο.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#254853 Ο Τσάκι Τσαν δεν είναι μεγαλομέτοχος;