Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#548723 Τελικά ισχύει ότι από 1/1/19 έχουμε ξανά Μάζντα εν Ελλάδι?
Θέλω να πω πως αν ισχύει δε θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει μια κινητικότητα στις αντιπροσωπείες?

< Note >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#548821 ποιος θα εχει την αντιπροσωπια??? είναι γνωστο??
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#548868 Προς νυν (belgarion, panos), τέως (dimsabas) , αλλά και όποιον άλλον έχει καλή άποψη για mx5 nb 1.6 f/l .

Έχει μέσα του πνεύμα οδηγικό ?
Αξίζει ή σέρνεται ?
Γυρνάει πού και πού ή θέλει μόνο πρώτη ?

Δεν με νοιάζουν τα ντριφταρισματα , είμαι μεγάλος και ανίκανος να κρατήσω παρατεταμένα , αλλά να έχει μια ρυθμισιμοτητα με το γκάζι . Γίνεται αυτό με τον 1.6?
Μπλοκέ θα μπει οπωσδήποτε ...

Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται καθημερινά, τουλάχιστον αυτός είναι ο στόχος .

Βασικά, na τελείως μαμά έψαχνα (και Smart Roadster/Coupe) , αλλά οι τιμές οδεύουν σε αστεία επίπεδα και καρότσες της προκοπής δεν υπάρχουν.

Οποίος έχει μια καλή άποψη , ας τη ρίξει !
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#548882 Έλεγα να μην το ανοίξω πολύ σε κυβικά βρε Γιάννη μου, και μόλις προχθές έχασα ένα άψογο 1.8 σε εξαιρετική τιμή ( κάτω από 5...) .
Δεν νομίζω ότι κυκλοφορεί κάτι πολύ καλύτερο και δεν δίνω περισσότερα .

Αν έχεις κάτι στο νου σου, πες το, εννοείται!
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#548886 Ωραία, μιλάμε για 1.6 με μπλοκέ.
Σα στήσιμο και συμπεριφορά είναι ίδιο με το 1.8, αλλά πιο αδύναμο. Όχι τραγικά, δε έχουν και τόσο μεγάλη διαφορά άλλωστε.
Αν κάτω γλιστράει, μια χαρά παιχνίδι θα κάνεις.
Στην πολύ καλή άσφαλτο, και τα δύο είναι εκνευριστικά ουδέτερα.
Σε ενδιάμεση κατάσταση, το 1.8 πάει πιο ωραία.
Επίσης, μπορείς να βάλεις πιο κοντό κορωνοπήνειο στο 1.6 και να το ζωηρέψεις, αλλά θα κάνεις χειρότερο ταξίδι μετά.
Τα 1.8 έχουν σχεδόν τα ίδια τέλη κυκλοφορίας κι ασφάλεια, ενώ καίνε το ίδιο. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είχαν πουληθεί λιγότερα αρχικά, οπότε είναι δυσεύρετα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#548905
tsilis έγραψε:Προς νυν (belgarion, panos), τέως (dimsabas) , αλλά και όποιον άλλον έχει καλή άποψη για mx5 nb 1.6 f/l .

Έχει μέσα του πνεύμα οδηγικό ?
Αξίζει ή σέρνεται ?
Γυρνάει πού και πού ή θέλει μόνο πρώτη ?

Δεν με νοιάζουν τα ντριφταρισματα , είμαι μεγάλος και ανίκανος να κρατήσω παρατεταμένα , αλλά να έχει μια ρυθμισιμοτητα με το γκάζι . Γίνεται αυτό με τον 1.6?
Μπλοκέ θα μπει οπωσδήποτε ...

Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται καθημερινά, τουλάχιστον αυτός είναι ο στόχος .

Βασικά, na τελείως μαμά έψαχνα (και Smart Roadster/Coupe) , αλλά οι τιμές οδεύουν σε αστεία επίπεδα και καρότσες της προκοπής δεν υπάρχουν.

Οποίος έχει μια καλή άποψη , ας τη ρίξει !
Εγώ δεν είμαι και πολύ κατάλληλος να απαντήσω γιατί πέρα από ότι το δικό μου ειναι pre fl , είμαι και ψιλό κουλος. Οπότε θα πω ότι μου αρέσει ο τρόπος που στροφαρει μέχρι τις 7.000 σαλ, χαμηλά είναι ψόφιο και οι επιδόσεις θα ήταν καλές κάποτε αλλά μάλλον αργές πλεον. Εγώ οδηγώ με γραμμές οπότε δεν μπορώ να πω αν και πόσο εύκολα γυρνάει με χιλιόμετρα. Θα έλεγα ότι καλύτερα μα οδηγήσεις κάνα δυο και να δεις λίγο πως πάει. Εννοείται αν σε φέρει ο δρόμος Γιάννενα κερνάω και καφέ και βόλτα :-)

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#548907
belgarion έγραψε:Εγώ οδηγώ με γραμμές

< >


:protest: :protest: :protest: :protest:

Αν δεν αλλάζεις πίσω λάστιχα κάθε 5Κ χλμ δεν οδηγάς! :rtfm: :rtfm:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#548909
markvag έγραψε:
belgarion έγραψε:Εγώ οδηγώ με γραμμές

< >


:protest: :protest: :protest: :protest:

Αν δεν αλλάζεις πίσω λάστιχα κάθε 5Κ χλμ δεν οδηγάς! :rtfm: :rtfm:

Δεν διαφωνώ, αλλά το κακό με εμάς εδω είναι ότι δεν έχουμε χωράφια αλλά κατσαβραχα και δεν έχω καμία όρεξη να προβώ σε αγορές

< >
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#548922 Dimsaba και belgarion σάς ευχαριστώ πολύ και τους δυο!

Δεν έχει ουσιαστική διαφορά το pre fl από το fl, οπότε είναι χρήσιμη η γνώμη σου.
Γιάννενα με φέρνει πολύ συχνά ο δρόμος ! :iconcool: :)

Για μεγάλα ταξίδια δεν πιστεύω ότι θα πολύ χρησιμοποιηθεί , υπάρχει η άλλη για αυτό το λόγο .

Τα 1.8 είναι όντως λίγα και τα nb μπλέκονται σε τιμές με τα nc. Δεν ξέρω αν αξίζει ο κοπος, όσο και αν έχουν το μύθο της πιο “αγνής” οδηγικής εμπειρίας .
Παλαιότερα , θα τσίμπαγα, πλέον όχι τόσο ...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#548925 Το 1.6 fl είναι πιο ωραίο παιδάκια από το μη fl 1.6. Αν πας για το παλιότερο, αναγκαστικά 1.8.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#549095
tsilis έγραψε:Προς νυν (belgarion, panos), τέως (dimsabas) , αλλά και όποιον άλλον έχει καλή άποψη για mx5 nb 1.6 f/l .

Έχει μέσα του πνεύμα οδηγικό ?
Αξίζει ή σέρνεται ?
Γυρνάει πού και πού ή θέλει μόνο πρώτη ?

Δεν με νοιάζουν τα ντριφταρισματα , είμαι μεγάλος και ανίκανος να κρατήσω παρατεταμένα , αλλά να έχει μια ρυθμισιμοτητα με το γκάζι . Γίνεται αυτό με τον 1.6?
Μπλοκέ θα μπει οπωσδήποτε ...

Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται καθημερινά, τουλάχιστον αυτός είναι ο στόχος .

Βασικά, na τελείως μαμά έψαχνα (και Smart Roadster/Coupe) , αλλά οι τιμές οδεύουν σε αστεία επίπεδα και καρότσες της προκοπής δεν υπάρχουν.

Οποίος έχει μια καλή άποψη , ας τη ρίξει !


To αυτοκίνητο αυτό έχει φτιαχτεί για οδήγηση οπότε ναι έχει οδηγικό πνεύμα.
Δε σέρνεται αλλά ούτε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, έχει όμως ικανοποιητική δύναμη για να ευχαριστηθείς σβέλτη οδήγηση.
Γυρνάει ναι αλλά όχι σε τέλεια άσφαλτο ή σε ανηφορικές στροφές. Σε πλατείες πχ μια χαράς γυρνάς με δευτέρα. :whistlink:

Το γκάζι σίγουρα μπορείς να το ρυθμίσεις στην πλαγιολίσθιση και με τον 1.6 αλλά ξαναλέω αυτά σε λεία άσφαλτο.

Καθημερινά τι χρήση θα του κάνεις ;
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#549122 Αστική - περιαστική κίνηση και ότι άλλο ήθελε προκύψει Πάνο.

Είδα σήμερα ένα ( το οδήγησα αναγνωριστικά κιόλας...) , οπότε οι πρώτες εντυπώσεις είναι αυτές που περιγράφεις .
Αρκετά καλό το μοτέρ , ωραίο τιμόνι, εξαιρετικός επιλογέας ΑΛΛΑ,
μεγάλο πρόβλημα η θέση οδήγησης .

Πιστεψέ το, στο λιλιπούτειο Smart Roadster άπαξ και χώθηκα , βολεύτηκα μακράν καλύτερα !
Το ίδιο και σε Mg Tf και ας έλεγαν οι δημοσιογράφοι για το τελευταίο, ότι το τιμόνι είναι χαμηλά .
Στο MX5 nb fl μού φάνηκε ακόμη χαμηλότερα .

Θα δούμε λοιπόν .

Dimsaba , εσυ που είσαι και ψηλός , πως την πάλευες εκεί μέσα ?
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#549124 Έχει ένα θέμα με τη θέση οδήγησης. Εγώ που είμαι 1.75 βολεύομαι μια χαρά αν και θα ήθελα να είμαι λίγο πιο χαμηλά, είναι αρκετά φουσκωμένα τα καθίσματα. Τι ύψος έχεις;
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#549125 1.83 και αρκετά κιλά :innocent: :lol: :iconcool:

Δεν θυμάμαι έτσι το na του obelix που είχα οδηγήσει προ πολλών ετών . Ήμουν και πιο αδύνατος , βέβαια , αλλά εδώ είχα αυτή την αίσθηση που λες, δεν ένιωθα μέσα στο αυτοκίνητο και το τιμόνι χαλαρά να ακουμπά μηρούς .