Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#543465 Αυτή είναι η σωστή ερώτηση
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#543476
Deleted User 1 έγραψε:Ναι αλλά δε νομίζω η Mazda να πουλάει το 2 με 2λτ 120hp και να το βάζει απέναντι από ένα Polo 1.0T ή ένα 208 1.2Τ.

Πιο πιθανό να πουλάει το 6αρι με το 2λτ και απέναντι να έχει αυτοκίνητα μίνιμουμ 140-150hp και άρα το καθιστά αυτομάτως μονοδιάστατο.


Πουλάει το 2 με 1,5 75/90/115 hp.

Πουλάει το 6 με 2,0 145/165 και 2,5 195 hp
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#543478 Παίδες ρίξτε μια ματιά στα ημερολόγια σας.
2018 γράφει, όχι 2008 η 1998.

Δεν έχει ξεχάσει (λολ) η Mazda να φτιάχνει κινητήρες.
Έχει άλλες προτεραιότητες σε σχέση με την εποχή που ψαχναν το 0-100 ακόμα και αυτοί που αγόραζαν οικογενειακά σενταν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#543483
Anonymous Founder έγραψε:Αυτό που θα πρέπει να κοιτάμε είναι πόσο καταναλώνουν και πόσο ρυπαίνουν οι 120 ίπποι και φυσικά πόσο ζυγίζει. Αν αυτοί βγαίνουν από 1.0 λίτρο ή 2.0 λίτρα ή 8.0 λίτρα small block με εκκεντροφόρο στο πλάι, ποσώς με ενδιαφέρει.
Μπορεί στην Ελλάδα να παίζουν ρόλο τα κυβικά, πουθενά αλλού όμως δεν τα λαβαίνουν υπόψη.


Ααααακριβώς. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By elteo
#543497
markvag έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Αυτό που θα πρέπει να κοιτάμε είναι πόσο καταναλώνουν και πόσο ρυπαίνουν οι 120 ίπποι και φυσικά πόσο ζυγίζει. Αν αυτοί βγαίνουν από 1.0 λίτρο ή 2.0 λίτρα ή 8.0 λίτρα small block με εκκεντροφόρο στο πλάι, ποσώς με ενδιαφέρει.
Μπορεί στην Ελλάδα να παίζουν ρόλο τα κυβικά, πουθενά αλλού όμως δεν τα λαβαίνουν υπόψη.


Ααααακριβώς. :s_yes


Ούτε στην Ελλάδα τα λαμβάνουν υπόψη μιας και δουλεύουμε με ρύπους μην το ξεχνάμε.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#543498 Εγώ θέλω να δω ποιος θα πάρει την αντιπροσωπεία και τι εμπορική πολιτική θα ακολουθήσει. Ελπίζω να μην προσπαθήσουν να την τιμολογησουν σαν premium όπως συμβαίνει με την Subaru.

< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#543499
elteo έγραψε:
markvag έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Αυτό που θα πρέπει να κοιτάμε είναι πόσο καταναλώνουν και πόσο ρυπαίνουν οι 120 ίπποι και φυσικά πόσο ζυγίζει. Αν αυτοί βγαίνουν από 1.0 λίτρο ή 2.0 λίτρα ή 8.0 λίτρα small block με εκκεντροφόρο στο πλάι, ποσώς με ενδιαφέρει.
Μπορεί στην Ελλάδα να παίζουν ρόλο τα κυβικά, πουθενά αλλού όμως δεν τα λαβαίνουν υπόψη.


Ααααακριβώς. :s_yes


Ούτε στην Ελλάδα τα λαμβάνουν υπόψη μιας και δουλεύουμε με ρύπους μην το ξεχνάμε.
Για τα τέλη κυκλοφορίας και ταξινόμησης ναι για φόρο πολυτελείας, τεκμήρια, ασφάλιστρα όμως μια χαρά μετράνε τα κυβικά δυστυχώς.

< >
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#543501
elteo έγραψε:
markvag έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Αυτό που θα πρέπει να κοιτάμε είναι πόσο καταναλώνουν και πόσο ρυπαίνουν οι 120 ίπποι και φυσικά πόσο ζυγίζει. Αν αυτοί βγαίνουν από 1.0 λίτρο ή 2.0 λίτρα ή 8.0 λίτρα small block με εκκεντροφόρο στο πλάι, ποσώς με ενδιαφέρει.
Μπορεί στην Ελλάδα να παίζουν ρόλο τα κυβικά, πουθενά αλλού όμως δεν τα λαβαίνουν υπόψη.


Ααααακριβώς. :s_yes


Ούτε στην Ελλάδα τα λαμβάνουν υπόψη μιας και δουλεύουμε με ρύπους μην το ξεχνάμε.


Δεν έχουν "Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης" τα δίλιτρα όμως;
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#543545
belgarion έγραψε:Εγώ θέλω να δω ποιος θα πάρει την αντιπροσωπεία και τι εμπορική πολιτική θα ακολουθήσει. Ελπίζω να μην προσπαθήσουν να την τιμολογησουν σαν premium όπως συμβαίνει με την Subaru.


Πέρα από την τιμολόγηση, σε πωλήσεις σαν την Subaru θα καταλήξει, λόγω των εκτός ελληνικής πραγματικότητας κινητήρων.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#543603 https://www.motoringresearch.com/car-ne ... ar-brands/
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#543745 Το μοναδικό που δεν μπορεί κάποιος να κατηγορήσει τη mazda είναι ότι δεν προσπαθεί. Οι τρόποι που προσπαθεί είναι λίγο ξεχωριστοί :innocent: αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#543796 Αν κάνσνε και το 6 πισωκινητο τι καλά που θα ήτανε.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#543853 Έχει ακουστεί μια φήμη ότι το επόμενο 6άρι θα είναι πισωκίνητο, σε κοινή πλατφόρμα με το αντίστοιχο Lexus. Μακάρι!

Σχετικά με τους κινητήρες, η Mazda έχει δηλώσει ότι ο στόχος της είναι η ποιότητα λειτουργίας και οι χαμηλέ εκπομπές επιβλαβών ρύπων της βενζίνης, με την οικονομία του πετρελαίου. Οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο σκοπός, αν και ο νέος δίλιτρος Skyactiv X με τα 200 άλογα που θα ντεμπουτάρει στο καινούριο 3άρι μόνο αδύναμος δεν είναι. Η εταιρεία λέει δε ότι έχει μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης από τον αντίστοιχο ντίζελ της!!! Προφανώς το φορολογικό σύστημα της Ελλάδας που βασίζεται στα κυβικά ποσώς την ενδιαφέρει...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#548662 δειχνει φοβερα ομορφο

Εικόνα

http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... eou-mazda3
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#548716 Τραγελαφικο ότι θα θαυμαζουμε μικρομεσαίο Mazda από φωτογραφίες...
Να' ναι καλά ο τουρισμός μας και είδα το καλοκαίρι σκοπιανα 2αρια και Cx3, βουλγαρικα RF και σερβικα 6αρια και Cx5!