Deleted User 1 έγραψε:Ναι αλλά δε νομίζω η Mazda να πουλάει το 2 με 2λτ 120hp και να το βάζει απέναντι από ένα Polo 1.0T ή ένα 208 1.2Τ.
Πιο πιθανό να πουλάει το 6αρι με το 2λτ και απέναντι να έχει αυτοκίνητα μίνιμουμ 140-150hp και άρα το καθιστά αυτομάτως μονοδιάστατο.
Πουλάει το 2 με 1,5 75/90/115 hp.
Πουλάει το 6 με 2,0 145/165 και 2,5 195 hp
2018 γράφει, όχι 2008 η 1998.
Δεν έχει ξεχάσει (λολ) η Mazda να φτιάχνει κινητήρες.
Έχει άλλες προτεραιότητες σε σχέση με την εποχή που ψαχναν το 0-100 ακόμα και αυτοί που αγόραζαν οικογενειακά σενταν.
Anonymous Founder έγραψε:Αυτό που θα πρέπει να κοιτάμε είναι πόσο καταναλώνουν και πόσο ρυπαίνουν οι 120 ίπποι και φυσικά πόσο ζυγίζει. Αν αυτοί βγαίνουν από 1.0 λίτρο ή 2.0 λίτρα ή 8.0 λίτρα small block με εκκεντροφόρο στο πλάι, ποσώς με ενδιαφέρει.
Μπορεί στην Ελλάδα να παίζουν ρόλο τα κυβικά, πουθενά αλλού όμως δεν τα λαβαίνουν υπόψη.
Ααααακριβώς.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Αυτό που θα πρέπει να κοιτάμε είναι πόσο καταναλώνουν και πόσο ρυπαίνουν οι 120 ίπποι και φυσικά πόσο ζυγίζει. Αν αυτοί βγαίνουν από 1.0 λίτρο ή 2.0 λίτρα ή 8.0 λίτρα small block με εκκεντροφόρο στο πλάι, ποσώς με ενδιαφέρει.
Μπορεί στην Ελλάδα να παίζουν ρόλο τα κυβικά, πουθενά αλλού όμως δεν τα λαβαίνουν υπόψη.
Ααααακριβώς.
Ούτε στην Ελλάδα τα λαμβάνουν υπόψη μιας και δουλεύουμε με ρύπους μην το ξεχνάμε.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
elteo έγραψε:Για τα τέλη κυκλοφορίας και ταξινόμησης ναι για φόρο πολυτελείας, τεκμήρια, ασφάλιστρα όμως μια χαρά μετράνε τα κυβικά δυστυχώς.markvag έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Αυτό που θα πρέπει να κοιτάμε είναι πόσο καταναλώνουν και πόσο ρυπαίνουν οι 120 ίπποι και φυσικά πόσο ζυγίζει. Αν αυτοί βγαίνουν από 1.0 λίτρο ή 2.0 λίτρα ή 8.0 λίτρα small block με εκκεντροφόρο στο πλάι, ποσώς με ενδιαφέρει.
Μπορεί στην Ελλάδα να παίζουν ρόλο τα κυβικά, πουθενά αλλού όμως δεν τα λαβαίνουν υπόψη.
Ααααακριβώς.
Ούτε στην Ελλάδα τα λαμβάνουν υπόψη μιας και δουλεύουμε με ρύπους μην το ξεχνάμε.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
elteo έγραψε:markvag έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Αυτό που θα πρέπει να κοιτάμε είναι πόσο καταναλώνουν και πόσο ρυπαίνουν οι 120 ίπποι και φυσικά πόσο ζυγίζει. Αν αυτοί βγαίνουν από 1.0 λίτρο ή 2.0 λίτρα ή 8.0 λίτρα small block με εκκεντροφόρο στο πλάι, ποσώς με ενδιαφέρει.
Μπορεί στην Ελλάδα να παίζουν ρόλο τα κυβικά, πουθενά αλλού όμως δεν τα λαβαίνουν υπόψη.
Ααααακριβώς.
Ούτε στην Ελλάδα τα λαμβάνουν υπόψη μιας και δουλεύουμε με ρύπους μην το ξεχνάμε.
Δεν έχουν "Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης" τα δίλιτρα όμως;
belgarion έγραψε:Εγώ θέλω να δω ποιος θα πάρει την αντιπροσωπεία και τι εμπορική πολιτική θα ακολουθήσει. Ελπίζω να μην προσπαθήσουν να την τιμολογησουν σαν premium όπως συμβαίνει με την Subaru.
Πέρα από την τιμολόγηση, σε πωλήσεις σαν την Subaru θα καταλήξει, λόγω των εκτός ελληνικής πραγματικότητας κινητήρων.
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
Σχετικά με τους κινητήρες, η Mazda έχει δηλώσει ότι ο στόχος της είναι η ποιότητα λειτουργίας και οι χαμηλέ εκπομπές επιβλαβών ρύπων της βενζίνης, με την οικονομία του πετρελαίου. Οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο σκοπός, αν και ο νέος δίλιτρος Skyactiv X με τα 200 άλογα που θα ντεμπουτάρει στο καινούριο 3άρι μόνο αδύναμος δεν είναι. Η εταιρεία λέει δε ότι έχει μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης από τον αντίστοιχο ντίζελ της!!! Προφανώς το φορολογικό σύστημα της Ελλάδας που βασίζεται στα κυβικά ποσώς την ενδιαφέρει...
http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... eou-mazda3
Να' ναι καλά ο τουρισμός μας και είδα το καλοκαίρι σκοπιανα 2αρια και Cx3, βουλγαρικα RF και σερβικα 6αρια και Cx5!