Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#549544
tsilis έγραψε:https://www.car.gr/14729652-mazda-mx-5
Aλλά δίνεις τόσα για αυτό, όταν μπορείς να πάρεις Mk2 sporty με αυτά τα χρήματα ? :hmmm:

Aυτό έχει ένα κακό: τις 8άρες ζάντες. Τρελό όβερκιλ!
Ο μόνος λόγος για να προτιμήσεις mk1 από mk2 είναι το αισθητικό. Αλλιώς είναι μάλλον χαζομάρα.

Aυτό δεν κάνει;
https://www.car.gr/12441545-mazda-mx-5-twins-edition
Άβαταρ μέλους
By markvag
#549548
tsilis έγραψε: δεν αποκλείω και τα MG TF.


Απέκλεισέ το. :lol: Πολλά προβλήματα...

Το MR2 έχει ένα θέμα με το μοτέρ που βγάζει σοβαρά και ακριβά προβλήματα...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#549555 Είναι αυτό που δεν γινόταν σωστή λίπανση λόγω θέσης ή κάτι άλλο;
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#549562 Στα πρώτα εαν δε κάνε λάθος έσπαγε ο προκαταλύτης και τα κομμάτια τράβαγαν κατά μέσα.......
Το ΜΚ1 εαν δε συντρέχει κάποιος συναισθηματικός λόγος να το προτιμήσεις και δεδομένων των τιμών θεωρώ πως δεν αξίζει (χωρίς ABS, AC κτλ τα περισσότερα).....
Το 18άρι TWINS εαν δεν έχεις θέμα με τα ΚΜ (αυτό δεν έχει πάντως εαν είναι σωστά συντηρημένο) και δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα εκτός κουκούλας και βαψιμάτων, φαίνεται συμπαθητική περίπτωση
Άβαταρ μέλους
By markvag
#549568
EDDIE_147 έγραψε:Είναι αυτό που δεν γινόταν σωστή λίπανση λόγω θέσης ή κάτι άλλο;


Μπα... έχει θέμα με την αντοχή του, σε όσα μοντέλα έχει φορεθεί έχουν βγάλει θέματα που ουσιαστικά δεν λύνονται και θέλει αντικατάσταση του μοτέρ... :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#549574 Ισχύει ότι το na πλέον στα λεφτά του nb είναι κυρίως για συναισθηματικους λόγους και για αυτοκίνητο ΣΚ όχι για καθημερινή χρήση.
Ειδάλλως σε πολύ χαμηλή τιμή στην ανάλογη κατάσταση για project.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#549647 την περιπτωση Barchetta, δεν βλεπω να την σκεπτεσθε…. την ειχα το 2004 νομιζω και ηταν του 1996. ξεχωριστο σχημα και 138 αλογα με βαρος κατω από 1000. μοτερ ΦΙΑΤ και καλο τράβηγμα... γρηγορο τιμονι κ.λ.π.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#549648 Πλέον παίζει τα καλά κομμάτια να είναι ακριβότερα από ΜΧ5 και θα έχεις πάντα το μειονέκτημα της κίνησης εμπρός.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#549661 Η βαρκούλα ήταν ένα πολύ καλά στημένο GTi σε αμάξωμα ντεκαποτάμπλ. Πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο αλλά έτη φωτός πίσω από τα υπόλοιπα λόγω μπροστινής κίνησης.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#552910 Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... neo-mazda3
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#552926 Το hatchback είναι απίστευτα ωραίο.
Το sedan ψιλοαδιάφορο. Το προηγούμενο 4θυρο νομίζω ήταν ωραιότερο.

Η κλασική ηλιοροφη 80ιλας μόνο σαν ρετρό πινελιά εκλαμβάνεται.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#552950 Όμορφο αλλά από το πλάι πολύ μικρά τα παράθυρα και πολύ βαριά η πίσω κολώνα, ειδικά σε λοξή γωνία από πίσω ασήκωτα βαριά.
Το σεντάν είναι πιο ισορροπημένο.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#552953 Μου χτύπησε κι εμένα στο μάτι εκείνο το σημείο. Χάλι μαύρο, χαλάει όλο το αυτοκίνητο.