- 25 Ιούλ 2015, 22:53
#142934
Κλείσαμε μήνα.
Απώλειες: Ένα λάστιχο 2:00 το πρωί, 10 χλμ από το σπίτι, μετά από 13 ώρες στον δρόμο. Συν το κιτ επισκεύης που δεν δούλεψε. Θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα εάν ήμουν πιο μακρυά. Τώρα πρέπει να βρω μία μόνιμη λύση γιατί η δεύτερη γενιά έβγαινε μόνο με κιτ επισκεύης και δεν έχει χώρο για να κρύψεις μία ακόμη ρόδα. Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει πρόβλημα με τις πιέσεις των ελαστικών που δεν μπορεί να τις κρατήσει και θα το επιστρέψουμε για δεύτερη φορά να δούμε τι έχουν να πουν. Έχω την εντύπωση ότι θέλει και λίγο παραπάνω συντήρηση στο μπροστικό σύστημα.
Γενικές εντυπώσεις μέχρι ώρας: κάτι παραπάνω από θετικές ενώ είχα αγχωθεί πάρα πολύ πριν την αγορά. Είναι πολύ πιο τεράστιο σκάφος από ότι φανταζόμουν ότι θα είναι η μία κατηγορία πάνω. Παντού και πάντα σε βάζει σε ένα τρόπο οδήγησης που είναι τουλάχιστον αγχολυτικός. Το ίδιο σκάφος με βενζίνη δεν έχει καμιά σχέση με το πετρέλαιο. Σε γράφει και αυτό zoom zoom όταν ανοίγεις την πόρτα αλλά μέχρι εκεί.
Έχω την εντύπωση ότι φοράει το ίδιο κιβώτιο με την βενζινοκίνητη έκδοση. Θέλει στροφές για να δουλέψει τέλεια ενώ το πετρέλαιο είναι πολύ αργόστροφο. Οι τρεις πρώτες ταχύτητες είναι για πολύ μικρές ταχύτητες, η τετάρτη είναι παντώς καιρού, συν επιτάχυνση, και η πέμπτη και η έκτη είναι για ταξίδι. Ουσιαστικά μπορείς να το κυκλοφορείς όλη μέρα με τετάρτη. Σε συνδυασμό με τον τρόπο που δουλεύει το πετρέλαιο, πρέπει να το μάθεις για να μπορείς να κυκλοφορείς χωρίς να το ζορίζεις και να ζορίζεσαι. Συνολικά το κιβώτιο σου δίνει την εντύπωση ότι είναι μισό κλικ πίσω από τα σύγχρονα εξατάχυτητα που φοράνε τα πιο καινούργια πετρελαία.
Φορτώνει από τις 1.5Κ στροφές και στις 2Κ στροφές έχει βγάλει την ροπή του και αρχίζει να σου φωνάζει. Τώρα που έχει ξεκαπνίσει, όσο πιο σύντομα αλλάζεις με λίγες ροπές, τόσο πιο παραπονιάρικα σε μιλάει. Την πρώτη φορά που το έβγαλα σε κλειστό επαρχιακό, δεν μπορούσα να βγάλω άκρη πως δουλεύει. Θέλει να φορτώνεις πίεση παντού και πάντα γιατί διαφορετικά δεν δουλεύει όπως πρέπει. Μόλις δουλεύει με πίεση, αλλάζει η συμπεριφορά του και πλησιάζει την βενζίνη μέχρι να το προδώσει το βάρος και να ξεχαστείς χωρίς να κατεβάσεις. Συνολικά ο κινητήρας δείχνει μισό βήμα πίσω από τα καινούργια πετρέλαια.
Στον δρόμο τα κάνει όλα πολύ αργά. Μία φορά έβγαλε μούτρα σε βρεγμένο επαρχιακό στο πάτημα από την έξοδο χωριού. Κάτι λίγες φορές, έχει αρχίσει να διπλώνει στην αποσυμπίεση της ανάρτησης. Τα ηλεκτρονικά δεν έχουν μπει σε λειτουργία ακόμη.
Όταν το βάλεις μπροστά κρύο, θέλει λίγο ζέσταμα μέχρι να σταματήσουν να τρίζουν τα πλαστικά. Κάπου δημιουργεί και έναν τριγμό που μοιάζει να έρχεται από το μπροστά αριστερά παράθυρο ή τον κεντρικό καθρέφτη. Αυτόν είτε δεν τον κάνει συνέχεια, είτε αναλόγως το δρομολόγιο δεν το παρατηρείς συνέχεια.
Για τον εξοπλισμό, έχω πάθει ολίγον από πολιτισμικό σοκ. Δεν είχα ξαναζήσει με αυτοκίνητο εξοπλισμένο και τώρα δεν βλέπω να υπάρχει επιστροφή. Ο κεντρικός καθρέφτης δεν μπορεί να μειώσει ικανοποιητικά τα κινέζικα after market xenon, ειδικά εάν είναι παρά πολύ τρεμάμενα σε ψηλό αυτοκίνητο. Οι καθαριστήρες μπερδεύουν σε κάτι μυστήρια σενάρια με λίγες σταγόνες μετά από βροχή. Τα φώτα ανάβουν σε σημεία που δεν θα τα χρησιμοποιούσες συν τις άσπρες καλοκαιρινές νύχτες.
Με βάση αυτά που έχουμε πληρώσει μέχρι τώρα, τα έξοδα έχουν ως εξής:
Σκάφος 88.12%
Νομικά 7.31%
Κάρβουνο 3.60%
Συντήρηση 0.97%
P7090179 by
apavinpatras, on Flickr