Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#132091
JimClark έγραψε:πββββ, σωστά. Σιγά μην έπαιρνε βενζίνη στο εξωτερικό.


Hello
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#132143
JimClark έγραψε:πββββ, σωστά. Σιγά μην έπαιρνε βενζίνη στο εξωτερικό.

Στο θέμα του κινητήρα βενζίνης (άσχετο με του συμφορουμίτη), επειδή έχω ακούσει διάφορα για σπασμένα μοτέρ (π.χ. με το παραμικρό πείραγμα σε mx5 με 2λιτρα βενζίνης μοτέρ), η ερώτησή μου ισχύει, αν ο 2.0 βενζίνης της mazda πριν 5 6 χρόνια ήταν ο της ford με χρονισμό.


Για την ακρίβεια ο κινητήρας που χρησιμοποιούσε η Ford ήταν της Mazda και όχι το αντίστροφο. O Duratec βασίζονταν στον MZR.
Άβαταρ μέλους
By apav
#132190 Η βενζίνη αξίζει εάν δεν κάνεις χιλιόμετρα γιατί ποτέ δεν πρόκειται να καλύψεις την αρχική διαφορά πώλησης και ζημιών που θα βγάλει το πετρέλαιο που κάνει λίγα χιλιόμετρα. Επιπλέον, εάν έχεις τα χρήματα να αγοράσεις off balance όχημα, νομίζω ότι πιο πιθανό είναι να το πάρεις βενζίνη παρά πετρέλαιο. Το Mazda6 φοράει αποκλειστικά Mazda πετρέλαια που δεν τα δίνουν στην Ford. Ο Duratorq /DW10 είναι διαφορετικός από τον MZR-CD.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#132749
The Ace έγραψε:Απλώς μια σημείωση, όλα τα -σύγχρονα- αυτοκίνητα μηδενίζουν την κατανάλωση όταν είσαι σε κατωφέρεια με επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο και μηδενικό γκάζι. Ίσως το skyactiv σύστημα να μπορεί να το κάνει και χωρίς ταχύτητα ή/και με ελάχιστο γκάζι, δηλαδή δουλεύοντας πάντα τριγύρω από το οριακό μείγμα για να μην έχει πρόβλημα ο κινητήρας (κάπου ή και κάτω από το 22:1)


Δεν πρέπει να λειτουργούν με φτωχά μείγματα οι skyactiv. (και λίγο πολύ κανένας νέος DI)
Άβαταρ μέλους
By xenos
#132824
JimClark έγραψε:πββββ, σωστά. Σιγά μην έπαιρνε βενζίνη στο εξωτερικό.

Στο θέμα του κινητήρα βενζίνης (άσχετο με του συμφορουμίτη), επειδή έχω ακούσει διάφορα για σπασμένα μοτέρ (π.χ. με το παραμικρό πείραγμα σε mx5 με 2λιτρα βενζίνης μοτέρ), η ερώτησή μου ισχύει, αν ο 2.0 βενζίνης της mazda πριν 5 6 χρόνια ήταν ο της ford με χρονισμό.


Tα 2.0 mx5 δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα εκτός από κάποια από τα πρώτα (2006-7). Από πείραγμα δεν παίρνει κ πολλά βέβαια.
Άβαταρ μέλους
By apav
#142934 Κλείσαμε μήνα.

Απώλειες: Ένα λάστιχο 2:00 το πρωί, 10 χλμ από το σπίτι, μετά από 13 ώρες στον δρόμο. Συν το κιτ επισκεύης που δεν δούλεψε. Θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα εάν ήμουν πιο μακρυά. Τώρα πρέπει να βρω μία μόνιμη λύση γιατί η δεύτερη γενιά έβγαινε μόνο με κιτ επισκεύης και δεν έχει χώρο για να κρύψεις μία ακόμη ρόδα. Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει πρόβλημα με τις πιέσεις των ελαστικών που δεν μπορεί να τις κρατήσει και θα το επιστρέψουμε για δεύτερη φορά να δούμε τι έχουν να πουν. Έχω την εντύπωση ότι θέλει και λίγο παραπάνω συντήρηση στο μπροστικό σύστημα.

Γενικές εντυπώσεις μέχρι ώρας: κάτι παραπάνω από θετικές ενώ είχα αγχωθεί πάρα πολύ πριν την αγορά. Είναι πολύ πιο τεράστιο σκάφος από ότι φανταζόμουν ότι θα είναι η μία κατηγορία πάνω. Παντού και πάντα σε βάζει σε ένα τρόπο οδήγησης που είναι τουλάχιστον αγχολυτικός. Το ίδιο σκάφος με βενζίνη δεν έχει καμιά σχέση με το πετρέλαιο. Σε γράφει και αυτό zoom zoom όταν ανοίγεις την πόρτα αλλά μέχρι εκεί.

Έχω την εντύπωση ότι φοράει το ίδιο κιβώτιο με την βενζινοκίνητη έκδοση. Θέλει στροφές για να δουλέψει τέλεια ενώ το πετρέλαιο είναι πολύ αργόστροφο. Οι τρεις πρώτες ταχύτητες είναι για πολύ μικρές ταχύτητες, η τετάρτη είναι παντώς καιρού, συν επιτάχυνση, και η πέμπτη και η έκτη είναι για ταξίδι. Ουσιαστικά μπορείς να το κυκλοφορείς όλη μέρα με τετάρτη. Σε συνδυασμό με τον τρόπο που δουλεύει το πετρέλαιο, πρέπει να το μάθεις για να μπορείς να κυκλοφορείς χωρίς να το ζορίζεις και να ζορίζεσαι. Συνολικά το κιβώτιο σου δίνει την εντύπωση ότι είναι μισό κλικ πίσω από τα σύγχρονα εξατάχυτητα που φοράνε τα πιο καινούργια πετρελαία.

Φορτώνει από τις 1.5Κ στροφές και στις 2Κ στροφές έχει βγάλει την ροπή του και αρχίζει να σου φωνάζει. Τώρα που έχει ξεκαπνίσει, όσο πιο σύντομα αλλάζεις με λίγες ροπές, τόσο πιο παραπονιάρικα σε μιλάει. Την πρώτη φορά που το έβγαλα σε κλειστό επαρχιακό, δεν μπορούσα να βγάλω άκρη πως δουλεύει. Θέλει να φορτώνεις πίεση παντού και πάντα γιατί διαφορετικά δεν δουλεύει όπως πρέπει. Μόλις δουλεύει με πίεση, αλλάζει η συμπεριφορά του και πλησιάζει την βενζίνη μέχρι να το προδώσει το βάρος και να ξεχαστείς χωρίς να κατεβάσεις. Συνολικά ο κινητήρας δείχνει μισό βήμα πίσω από τα καινούργια πετρέλαια.

Στον δρόμο τα κάνει όλα πολύ αργά. Μία φορά έβγαλε μούτρα σε βρεγμένο επαρχιακό στο πάτημα από την έξοδο χωριού. Κάτι λίγες φορές, έχει αρχίσει να διπλώνει στην αποσυμπίεση της ανάρτησης. Τα ηλεκτρονικά δεν έχουν μπει σε λειτουργία ακόμη.

Όταν το βάλεις μπροστά κρύο, θέλει λίγο ζέσταμα μέχρι να σταματήσουν να τρίζουν τα πλαστικά. Κάπου δημιουργεί και έναν τριγμό που μοιάζει να έρχεται από το μπροστά αριστερά παράθυρο ή τον κεντρικό καθρέφτη. Αυτόν είτε δεν τον κάνει συνέχεια, είτε αναλόγως το δρομολόγιο δεν το παρατηρείς συνέχεια.

Για τον εξοπλισμό, έχω πάθει ολίγον από πολιτισμικό σοκ. Δεν είχα ξαναζήσει με αυτοκίνητο εξοπλισμένο και τώρα δεν βλέπω να υπάρχει επιστροφή. Ο κεντρικός καθρέφτης δεν μπορεί να μειώσει ικανοποιητικά τα κινέζικα after market xenon, ειδικά εάν είναι παρά πολύ τρεμάμενα σε ψηλό αυτοκίνητο. Οι καθαριστήρες μπερδεύουν σε κάτι μυστήρια σενάρια με λίγες σταγόνες μετά από βροχή. Τα φώτα ανάβουν σε σημεία που δεν θα τα χρησιμοποιούσες συν τις άσπρες καλοκαιρινές νύχτες.

Με βάση αυτά που έχουμε πληρώσει μέχρι τώρα, τα έξοδα έχουν ως εξής:

Σκάφος 88.12%
Νομικά 7.31%
Κάρβουνο 3.60%
Συντήρηση 0.97%

ΕικόναP7090179 by apavinpatras, on Flickr
Άβαταρ μέλους
By apav
#151589 2 μήνες = έληξε η εγγύηση.

Έχουν κάνει το service στο περίπου και κάναμε καταγγελία. Άλλο αυτοκίνητο πούλησαν και άλλο παρέδωσαν. Επειδή βρίσκονται σε θέση ισχύος, επιμένουν με βλακώδη τρόπο ότι δεν χρειάζεται να κάνεις κανονικό service γιατί τα Mazda είναι σκύλοι μαύροι. Η Mazda μας απάντησε ότι είναι τα χέρια τους δεμένα και πρέπει να τα βρούμε κάπου στην μέση.

Ήθελα να ήξερα πως παίρνουν πιστοποίηση συνεργείου όταν δεν μπορούν να κάνουν μία απλή ζυγοστάθμιση. «Έφτιαξαν» την στάθμη του λαδιού που το είχαν γεμίσει παραπάνω και μας έδωσαν και τις κόπιτσες που πιάνουν το πλαστικό στο εσωτερικού του τροχού και το λάστιχο που κλείνει το μπροστά καπώ που τα έσπασαν στο «service», μαζί με ένα καπάκι για τις σχάρες στην οροφή που το έφαγαν στο γυάλισμα.

Από ζημιές, έκαψε τις λάμπες θέσης και πορείας μπροστά αριστερά.

Τώρα που κάναμε κανά δύο χιλιόμετρα παραπάνω, είναι πολύ πιο σκληρό από το Xsara. Σε όσο πιο μικρό δρόμο το βάλεις, τόσο το νιώθεις να λειτουργεί πιο άβολα και να θέλει να κινηθεί με πιο μικρές ταχύτητες. Επιπλέον πρέπει να τρώει τα λάστιχα πολύ πιο γρήγορα από το Xsara, ίσως λόγω βάρους, ίσως επειδή δεν γλιστρά.

Επί το σύνολο των εξόδων έχουμε μικρές αλλαγές:

Σκάφος 85.73%
Νομικά 7.11%
Κάρβουνο 6.20%
Συντήρηση 0.95%

ΕικόναP8091507 by apavinpatras, on Flickr
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#152755 Χτες ήμουν στα Γλυκά Νερά κι είδα για πολλοστή φορά ένα παρατημένο RX7 τρίτης γενιάς. Τι όμορφο μοντέλο; Θα ήταν σύγχρονο ακόμα κι αν έβγαινε σήμερα για πρώτη φορά.
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#156490 Υπάρχει πανευρωπαϊκή εγγύηση για τα mazda τώρα που δεν έχουμε εισαγωγέα; Σε περίπτωση που αγορασθεί αυτοκίνητο κούτα από χώρα της ΕΕ;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#156493
Jorge_greek έγραψε:Υπάρχει πανευρωπαϊκή εγγύηση για τα mazda τώρα που δεν έχουμε εισαγωγέα; Σε περίπτωση που αγορασθεί αυτοκίνητο κούτα από χώρα της ΕΕ;


Η εγγύηση ισχύει, αλλά με τι πινακίδες θα το κυκλοφορείς; Δεν μπορεί να ταξινομηθεί στην Ελλάδα με ελληνικές.
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#156496 Επειδή δεν εισάγεται επίσημα δεν μπορεί να ταξινομηθεί με ελληνικές πινακίδες; Κάτι paseo και κάτι αμερικάνικα nissan πως έχουν κανονικά ελληνικά νούμερα;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#156498 Είναι θέμα έγκρισης τύπου. Τα καινούρια δεν μπορούν να ταξινομηθούν γιατί δεν έχουν πάρει έγκριση από τo Υπ.Μετ. Σαν μεταχειρισμένα υπάρχει σχετική διαδικασία. Αλλά γενικά είναι μπλέξιμο. Τα Paseo πάντως έρχονταν κανονικά εδώ.

Ποιό Mazda σου κίνησε τόσο την περιέργεια;
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#156507 ΜουΧου 1.5cc. Μονόδρομος το μικρό γιατί με αυτήν την οικονομική σταθερότητα που μας δέρνει δεν ξέρω τι χρήματα θα ζητάνε πάλι για τα 2.0cc. Βέβαια προέρχομαι από αυτοκίνητο με ~12κιλά/ίππο οπότε το ~7,7 του μικρού μουχου θα μου φανεί πύραυλος
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#156508 Πρέπει να είναι πολύ καλό, αλλά υπάρχει κόλλημα όπως σου είπα. Είναι πιο εύκολο να το βγάλεις με ξένα νούμερα.