Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By touring the m3 1.6
#42291
drdino έγραψε:Έλα μωρέ, θέλουν αρκετή δόση ελαφρότητας τα σχόλια του touring, όταν βγάζουν νόημα. :lol:


Εικόνα
:lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#42319

:lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#42334
The Ace έγραψε:Προς επίρρωσιν των όσων λέω και στο θέμα για το MX5....να μου πεις, τόσα μπορούν οι άνθρωποι, τόσα κάνουν...απλώς δεν θα ακολουθήσουμε

“Δαπανηρή” χαρακτηρίζει τη χρήση των turbo η Mazda

Η Mazda λέει πως η μελλοντική γκάμα των SKYACTIV κινητήρων καλύπτει τις ανάγκες της εταιρίας ως ατμοσφαιρική και δεν χρειάζεται να επιστρατευτεί η λύση της υπερτροφοδότησης για ενίσχυση του βαθμού απόδοσης και της ιπποδύναμης. Ισχυρίζεται δε, πως η επόμενη γενιά SKYACTIV κινητήρων, θα είναι κατά 30% πιο αποδοτική ενώ χαρακτηρίζει τα turbo “δαπανηρή και μη-ιδανική λύση”. Όπως δήλωσε ο Επικεφαλής Πωλήσεων και Marketing της Ιαπωνικής φίρμας, Masahiro Moro, η αναζήτηση του “τέλειου κυλίνδρου” θα συνεχιστεί ενώ η πεποίθηση των ανταγωνιστών της πως οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες έχουν φτάσει τον μέγιστο βαθμό απόδοσης, είναι λάθος.

Η δήλωση αυτή του Moro-san, συνδέεται και με διάφορα projects που έχουν ακουστεί ανά καιρούς για την Mazda. Συγκεκριμένα, μιλώντας για την επιστροφή της MPS σειράς, ο Moro-san δήλωσε:

Δεν έχουμε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες ακόμα, οπότε για τα MPS, δεν έχουμε επίσημο πρόγραμμα.
Ο Moro-san, επανέλαβε στην ουσία τις δηλώσεις του CEO της Mazda, Masamichi Kogai, λέγοντας πως πρωταρχικός στόχος για την Ιαπωνική εταιρία, είναι το λανσάρισμα προτάσεων σε δημοφιλείς κατηγορίες –κάτι που φαίνεται με την παρουσίαση των CX-3, CX-5, MX-5 και Mazda2- και η εστίαση των περιορισμένων πόρων στην ανάπτυξη των SKYACTIV κινητήρων. Αυτό σημαίνει πως δεν θα υπάρξει ούτε RX-7 ή άλλο sports car με Wankel κινητήρα:

Δεν είχαμε ποτέ πρόγραμμα για ένα sports car. Δεν ήταν on και μετά off. Ήταν πάντα off.
Δήλωσε ο Moro-san και πάλι επιβεβαιώνοντας τις δηλώσεις του ανωτέρου του. Βέβαια, ο περιστροφικός κινητήρας δεν “πέθανε”. Η Mazda εξακολουθεί να τον εξελίσσει για διαφορετικές όμως χρήσεις –βλ. γεννήτρια ή ως μέρος ενός υδρογονοκίνητου αυτοκινήτου-

ΠΗΓΗ Autoblog

Τώρα το κατάλαβαν?Με τόσα turbo που έχουν βγάλει κοροιδευαν τους πελάτες τους?
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#127034 http://www.evo.co.uk/mazda/mx-5/16192/m ... o-the-hype

Mazda MX-5 2015 review - can it live up to the hype?
by Dan Prosser
22 Jun 2015

Καιρό είχα να διαβάσω δοκιμή που περιγράφει με ακρίβεια την οδική συμπεριφορά .
Άβαταρ μέλους
By apav
#127427 Mazda 6 2009 χρειάζεται αλλαγή ιμάντα χρονισμού. Ο πωλητής δεν θέλει να αλλάξει τίποτα παραπάνω με την δικαιολογία ότι το kit είναι υπέρ αρκετό.

Εμένα μου φαίνεται παράλογο να έχει λύσει το μισό αυτοκίνητο και να μην αλλάζει τουλάχιστον τον εξωτερικό ιμάντα και την αντλία νερού. Αφήνω έξω τον θερμοστάτη, το ψυκτικό και τις υπόλοιπες τροχαλίες.

Έχει δίκιο ο πωλητής; Μου εκτύπωσε το autodata και όντως δεν χρειάζεται αλλαγή η αντλία νερού ενώ είναι στον ίδιο ιμάντα. Θέλει 2.5 ώρες δουλειά για την αλλαγή, που φαίνεται εντάξει για τον χώρο που δεν έχει το 6.

Για να πάρετε μια ιδέα:
https://www.youtube.com/watch?v=pehtb5kBn4M

Και εδώ η αλλαγή:
http://www.mytimingbelt.com/Results.aspx?ModelId=53

Τι στο καλό γίνεται και δεν αλλάζουν τους υπόλοιπους ιμάντες και ανταλλακτικά; Δεν πρόκειται να το ανοίξω για τα επόμενα 125Κ χλμ, οπότε και με αγχώνει η αντλία και ο εξωτερικός ιμάντας. Τον ρώτησα πόσο θέλει για να μου αλλάξει την αντλία και πέρα ότι δεν θέλει να την αλλάξει, μου λέει ότι το auto data του βγάζει 4.5 ώρες για την αλλαγή! Τα βλέπω τα Γιαπώνια να έχουν κάνει ματσακονιά και να πρέπει να βγάλεις την μηχανή για να αλλάξεις την αντλία νερού λες και αλλάζεις καδένα. Έχει κανείς εμπειρία από τα υπόλοιπα Mazda με καδένα; Αλλάζεις εκεί την αντλία νερού ή το αφήνεις να πεθάνει στην ησυχία του;

Το καλό είναι ότι τον ιμάντα θα τον άλλαζε από μόνος του χωρίς να του το πω εγώ. Επιπλέον, αλλάζει λάδια και φίλτρο, κάνει service (=οπτικός έλεγχος), αλλάζει πίσω τακάκια και καθαριστήρα, το ληγμένο tyre repair kit, συν τον ιμάντα kit, και καινούργιο ΚΤΕΟ που το έκανε όσο ήμουν εκεί και μάλλον το «έκανε» με το αυτοκίνητο στο parking και αυτός στον υπολογιστή.

Αντί για μείωση στην τιμή, μου βάζει τα τέλη για 6 μήνες, συν 15 βολιβιάνος πετρέλαια και όλη την παραπάνω προετοιμασία. Το αυτοκίνητο δείχνει και τσουλάει σαν καινούργιο. Έχει σκουριασμένες/καταστρεμμένες τις ζάντες και τον ουρανό από ρετσίνια που έχουν βγάλει το χρώμα, αλλά για Mazda αυτά είναι πταίσματα. Έχει κάτι σάπια γύρω από τα μπροστά αμορτισέρ αλλά εξωτερικά δείχνει μια χαρά για 6 χρονών. Μόνο οι πόρτες την έχουν ακούσει και χτυπάνε οι πύροι στο άνοιγμα/κλείσιμο.

Στον δρόμο έκαναν έργα και είχαν βάλει όριο 80χλμ, όπου δούλευε στις 1300rpm πάνω κάτω. Ακόμη και στο όριο, δεν το βλέπω να πηγαίνει πάνω από 2000rpm. Στον δρόμο είναι η απόλυτη ησυχία και ηρεμία = μεταξόνιο βάρκας, ακόμη και εάν το πιέσεις.

Θα χρειαστεί συμμάζεμα σιγά σιγά, για τα φίλτρα, υγρά, συν ότι έχει 4 διαφορετικά λάστιχα, από κινέζικα μέχρι off balance καταστάσεις, όλα τους γύρω στα 4-5mm στην μέτρηση, αλλά διαφορετικές χρονολογίες που τα πιο παλιά αρχίζουν να σκάνε και να ξεθωριάζουν.

Το θέμα είναι ότι το διαφημίζει 4.5Κ και όταν του ζήτησα να το κάνουμε 4.2Κ για να αλλάξω μερικά από τα πιο πάνω, μου έβγαλε αυτός τα δικά του και μου λέει δεν πάει άλλο αλλά θα βάλει τα τέλη και τα πετρέλαια που βγαίνουν 100 βολιβιάνος. Να τον εμπιστευτώ με το θέμα του service; Όχι ότι δεν θα τα αλλάξει, αλλά ότι τον πιάνει η τσιγγουνιά για 15 βολιβιάνος και δεν αλλάζει ούτε τον εξωτερικό ιμάντα που τον έχει ξηλώσει για να φτάσει στον χρονισμού.

Το αυτοκίνητο το είχαν αγοράσει οι ίδιοι ως leasing/rental όπου έκανε τα service σε διάφορα Mazda συνεργεία και μετά το αγόρασε πυροσβέστης (πως λέμε γιατρός) για το πάνελα από την μία πόλη στην άλλη. Service δεν το έκανε και τώρα που ζήτησε τον ιμάντα, το έσπρωξε και πήρε κάτι μικρότερο και νεώτερο γιατί λέει άλλαξε δουλειά και δεν χρειάζεται να ταξιδεύει.

Το άλλο θέμα είναι ότι δεν δίνω πλέον σημασία στο πως δείχνει το όχημα γιατί του έχω προετοιμάσει πακετάκι. Θα χρησιμοποιηθεί 24Χ7, 5 μέρες πάνελα για δουλειά, συν τα σαββατοκύριακα και έχουμε 31Κ χλμ πάνελα για δουλειά και 42Κ χλμ τουλάχιστον για εξωσχολικές δραστηριότητες το σαββατοκύριακο, πάμε στα τουλάχιστον 70Κ χλμ τον χρόνο. Το θέλω να κρατήσει 4 χρόνια, οπότε θα μαζέψει τουλάχιστον 280Κ χλμ στα χεράκια μου, συν τα 130Κ χλμ που έχει τώρα πάνω, το χάσαμε το κορμί.

Σε σχέση με τα segment c είναι η μέρα με την νύχτα στον δρόμο, συν το big block που το κάνει τέλειο μπαρμπάδικο αυτοκίνητο. Κοστίζει τα ίδια χρήματα και είναι σε καλύτερη συνολική κατάσταση. «Καινούργιο» κάνει 14Κ και όλοι οι πωλητές που πήγα, μου λένε το ίδιο πράγμα. Μην αγοράσεις καινούργιο για να κάνεις 300Κ χλμ σε 4 χρόνια γιατί θα τα χάσεις όλα τα χρήματα. Οπότε με το παλιό, έχω περιθώριο 10Κ να κάνω μια super αναπαλαιώση.

Θα το έχει ετοιμάσει την Πέμπτη. Θα πάω μια βόλτα από τον δικό μου μάστορα να τον ρωτήσω τι ακριβώς γίνεται με την αντλία νερού και να τον κανονίσω να του πάω για να αλλάξει τα υγρά φρένων, να του κάνει μια ευθυγράμμιση και ότι άλλο δει. Περιπέτεια μου βγήκε τελικά ο χαμός της πιτσιρίκας μας.

ΕικόναP6231692 by apavinpatras, on Flickr

ΕικόναP6231693 by apavinpatras, on Flickr

ΕικόναP6231694 by apavinpatras, on Flickr

ΕικόναP6231695 by apavinpatras, on Flickr

ΕικόναP6231696 by apavinpatras, on Flickr

ΕικόναP6231697 by apavinpatras, on Flickr

ΕικόναP6231698 by apavinpatras, on Flickr

:s_roses
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#127466 Πάντως φαίνεται καλό στις φωτογραφίες. Πόσο πιθανό είναι να έχει γυρισμένα χιλιόμετρα; Είναι Ελληνικό σπορ αυτό ή το συνηθίζουν και στο Η.Β;

.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#127479 Αν εχει service book δεν θα μπορουν να γυρισουν τα χμ γιατι τα σημειωνουν εκει.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#127480 Τι service book να εχει αυτο το πραγμα. Τα χιλιομετρα φαινονται και απο τα MOT.
Άβαταρ μέλους
By apav
#127535 Τα χιλιόμετρα δείχνουν πολλά για την κατάσταση που είναι το αυτοκίνητο. Τα χιλιόμετρα γυρίζουν και εδώ. Κάνεις πχ leasing για συγκεκριμένα χλμ και μετά τα σβήνεις και το επιστρέφεις κύριος για να μην πληρώσεις το πρόστιμο. (If you’re coming towards the end of an agreement, and you’ve gone over, you might see clocking as a way of avoiding an excess mileage charge). Συν οι πωλητές που πληρώνονται με τα χλμ. (Employees are paid for using their own car, and some may claim they’ve covered 20,000 miles a year having only done 15,000 miles. When your company asks to see your odometer, getting it clocked can save the day) (http://www.autoexpress.co.uk/car-news/c ... tion-legal)

Στο ΜΟΤ history δεν είδα κάτι περίεργο, έχει κρατήσει έναν φυσιολογικό μέσο όρο χιλιομέτρων. Τα Mazda έχουν ηλεκτρονικό service history αλλά τα είχαν εκτυπώσει και τα είχε μέσα στο αυτοκίνητο. Από την άλλη, μόλις έληξε η εγγύηση δεν ξαναείδε Mazda συνεργείο. Οπότε, ναι μεν μπορεί να το τράβηξαν λίγο στα διαστήματα των service, αλλά δεν είναι και τελείως παρατημένο. Αυτοί βγάζουν κόστος service 100 για κάθε πώληση που κάνουν και σε αυτό χρειάζονται +270. Λένε ότι είναι στο όριο για να το στείλουν στην δημοπρασία αλλά λόγω της κατάστασης του αυτοκινήτου προτιμούν να το πουλήσουν αυτοί. Συν ότι μπορούν να σου πουλήσουν και χίλια δύο άλλα προϊόντα μαζί με το αυτοκίνητο, οπότε θα βγάλουν την «ζημιά» από εκεί. Το συγκεκριμένο franchise έχει μέσο όρο 100 πωλήσεις την εβδομάδα σύμφωνα με τον πωλητή, οπότε το ένα αυτοκίνητο που θα χρειαστεί κάτι παραπάνω για service είναι πολύ μικρό κόστος για αυτούς.

Έχετε καμία ιδέα με τις αλλαγές του εξωτερικού ιμάντα και της αντλίας νερού; Είναι δυνατόν αυτά να μην αλλάζουν ποτέ;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#127554 Αλλάξτε τα εφόσον ήδη θα αλλάξετε χρονισμου, έλεος.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#127694 Ποσα αργεντινος;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#127708 Νομίζω τα mazda βενζίνης αλλάζουν ιμάντα χρονισμού στα 10 χρόνια ή 200.000 χλμ , κάτι τέτοιο.

Παρεμπιπτόντως έχουν τέτοιο διαμαντάκι και δεν το έχουν φέρει ακόμα Ελλάδα;
http://www.km77.com/precios/mazda/mazda ... -15-105-cv

mazda 2 , 1.5 SKYACTIV-Diesel 105 CV