Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#564360
mirage έγραψε:Δεν είχα ποτέ θεμα με το σύστημα της Vodafone. Από εκεί και πέρα η αλήθεια είναι καπου ανάμεσα στις υπερβολές του kilomeater και του realzeus και επισης οχι τα 8000000 κουμπάκια της Volvo δεν ήταν λύση.
Αχα...Εικόνα

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#564363 Είτε οθόνη αφής είτε περιστροφικά χειριστήρια σήμερα τα infotainment έχουν τόσες λειτουργίες κι ελέγχουν τόσες τεχνολογίες που ετσι κι αλλιώς σε κάποιο βαθμό αποσπάται η προσοχή του οδηγού.

Εχω σχεδόν μια βδομαδα 3αρα F30 με idrive...οποιαδήποτε λειτουργία μου αποσπά την προσοχή γιατί λείπει το βασικότερο: εξοικείωση! Σαφώς παίζει ρόλο στην κάθε υλοποίηση και το ποσό intuitive ειναι σχεδιασμένη, αλλα αυτό απλώς κάνει πιο εύκολη την εξοικείωση..

Κι επειδή σήμερα πιο intuitive ειναι η αφή (ταμπλετ, κινητά, υπολογιστές τα παντα!), όλα τα αλλα ειναι να χάμε να λέγαμε..κουμπώνουν και τις φωνητικές εντολές, χειριστήριο στο τιμόνι για ένα σωρό πράγματα που χρειάζεσαι όταν οδηγείς και ειναι μακραν ότι καλύτερο και ασφαλέστερο κυκλοφορεί.

Τωρα το ότι υπάρχουν διαφορετικής ποιότητας/απόκρισης οθόνες αφής δεν καθιστά τη λύση συνολικά υποδεέστερη ή πιο επικίνδυνη, γιατί αντίστοιχα και το idrive πχ γαμει, αλλα παρόμοια συστήματα με έλεγχο μέσω περιστροφικού διακόπτη άλλων κατασκευαστών ειναι για κλωτσιές...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#565047
Άβαταρ μέλους
By drdino
#565058 Αυτό θα πει παλαντζάρει στις αναρτήσεις του :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#565059 μπισταει :rtfm: :lol:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#565061 Για αυτό έλεγαν για προσοχή στον δρόμο και infotainment..... :twisted: :shifty: :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#565094
kostis20 έγραψε:


Τι χάλια είναι αυτά από τη Mazda;;; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#565100 Mήπως έχει οθόνη αφής ή τπτ Android Auto;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#565105 ίσως να χοροπηδάει λόγω esp ?? :( :help: :omg:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#565106 Μισό να μπει ο Δίας να σας πει ότι αυτό το τεστ είναι λάθος

Κακό το Mazda. Τα χάλια του Juke μου θύμισε...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#565114
Andreasdik έγραψε:Μισό να μπει ο Δίας να σας πει ότι αυτό το τεστ είναι λάθος
Το τεστ είναι όντως δύσκολο να είναι συγκρίσιμο.
- ήδη μέσα στο συγκεκριμένο βίντεο αναφέρεται ότι ο οδηγός χρειάστηκε να προσαρμοστεί. Μα φυσικά, εννοείται ότι δεν οδηγάς όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο. Πχ η κλασική ανισόπεδη από Συγγρού προς Φλοίσβο με το γνωστό "σκαλοπάτι", με αυτοκίνητο βάρκα το περνάς και δεν κατάλαβες τίποτα και με σπορ πισωκίνητο αν είναι απροετοίμαστος σου φεύγει ο κώλος. Άρα μάπα η 911 ζήτω το Polo....
- διαφορετικά λάστιχα και πιέσεις, διαφορετική κατάσταση δρόμου, καιρός κλπ
- διαφορετικές ρυθμίσεις ανάρτησεις με άλλο προσανατολισμό
- διαφορετικά τιμόνια και βαθμός αντίδρασης αυτών αλλά και τρόπος στριψίματος από τον οδηγό
- διαφορετική αντίδραση στο άσε του γκαζιού
- διαδορετική αντίδραση στη μεταφορά βάρους και εμπλοκή ABS που εξαρτάται και από το πόσο απότομα θα πατήσει φρένο ο οδηγός
- διαφορετικό κέντρο βάρους, μετατρόχιο, μεταξόνιο. Δεν μπορεί ένα μεγάλο και ψηλό όχημα στον ίδιο χώρο να κάνει τα ίδια με ένα μικρό και χαμηλό. Και αν τα κάνει θα χάνει σε άλλα, που δεν φαίνονται στο τεστ αυτό αλλά ίσως να είναι πιο σημαντικά για τους περισσότερους.
Παρόλα αυτά δεν το απαξιώ σαν δοκιμασία, χρειάζεται και αυτό σαν τμήμα μιας πιο ολοκληρωμένης σύγκρισης. Και οι συγκρίσεις θα πρέπει να γίνονται άμεσα, δηλαδή να συγκρίνονται με ίδιο οδηγό κλπ την ίδια ώρα. Και συγκρίνουμε SUV με SUV κοκ.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#565126
sknipper έγραψε:Παρόλα αυτά δεν το απαξιώ σαν δοκιμασία, χρειάζεται και αυτό σαν τμήμα μιας πιο ολοκληρωμένης σύγκρισης. Και οι συγκρίσεις θα πρέπει να γίνονται άμεσα, δηλαδή να συγκρίνονται με ίδιο οδηγό κλπ την ίδια ώρα. Και συγκρίνουμε SUV με SUV κοκ.


Αυτό ακριβώς.
Δεν δείχνει ακριβώς τις δυνατότητες ενός αυτοκινητού, μπορείς όμως να συγκρίνεις συμπεριφορές σε δυο παρόμοιες καταστάσεις που είναι κοντά στην πραγματικότητα και όχι σε track day.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#565127
sknipper έγραψε:
Andreasdik έγραψε:Μισό να μπει ο Δίας να σας πει ότι αυτό το τεστ είναι λάθος
Το τεστ είναι όντως δύσκολο να είναι συγκρίσιμο.
- ήδη μέσα στο συγκεκριμένο βίντεο αναφέρεται ότι ο οδηγός χρειάστηκε να προσαρμοστεί. Μα φυσικά, εννοείται ότι δεν οδηγάς όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο. Πχ η κλασική ανισόπεδη από Συγγρού προς Φλοίσβο με το γνωστό "σκαλοπάτι", με αυτοκίνητο βάρκα το περνάς και δεν κατάλαβες τίποτα και με σπορ πισωκίνητο αν είναι απροετοίμαστος σου φεύγει ο κώλος. Άρα μάπα η 911 ζήτω το Polo....
- διαφορετικά λάστιχα και πιέσεις, διαφορετική κατάσταση δρόμου, καιρός κλπ
- διαφορετικές ρυθμίσεις ανάρτησεις με άλλο προσανατολισμό
- διαφορετικά τιμόνια και βαθμός αντίδρασης αυτών αλλά και τρόπος στριψίματος από τον οδηγό
- διαφορετική αντίδραση στο άσε του γκαζιού
- διαδορετική αντίδραση στη μεταφορά βάρους και εμπλοκή ABS που εξαρτάται και από το πόσο απότομα θα πατήσει φρένο ο οδηγός
- διαφορετικό κέντρο βάρους, μετατρόχιο, μεταξόνιο. Δεν μπορεί ένα μεγάλο και ψηλό όχημα στον ίδιο χώρο να κάνει τα ίδια με ένα μικρό και χαμηλό. Και αν τα κάνει θα χάνει σε άλλα, που δεν φαίνονται στο τεστ αυτό αλλά ίσως να είναι πιο σημαντικά για τους περισσότερους.
Παρόλα αυτά δεν το απαξιώ σαν δοκιμασία, χρειάζεται και αυτό σαν τμήμα μιας πιο ολοκληρωμένης σύγκρισης. Και οι συγκρίσεις θα πρέπει να γίνονται άμεσα, δηλαδή να συγκρίνονται με ίδιο οδηγό κλπ την ίδια ώρα. Και συγκρίνουμε SUV με SUV κοκ.

Δε νομίζω κανένας να έκανε σύγκριση CX-3 με 911 :dizzy:
Η σήμασία του συγκεκριμένου test για μένα περιορίζεται στο ότι υπάρχουν αλλά ανταγωνιστικά SUV στη κατηγορία του CX-3 που δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα να το περάσουν .
Μόνο το CX3 και το Arona ζορίζονται τόσο πολύ.Λίγη λογική θέλει.