Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By g47
#693067 Στη κλάση του βγήκε πρώτο στον αγώνα του βίντεο.
Θα ρωτήσω πόσους ρότορες έχει όταν ξαναβρεθώ στο συνεργείο αλλά νομίζω είναι μαμά.
Πάντως κιβώτιο έχει μαμά, είχα βάλει το δικό του πάνω στο δικό μου όταν κάναμε κάποιες δοικιμές.
Άβαταρ μέλους
By g47
#710439
Anonymous Founder έγραψε:Εξαιρετικά! Επειδή φαίνεται πως το έχεις ψάξει πολύ, όταν βρεις χρόνο, δώσε παραπάνω λεπτομέρειες. Θεωρώ πως πολύς κόσμος μπορεί να μπει στον πειρασμό όπως κι εσύ ν'αποκτήσει ένα και να το έχει για τις βόλτες του, τώρα που τα νέα αυτοκίνητα είναι απλώς μεταφορικά μέσα και δεν έχουν τίποτε ενδιαφέρον.



Το αυτοκινητο πλεον το κυκλοφορω σχεδον καθημερινα. Επειδη δεν με ενδιαφερει να λεω μονο τα καλα για τη "φιγουρα" το αυτοκινητο φαινεται να μη τη παλευει με πολυ γρηγορες αλλαγες ταχυτητων η ειμαι γκαντεμης.
Ειμαι στο τριτο κιβωτιο γιατι το πρωτο μετα απο (πολυ) γρηγορη βολτα, αρνειτο να εμπλεξει τη δευτερα. Βρηκαμε αλλο μεταχειρισμενο το οποιο γρατσουνουσε την ιδια ταχυτητα (ευτυχως πηρα τα χρηματα μου πισω). Βρηκαμε τελικα ενα το οποιο ειναι μια χαρα αλλα, οπως ολα οσα δοκιμασα(και αυτο που εχει ο μηχανικος για το αγωνιστικο του και καποια ακομα cosmo που του εχουν ερθει), εχουν ενα σφυριγμα οσο ανεβαινουν οι στροφες κυριως σε 2α, 4η, 6η.
Επισης μερικες φορες εχω χασει τη τριτη, ισως κανω εγω λαθος συνηθισμενος απο το δευτερο αυτοκινητο και δε τη κεντραρω ακριβως αλλα, σπανιως βεβαια, νιωθω αντισταση σε σβελτη αλλαγη.
Στις πολυ γρηγορες βολτες μου, εχω δει 17/100km και με ρυθμους κοτας σε εθνικη 11/100km με 120 km/h.
Επισης το αυτοκίνητο καιει. Και εννοω θερμοκρασιακα. Μεγαλες θερμοκρασιες στο κινητηρα, γι'άυτο μαλιστα και το συστημα ψυξης ειναι το Α και το Ω στα rx. Το κεντρικο τουνελ ειναι επισης ζεστο, οι ποτηροθηκες ζεματανε και οτιδηποτε παγωμενο βαλεις βραζει σε λιγα λεπτα, ο χωρος αποσκευων ειναι αισθητα ζεστος. Θυμαμαι ειχα βαλει τα κλειδια του σπιτιου μεσα στη ποτηροθηκη, οταν εφθασα σπιτι μπορουσα οριακα να τα πιασω χωρις να ποναω.
Εδω σταματανε τα κακα για μενα. Σημειωτεον ειναι το πρωτο μου πισωκινητο. Το background μου ειναι ενα Panda αεροψυκτο, μια αλφα 145 boxer 1.4, ενα ματιζ 800ρι και ενα colt cz3.
Παρ'ολα αυτά, το απολαμβανω ακομα και τωρα που το μαθαινω. Οσο το πλασαρω, ειναι απολυτα φιλικο, εννοειται με τα παντα ενεργοποιημενα. Ναι, σε αφηνει να το διωξεις ακομα και ετσι, δε σε κοβει τελειως και μπορεις να παιξεις αρκετα.
Αλλα ακομα και στο πιο μικρο πεταγμα, δεν ειμαι συνηθισμενος και ειμαι :yahoo: επειδη εχω ενα αυτοκινητο που μπορει να το κανει.
Δεν με εχει αιφνιδιασει και εχει εντυπωσιακο πατημα στο δρομο. Εκει που το ευχαριστιεμαι οσο τιποτα ειναι σε ορεινες διαδρομες με δευτερες και τριτες. Αμεσο τιμονι, βαρυ οσο το θελω, κοντες διαδρομες στο κιβωτιο, δε μου δημιουργει αισθημα ανασφαλειας πουθενα. Συμπλεκτης οχι ιδιαιτερα βαρυς, ισως λιγο κουραστικος μεσα στη πολη και φρενα που δεν τα εχω κουρασει σε σχετικα βαρια χρηση. Το τοποθετω οπου θελω και μαλιστα σπανια αναβει και το αντισπιν. Οταν βγαινω απο το αυτοκινητο ειμαι ατσαλακωτος, με τη μαμα αναρτηση το λεω και ανετο.
Θεση οδηγησης αρκετα καλη, πολλες ρυθμισεις (και lumbar support που το εκτιμησα δεοντως) και σιγουρα θα βολευτει καποιος αλλα θα ηθελα λιγη ακομα πλευρικη στηριξη. Εχω βρεθει σε καποιες στροφες να γλυστραω εκτος καθισματος. Δεν ειναι οσο βαθυ χρειαζεται το καθισμα. Εχω βαλει ενα καλυμμα μονο στο καθισμα του οδηγου γιατι ειναι λιγοτερο γλιστερο απο το δερμα και δε με βγαζει εκτος :lol:
Τελος, χαμηλα δεν.....τραβαει, θελει δουλεμα αρκετα ψηλα για να πεις οτι κινεισαι γρηγορα, κατι που δεν ειναι τοσο ανετο για καποιους συνεπιβατες που τους αγχωνει ο θορυβος. Ο οποιος ειναι.... :inlove:
Ιδανικα δηλαδη η ωραια βολτα ειναι μονο με τον οδηγο, σε στροφοδιαδρομη κλειστη και χωρις μουσικη.
Premixαρω με 3 ml/l βενζινης και η σταθμη λαδιου δεν πεφτει.
Μεσα στον επομενο μηνα παω για βασικο 6μηνο τακτικο σερβις και καποια τελευταια μαζεματακια.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#710519 Πολύ ωραιο review.

Να σου πω την αλήθεια, για το κιβωτιο του CX7 και εγω εχω μικτά αισθηματα.
Γρηγορη αλλαγη απο 1η σε 2η ειναι σχεδον αδύνατο να γίνει. Σκαλώνει.
Βελτιώθηκε λίγο με καλυτερη βαλβολινη, αλλά όχι κάτι θεαματικό.

Καλύτερο το κιβώτιο Φορντ που φορούσε μια Τζάγκουαρ που είχα πριν.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#710532 Ή βανδαλίστηκαν από τους προηγούμενους ή πάτε σιγά σιγά για συμπλέκτη.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#710539 μεγαλες πιθανοτητες να ειναι αυτο που λεει ο Διας.
οι συμπλεκτες στα τελειωματα τους,ή αν ειναι πετσικο καποιο πλατω/δισκος εχουν τετοιες παρενεργειες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#710543 Πολύ ωραίο και σωστό review, και μπράβο σου που ξεκίνησες με τα αρνητικά. Κι εγώ συνήθως από εκεί ξεκινάω, από μαζοχισμό ίσως, δεν ξέρω!
Για την θερμοκρασία, έχεις ρωτήσει αν μπορεί να γίνει κάτι με κάποια πρόσθετη επένδυση τύπου Dynamat;
Άβαταρ μέλους
By g47
#710578
REALZEUS έγραψε:Ή βανδαλίστηκαν από τους προηγούμενους ή πάτε σιγά σιγά για συμπλέκτη.


O προηγουμενος με 59k km ηταν ετσι:

Εικόνα

Πλεον εχει ολοκαινουργιο πανω.
Πιστευω πως ειμαι εγω και οχι αυτο το προβλημα γιατι συνεβαινε με ολα τα κιβωτια σε μενα και μονο, ακομα και με σχεδον καινουργιο (συνολικα 4 εχουν μπει πανω) και σε βολτες με το μηχανικο ολα καλα.
Θα δουμε τωρα αν θα το συνηθισω που δεν θα οδηγω δευτερο αυτοκινητο. Προς το παρον μου συμβαινει σπανια.

Anonymous Founder έγραψε:Πολύ ωραίο και σωστό review, και μπράβο σου που ξεκίνησες με τα αρνητικά. Κι εγώ συνήθως από εκεί ξεκινάω, από μαζοχισμό ίσως, δεν ξέρω!
Για την θερμοκρασία, έχεις ρωτήσει αν μπορεί να γίνει κάτι με κάποια πρόσθετη επένδυση τύπου Dynamat;


Συμφωνω, προσωπικα το κανω γιατι δε μου αρεσει να φαινεται σα διαφημιση λες και εχω το απολυτο αυτοκινητο η κατι τετοιο. Ουτε καν.
Οσον αφορα τις θερμοκρασιες, το πατωμα εχει πληρες heat shield που στα πιο παλια μοντελα προστεθηκε εκ των υστερων και η επενδυση στο εσωτερικο ειναι επισης ντυμενη πληρως. Αν αγανακτησω καποια στιγμη ισως το ντυσω ακομα καλυτερα στο εσωτερικο.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#710582 @g47, για να καταλαβουμε τι φταιει, ποιος απο εδω θα ελεγες οτι σου θυμιζει εσενα? :s_rofl

Άβαταρ μέλους
By g47
#710583 :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Καπου στη μεση!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#710608 Ε αγαπητέ μου κάτι κάνεις λάθος τότε. Έχουν περάσει πολλά Mazda από τα χέρια μου και είχαν τα καλύτερα χειροκίνητα κιβώτια (μαζί με τα Honda), που έχω οδηγήσει. Μιλάμε για καρφωτή αλλαγή, χωρίς άφημα γκαζιού (power shift) και να μην κάνει κιχ το κιβώτιο, ενώ έμπαινε σχεδόν από μόνη της η σχέση. Η πανάκριβη BMW από την άλλη... μετριότατη στο θέμα κιβωτίου! Δεν χτυπούσε ποτέ τα συγχρονιζέ της (αρκεί να είχες αποσυμπλέξει πλήρως), αλλά ένιωθες ότι άλλαζες το κλειδί σε σιδηροδρομική ράγα...
Άβαταρ μέλους
By g47
#710609 Δεν αντιλεγω οτι κανω κατι λαθος.
Προσπαθω, νταξ? :protest: :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#710613 Practice makes perfect Daniel-san. :lol:
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#710614 Στο δικό μου βέβαια , μπορεί να έπαιξε ρόλο που επί ένα χρόνο είχε διπλό πατάκι -γίγας , όπου δεν άφησε να πάει τέρμα το πεντάλ συμπλέκτη - γκαζιού ποτέ ! :dizzy: :dizzy:

.... και εγώ που δεν τα πέταξα από την 1η μέρα . :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Τώρα , μάλλον έχετε δίκιο,θα θελήσει δίσκο - πλατώ .
Παρ´ολα αυτά δεν είναι το κιβώτιο που έχει το MX ή τα Χόντα.
Και όχι , ο προηγούμενος δεν ήταν σιδεροφάγος. Μπάρμπας ήταν .
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#710619
tsilis έγραψε: ο προηγούμενος δεν ήταν σιδεροφάγος. Μπάρμπας ήταν


Οι χειρότεροι σιδεροφάγοι αυτοί είναι, ειδικά όταν δεν πατάνε τέρμα τον συμπλέκτη λόγω του πατακιού... :vava: