Αν δεν με άφηνε ο έμπορος να το οδηγήσω θα με έβαζε σε υποψίες. Μπορεί μηχανικά το αυτοκίνητο να είναι τέλειο, αλλά να θέλει άλλα πολλά φτιαξίματα που μπορεί να έχουν κόστος αποκατάστασης περισσότερο από την αξία του αυτοκινήτου.
Storm έγραψε:Εγώ θα έβαζα σε προτεραιότητα μία καλή βόλτα στο δρόμο και μετά έλεγχος σε συνεργείο.Αυτό είναι το θέμα. Είναι πολύ εύκολο εκτός από μπαταρία λάστιχα να θέλει και αμορτισέρ, καταλύτη, δισκόπλακες και εξάτμιση. Και αυτά τα θεωρώ απλά αναλώσιμα χωρίς να αρχίσω να υπολογίζω βλάβες όπως αντλίες, αισθητήρια κλπ.
Αν δεν με άφηνε ο έμπορος να το οδηγήσω θα με έβαζε σε υποψίες. Μπορεί μηχανικά το αυτοκίνητο να είναι τέλειο, αλλά να θέλει άλλα πολλά φτιαξίματα που μπορεί να έχουν κόστος αποκατάστασης περισσότερο από την αξία του αυτοκινήτου.
Κατά τα άλλα κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα Mazda 3.
Η προθεση μου ειναι να το κρατησω οσο γινεται μαμα.
Με αυτο ως δεδομενο, εβγαλα τον εγκεφαλο για να γινουν αλλαγες που θα προστατευσουν το κινητηρα, οχι για αυξηση επιδοσεων, ιδιαιτερα οταν αυτο συνεπαγεται μειωση της διαρκειας ζωης.
Θα αυξηθει ο ρυθμος ψεκασμου λαδιου μεσα στο κινητηρα γιατι ειδικα στις χαμηλες στροφες εργοστασιακα ειναι ανεπαρκης.
Ο εργοστασιακος χαρτης ειναι ετσι τωρα:
Οι τιμες πρεπει να αυξηθουν συνολικα αλλα ειδικα εκεινα τα 3αρια χαμηλα. Το λαδι που ψεκαζεται στο κινητηρα στο ευρος στροφων που θα περασει το μεγαλυτερο μερος της ζωης του ειναι λιγο. Αυτο διορθωθηκε (οχι εντελως) στο facelift στο οποιο προστεθηκε και τριτο μπεκ ψακασμου λαδιου. Γι'αυτο και premixαρουμε ουσιαστικα.
Επισης θα βαλουμε τις δυο σκαλες των ανεμιστηρων (εχει δυο φουρφουρια) σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες, εργοστασιακα παραειναι ψηλα, ειδικα το καλοκαιρι υποφερει.
Θα μπει κοφτης οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο γιατι ο εργοστασιακος ειναι στις 5κ απτους 20 βαθμους (θερμοκρασια αντιψυκτικου) και κατω, ουσιαστικα δεν υπαρχει κοφτης δηλαδη. Επισης διορθωθηκε στο facelift. Αυτο θα γινει κυριως αν ποτε το παρει αλλος που δεν γνωριζει η ξεχαστω εγω.
Θα αλλαχθουν και τα dwell timings των πολλ/στων, η διαρκεια για την οποια μαζευουν φορτιο πριν το στειλουν στα μπουζι that is. Μεγαλυτερος χρονος φορτισης, πιο δυνατη σπιθα. Θελουμε λιγο καλυτερη καυση και μπορει να βελτιωθει.
Αντιστεκομαι σε αυξηση του κοφτη κατα 100 στροφες (μηδενικη πρακτικα) και στο πειραγμα της αποκρισης του γκαζιου ωστε να ανοιγει η πεταλουδα πιο πολυ με μικροτερο πατημα του πεταλ.
Αυτα. Μου προταθηκε remap που θα μου δωσει καποια αλογα αλλα ειπα οχι.
Δεν το εχω οδηγησει καθολου και το μονο που εκανα απο τοτε που το πηρα ειναι να συγυρισω το χωρο αποσκευων και να κοψω ενα λαστιχενιο καλυμμα γιατι δεν ειχε τιποτα πανω απτη μοκετα.
edit: Πηγα το αυτοκινητο για καθαρισμα κινητηρα και το πλυντηριο που το παω εδω και χρονια μου ειπε οχι, δε στο κανω και να μη το κανεις. Πιστευω πως αν καλυψω πολλ/στες, δυναμο και εγκεφαλο, θα ειμαι ενταξει.
Να το παω αλλου?
Όσο για το πλύσιμο, θα σου πρότεινα να το αφήσεις έτσι και αν θέλεις να το καθαρίσεις, με αέρα, ατμό και υγρό πανί. Γιατί και λίγη μπίχλα, δεν κάνει κακό, ενώ το νερό υπό πίεση, μπορεί και να κάνει.
Βεβαιως να δωσω πληροφοριες, ελπιζω να βελτιωθουν τα πραγματα οσον αφορα τις μετακινησεις. Ειμαι ακομα στο πρωτο ντεποζιτο βενζινης φουλαρισμενος γιατι ηξερα οτι θα υπαρχει ακινησια. Μολις αποκτησω δεδομενα αξιοπιστα θα τα δωσω.
Εντος πολης προς το παρον κυκλοφορω με το τερας, ενα matiz 800ρι.