Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#690405 Μια χαρά αυτοκίνητο είναι. Και πολύ οδηγοκεντρικό μάλιστα. Σε τιμή που δεν αγοράζεις ούτε σοβαρό ηλεκτρικό ποδήλατο. Βουρ!
Άβαταρ μέλους
By Elias peireas
#690411 Σωστά, επειδή έχω μια γνωστή που εργάζεται σε ασφαλιστική μπήκε στο online συστημα ζημιών που έχουν όλες οι ασφαλιστικές και μου είπε για τα φτερά που προανέφερε ο φίλος πιο πανω. Πήγα το είδα από κοντά είναι σε ακινησία από τον Δεκέμβριο, θέλει λάστιχα (ξερά τελείως), μπαταρία συν σέρβις ώστε να ξέρω τι γίνεται. Αυτός που το είχε ηταν διευθυντής σε ασφαλιστική εταιρεία κι όλα τα χλμ έχουν γίνει σε Επαρχία. Β. Ελλάδα συγκεκριμένα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted User 2
#690416 Εγώ θα έβαζα σε προτεραιότητα μία καλή βόλτα στο δρόμο και μετά έλεγχος σε συνεργείο.

Αν δεν με άφηνε ο έμπορος να το οδηγήσω θα με έβαζε σε υποψίες. Μπορεί μηχανικά το αυτοκίνητο να είναι τέλειο, αλλά να θέλει άλλα πολλά φτιαξίματα που μπορεί να έχουν κόστος αποκατάστασης περισσότερο από την αξία του αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#690658
Storm έγραψε:Εγώ θα έβαζα σε προτεραιότητα μία καλή βόλτα στο δρόμο και μετά έλεγχος σε συνεργείο.
Αν δεν με άφηνε ο έμπορος να το οδηγήσω θα με έβαζε σε υποψίες. Μπορεί μηχανικά το αυτοκίνητο να είναι τέλειο, αλλά να θέλει άλλα πολλά φτιαξίματα που μπορεί να έχουν κόστος αποκατάστασης περισσότερο από την αξία του αυτοκινήτου.
Αυτό είναι το θέμα. Είναι πολύ εύκολο εκτός από μπαταρία λάστιχα να θέλει και αμορτισέρ, καταλύτη, δισκόπλακες και εξάτμιση. Και αυτά τα θεωρώ απλά αναλώσιμα χωρίς να αρχίσω να υπολογίζω βλάβες όπως αντλίες, αισθητήρια κλπ.
Κατά τα άλλα κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα Mazda 3.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted User 2
#690662 Μετά το κάζο που έπαθα πρόσφατα με ένα φτηνομεταχειρισμένο το πρώτο πράγμα που θα κάνω πλέον στα μεταχειρισμένα είναι να ελέγχω τους διακόπτες, το AC και όλα αυτά που αφορούν τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου και μετά όλα τα υπόλοιπα. Αφενός στα παλιά αυτοκίνητα, ανταλλακτικά δεν υπάρχουν και αφετέρου ακόμη και αυτά τα προβλήματα που φαίνονται ότι είναι φτηνά και εύκολα στην αποκατάσταση, μπορεί να είναι ακριβώς το αντίθετο.
Άβαταρ μέλους
By g47
#690991 Ελαφρυ γαργαλημα επ΄ευκαιρια καραντινας και ακινησιας.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By g47
#691045 Βεβαιως. :)
Η προθεση μου ειναι να το κρατησω οσο γινεται μαμα.
Με αυτο ως δεδομενο, εβγαλα τον εγκεφαλο για να γινουν αλλαγες που θα προστατευσουν το κινητηρα, οχι για αυξηση επιδοσεων, ιδιαιτερα οταν αυτο συνεπαγεται μειωση της διαρκειας ζωης.

Θα αυξηθει ο ρυθμος ψεκασμου λαδιου μεσα στο κινητηρα γιατι ειδικα στις χαμηλες στροφες εργοστασιακα ειναι ανεπαρκης.
Ο εργοστασιακος χαρτης ειναι ετσι τωρα:

Εικόνα

Οι τιμες πρεπει να αυξηθουν συνολικα αλλα ειδικα εκεινα τα 3αρια χαμηλα. Το λαδι που ψεκαζεται στο κινητηρα στο ευρος στροφων που θα περασει το μεγαλυτερο μερος της ζωης του ειναι λιγο. Αυτο διορθωθηκε (οχι εντελως) στο facelift στο οποιο προστεθηκε και τριτο μπεκ ψακασμου λαδιου. Γι'αυτο και premixαρουμε ουσιαστικα.
Επισης θα βαλουμε τις δυο σκαλες των ανεμιστηρων (εχει δυο φουρφουρια) σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες, εργοστασιακα παραειναι ψηλα, ειδικα το καλοκαιρι υποφερει.
Θα μπει κοφτης οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο γιατι ο εργοστασιακος ειναι στις 5κ απτους 20 βαθμους (θερμοκρασια αντιψυκτικου) και κατω, ουσιαστικα δεν υπαρχει κοφτης δηλαδη. Επισης διορθωθηκε στο facelift. Αυτο θα γινει κυριως αν ποτε το παρει αλλος που δεν γνωριζει η ξεχαστω εγω.
Θα αλλαχθουν και τα dwell timings των πολλ/στων, η διαρκεια για την οποια μαζευουν φορτιο πριν το στειλουν στα μπουζι that is. Μεγαλυτερος χρονος φορτισης, πιο δυνατη σπιθα. Θελουμε λιγο καλυτερη καυση και μπορει να βελτιωθει.
Αντιστεκομαι σε αυξηση του κοφτη κατα 100 στροφες (μηδενικη πρακτικα) και στο πειραγμα της αποκρισης του γκαζιου ωστε να ανοιγει η πεταλουδα πιο πολυ με μικροτερο πατημα του πεταλ.
Αυτα. Μου προταθηκε remap που θα μου δωσει καποια αλογα αλλα ειπα οχι.
Δεν το εχω οδηγησει καθολου και το μονο που εκανα απο τοτε που το πηρα ειναι να συγυρισω το χωρο αποσκευων και να κοψω ενα λαστιχενιο καλυμμα γιατι δεν ειχε τιποτα πανω απτη μοκετα. :lol:

Εικόνα




edit: Πηγα το αυτοκινητο για καθαρισμα κινητηρα και το πλυντηριο που το παω εδω και χρονια μου ειπε οχι, δε στο κανω και να μη το κανεις. Πιστευω πως αν καλυψω πολλ/στες, δυναμο και εγκεφαλο, θα ειμαι ενταξει. :hmmm:
Να το παω αλλου?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#691054 Εξαιρετικά! Επειδή φαίνεται πως το έχεις ψάξει πολύ, όταν βρεις χρόνο, δώσε παραπάνω λεπτομέρειες. Θεωρώ πως πολύς κόσμος μπορεί να μπει στον πειρασμό όπως κι εσύ ν'αποκτήσει ένα και να το έχει για τις βόλτες του, τώρα που τα νέα αυτοκίνητα είναι απλώς μεταφορικά μέσα και δεν έχουν τίποτε ενδιαφέρον.
Όσο για το πλύσιμο, θα σου πρότεινα να το αφήσεις έτσι και αν θέλεις να το καθαρίσεις, με αέρα, ατμό και υγρό πανί. Γιατί και λίγη μπίχλα, δεν κάνει κακό, ενώ το νερό υπό πίεση, μπορεί και να κάνει.
Άβαταρ μέλους
By g47
#691059 Ναι, ισως παρω τα πολλα μονος μου. Αλλα δεν εχω ατμοποιητη, εχω μονο καθαριστικο σπρει για λαστιχα και τσιμουχες. Ισως με ενα τετοιο, πινελο και νερο χωρις πιεση κανω κατι.

Βεβαιως να δωσω πληροφοριες, ελπιζω να βελτιωθουν τα πραγματα οσον αφορα τις μετακινησεις. Ειμαι ακομα στο πρωτο ντεποζιτο βενζινης φουλαρισμενος γιατι ηξερα οτι θα υπαρχει ακινησια. Μολις αποκτησω δεδομενα αξιοπιστα θα τα δωσω.
Εντος πολης προς το παρον κυκλοφορω με το τερας, ενα matiz 800ρι.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#693000 Με εξαίρεση το αερόφρενο πίσω, ωραιο!
Άβαταρ μέλους
By g47
#693001 Ειναι αυτο:

Άβαταρ μέλους
By panos2171
#693045 Έχει παραπάνω από δύο ρότορες;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#693048 δεν φαινεται ζωηρο το μοτορι παντως. :s_no