Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#549136 Κατά τη Miatίστικη καριέρα μου, έχω υπάρξει και 115 κιλά, πάντα με στρίμωγμα σε 194 εκατοστά.
Το πρώτο κόλπο είναι αφαίρεση υλικού από το κάτω μέρος του καθίσματος. Κερδίζεις 1-2 πόντους.
Το δεύτερο κόλπο είναι χειροποίητες βάσεις καθίσματος. Εγώ είχα καταργήσει και τον σιδηρόδρομο, κέρδος άλλοι 3 πόντοι.
Αλλά όλα αυτά είναι αστεία μπροστά στο τρίτο επίπεδο, που ήταν μπάκετ κάθισμα χωρίς βάσεις. Περαστές βίδες κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου, προς τα πάνω. Εκεί πλέον η θέση οδήγησης είχε γίνει ένα από τα μεγαλύτερα θετικά του Miata. Πολύ χαμηλή, απίστευτη πλευρική στήριξη (μιλάμε για σταθερό μπάκετ). Φορούσα άνετα κράνος με κλειστή κουκούλα, μεγαλεία! Καταλαβαίνεις όμως ότι δεν μπορούσε να το οδηγήσει κανείς άλλος.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#549155
tsilis έγραψε:1.83 και αρκετά κιλά :innocent: :lol: :iconcool:

Δεν θυμάμαι έτσι το na του obelix που είχα οδηγήσει προ πολλών ετών . Ήμουν και πιο αδύνατος , βέβαια , αλλά εδώ είχα αυτή την αίσθηση που λες, δεν ένιωθα μέσα στο αυτοκίνητο και το τιμόνι χαλαρά να ακουμπά μηρούς .


Με ανάλογο ύψος, δεν κατάφερα ποτέ να βολευτω, ειδικά με κλειστή την κουκούλα
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#549234 Εγώ είχα ένα 18άρι FL με μπλοκέ και 6άρι.
Η γνώμη μου είναι πως αξίζει τα παραπάνω λεφτά, μιας και συνήθως τη διαφορά με τα 16άρια θα τη φας σε βελτιώσεις. Τη δύναμη (ποιά;;;) του 1,6 θα τη βαρεθείς αμέσως και δεν έχει να κάνει με παντιλίκια, αλλά με ρυθμισημότητα κι άνεση σε προσπεράσεις ενώ η κατανάλωση δεν έχει διαφορά.
Είμαι 1.82 και 78 κιλά και με ενοχλούσε μόνο το χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι.
Να προτιμήσεις επίσης 18άρι FL γτ έχει τα μεγάλα φρένα, επιπλέον δεσίματα, καλύτερα φώτα, πιο ποιοτικό εσωτερικό, καλύτερο ABS, λαμπάκι ρεζερβουάρ κτλ.
Το πρώην δικό πωλείται επιπλέον αυτή τη στιγμή από το κουμπάρο μου αλλά το έχει βάλει 7,5κ για να μην τον ενοχλούν καγκουραίοι :dizzy: (το δίνει 6,5κ βέβαια μαζί με χαρντοπ και το ρολλμπαρ).
Εαν δε μπορείς να φτάσεις κάτι τέτοιο πήγαινε σε NC που είναι παρόμοιο σε δύναμη αν και χάνει σε αίσθηση (για τα μέτρα των μιάτα).
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#549247 Επειδή αναφέρθηκες σε βελτιώσεις, το 1.6 δεν έχει κανένα νόημα να το βελτιώσεις εκτός άμα πας σε τούρμπισμα ενώ από την άλλη με τον 1.8 σίγουρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα.
Όσον αφορά τα δεσίματα, μεγάλα φρένα κλπ του 1.8 νομίζω ήταν μόνο στην έκδοση sporty (την καλύτερη του NB) και όχι γενικά στα 1.8. Πάνω από 5000-5500€ είναι καλύτερα να κάνεις την υπέρβαση και να πας σε NC που σαφώς είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και κυρίως πιο ασφαλές.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#549257 Δεσίματα και μεγάλα φρένα είχαν όλα τα 18άρια μκ2,5 και μόνο τα 16άρια μκ2,5 high.
Τα sporty είχαν τη μπάρα θόλων, το 6άρι και τα μπιλστάιν επιπλέον των high.
Εγώ ποτέ δε θα έπαιρνα NC αντί 18αριού Mk2,5 για τους παρακάτω λόγους:
- είναι πιο μαλθακό για μιάτα και θέλει λεφτά σε μπλοκέ κι ανάρτηση
- είναι ψεύτικο σε ποιότητα εσωτερικού συγκρινόμενο με τα NB
- είναι πιο μακριά από το πρωτότυπο, όπως περίπου και τα αερόψυκτα 911 vs τα υδρόψυκτα
- αρκετά πιο βαρύ
- ανταλλακτικτά των nb και στα περίπτερα ενώ και τα βελτιωτικά είναι άπειρα
- τέλος και για όποιον μπορεί να ενδιαφερθεί θεωρώ πως τα 18άρια μκ2,5 είναι ελάχιστα και οι τιμές δε πέφτουν γι αυτό και κάνει μπαμ ποιά είναι καλά αυτοκίνητα. Άρα δεν θα χάσεις λεφτά εαν θες να το ξαναδώσεις ενώ αντίθετα η κατηφόρα των NC θα συνεχίσει
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#549488 Miatakia και Pano σάς ευχαριστώ για τις εποικοδομητικές παρατηρήσεις.

Ας αναφερθώ λίγο στο σκεπτικό πίσω από αυτή την αγορά , ώστε να γίνει και πιο ξεκάθαρο το προφίλ της ενδεχόμενης επιλογής .

Κατ’αρχάς είναι επιλογή εκ του περισσού, παρά από αληθινή ανάγκη .
Ξεκίνησε από την οργή μου για τις γρατσουνιές και μικροχτυπήματα που έβρισκα στο οικογενειακό μου αυτοκίνητο , κατά σύστημα, και δεδομένου ότι μου αρέσει αρκετά και σκέφτομαι να το κρατήσω χρόνια , μού μπήκε η σκέψη για ένα καθημερινό.

Πάντοτε με τραβούσαν τα roadsters και για λόγους καθαρά συγκυριακούς δεν απέκτησα ένα .
Οπότε,να η ευκαιρία !
Ας έχει και λίγο σπορτιβισμό μέσα του , μιας και το οικογενειακό μου είναι ο ορισμός του χαλαρού .
Ας μην έχει και πολλά κυβικά , μιας και τα άλλα δυο αυτοκίνητα έχουν 2500 και 1400 κυβικά αντίστοιχα , όποτε ανακηρύσσομαι εύκολα |λογοκρισία| - χορηγός .

Κάπως ετσι ήρθε η σκέψη του Smart Roadster.
Έχασα ένα από Κρήτη , μέχρι να βρει για χάρη μου ο Obelix κάποιον πολύ αξιολογο φίλο να πάει να το δει ,
https://www.car.gr/14371256-smart-roads ... ter-cabrio

είδα και εγώ 3-4 από εμετούς έως χαρβαλα, παρά τα λεγόμενα στις αγγελίες , οπότε μάλλον χλωμό το βλέπω .

Τα mx5 είναι αυτονόητη επιλογή και φυσικά είναι διακαής πόθος . Ξεκίνησα να πάρω ΝΑ μέχρι 3 χιλιάρικα , όσο το δυνατόν πιο «μαμά» και όσο το δυνατόν αξιοπρεπέστερο .
Αμ δέ!
Τα μαμά τα βλέπεις με το κυάλι, οι κάτοχοί τους το πουλάνε στην τιμή Αγίου Δισκοπότηρου, ενώ στα 3000 , που θεωρώ ότι πρέπει να κάνει ένα αξιοπρεπές NA με πάνω από 150000χλμ και χωρίς αιρ-κοντίσιον, βρίσκεις συνήθως κοτέτσι για τις κότες σου ( αν καταδεχθούν να μπουν μέσα )

Εκεί , αρχίζεις και διαπιστώνεις ότι τα NB 1.6 είναι απείρως λογικότερα σε τιμή και ότι τα 1.8 NB αρχίζουν να ξεπερνάνε τα NC σε τιμή , πράγμα που αιτιολογεί αναλυτικά ο Miatakias , αλλά εγώ ακόμη δεν θεωρώ ότι είναι καλύτερο συνολικά .

Σκάει και ένα 1.8 sporty εξαιρετικό στα 4.900 , το οποίο κυριολεκτικά δεν πρόλαβα να πάω εργάσιμη να το κλείσω ( έφυγε σε 2 μέρες !) ,γεγονος που κάνει όλα όσα υπάρχουν τώρα στο car.gr να φαίνονται παράλογα ακριβά .

Με δεδομένο ότι δεν καίγομαι για βελτιώσεις και φουλ επιδόσεις , αλλά για κάτι με χαρακτήρα , δεν αποκλείω και τα MG TF.
Ξέρω για τα K series , έχω διαβάσει τα τεστ , αλλά δυστυχώς με τραβάει η |λογοκρισία| στα αυτοκίνητα και πιστεύω ότι από τη στιγμή που δεν με νοιάζουν τα ντριφτ μόνο , θα έχει κάτι να προσφέρει.
Συν το ότι είμαι από τους περίεργους , που τους αρέσει εμφανισιακά και δεν το έχει βαρεθεί το μάτι μου , όπως έχω πάθει με το MX5 nb και nc.

Το ψάξιμο συνεχίζεται με χαλαρούς ρυθμούς και αναλόγως κεφιών, θα πράξω !
Δεν θέλω το απόλυτο , θέλω το ευχάριστο με προοπτικές έως 5 χιλιάρικα .
Αυτά !! :)
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#549493 @Tsilis,

Το MR2 το έχεις σκεφτεί; Δεν έχω ιδέα σε τι τιμές παίζουν βέβαια αλλά εγώ θα το προτιμούσα άνετα από το ΜΧ.

Υ.Γ.
Ποιο καλό παιδί θα μου δώσει ένα ΜΧ να κάνω μια βόλτα να δω προς τι όλος αυτός ο ντόρος; :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#549496 Ζ3;
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#549518 MR2 fl κατά προτίμηση , αλλιώς υπομονή για 18άρι μκ2,5.
MG TF και όνομα από άποψη αξιοπιστίας και ποίοτητας για μένα είναι όχι.
ΝΑ με 3κ σωστό όμως απλά δεν υπάρχει.
Για το Σμαρτ δε θα γράψω κάτι, γτ πιστεύω το έγραψες πάνω στην απελπισία σου :lol:

Εάν θες απλά βόλτα πάρε 16άρι μιατα, εάν υπάρχει έστω και μια υποψία για κάτι περισσότερο που θα το κρατήσεις καιρό εμμένω στην αύξηση του μπατζετ.

Καταλαβαίνω πως ακούγομαι αιρετικός κι απόλυτος αλλά πραγματικά το έχω περάσει και θα προτιμούσα κάποιος άλλος να χάσει λιγότερα χρήματα και χρόνο από εμένα.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#549519 Mr 2 παρ´ότι το θεωρώ αμαξάρα , όχι , δεν είμαι στο πνεύμα . Είμαι 45 χρονών με λίγο σχετικά, διαθέσιμο χρόνο για να χαρώ ένα τόσο εστιασμένο αυτοκίνητο .

Ζ3 είδα μια 1.9 Μ44. Πάρα πολύ μέτρια.
Στα χρήματα που δίνω, πολύ δύσκολα να είναι καλή. Και στα υψηλότερα μπατζετ , υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα .

Μιατάκια :)
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#549522 Με τα κριτήρια που θέτεις ουσιαστικά φωτογραφίζεις το MX5. Με το MG δεν ξέρω τι παίζει από άποψη αξιοπιστίας, φαντάζομαι ότι δε θα θες να αφιερώνεις χρόνο στα προβλήματά του. Το MX γενικά είναι πολύ εύκολο μηχανικά και πολύ αξιόπιστο. Το smart κι εγώ πιστεύω πάνω στην απελπισία σου το ανέφερες. :svivhaha:
Στα της δύναμης κι εμένα μου λέγανε καλύτερα 18αρι αλλά οι τότε τιμές ήταν κατά 1000€ υψηλότερες περίπου και δεν ψηνόμουν και τόσο. 18αρι δεν έχω οδηγήσει αλλά να πω την αλήθεια μια χαρά με καλύπτει το 1.6. Στα της δύναμης πάντα θέλουμε το κάτι περισσότερο οπότε άκρη δε βγαίνει. Τώρα υπάρχει η πρόταση πάρε το 1.8 για να μη σου λείπει δύναμη, αν πάρεις το 1.8 θα έρθει η πρόταση του swap σε vvt για να έχεις περισσότερη δύναμη, μετά θα έρθει η πρόταση του turbo και πάει λέγοντας...

Εγώ δεν το χω μετανιώσει καθόλου, ούτως ή άλλως το πάω σε σφιχτές διαδρομές οπού δεν παίζει ρόλο και τόσο η δύναμη. Αν βέβαια βρεις sporty στο budget σου δεν το προσπερνάς.

Πάντως αν ξεκινήσεις ψάξιμο ΜΧ πες για να σου πούμε και κάποια πράγματα που θα προσέξεις στον έλεγχο.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#549531 Miata χωρίς μπλοκέ είναι μισό Miata. Αλλά και Miata με τούρμπο είναι Miata x 2.
Δεν το λέω από θέμα δύναμης στην ευθεία αλλά το πώς επηρεάζει την οδική συμπεριφορά. Πατάς και γυρνάει παντού!
Θα το σκεφτόσουν για τουρμπάτο; Με μια μικρή τουρμπίνα που να αρπάζει αμέσως από πολύ χαμηλά (light turbo, στα 160-180 άλογα για το 1.6), το αμάξι γίνεται ονειρικό.

Επίσης, ωραία λύση είναι και το Μκ1 με 1.8 μοτέρ από το επόμενο. Επειδή είναι πιο ελαφρύ, το απογειώνει.
Ας πούμε:
https://www.car.gr/14444034-mazda-mx-5
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#549532 light turbo από 115 σε 170 άλογα;
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#549540
Dimsabas έγραψε:Επίσης, ωραία λύση είναι και το Μκ1 με 1.8 μοτέρ από το επόμενο. Επειδή είναι πιο ελαφρύ, το απογειώνει.
Ας πούμε:
https://www.car.gr/14444034-mazda-mx-5


Το πιο ενδιαφέρον και προσεγμένο Mk1 (αν εξαιρέσουμε το συγκλονιστικό του rocksta, που καλώς ζητά, όσα ζητά), είναι το παρακάτω :

https://www.car.gr/14729652-mazda-mx-5

Aλλά δίνεις τόσα για αυτό, όταν μπορείς να πάρεις Mk2 sporty με αυτά τα χρήματα ? :hmmm:

Υ.Γ Το Smart Roadster μην το αδικείτε! :)
Δεν έχει καμμία σχέση με το υπόθετο στο δρόμο . Μόνο σημαντικό μείον , το κιβώτιο. Συν τη δυσκολία στα ανταλλακτικά, γιατί βγήκαν λίγα και πριν απο αρκετά χρόνια.