Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By xenos
#515912
funkyreverend έγραψε:Χωρίς την τρύπα θα πήγαινε γύρω στα 20Κ.


Χαλαρά. :lol:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#516511 Λοιπόν είναι από τα τελευταία mx5 mk1.5 που βγήκαν. Το αρχικό του χρώμα ήταν το κλασσικό BRG, αλλά επειδή είναι θεόμουντο, βάφτηκε σε μεταλλικό marina green που είναι φωτιά. Μπήκε για γενικό σέρβις, υγρά και ιμάντες. Επιπλέον θα μπουν σινεμπλόκ pu superpro, μεταλλικά μαρκούτσια και τακάκια hp plus της hawk (ζαλίστηκα μέχρι να τα βρω και έχουν τρελό συντελεστή τριβής από κρύα) και επισκευή στα λαστιχάκια στις δαγκάνες, ξύλινο τιμόνι nardi και λεβιές (ζημιά πιστεύω όταν το δούμε επάνω με ταμπά καθίσματα).

Δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω με ζάντες.
Πάνω έχει αυτές τις 15" με το κλασσικό PC2 195/50R15:
Εικόνα (δίπλα του η πεντάμορφη)
Έχω αυτές τις 14" από την 1η γενιά βαμμένες σε μπρονζέ:
Εικόνα αλλά θέλουν λάστιχα.

Επίσης δεν ξέρω τι θα κάνω με αμορτισέρ και αντιστρεπτικές.
Αμορτισέρ παίζουν αυτά τα agx που απ' ότι λένε είναι χρυσή τομή για να μην πάει κανείς σε coilovers (πράγμα που δεν το θέλω): https://www.rellasamortiser.gr/el/mazda ... ml?cid=222
Θα παίξω πρώτα με γωνίες ευθυγράμμισης μάλλον και μετά θα δω αν πάω (και) για αντιστρεπτικές.

Σίγουρα θα με μαλώσει ο dim8 που από μοτέρ είναι μαμά, ούτε έχω μπλοκέ, αλλά σε αυτή την πρώτη φάση θα παίξω μόνο σε στήσιμο. Ναι, άλογα έχει λίγα αλλά θα παλέψουμε.

Αυτά για την ώρα. Στόχος είναι να είναι ένα αυτοκίνητο κοντά σε εμφάνιση με μαμά, με βελτιώσεις στα σημεία.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#516529 Βαλε ενισχυσεις απο κατω φουλ, μπας κ νιωσει η τσιχλα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#516532 Δεν ξέρω αν υπάρχουν σοβαρά λάστιχα στις 14" πλέον...
Όσο για μετατροπές, ξεκινάς με μπλοκέ και το μοτέρ μπορεί να περιμένει. Το μπλοκέ είναι απαραίτητο αν θέλεις να το χαίρεσαι. Λογικά, όλο και κάποιο μεταχειρισμένο θα κυκλοφορεί στο car.gr
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#516536
rocsta έγραψε:
Σίγουρα θα με μαλώσει ο dim8 που από μοτέρ είναι μαμά, ούτε έχω μπλοκέ, αλλά σε αυτή την πρώτη φάση θα παίξω μόνο σε στήσιμο. Ναι, άλογα έχει λίγα αλλά θα παλέψουμε.

Αυτά για την ώρα. Στόχος είναι να είναι ένα αυτοκίνητο κοντά σε εμφάνιση με μαμά, με βελτιώσεις στα σημεία.


σωστα εχεις ξεκινησει :shifty: .Εαν βαλεις και τις μαμα ζαντες στο μπρονζε ,θα μου αρεσουν ολα.
Ποσο ομορφο ειναι τοσα χρονια μετα! :inlove:



Με 181 άλογα
Αυτή την φορά όμως η Mazda αποφάσισε να δυναμώσει αρκετά το MX-5. Σύμφωνα λοιπόν με τις τεχνικές λεπτομέρειες που αποκάλυψε η εταιρεία το ανανεωμένο Miata θα αποδίδει 181 ίππους, έναντι Με περισότερη δύναμη στο πόδι είναι καλύτερα...155 του απερχόμενου μοντέλου. Ο αναβαθμισμένος 2-λιτρος Skyactive-G φέρει νέα εισαγωγή, ελαφρύτερα πιστόνια και μπιέλες, νέο στροφαλοφόρο άξονα και ο κόφτης έχει ανέβει από τις 6.800 στις 7.500 σ.α.λ.

Ταυτόχρονα θα είναι πιο φιλικός προς το περιβάλλον και πιο οικονομικός. Βελτιωμένος με καλύτερη κατανάλωση καυσίμου θα είναι και ο τετρακύλινδρος 1,5 λίτρων κινητήρας που θα αποδίδει 132 ίππους. Oι αισθητικές διαφοροποιήσεις θα είναι περιορισμένες. Στο εσωτερικό θα υπάρχει ένα καινούργιο τιμόνι με τηλεσκοπική ρύθμιση ενώ νέας σχεδίασης θα είναι και η κεντρική οθόνη.

http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... -181-aloga
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 13 Ιουν 2018, 20:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#516539
Anonymous Founder έγραψε:Δεν ξέρω αν υπάρχουν σοβαρά λάστιχα στις 14" πλέον...

Υπάρχουν τα conti pc5. Μετά υπάρχουν και αυτά:
Εικόνα
, αλλά όπως έγραψε και ο xenos είναι overkill στο πλαίσιο του na.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#516543 Νομίζω πως τα semi κλπ είναι λάθος επιλογή. Εσύ θέλεις να... γλιστράει, όχι να κρατάει! :lol:
Αν μπορείς να βρεις κάνα Bridgestone Turanza ξέρω γω, να γλιστράει πάντα, θα ήταν μια χαρά! :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#516545
dimviii έγραψε:
rocsta έγραψε:Εαν βαλεις και τις μαμα ζαντες στο μπρονζε ,θα μου αρεσουν ολα.

Kάπως έτσι είναι με τις μπρονζέ enkei, χωρίς τα καπάκια τους:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#516548 Με γειες Μήτσο. :) Αυτό το κόλλημα με τα ξύλινα τιμόνια-λεβιέδες όμως... :s_crazy

Για 185/60/14 έχει ένα σωρό αξιοπρεπή λάστιχα πάντως: Toyo CF2, Bridge ER300, Dunlop Street Response 2 / Blue Response 2, Goodyear Efficient Grip Performance.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#516554 Μην ξεχνάμε και την χρήση, θα τα τρώει τα λάστιχα. Δεν θέλουμε καλά, θέλουμε πολλά. Διάλεξε διάσταση ελαστικών με βάση την τιμή τους, όποια διάσταση είναι πιο φτηνή να χαίρεσαι να αλλάζεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#516555
rocsta έγραψε:Kάπως έτσι είναι με τις μπρονζέ enkei, χωρίς τα καπάκια τους:


με τα καπακια ομορφοτερες ιμοο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#516556
sknipper έγραψε:Μην ξεχνάμε και την χρήση, θα τα τρώει τα λάστιχα. Δεν θέλουμε καλά, θέλουμε πολλά. Διάλεξε διάσταση ελαστικών με βάση την τιμή τους, όποια διάσταση είναι πιο φτηνή να χαίρεσαι να αλλάζεις.


Δεν τον ρωτήσαμε βέβαια τι χρήση τον ενδιαφέρει... :roll: