funkyreverend έγραψε:Χωρίς την τρύπα θα πήγαινε γύρω στα 20Κ.
Χαλαρά.
Δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω με ζάντες.
Πάνω έχει αυτές τις 15" με το κλασσικό PC2 195/50R15:
(δίπλα του η πεντάμορφη)
Έχω αυτές τις 14" από την 1η γενιά βαμμένες σε μπρονζέ:
αλλά θέλουν λάστιχα.
Επίσης δεν ξέρω τι θα κάνω με αμορτισέρ και αντιστρεπτικές.
Αμορτισέρ παίζουν αυτά τα agx που απ' ότι λένε είναι χρυσή τομή για να μην πάει κανείς σε coilovers (πράγμα που δεν το θέλω): https://www.rellasamortiser.gr/el/mazda ... ml?cid=222
Θα παίξω πρώτα με γωνίες ευθυγράμμισης μάλλον και μετά θα δω αν πάω (και) για αντιστρεπτικές.
Σίγουρα θα με μαλώσει ο dim8 που από μοτέρ είναι μαμά, ούτε έχω μπλοκέ, αλλά σε αυτή την πρώτη φάση θα παίξω μόνο σε στήσιμο. Ναι, άλογα έχει λίγα αλλά θα παλέψουμε.
Αυτά για την ώρα. Στόχος είναι να είναι ένα αυτοκίνητο κοντά σε εμφάνιση με μαμά, με βελτιώσεις στα σημεία.
Όσο για μετατροπές, ξεκινάς με μπλοκέ και το μοτέρ μπορεί να περιμένει. Το μπλοκέ είναι απαραίτητο αν θέλεις να το χαίρεσαι. Λογικά, όλο και κάποιο μεταχειρισμένο θα κυκλοφορεί στο car.gr
rocsta έγραψε:
Σίγουρα θα με μαλώσει ο dim8 που από μοτέρ είναι μαμά, ούτε έχω μπλοκέ, αλλά σε αυτή την πρώτη φάση θα παίξω μόνο σε στήσιμο. Ναι, άλογα έχει λίγα αλλά θα παλέψουμε.
Αυτά για την ώρα. Στόχος είναι να είναι ένα αυτοκίνητο κοντά σε εμφάνιση με μαμά, με βελτιώσεις στα σημεία.
σωστα εχεις ξεκινησει .Εαν βαλεις και τις μαμα ζαντες στο μπρονζε ,θα μου αρεσουν ολα.
Ποσο ομορφο ειναι τοσα χρονια μετα!
Με 181 άλογα
Αυτή την φορά όμως η Mazda αποφάσισε να δυναμώσει αρκετά το MX-5. Σύμφωνα λοιπόν με τις τεχνικές λεπτομέρειες που αποκάλυψε η εταιρεία το ανανεωμένο Miata θα αποδίδει 181 ίππους, έναντι Με περισότερη δύναμη στο πόδι είναι καλύτερα...155 του απερχόμενου μοντέλου. Ο αναβαθμισμένος 2-λιτρος Skyactive-G φέρει νέα εισαγωγή, ελαφρύτερα πιστόνια και μπιέλες, νέο στροφαλοφόρο άξονα και ο κόφτης έχει ανέβει από τις 6.800 στις 7.500 σ.α.λ.
Ταυτόχρονα θα είναι πιο φιλικός προς το περιβάλλον και πιο οικονομικός. Βελτιωμένος με καλύτερη κατανάλωση καυσίμου θα είναι και ο τετρακύλινδρος 1,5 λίτρων κινητήρας που θα αποδίδει 132 ίππους. Oι αισθητικές διαφοροποιήσεις θα είναι περιορισμένες. Στο εσωτερικό θα υπάρχει ένα καινούργιο τιμόνι με τηλεσκοπική ρύθμιση ενώ νέας σχεδίασης θα είναι και η κεντρική οθόνη.
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... -181-aloga
Anonymous Founder έγραψε:Δεν ξέρω αν υπάρχουν σοβαρά λάστιχα στις 14" πλέον...
Υπάρχουν τα conti pc5. Μετά υπάρχουν και αυτά:
, αλλά όπως έγραψε και ο xenos είναι overkill στο πλαίσιο του na.
Αν μπορείς να βρεις κάνα Bridgestone Turanza ξέρω γω, να γλιστράει πάντα, θα ήταν μια χαρά!
dimviii έγραψε:rocsta έγραψε:Εαν βαλεις και τις μαμα ζαντες στο μπρονζε ,θα μου αρεσουν ολα.
Kάπως έτσι είναι με τις μπρονζέ enkei, χωρίς τα καπάκια τους:
Για 185/60/14 έχει ένα σωρό αξιοπρεπή λάστιχα πάντως: Toyo CF2, Bridge ER300, Dunlop Street Response 2 / Blue Response 2, Goodyear Efficient Grip Performance.
rocsta έγραψε:Kάπως έτσι είναι με τις μπρονζέ enkei, χωρίς τα καπάκια τους:
με τα καπακια ομορφοτερες ιμοο.
sknipper έγραψε:Μην ξεχνάμε και την χρήση, θα τα τρώει τα λάστιχα. Δεν θέλουμε καλά, θέλουμε πολλά. Διάλεξε διάσταση ελαστικών με βάση την τιμή τους, όποια διάσταση είναι πιο φτηνή να χαίρεσαι να αλλάζεις.
Δεν τον ρωτήσαμε βέβαια τι χρήση τον ενδιαφέρει...