Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By antonisczt
#40705 Απο οτι μαθαινω καινουρια αυτοκινητα Μazda σε εκθεση θα κανουμε να δουμε κανα χρονο περιπου αφου εξεταζεται το ενδεχομενο να κατεβει η ιδια η Mazda στην Ελλαδα σαν μαμα εταιρεια.Αυτη η αποφαση θα παρθει εφοσον η αγορα αυτοκινητου δειξει σημαδια ανακαμψης(?).
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#41460 Ζημια το Cx3.... :inlove: :inlove: Αιντε να τα δουμε κι αυτα εδω!!
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#41696 Προς επίρρωσιν των όσων λέω και στο θέμα για το MX5....να μου πεις, τόσα μπορούν οι άνθρωποι, τόσα κάνουν...απλώς δεν θα ακολουθήσουμε

“Δαπανηρή” χαρακτηρίζει τη χρήση των turbo η Mazda

Η Mazda λέει πως η μελλοντική γκάμα των SKYACTIV κινητήρων καλύπτει τις ανάγκες της εταιρίας ως ατμοσφαιρική και δεν χρειάζεται να επιστρατευτεί η λύση της υπερτροφοδότησης για ενίσχυση του βαθμού απόδοσης και της ιπποδύναμης. Ισχυρίζεται δε, πως η επόμενη γενιά SKYACTIV κινητήρων, θα είναι κατά 30% πιο αποδοτική ενώ χαρακτηρίζει τα turbo “δαπανηρή και μη-ιδανική λύση”. Όπως δήλωσε ο Επικεφαλής Πωλήσεων και Marketing της Ιαπωνικής φίρμας, Masahiro Moro, η αναζήτηση του “τέλειου κυλίνδρου” θα συνεχιστεί ενώ η πεποίθηση των ανταγωνιστών της πως οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες έχουν φτάσει τον μέγιστο βαθμό απόδοσης, είναι λάθος.

Η δήλωση αυτή του Moro-san, συνδέεται και με διάφορα projects που έχουν ακουστεί ανά καιρούς για την Mazda. Συγκεκριμένα, μιλώντας για την επιστροφή της MPS σειράς, ο Moro-san δήλωσε:

Δεν έχουμε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες ακόμα, οπότε για τα MPS, δεν έχουμε επίσημο πρόγραμμα.
Ο Moro-san, επανέλαβε στην ουσία τις δηλώσεις του CEO της Mazda, Masamichi Kogai, λέγοντας πως πρωταρχικός στόχος για την Ιαπωνική εταιρία, είναι το λανσάρισμα προτάσεων σε δημοφιλείς κατηγορίες –κάτι που φαίνεται με την παρουσίαση των CX-3, CX-5, MX-5 και Mazda2- και η εστίαση των περιορισμένων πόρων στην ανάπτυξη των SKYACTIV κινητήρων. Αυτό σημαίνει πως δεν θα υπάρξει ούτε RX-7 ή άλλο sports car με Wankel κινητήρα:

Δεν είχαμε ποτέ πρόγραμμα για ένα sports car. Δεν ήταν on και μετά off. Ήταν πάντα off.
Δήλωσε ο Moro-san και πάλι επιβεβαιώνοντας τις δηλώσεις του ανωτέρου του. Βέβαια, ο περιστροφικός κινητήρας δεν “πέθανε”. Η Mazda εξακολουθεί να τον εξελίσσει για διαφορετικές όμως χρήσεις –βλ. γεννήτρια ή ως μέρος ενός υδρογονοκίνητου αυτοκινήτου-

ΠΗΓΗ Autoblog
Άβαταρ μέλους
By touring the m3 1.6
#41809 Μια χαρά είναι η γκάμα...αρκεί να έρθει!!...όποιος δε γουστάρει να πάρει vw.... :s_yes
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#41956
touring the m3 1.6 έγραψε:Μια χαρά είναι η γκάμα...αρκεί να έρθει!!...όποιος δε γουστάρει να πάρει vw.... :s_yes


"Γουστάρω" Mazda για περίπου 30 χρόνια, τι σόϊ σχόλιο είναι αυτό :dizzy:

Οι άνθρωποι δεν έχουν λεφτά, δεν έχουν κάνει R&D, βαφτίζουν τους Skyactiv πανάκεια και οτιδήποτε άλλο βδελυρό και ποταπό....εγώ προσωπικά το έχω καταλάβει εδώ και χρόνια, απλώς μου έλεγαν πολλά παιδιά με Mazda για νέα RX7/8/9, νέα MPS, άλογα και επιδόσεις από τα καινούρια μοντέλα...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#42024 Έλα μωρέ, θέλουν αρκετή δόση ελαφρότητας τα σχόλια του touring, όταν βγάζουν νόημα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#42040
The Ace έγραψε:
...δεν έχουν κάνει R&D, ...


Ε ναι οι skyactiv πέσαν από τον ουρανό.. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#42058 Μετά από 6 χρόνια συμβίωσης με το mx5, λυπάμαι που η εταιρεία με το zoom-zoom πουλάει τρέλα....

Με αστείες δικαιολογίες που δεν πείθουν κανέναν. Βγάλτε ένα σοβαρό κινητήρα για τα fun αυτοκίνητα, αλλιώς σταματήστε την παραγωγή τους. Βγάλαν την προηγούμενη δεκαετία RX-8, πιο παλιά RX-7 turbo, και τώρα θυμήθηκαν την αξιοπιστία. Τώρα που μέχρι και η BMW χρησιμοποιεί τουρμπίνες...
Μπατάκια
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#42101
kyr80 έγραψε:Τώρα που μέχρι και η BMW χρησιμοποιεί τουρμπίνες


Σαφώς καλύτερα τα ατμοσφαιρικά τους.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#42154 Η προσπάθεια της για μείωση βάρους είναι αξιοθαύμαστη και
ουσιαστική ενώ ναι μεν οι πόροι είναι λίγοι για RD νέων κινητήρων
αλλά τα σύνολα μαζί με το υπόλοιπο αυτοκίνητο παρουσιάζουν εξίσου
βελτιώσεις ( βλ diesel κ μετά βενζίνη ).

Απο τα πιο θελτικά της κατηγορίας τους τα νέα 2 κ 3, με το CX3 να ακολουθεί.

Εαν συνεχίσει χωρίς πολλές παρεκκλίσεις
( πιστεύω ότι και να λένε,οτι τον 1,3 turbo θα τον παράξουν )
η πορεία της θα είναι πολύ πιο σταθερή από διάφορες άλλες
που η ταυτότητα τους έχει χαθεί εδώ και καιρό.

-στάλθηκε απο tab -
Άβαταρ μέλους
By dstou
#42259 Σωστά τα λέει ο Μόρο-σαν. Απλά περιμένεις και λίγο γκάζι από αυτόν που ευαγγελίζεται το ζουμ-ζουμ. Και είναι κρίμα να μην το δίνει όταν το πλαίσιο και το στήσιμο μπορούν το κάτι παραπάνω. Εκεί είναι το θέμα.
Από το άλλο χέρι, θα το περίμενε κανείς ότι μια μικρή εταιρεία θα εξέλισσε το πετρέλαιο σε τέτοιο βαθμό? Άλλοι, πολύ μεγαλύτεροι, απλά αγοράζουν έτοιμα από αλλού.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#42264 Τον καταναλωτή καθόλου δεν τον νοιάζουν αυτά. Μικρή ή μεγάλη εταιρία, να φτιάξει ή να συνεργαστεί ή να αγοράσει από αλλού ένα αξιοπρεπή κινητήρα. Έφτιαξαν λένε πλαίσιο και στήσιμο. Άχρηστα είναι, αν το αμάξι δεν πηγαίνει βήμα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#42270 Bασικά τον γκαζόβιο καταναλωτή είναι που δεν τον νοιάζουν αυτά. Επίσης αυτόν που θέλει οπωσδήποτε μικρά κυβικά αλλά γλήγορα γιατί ο φόρος πάει με τον κυλινδρισμό. Και άμα θέλεις γκάζια αυτή τη στιγμή δεν θα τα βρεις σε Μάζντα. Και εδώ είναι η ανακολουθία της με το μάρκετιγκ του ζουμ ζουμ.
Ο μέσος βιοπαλαιστής, ο αδιάφορος, αυτός που θέλει να κρατήσει το αμάξι του 37 χρόνια, η νοικοκυρούλα, ο αγοραστής ενός μετάχειρου που έχει αλλάξει άλλες 4 φορές χέρια και παρόλα αυτά δουλεύει ακόμη, μια χαρά βρίσκουν τη σημερινή της γκάμα. Αλλά μόνο αυτοί.