Τι έκαναν πάλι...
Πανέμορφα αυτοκίνητα μέσα -έξω , ποιοτικότατα εσωτερικά , ενδιαφέροντα οδηγικά και με σκέψη μηχανολογική out of the box αρκετές φορές κι ας είναι μικρή αναλογικά , οπότε το ρίσκο της όποιας εμπορικής αποτυχίας είναι μεγάλο .
https://www.carscoops.com/2023/02/drive ... -newcomer/
https://www.drive.gr/news/agora/oi-time ... tin-ellada
Κρίμα γιατί σαν αυτοκίνητο φαίνεται εξαιρετικό!
Επίσης η τιμή των 43Κ για το 2.5 ΑWD νομίζω είναι πάρα πολύ καλή.Ειδικα αν το πάρεις leasing δεν σε απασχολεί ο κυβισμός.
28.000 euro η πρώτη έκδοση επίσης απίστευτη τιμή ειδικά σήμερα...
Τι κόστη έχει ένα καινούργιο 2λ?
Φόρο πολυτελείας; Τέλη;
Κοινώς, μόνο σαν leasing έχει νόημα, γιατί και το απλό διλιτρο μου φαίνεται αδύναμο για αυτό το αμάξωμα.
Το αυτόματο να το βελτίωσαν άραγε;
Εγω αν αλλάζα τώρα πάντως θα πήγαινα στο 2,5 AWD.Ή στο CX60.
Ή θα τον νοιαξει το τεκμηριο;
Μονο αυτος που αγοραζει με μαυρα ή αυτος που αγοραζει με την καρδια και οχι το μυαλο, ενω η τσεπη δεν το επιτρεπει και η πλειοψηφια αυτων δεν θα επιλεξει διλιτρο+.
Fiat Panda 7,6l/100km
Βέβαια φόρο πολυτελείας έχουν και όλα τα αντίστοιχα υβριδικά Τοyota rav,corolla cross αν και αυτά έχουν λιγότερη κατανάλωση αλλά πολλαπλάσια τιμή.
Νίκος Παππάς έγραψε:Ποιος αγοραζει αυτοκινητο των 40βαλε χιλιαδων ευρω και θα σκεφτει τον φορο πολυτελειας;
Ή θα τον νοιαξει το τεκμηριο;
Μονο αυτος που αγοραζει με μαυρα ή αυτος που αγοραζει με την καρδια και οχι το μυαλο, ενω η τσεπη δεν το επιτρεπει και η πλειοψηφια αυτων δεν θα επιλεξει διλιτρο+.
Εκεί που έχουν πάει οι τομές; Όλο και περισσότεροι.
Στα του θέματος, ευχάριστη έκπληξη και για μένα η τιμολόγηση της Μάζντα δεδομένου του ιστορικού της και της αγοράς όπως έχει διαμορφωθεί.