Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#521552 Απο τα λιγα που ειδα μου φανηκε πολυ ωραιο αμαξι.

Με ωραιο πατημα, τιμονι, κιβωτιο (ισως λιγο μακριες σχεσεις βεβαια), ροπατο μοτερακι, καλους χωρους.

Απλα μου εκανε τεραστια εντυπωση οτι ενα μοντελο του 2009 δεν ειχε εστω ενα απλο υπολογιστη ταξιδιου με τα πολυ βασικα...

Αραγε να εχει τη λειτουργικοτητα σε επιπεδο λογισμικου αλλα να μην εχει το κουμπι στο τιμονι;
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να κανει το κουμπι να δουλεψει (να το συνδεσει καταλληλα καποιος γνωστης) και να εχει υπολογιστη ταξιδιου;
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#521702 Ισχύει το μακρύ κιβώτιο για το 1.3 . Ακόμα και να έχει έτοιμες αναμονές στην πλεξούδα θα χρειαστείς άλλο τιμόνι από κάποιο που είχε cruise control μαζί με τα όργανα. Νομίζω ότι σαν εκδόσεις δεν είχαν μεγάλη διαφορά στην τιμή αλλά υπήρχε μεγάλη αναμονή. Εγώ τουλάχιστον γι αυτό τον λόγο δεν έχω. Έπρεπε να περιμένω 9 μήνες αν θυμάμαι καλά.
Άβαταρ μέλους
By touring the m3 1.6
#521751
Yugo_para_siempre έγραψε:Αγόρασε σήμερα ένας φίλος μεταχειρισμένο Mazda 2 του 2009, τρίθυρο, ανθρακι, με τα 86 άλογα.

Δεν ξέρω ποια έκδοση είναι, έχει τάσια αλλά που μοιάζουν στο σχήμα με τα αλουμινένια ζαντικα. Έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλουμενους καθρεφτες, χειριστήρια στο τιμόνι.

Νομίζω είναι πολύ καλό αμάξι. Φαίνεται να έχει πολύ ωραίο πάτημα και ροπατο μοτερακι.

ΟΜΩΣ. Όσο και να ψάξαμε δεν καταφέραμε να βρούμε τον υπολογιστή ταξιδιού.

Από την κάτω σειρά τριων κουμπιών στο τιμόνι, το μεσαίο κουμπι δεν πατιέται. Ψάχνοντας στο νετ βρήκα ότι σε άλλες εκδόσεις είναι το κουμπί INFO και από εκεί χειρίζεσαι τον υπολογιστή ταξιδιού. Βρήκα όμως ακόμα και 1500αρια, με σπορ εμφάνιση που μάλλον δεν είχαν το κουμπί σε λειτουργία...

Ειναι δυνατόν να μην έχει υπολογιστή ταξιδιού; Που ακόμα και το βασικό Punto του 2000 είχε; :hmmm:

Χάνουμε κάτι;



Υπολογιστή ταξιδιού είχε μόνο η έκδοση "exclusive"......
Άβαταρ μέλους
By citastak
#523795
touring the m3 1.6 έγραψε:
Yugo_para_siempre έγραψε:Αγόρασε σήμερα ένας φίλος μεταχειρισμένο Mazda 2 του 2009, τρίθυρο, ανθρακι, με τα 86 άλογα.

Δεν ξέρω ποια έκδοση είναι, έχει τάσια αλλά που μοιάζουν στο σχήμα με τα αλουμινένια ζαντικα. Έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλουμενους καθρεφτες, χειριστήρια στο τιμόνι.

Νομίζω είναι πολύ καλό αμάξι. Φαίνεται να έχει πολύ ωραίο πάτημα και ροπατο μοτερακι.

ΟΜΩΣ. Όσο και να ψάξαμε δεν καταφέραμε να βρούμε τον υπολογιστή ταξιδιού.

Από την κάτω σειρά τριων κουμπιών στο τιμόνι, το μεσαίο κουμπι δεν πατιέται. Ψάχνοντας στο νετ βρήκα ότι σε άλλες εκδόσεις είναι το κουμπί INFO και από εκεί χειρίζεσαι τον υπολογιστή ταξιδιού. Βρήκα όμως ακόμα και 1500αρια, με σπορ εμφάνιση που μάλλον δεν είχαν το κουμπί σε λειτουργία...

Ειναι δυνατόν να μην έχει υπολογιστή ταξιδιού; Που ακόμα και το βασικό Punto του 2000 είχε; :hmmm:

Χάνουμε κάτι;



Υπολογιστή ταξιδιού είχε μόνο η έκδοση "exclusive"......


O φίλος σου πήρε την έκδοση Touring. Δεν είχε υπολογιστή ταξιδίου. Σωστά λέει ο φίλος πως μόνο η exclusive το είχε αυτό.
Καλοτάξιδο, το θεωρώ πολύ καλό αυτοκίνητο για την κατηγορία του και την ηλικία του.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#523814 Αν θυμάμαι καλά, ούτε θερμόμετρο είχε η έκδοση Touring. Αυτό που είχαν σχεδόν όλες, ήταν αναδιπλούμενοι καθρέφτες βέβαια... :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#523831
Anonymous Founder έγραψε:Αν θυμάμαι καλά, ούτε θερμόμετρο είχε η έκδοση Touring. Αυτό που είχαν σχεδόν όλες, ήταν αναδιπλούμενοι καθρέφτες βέβαια... :dizzy:
Αριστερό ΚΑΙ δεξί καθρέπτη;
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#523837
blinkys έγραψε:
Yugo_para_siempre έγραψε:Αγόρασε σήμερα ένας φίλος μεταχειρισμένο Mazda 2 του 2009, τρίθυρο, ανθρακι, με τα 86 άλογα.

Δεν ξέρω ποια έκδοση είναι, έχει τάσια αλλά που μοιάζουν στο σχήμα με τα αλουμινένια ζαντικα. Έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλουμενους καθρεφτες, χειριστήρια στο τιμόνι.

Νομίζω είναι πολύ καλό αμάξι. Φαίνεται να έχει πολύ ωραίο πάτημα και ροπατο μοτερακι.

ΟΜΩΣ. Όσο και να ψάξαμε δεν καταφέραμε να βρούμε τον υπολογιστή ταξιδιού.

Από την κάτω σειρά τριων κουμπιών στο τιμόνι, το μεσαίο κουμπι δεν πατιέται. Ψάχνοντας στο νετ βρήκα ότι σε άλλες εκδόσεις είναι το κουμπί INFO και από εκεί χειρίζεσαι τον υπολογιστή ταξιδιού. Βρήκα όμως ακόμα και 1500αρια, με σπορ εμφάνιση που μάλλον δεν είχαν το κουμπί σε λειτουργία...

Ειναι δυνατόν να μην έχει υπολογιστή ταξιδιού; Που ακόμα και το βασικό Punto του 2000 είχε; :hmmm:

Χάνουμε κάτι;


Κι όμως δεν έχει ούτε το δικό μου που είναι 1.5. Είναι αρκετά καλό σαν αυτοκίνητο και πρακτικά απροβλημάτιστο εκτός από τον τζόγο στην κολώνα τιμονιού που θα απασχολήσει τον φίλο σου κάποια στιγμή.


Φίλης μου το 1.500αρη καίει ένα περίδρομο λαδιού ενω έχει και μπόλικους τριγμούς
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#523843
red_monster έγραψε:
Φίλης μου το 1.500αρη καίει ένα περίδρομο λαδιού ενω έχει και μπόλικους τριγμούς
:hmmm:


Έχοντας αρκετά μεγάλο δείγμα και από τον τοπικό αντιπρόσωπο που τα λέμε καλά και από διάφορα κλαμπ κτλ μάλλον η φίλη σου έπεσε στην περίπτωση. Και δεν είναι λίγα τα 2άρια που πατάνε πολύ συχνά πίστα ή κακομεταχειρίζονται γενικά. Για τριγμούς δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια αν και εγώ έχω μερικούς χωρίς μάλιστα να έχω και πολλά χιλιόμετρα.

@Bill33 ναι και οι 2 είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#523863 Αμα έχει και δεξί καθρέπτη είναι η λούσο έκδοση .λολ
Άβαταρ μέλους
By nickthetrib
#524705
bill33 έγραψε:Αμα έχει και δεξί καθρέπτη είναι η λούσο έκδοση .λολ
Επ, για Mazda μιλάμε, όχι για vw.

< A1 >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#524740 Την ακριβή έκδοση με τον δεξί καθρέπτη δεν την έφερνε η αντιπροσωπ...ε, σόρι, ο ιδιώτης που έπρεπε να τα φέρει από Ιαπωνία. :lol:
Άβαταρ μέλους
By nickthetrib
#526071
funkyreverend έγραψε:Την ακριβή έκδοση με τον δεξί καθρέπτη δεν την έφερνε η αντιπροσωπ...ε, σόρι, ο ιδιώτης που έπρεπε να τα φέρει από Ιαπωνία.
Ο ιδιώτης που τα έφερνε, έφερνε την ακριβή έκδοση και σε συνδυασμό με την αμοιβή του πήγαινε η τιμή στο θεό. Ο κύριος λόγος που δεν περπάτησαν πολύ τα Mazda στην Ελλάδα.

< A1 >