Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#779825 Εικόνα


Κλείσαμε στα 469€ με τιμολόγιο.

Αλλάχτηκε και ο πολλαπλασιαστής του 1ου κυλίνδρου γιατί έβγαλε misfire. Και ένας μικρό ιμαντάκι γιατί το υπάρχον είχε 2-3 μικρές ρωγμές.

Αυτά είναι τα παλιά.
Άβαταρ μέλους
By opc
#779998 Συγνώμη, μιλάμε για καδένα μεταβλητού ή χρονισμού? 20vt δεν είναι? Άρα έχει ιμάντα για χρονισμό και αν δεν κάνω λάθος η αλλαγή καδένας μεταβλητού έχει πολύ μικρότερο κόστος από 1000€...

< one >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#780000
opc έγραψε:Συγνώμη, μιλάμε για καδένα μεταβλητού ή χρονισμού? 20vt δεν είναι? Άρα έχει ιμάντα για χρονισμό και αν δεν κάνω λάθος η αλλαγή καδένας μεταβλητού έχει πολύ μικρότερο κόστος από 1000€...

< one >


Δεν παιρνω κι ορκο, αλλα 99% μιλαμε για την καδενα του μεταβλητου χρονισμου. Αν θυμαμαι καλα παει σετακι με καποια ακομα καλουδια, δεν πουλανε σκετη την καδενα. Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν στην Καρεντα.
Άβαταρ μέλους
By opc
#780021
George_Prix έγραψε:
opc έγραψε:Συγνώμη, μιλάμε για καδένα μεταβλητού ή χρονισμού? 20vt δεν είναι? Άρα έχει ιμάντα για χρονισμό και αν δεν κάνω λάθος η αλλαγή καδένας μεταβλητού έχει πολύ μικρότερο κόστος από 1000€...

< one >


Δεν παιρνω κι ορκο, αλλα 99% μιλαμε για την καδενα του μεταβλητου χρονισμου. Αν θυμαμαι καλα παει σετακι με καποια ακομα καλουδια, δεν πουλανε σκετη την καδενα. Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν στην Καρεντα.
Μήπως να πάρεις και μια προσφορά από ανεξάρτητο συνεργείο και όχι από καρεντα...

< one >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#780028
opc έγραψε:
George_Prix έγραψε:
opc έγραψε:Συγνώμη, μιλάμε για καδένα μεταβλητού ή χρονισμού? 20vt δεν είναι? Άρα έχει ιμάντα για χρονισμό και αν δεν κάνω λάθος η αλλαγή καδένας μεταβλητού έχει πολύ μικρότερο κόστος από 1000€...

< one >


Δεν παιρνω κι ορκο, αλλα 99% μιλαμε για την καδενα του μεταβλητου χρονισμου. Αν θυμαμαι καλα παει σετακι με καποια ακομα καλουδια, δεν πουλανε σκετη την καδενα. Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν στην Καρεντα.
Μήπως να πάρεις και μια προσφορά από ανεξάρτητο συνεργείο και όχι από καρεντα...

< one >

Φιλε μετα απο 2 βιβλια σερβις που εχει γεμισει το αμαξι στην Καρεντα (και ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν πελατης) δεν πολυψηνομαι να αρχισω τα πειραματα. Εκει παιζει και πολυ δυνατη γνωριμια και τα παιρνω ολα κατω απο τον τιμοκαταλογο, ολα τα ανταλλακτικα εχουν 2 χρονια εγγυηση (την οποια εχω χρησιμοποιησει 2 φορες στο παρελθον) κι επισης εχω και καινουργες αμαξακι για οσες μερες χρειαστουνε και μαλιστα δωρο χωρις χρεωση. Λιγο το 'να λιγο τ' αλλο, με εχουν "δεμενο" τοσα χρονια οι ατιμοι :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#780085 Α και κατι ακομα ΠΟΛΥ σημαντικο!!! Στην Καρεντα πληρωνω και με καρτα με οσες δοσεις θελω και σκεφτομαι "εχει ο θεος" :s_wink
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#780208 Τι τα θελω και τα σκαλιζω ο μλκας, καλα ειχα ηρεμησει τοσο καιρο κι εκανα τον κουφο πως δεν ακουω την καδενα... Προσφορα για τη βλαβη:

Εικόνα

ΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠ :s_cry

Σιγουρα θα παιχτει συμπιεση στη συγκεκριμενη τιμη, αλλα και παλι με βλεπω να συνεχιζω να κανω τον κουφο :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#780209 Πάρε και μια γνώμη από ένα καλό εξωτερικό συνεργείο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#780210
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα


Κλείσαμε στα 469€ με τιμολόγιο.

Αλλάχτηκε και ο πολλαπλασιαστής του 1ου κυλίνδρου γιατί έβγαλε misfire. Και ένας μικρό ιμαντάκι γιατί το υπάρχον είχε 2-3 μικρές ρωγμές.

Αυτά είναι τα παλιά.

Μια χαρά τιμή νομίζω. Άλλα προβλήματα είχατε με το μοτέρ; Γενικώς, το συγκεκριμένο Tiguan ήταν πολύ αμάξι για τα λεφτά του, αν και τα προβλήματα του συγκεκριμένου μοτέρ αποθάρρυναν πολύ κόσμο. Εμένα μου αρέσει πολύ σαν αμάξι πάντως, είναι ένα SUV που μπορεί να πάει και εκτός δρόμου και σε χιόνια, κάτι που τα σύγχρονα δικίνητα δεν θα το καταφέρουν ποτέ.
Τα 4κίνητα πια, είναι πανάκριβα για τον πολύ κόσμο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#780262
Anonymous Founder έγραψε:Μια χαρά τιμή νομίζω. Άλλα προβλήματα είχατε με το μοτέρ; Γενικώς, το συγκεκριμένο Tiguan ήταν πολύ αμάξι για τα λεφτά του, αν και τα προβλήματα του συγκεκριμένου μοτέρ αποθάρρυναν πολύ κόσμο. Εμένα μου αρέσει πολύ σαν αμάξι πάντως, είναι ένα SUV που μπορεί να πάει και εκτός δρόμου και σε χιόνια, κάτι που τα σύγχρονα δικίνητα δεν θα το καταφέρουν ποτέ.
Τα 4κίνητα πια, είναι πανάκριβα για τον πολύ κόσμο.


Για γνήσιο stuff κι εγώ νομίζω ότι είναι ΟΚ.

. ευτυχώς δεν έχει βγάλει κάτι άλλο. Αυτή ήταν η 3η αντλία τελικά... σε 135Κ χλμ. Δυστυχώς αυτή κράτησε μόλις 30-35 χιλιάδες περίπου. Τραγικά πράγματα.
Αυτός ο twincharged από τη μία πάει, αλλά από την άλλη καίει σε ένα τόσο βαρύ σκαρί και είναι απίστευτα ακριβοσυντήρητος.

Εγώ το αμάξι μόλις το φτιάξαμε, το έβγαλα μια βόλτα. 13 ετών και 135Κ χλμ όπως είπα. Είναι πραγματικά ακόμη ένα φοβερό πακέτο. Η 4κίνηση σου δίνει απίστευτα ποσά αυτοπεποίθησης. Τρομερό κράτημα. Θα γίνω Ντίμης αλλά το δικό μου μετά, μου φάνηκε σπινιαρίστρα. Και εδώ που τα λέμε είναι μπροστά σε αυτό.

Για αυτό και του το συντηρώ καθωσπρέπει. Πέρασε τα 65 του, του ανανέωσα και το δίπλωμα με γιατρούς και λοιπά τσεκάπ. Θα του βάλω και φρέσκα ελαστικά τώρα και μέχρι όσο πάει. Απλά τώρα λέω να παραγγείλω καμιά αντλία από Autodoc, όταν βάλει γερές εκπτώσεις, να τη βάλω στην άκρη.

Έχω κάνει καταπληκτική εκδρομή με αυτό στα Καλάβρυτα, Πλανητέρο, Σπήλαιο, Ζαχλωρού κλπ. Χώροι, ασφάλεια, δύναμη, 4κίνηση, ηλεκτρονική ανάρτηση και off road pack. Σαν άρχοντας πας...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#780287
drdino έγραψε:Πάρε και μια γνώμη από ένα καλό εξωτερικό συνεργείο.


Βασικα δεν ξερω κανενα που να ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ καλο, γιατι ποτε δεν ψαχτηκα τοσα χρονια...

Αν και ειμαι ασχετος με το αθλημα και μπορει να λεω μπουρδες, εκει ξερω οτι θα μπουνε τουλαχιστον μεχρι και η τελευταια οριτζιναλ τσιμουχα και θα γινουν ολα με τα σωστα ανταλλακτικα. Ποιος μου λεει εμενα οτι δε θα παω σε ενα συνεργειο ο οποιος για να ριξει το κοστος μπορει να βαλει τιποτα β διαλογης υλικα ή να σκεφτει για τα μισα "μια χαρα ειναι και το παλιο δε θελει αλλαγμα".

Οσες φορες παντως μιλησα με φιλους δεξια-αριστερα κι εψαξα τιμες για βλαβες που ειχα στο παρελθον, μαζι με κατι καλες εκπτωσεις που παιρνω απο την Καρεντα, εβγαινε λιγο πανω απο ενα συνεργειο της γειτονιας και οχι τραγικα πανω. Βαλε τη σιγουρατζα που αισθανομαι εκει, βαλε την πληρωμη με καρτα (ενω στο συνεργειο θελει πιθανοτατα μετρητα-μαυρα), βαλε το αμαξακι που μου δινουνε, την τρωω αδιαμαρτυρητα τοσα χρονια :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#788318 Και κατι που ξεχναω να ρωτησω εδω και καιρο...

Απο το στουκο που ποσταρισα στο αλλο τοπικο, μου εμεινε ενα κουσουρακι που θελω να φτιαξω σε καποια φαση. Τα πραγματα που αλλαξα για αυτο το μικρο τρακαρισματακι ηταν ενα κατεβατο και τα εβαλα ολα οριτζιναλ μεταχειρισμενα. Εβγαινε πολυ κατω απο τα ιμιτασιον και τα εμπιστευομαι πολυ περισσοτερο.

Το κουσουρακι λοιπον ειναι οτι το δοχειο νερου για τα πιτσιλιστηρια καπου ειχε μια τρυπουλα που δε φαινοτανε και χανει νερο ζγα ζγα.

Ο κωδικος του εξαρτηματος ειναι 3B0955453AF. Σε μερικα που ειχα ψαξει με μεταχειρισμενα δεν το βρηκα. Στο νετ βρηκα το εξης που δειχνει να ειναι το σωστο:

https://www.antallaktikaonline.gr/metzger/7495875

2 ερωτησεις:
1) Αυτο το πραμα μπαινοβγαινει ευκολα ή πρεπει να ξηλωθει "το μισο αμαξι"? Μπορω δηλαδη να παω σε ενα συνεργειο στη γειτονια και να μου το περασει τσακ-μπαμ?
2) Τι ακριβως σημαινει αυτο το "με καπακι, χωρις αισθητηρα" που γραφει ο ποιητης? Τι αισθητηρας ειναι αυτος που δεν εχει το συγκεκριμενο? Αισθητηρας για να αναψει το λαμπακι οτι αδειασε?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#788320


2) θέλει καλωδίωση
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#788339 Θενκς Μπουσσε!

1) Με πεθανες. Αυτο το βιντεακι ειναι ακομα πιο εφιαλτικο απο το αλλο με το καθαρισμα του μυλου του καφε. Δεν τολμαω καν να πατησω κλικ και να το δω :s_omg

2) Αν παντως ειναι αυτο που αναβει το λαμπακι οταν αδειαζει το νερο, δουλευει κανονικα σε μενα. Παιζει να παρουμε την καλωδιωση απο το παλιο? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#789580 Και κατι που ξεχναω να πω...

Εχει καρφωθει στο μυαλο μου οτι μπορει το τσεκ εντζιν να αναβει απο καμια περιεργη βενζινα. Ειχε να μου το κανει μηνες και ξαναναψε οταν γεμισα Αθηνα μετα το ταξιδι (σε εταιρικο Σελλ).

Με το που γυρισα Σαλονικα και αρχισα παλι στο αγαπημενο μου εταιρικο ΕΚΟ, απο το δευτερο γεμισμα και μετα εσβησε το λαμπακι. Ως τωρα εχω γεμισει καμποσες φορες κι ολα καλα. Πλεον το μονο αναμενο λαμπακι ειναι συνηθως του νερου των υαλοκαθαριστηρων που χανει και αδειαζει καθε λιγες μερες :lol:

Μπαιδεγουει εχω ξεκινησει νεο συστημα. Γεμισμα Παρασκευη-Σαββατο 98αρα απο ΕΚΟ που την εχουν σε προσφορα :inlove: