Με σημαντικότερο, σε έκδοση που σίγουρα το :παντρευεσαι" ... Υπερβολή!
vagmag έγραψε:Αυτά πίσω έχουν ημιακμπτο ακομα κ τα τετρακίνητα πετρέλαια ;Δύσκολο, δεν νομίζω πως μπορείς να έχεις ημιάκαμπτο και τετρακίνηση.
Αλλά πολύ ακριβό!
Anonymous Founder έγραψε:Μία χαρά γίνετε.Τα Vitara,scross έτσι είναι .vagmag έγραψε:Αυτά πίσω έχουν ημιακμπτο ακομα κ τα τετρακίνητα πετρέλαια ;Δύσκολο, δεν νομίζω πως μπορείς να έχεις ημιάκαμπτο και τετρακίνηση.
Αλλά πολύ ακριβό!
Ta vag έχουν πολλαπλούς.
< A3003 >
Κι ένας λόγος ακόμη να μην μου αρέσει το πως κατάντησε το Vitara η Suzuki...
Απο την άλλη τα 36000 ενώ φαίνονται πολλά απο τη μια , τα κες κ καλύτερο deal , απο το μεταχειρισμένο i3 ...
Τέλος πάντων στη Skoda , παίρνεις πιο ολοκληρωμένο πακέτο , πιο μεγάλο αυτοκινητο . Το karoq παλι , ενώ υπήρχε brochure , δεν μας το έδειξε κ μας είπε οτι ειναι μεν μικρότερο αλλα θα κοστίζει τα ίδια με το kodiaq ... κ δε θα αξίζει . Προσωπικά μου φάνηκε οτι δεν ήθελε να το προωθήσει απλά , χαλαστηκα κ έφυγα ...
vagmag έγραψε:Απο 20000 ξεκινάει το προσθιοκινητο 1000αρι , το οποίο ειναι κ το μόνο διαθέσιμο .
Απο την άλλη τα 36000 ενώ φαίνονται πολλά απο τη μια , τα κες κ καλύτερο deal , απο το μεταχειρισμένο i3 ...
Τέλος πάντων στη Skoda , παίρνεις πιο ολοκληρωμένο πακέτο , πιο μεγάλο αυτοκινητο . Το karoq παλι , ενώ υπήρχε brochure , δεν μας το έδειξε κ μας είπε οτι ειναι μεν μικρότερο αλλα θα κοστίζει τα ίδια με το kodiaq ... κ δε θα αξίζει . Προσωπικά μου φάνηκε οτι δεν ήθελε να το προωθήσει απλά , χαλαστηκα κ έφυγα ...
Oπως το παρει κανεις...Το Κodiaq στα 22,5κ ευρω ειναι με τον tsi Τον 125αρι 1.4. Το Karoq στα 22κ ευρω, ειναι με τον 1.5 / 150ps. Σε επιδοσεις δηλαδη το αντιστοιχο του βασικου Kodiaq βενζινη, ειναι το 1,000αρι Karoq με 115ps , στα 20κ ευρω στην ενδιαμεση εξοπλιστικη εκδοση Style αν θυμαμαι καλα.
Τιμολογιακα παντως, εαν καποιος βλεπει το Κaroq, θεωρω οτι αξιζει να παει στο 1,500αρι εφοσον το εκμεταλευεται πληρως χωροταξικα, με 3-4 ατομα και αποσκευες.
Επισης το καλοκαιρι πιθανοτατα θα προσφερεται και σε 4κινητη εκδοση με τον 150αρη βενζινης με την καλη αναρτηση πισω, γυρω στα 26-27κ ευρω.
Αυτο πιστευω οτι θα ειναι το καλυτερο deal του group γενικοτερα στην κατηγορια των 4κινητων μικρομεσαιων crossover...
Anonymous Founder έγραψε:Δεν το γνώριζα. Μάθαμε και κάτι ακόμη!
Κι ένας λόγος ακόμη να μην μου αρέσει το πως κατάντησε το Vitara η Suzuki...
Kαο το Panda 4x4 & to Mokka έτσι είναι.
Κατά τα λοιπά εγώ το οδήγησα το T roc 1.0 TSI .Μόνο ο κινητήρας με εξέπληξε ευχάριστα .Για τα υπόλοιπα οκ σαν GOLF ήτανε.Το χειρότερο ήταν ο χώρος αποσκευών ,που είχε κανονική ρεζέρβα ,αλλά πλέον ήταν πολύ μικρός.Στο εσωτερικό ξενίζουν τα πλαστικά στις πόρτες.Στο ταμπλό δε με απασχόλησαν.Ο εξοπλισμός στη μεσαία έκδοση με τον 1.0TSI(22000) είναι πολύ καλός και με 800 ευρώ βάζεις και full Led μπροστά χωρίς να αλλάξεις κατηγορία φόρου,σε ορισμένα χρώματα.Δε του λείπει και τίποτα άλλο κατά τη γνώμη μου.Υπάρχει βέβαια και 2.0TDI 4motion manual με 26.5Κ ,και αυτή την έχω στα υπόψιν. Kαι αυτή είναι οριακή οπότε μπαίνουν LED.Το καλοκαίρι μάλλον θα έρθει και αυτό με τον 1,5TSI &4x4.....
Το Karoq υπερτερεί σίγουρα σε ποιότητα υλικών στο ταμπλό αν και τα υλικά στις πόρτες μου φάνηκαν παρόμοια με το Troc από λίγο που το είδα στην έκθεση. Ελλάδα θα έρθει μέσα στο Φεβρουάριο.Το μεγάλο πλεονέκτημα του Karoq είναι οι χώροι βεβαια,ειδικά άμα μπεί το πίσω κάθισμα Varioflex.To 1,5 Τsi 4x4 θα το κοιτάξω σοβαρά αν αρέσει στη γυναίκα.
Τώρα βέβαια που πήρε και τη Skoda η Κοσμοκαρ ,δεν άφησαν τις τιμές του Karoq να πέσουν πιο χαμηλά ακόμα...
Είδαμε κ ενα άλλο με ρεζέρβα ανάγκης κ είχε σαφώς πολύ καλύτερο χώρο αλλα έδειχνε σα να λείπει κατι !
Το κιβωτιο τουλάχιστο στην έκθεση έδειχνε καλό .... στο Σιτροέν έχει φτηνή αίσθηση ακομα κ σταματημένο .
Αν το έπαιρνα θα το έπαιρνα σίγουρα αυτόματο ... με όλα σχεδόν τα καλούδια . Απο την άλλη με 10-12000 ευρώ λιγιτερα παίρνεις το ίδιο αυτοκινητο αλλα οχι τετρακίνητο .... κ αυτόματο ...
σε test drive μόνο το 1000αρι εδώ ..
Anonymous Founder έγραψε:Κι ένας λόγος ακόμη να μην μου αρέσει το πως κατάντησε το Vitara η Suzuki...
Τι εννοείς ότι το κατάντησε έτσι; Τα παλιά είχαν άκαμπτο! Τον ημιάκαμπτο τον λες και πρόοδο.
cosneo έγραψε:36000€ για κατηγορία Arona και Captur για να μην πω Juke?!
Με σημαντικότερο, σε έκδοση που σίγουρα το :παντρευεσαι" ... Υπερβολή!
Παντως δίνει την εντύπωση μεγαλύτερου αυτοκινήτου απο juke
Πάντως μια δεύτερη, τρίτη και ίσως τέταρτη σκέψη για 2λιτρο Troc την θεωρώ απαραίτητη.
Απλά πρόταση μου και όχι επιβολή άποψης ή κουμάντο στο πορτοφόλι άλλου!
Εχω μεγάλη εμπειρία από αψυχολόγητες αγορές (και οι επόμενες έτσι θα είναι) και ξέρω να τις διακρίνω ... των άλλων! Στις δικές μου πάσχω!
Το DRIVE σε δοκιμή του αναφέρει:
"Εκεί που δεν αναγνωρίζουμε πλέον τη φίρμα είναι στη χρήση κάποιων ανήκουστων πλαστικών! Αυτή η εξοικονόμηση που βρίσκει την αντανάκλασή της στην απτή ποιότητα μας απογοητεύει. Και γίνεται αποδεκτό εκ μέρους ενός κατασκευαστή, του οποίου η απτή ποιότητα είναι ένα από τα ιστορικά πλεονεκτήματά του. Υλικό οικονομικής επιλογής, σκληρό και κοίλο, μέτριες επενδύσεις στις πόρτες και στα πλευρά της κεντρικής κονσόλας, αξίζουν σε… Dacia. Το πορτάκι του ντουλαπιού του συνοδηγού δεν είναι καλύτερο. Ακόμα σε ένα SΕΑΤ ή ένα Škoda -τα φερόμενα ως οικονομικά σήματα του ομίλου- θα ήταν δύσκολο να γίνει δεκτό."
Δεν το έχω δει live βέβαια αλλά το αντίστοιχο Arona μια χαρά μου φάνηκε ...
(πρόσφατα που το χρειάστηκα πάντως σε φρενάρισμα από τα 110 ήταν μια χαρά )
Έχετε να κάνετε κάποια πρόταση για αντιπροσωπεία;
2-3 φορές που έχει χρειαστεί, έχω πάει στην Karenta στο Μαρούσι, αλλά δεν τρελαίνομαι κιολας να ξαναπάω εκεί
Εδέησα να κλείσω ραντεβού με καρεντα, θα το πάω από εβδομάδα. Αν παίρνει update θα γίνει εντός 40 λεπτου,διαφορετικά θα αλλαχτεί ο εγκέφαλος και θα μείνει 2 μέρες μέσα...