Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Γιατί petrolheads.gr.
Μηπως εννοεις γιατι ringheads.gr?
Για μένα το σωστο αμάξι γέρνει κιολας.... 2CV φάση. Και γω θα προτιμουσα για FUN το 90αρι και ουχί το GTi.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε:Είναι γνωστό ότι αν είναι "developed in the 'Ring " TM για τον May είναι rubbish, οπότε...
+100000 στον May απο τον Corsair πειτε του
O Mat συγκρίνει 1.5TSI 130 Golf και 3cyl 1lt 116ps A3.
Καταλήγει να επιλέγει το Golf σαν καλύτερο all arounder.
Κατά τα άλλα μακρά κι εγώ θα προτιμούσα το Golf. Δε δικαιολογεί πουθενά τη διαφορά τιμής το Α3. Στην παρούσα φάση που βρίσκονται τα δύο αμάξια ούτε καν στο εσωτερικό.
Πάντως το Golf λογικά προκρίνεται λόγω καλύτερου μοτέρ.
Όπως ανακοίνωσε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ο επικεφαλής λομπίστας Thomas Steg και διευθυντής του τμήματος Εξωτερικών και Κυβερνητικών Σχέσεων τέθηκε σε διαθεσιμότητα, έως ότου ξεκαθαριστεί η υπόθεση.
Ο Steg ήταν υπεύθυνος των προγραμμάτων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Ομίλου Ερευνών για το Περιβάλλον και την Υγεία στον τομέα της αυτοκίνησης (EUGT), που χρηματοδοτούνταν από τις VW, BMW, Mercedes και Bosch. Το EUGT είναι το ερευνητικό κέντρο που πραγματοποίησε το 2014 τις έρευνες για την επίδραση του διοξειδίου του αζώτου στην υγεία, με πειράματα σε πιθήκους και σε ανθρώπους.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Thomas Steg, πριν ενταχθεί στη VW, κατείχε τη θέση του αναπληρωτή κυβερνητικού εκπροσώπου από το 1998 έως το 2009, αρχικά υπό τον Gerhard Schröder και στη συνέχεια υπό την Angela Merkel.
Ο ισχυρός άνδρας του γερμανικού κολοσσού, Matthias Müller, υποστήριξε ότι η VW θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να ξεκαθαριστεί η υπόθεση και θα αναλάβει τυχόν ευθύνες της. «Για ακόμη μία φορά χρειάστηκε να μάθουμε ότι έχουμε ακόμη πολύ δρόμο για να ανακτήσουμε τη χαμένη εμπιστοσύνη. Οι μέθοδοι του EUGT στις ΗΠΑ ήταν λανθασμένες, ήταν ανήθικες και αποκρουστικές. Λυπάμαι που η VW ενεπλάκη στο θέμα ως ένας από τους χορηγούς του EUGT» τόνισε.
http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... volkswagen
2.0 Tdi 4motion αυτόματο ... απο 28500 ευρώ !
Καλη τιμή , αλλα στην καλύτερη έκδοση ( κ πινακας οργάνων ηκεκτρονικος ) με επιπλέον extra ηλιοροφή , φιμέ , κάμερα κ parking assist φτάσαμε τα 36000 ευρώ λόγω κ επιπλέον φόρου .
Καλη τιμή για τα πολλά καλούδια που έχει ως συστήματά ασφαλείας ( φρενάρει μόνο το μου αν διαβάσει πεζό ή αυτοκινητο κλπ , προσαρμοζόμενο cruise control απο ο-210 χλμ/ώρα , ) .
Απο αυτά που θεωρώ οτι λείπουν ειναι το keyless entry , που δεν υπάρχει ούτε σαν extra !!!!
Στενό σχετικά ... μικρό θα έλεγα ! Εξωτερικά βολικές διαστάσεις ! Εσωτερικά έως κ απογοητευτικές για τους πίσω !
Τα πλαστικά .... πολύ πλαστικά χαχαχα καθόλου αφρώδη ... το kodiaq που είχαμε δει νωρίτερα πολύ καλύτερο ποιοτικά , με πολλές έξυπνες λύσεις , αλλα κ πολύ μεγάλους χώρους !!! Συνεπάγεται κ μεγάλες διαστάσεις που δε θελουμε μάλλον !
< >