Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#443285 Ωραίο είναι.Πολύ καλύτερο από το Q2 & καROC.Aν παίξει σε λογικές τιμές...
:Ena 1,5tsi4x4 θα ταίριαζε στη γυναίκα... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#443287 1.5τσι 4χ4 θα πλησιάζει το 30άρι βέβαια. Ε, να μην του βάλουμε και το δσγ; τσούπ το φτάσαμε το 30.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#443301
edmond έγραψε:Ε, να μην του βάλουμε και το δσγ;

Χωρίς φόβο και πάθος; Εύγε! Ατρόμητος!
Άβαταρ μέλους
By edmond
#443323
rocsta έγραψε:
edmond έγραψε:Ε, να μην του βάλουμε και το δσγ;

Χωρίς φόβο και πάθος; Εύγε! Ατρόμητος!

Ουουουου στάνταρ. :)
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#443352
Giuseppe Busso έγραψε:

Είδα το βίντεο όμως και απογοητεύτηκα με την επιλογή σκληρών πλαστικών σε ταμπλό και πόρτες.
Πραγματικά αξιοπερίεργο αυτό από την VW. Και εδώ επανέρχομαι στο πρώτο σκέλος τους μηνύματός μου, περί Rock και σκληρότητας. Να θέλει η VW να δώσει το ύφος του σκληροτράχηλου; δεν εξηγείται αλλιώς.


Το ταμπλω των Lada Niva με επενδυση απο βινυλιο(?) θα ειναι πιο μαλακο... :shifty:
Στο αλλο ακρο πηγαν τα Γερμανα. Φαινεται ακουσαν τον dimviii με τα |λογοκρισία| πλαστικα και τρομαξαν...Δεν θες να χαλαει και να τριζει μετα απο χρονια, απιθανε υποψηφιε αγοραστη? Παρε βιομηχανικο πλαστικο αμαλαχειναουμ απο τα εγκατα του τσερνομπιλ για να εισαι σιγουρος :shifty:

Giuseppe Busso έγραψε: Πάντως μου αρέσει πολύ και το σκέφτομαι για μένα.


Και αν σου ξηλωθει η εσωτερικη επενδυση οροφης? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#443425
Giuseppe Busso έγραψε:
Πάντως μου αρέσει πολύ και το σκέφτομαι για μένα.


:omg: :omg: :omg:

Εικόνα

:innocent: :s_biggrin :s_biggrin




Σοβαρά τώρα, αφού έχεις suv στην οικογένεια και απ' ότι καταλαβαίνω μπορείς να το οδηγείς αν χρειαστείς. Τι να το κάνεις;;; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#443434 Πας να βγάλεις κι εσύ άκρη ρε Μάρκο; :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#446841

Ωραιο χρωμα! Το κανει νομιζω να δειχνει πιο γοητευτικο...Μεσα βεβαια τα κοκκινα πλαστικα ειναι... :s_crazy

Αν βγαλουν καμμια εκδοση Performance Pack με μηχανικο μπλοκε και φρεναρες θα ειναι καλη φαση.
Ακομα καλυτερα εαν αποφασιζαν να απενεργοποιειται εντελως το ESP... (εστω σε τετοια πιο "ειδικη εκδοση")
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#446983 Αυτό θα είναι δίλιτρο?
Κατάλαβα. Από κει που ήταν μαϊντανός πλέον ούτε ένα δε θα δούμε Ελλαδα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#447358 Tι, δεν έχει δικύλυνδρο tsi με 2 τούρμπο, 4 κομπρέσσορες, 2 cylinder deactivation, κτλ;;; Γιατί, με τόσα λίγα what could possibly go wrong? :shifty: :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#447454
dstou έγραψε:Ναι, έχουμε για άλλη μία φορά upsizing.


Γενικώς downsizing still exists. Αλλά αυτή η έκδοση είναι αφενός ειδική, αφετέρου δεν διεκδικεί τη μερίδα του λέοντος.
Πάντως στην Ελλάδα το Polo GTi μας τελείωσε. Ποιος διαφωνεί.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#447471 Νομίζω με τόσο μεγάλες διαστάσεις για το Polo, δεν έχει νόημα το Golf δεν Ελλάδα, καθώς η διαφορά τιμής είναι αρκετά μεγάλη μεταξύ τους.
Οι περισσότεροι μια χαρά μπορούν να βολευτούν με το (πρώην...) μικρό.
Μιλώ για τις κανονικές εκδόσεις, όχι τα GTI.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#447511 Πάντως τελευταία δεν βλέπω καινούργια golf να κυκλοφορούν. Που κάποτε, μέχρι και την παρουσίαση του 7 δλδ, έτρεχε με καλούς ρυθμούς. Ίσως φταίει και η γενικότερη suvοποίηση των πάντων.
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#447524
Anonymous Founder έγραψε:Νομίζω με τόσο μεγάλες διαστάσεις για το Polo, δεν έχει νόημα το Golf δεν Ελλάδα, καθώς η διαφορά τιμής είναι αρκετά μεγάλη μεταξύ τους.
Οι περισσότεροι μια χαρά μπορούν να βολευτούν με το (πρώην...) μικρό.
Μιλώ για τις κανονικές εκδόσεις, όχι τα GTI.

Ισχύει. Αυτή η κατηγορία που παλιότερα έπαιζε κάτω από τα 4 μέτρα τώρα βρίσκεται στα 3,9-4,1. Με λίγες πλέον παραχωρήσεις μπορεί να γίνει το μοναδικό αυτοκίνητο ακόμα και 4μελούς οικογένειας