- Προηγούμενη
- 1295 Δημοσιεύσεις
- Σελίδα 5 από 87
- 1 ,
- 2 ,
- 3 ,
- 4 ,
- 5 ,
- 6 ,
- 7 ,
- 8
- ...
- 87
- Επόμενο
.
.
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
.
κατά ποσο είναι δλδ σίγουρο ότι μπορει να βγάλει κάποιο πρόβλημα?
(ρωτάω εγω τωρα, που ενας πωλητής στην δουλεια μoυ εχει παει το octavia5 του 3 φορες στο συνεργείο, ευτυχώς ολες μεσα στην εγγύηση)
2. μπορω να καταλάβω αν εχει κάποιο κουσούρι ή αν υποβόσκει κάποιο πρόβλημα σε ένα dsg7 από ένα απλο test drive?
3. όλα τα παραπάνω τα ρωτω μιας και εχω βάλει στο ματι ένα golf plus μοντέλο ΄11 με dsg7.
υπάρχει κάποια γνωμη-εμπειρια σ' αυτό το μοντέλο?
Σβήνει στις «χαμηλές» το νέο Polo.
An incredible glimpse into the future comes in the form of a 1.0-liter three-cylinder engine [above] that is fitted with a large single turbo and an electric supercharger for a stunning 272 horsepower and 199 lb-ft of torque.
http://blog.caranddriver.com/vw-announces-new-6-0l-w-12-tsi-bi-turbo-tdi-diesel-and-1-0l-three-cylinder-engines/
Χθες με πήραν τηλ απο VW, οι Γερμανοί είπαν αλλαγή mechatronic.
Περιμένω Τρίτη-Τετάρτη να μου πει ο υπέυθυνος εγγυήσεων τι ποσοστό θα καλύψουν αν καλύψουν.
Golf V τέλη 2008 με 93.000χλμ και αλλαγμένους ήδη 2 φορές τους δίσκους συμπλέκτη
Μάλλον θα πέσει πούλημα
dimik έγραψε:Ήρθε κι εμένα η ώρα μου.
Χθες με πήραν τηλ απο VW, οι Γερμανοί είπαν αλλαγή mechatronic.
Περιμένω Τρίτη-Τετάρτη να μου πει ο υπέυθυνος εγγυήσεων τι ποσοστό θα καλύψουν αν καλύψουν.
Golf V τέλη 2008 με 93.000χλμ και αλλαγμένους ήδη 2 φορές τους δίσκους συμπλέκτη
Μάλλον θα πέσει πούλημα
μα γιατι?
πανω στο ανθος της...αξιοπιστίας του!
τωρα που θα εχεις καινουργιο εγκεφαλο πας να το δωσεις?
edmond έγραψε:dimik έγραψε:Ήρθε κι εμένα η ώρα μου.
Χθες με πήραν τηλ απο VW, οι Γερμανοί είπαν αλλαγή mechatronic.
Περιμένω Τρίτη-Τετάρτη να μου πει ο υπέυθυνος εγγυήσεων τι ποσοστό θα καλύψουν αν καλύψουν.
Golf V τέλη 2008 με 93.000χλμ και αλλαγμένους ήδη 2 φορές τους δίσκους συμπλέκτη
Μάλλον θα πέσει πούλημα
μα γιατι?
πανω στο ανθος της...αξιοπιστίας του!
τωρα που θα εχεις καινουργιο εγκεφαλο πας να το δωσεις?
θα πάρω πε εν βε που κάνουν και γαμάτο ήχο όπως διαβάζω
το αυτοκίνητο για εμένα ήταν ιδανικό και αυτό είναι το μοναδικό πρόβλημα που έβγαλε αλλά δεν αντέχω να ζω με την έννοια του DSG ακόμα και μετά τον καινούριο εγκέφαλο, οπότε ευκαιρία για καινούριο μιας και με τρώει εδώ και καιρό να το αλλάξω.
dimik έγραψε:Ήρθε κι εμένα η ώρα μου.πρώτα απ 'όλα σου εύχομαι να γίνει η δουλειά σου όσο το δυνατόν ποιο οικονομικά γίνεται και να είναι οι τελευταίες ζημιές διότι η κρίση μας έχει τσακίσει όλους και δεν είμαστε να χαλάμε χρήματα για τα ήδη παλιά αμάξια μας!
Χθες με πήραν τηλ απο VW, οι Γερμανοί είπαν αλλαγή mechatronic.
Περιμένω Τρίτη-Τετάρτη να μου πει ο υπέυθυνος εγγυήσεων τι ποσοστό θα καλύψουν αν καλύψουν.
Golf V τέλη 2008 με 93.000χλμ και αλλαγμένους ήδη 2 φορές τους δίσκους συμπλέκτη
Μάλλον θα πέσει πούλημα
Απλά θυμάμαι τις επικές μάχες που κάναμε τότε στο φόρουμ του περιοδικού 4τ οι σιβικάδες με τους γκολφάδες περί αξιοπιστίας των αυτοκινήτων μας, τους ατέλειωτους καυγάδες για το αυτονόητο που έβγαζαν στο τέλος γραφικούς εμάς με την τακτική του όχλου μια και οι πωλήσεις ήταν δυσανάλογα υπερ του γκολφ άρα και οι υποστηρικτές! 7-8 χρόνια μετά που το ξανασυζητάμε εμείς τα έχουμε ακόμα οι περισσότεροι απροβλημάτιστα και οι τότε υποστηριχτές ή κάτοχοι των γκολφ 5 tsi είτε τα πούλησαν είτε τα χρυσοπλήρωσαν σε επισκευές εκτός προγράμματος ενώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν που γλύτωσε από ζημιές!
Τελικά η καλή διαφημιστική προώθηση της vw σε αδοκίμαστη τεχνολογία και η πρόχειρη υλοποίηση της όπως; αποδείχθηκε, θυματοποίησε πολύ κόσμο εκείνη την περίοδο, που φυσικά, δεν το παραδέχτηκε ποτέ όπως εσύ! Είναι ένα από τα κολλήματα των Ελλήνων με τα αυτοκίνητα όπου υπερασπίζουμε την επιλογή μας σαν να τα φτιάξαμε εμείς! Τότε φανατιζόμασταν διότι μπορούσαμε να τα αλλάξουμε, τώρα τα παντρευόμαστε και ευχόμαστε απλά να μην χαλάσουν!