Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#53006 Εκτός από τα υπόλοιπα δε παίζουν και απλετοι χώροι στο συγκεκριμένο μοντέλο
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#61067 Τι ειδους λάμπα μπαινει σε φως ημέρας για Polo tsi?

.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#61068 Τι λεει το μανουάλι;
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#61147 Αν το χα μπροστά μου θα την ήξερα την απάντηση....

.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#61365 P21W λοιπόν!! Ευχαριστώ πολύ!!!

.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#76749 1.γνωρίζουμε εάν το dsg7 σχετικά τελευταίων ετων κατασκευής >2011, είναι -στατιστικα τουλάχιστον- σε καλυτερη μοιρα από παρελθοντα ετη?
κατά ποσο είναι δλδ σίγουρο ότι μπορει να βγάλει κάποιο πρόβλημα?
(ρωτάω εγω τωρα, που ενας πωλητής στην δουλεια μoυ εχει παει το octavia5 του 3 φορες στο συνεργείο, ευτυχώς ολες μεσα στην εγγύηση)

2. μπορω να καταλάβω αν εχει κάποιο κουσούρι ή αν υποβόσκει κάποιο πρόβλημα σε ένα dsg7 από ένα απλο test drive?

3. όλα τα παραπάνω τα ρωτω μιας και εχω βάλει στο ματι ένα golf plus μοντέλο ΄11 με dsg7.
υπάρχει κάποια γνωμη-εμπειρια σ' αυτό το μοντέλο?
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#76864 Το μόνο που μπορείς να καταλάβεις στην οδήγηση είναι εάν σκορτσάρει σε αλλαγή ταχυτήτων, οπότε και θα θέλει πολύδισκο. Το αν θα τα παίξει το mechatronic, δε μπορείς να το ξέρεις. Εάν έχει βιβλίο σέρβις αντιπροσωπείας, μπορείς να ελέγξεις εάν έχει ήδη προβεί σε κάποια αλλαγή. Επίσης, εάν έκανε όλα τα σέρβις στην ώρα τους, το πιθανότερο είναι ότι εάν προκύψει πρόβλημα, θα στο καλύψουν δωρεάν. Τέλος, αν το έχεις άγχος, μπορείς να δεις μερικές ασφαλιστικές που στο ασφαλίζουν για τέτοιες βλάβες. Δες το πιθανό κόστος και αν σε συμφέρει. Νομίζω γίνεται μέχρι το αυτοκίνητο να κλείσει 10ετία.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#109267 272 αλόγατα από 1000 κυβικά και 3 κυλίνδρους. Θα το βγάλει ποτέ?

An incredible glimpse into the future comes in the form of a 1.0-liter three-cylinder engine [above] that is fitted with a large single turbo and an electric supercharger for a stunning 272 horsepower and 199 lb-ft of torque.


http://blog.caranddriver.com/vw-announces-new-6-0l-w-12-tsi-bi-turbo-tdi-diesel-and-1-0l-three-cylinder-engines/
Άβαταρ μέλους
By dimik
#112080 Ήρθε κι εμένα η ώρα μου.

Χθες με πήραν τηλ απο VW, οι Γερμανοί είπαν αλλαγή mechatronic.
Περιμένω Τρίτη-Τετάρτη να μου πει ο υπέυθυνος εγγυήσεων τι ποσοστό θα καλύψουν αν καλύψουν. :twisted:

Golf V τέλη 2008 με 93.000χλμ και αλλαγμένους ήδη 2 φορές τους δίσκους συμπλέκτη :inlove:

Μάλλον θα πέσει πούλημα :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By edmond
#112113
dimik έγραψε:Ήρθε κι εμένα η ώρα μου.

Χθες με πήραν τηλ απο VW, οι Γερμανοί είπαν αλλαγή mechatronic.
Περιμένω Τρίτη-Τετάρτη να μου πει ο υπέυθυνος εγγυήσεων τι ποσοστό θα καλύψουν αν καλύψουν. :twisted:

Golf V τέλη 2008 με 93.000χλμ και αλλαγμένους ήδη 2 φορές τους δίσκους συμπλέκτη :inlove:

Μάλλον θα πέσει πούλημα :s_biggrin

μα γιατι?
πανω στο ανθος της...αξιοπιστίας του! :lol:
τωρα που θα εχεις καινουργιο εγκεφαλο πας να το δωσεις?
:)
Άβαταρ μέλους
By dimik
#112142
edmond έγραψε:
dimik έγραψε:Ήρθε κι εμένα η ώρα μου.

Χθες με πήραν τηλ απο VW, οι Γερμανοί είπαν αλλαγή mechatronic.
Περιμένω Τρίτη-Τετάρτη να μου πει ο υπέυθυνος εγγυήσεων τι ποσοστό θα καλύψουν αν καλύψουν. :twisted:

Golf V τέλη 2008 με 93.000χλμ και αλλαγμένους ήδη 2 φορές τους δίσκους συμπλέκτη :inlove:

Μάλλον θα πέσει πούλημα :s_biggrin

μα γιατι?
πανω στο ανθος της...αξιοπιστίας του! :lol:
τωρα που θα εχεις καινουργιο εγκεφαλο πας να το δωσεις?
:)



θα πάρω πε εν βε που κάνουν και γαμάτο ήχο όπως διαβάζω :iconcool:

:lol: :lol: :lol:

το αυτοκίνητο για εμένα ήταν ιδανικό και αυτό είναι το μοναδικό πρόβλημα που έβγαλε αλλά δεν αντέχω να ζω με την έννοια του DSG ακόμα και μετά τον καινούριο εγκέφαλο, οπότε ευκαιρία για καινούριο μιας και με τρώει εδώ και καιρό να το αλλάξω.
Άβαταρ μέλους
By spyros.s
#112222
dimik έγραψε:Ήρθε κι εμένα η ώρα μου.

Χθες με πήραν τηλ απο VW, οι Γερμανοί είπαν αλλαγή mechatronic.
Περιμένω Τρίτη-Τετάρτη να μου πει ο υπέυθυνος εγγυήσεων τι ποσοστό θα καλύψουν αν καλύψουν. :twisted:

Golf V τέλη 2008 με 93.000χλμ και αλλαγμένους ήδη 2 φορές τους δίσκους συμπλέκτη :inlove:

Μάλλον θα πέσει πούλημα :s_biggrin
πρώτα απ 'όλα σου εύχομαι να γίνει η δουλειά σου όσο το δυνατόν ποιο οικονομικά γίνεται και να είναι οι τελευταίες ζημιές διότι η κρίση μας έχει τσακίσει όλους και δεν είμαστε να χαλάμε χρήματα για τα ήδη παλιά αμάξια μας!
Απλά θυμάμαι τις επικές μάχες που κάναμε τότε στο φόρουμ του περιοδικού 4τ οι σιβικάδες με τους γκολφάδες περί αξιοπιστίας των αυτοκινήτων μας, τους ατέλειωτους καυγάδες για το αυτονόητο που έβγαζαν στο τέλος γραφικούς εμάς με την τακτική του όχλου μια και οι πωλήσεις ήταν δυσανάλογα υπερ του γκολφ άρα και οι υποστηρικτές! 7-8 χρόνια μετά που το ξανασυζητάμε εμείς τα έχουμε ακόμα οι περισσότεροι απροβλημάτιστα και οι τότε υποστηριχτές ή κάτοχοι των γκολφ 5 tsi είτε τα πούλησαν είτε τα χρυσοπλήρωσαν σε επισκευές εκτός προγράμματος ενώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν που γλύτωσε από ζημιές!
Τελικά η καλή διαφημιστική προώθηση της vw σε αδοκίμαστη τεχνολογία και η πρόχειρη υλοποίηση της όπως; αποδείχθηκε, θυματοποίησε πολύ κόσμο εκείνη την περίοδο, που φυσικά, δεν το παραδέχτηκε ποτέ όπως εσύ! Είναι ένα από τα κολλήματα των Ελλήνων με τα αυτοκίνητα όπου υπερασπίζουμε την επιλογή μας σαν να τα φτιάξαμε εμείς! Τότε φανατιζόμασταν διότι μπορούσαμε να τα αλλάξουμε, τώρα τα παντρευόμαστε και ευχόμαστε απλά να μην χαλάσουν!