Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By pipitopapaki
#15162 θα αναφερω και εγω (και εδω) τις εμπειριες μου απο τη VW που δυστυχως ειναι πολυ ασχημες.

Μοντελο: Golf
Εκδοση: Gt (tsi 170ps)
κωδικος κινητηρα: blg
χρονολογια: 12ος 2007
χλμ: 80.000

εντος εγγυησης αλλαχτηκαν: σκαστρα, Ν75, επαφες κλειδαριας στη μιζα, κλειδαρια πισω πορτας (πορπαγκαζ)
εκτος εγγυησης : καπνα στις βαλβιδες, τουρμπινα, φουσκα μπροστα δεξια, καδενα
άλλα: σε προσφατο μικροατυχημα με τετραποδο, ο φαναρτζης μου ειπε οτι 100% το αυτοκινητο ειναι ελαφρα τρακαρισμενο, ενω το πηρα καινουριο και δεν το εχω τρακαρει ΠΟΤΕ.
εκτος απο εμενα: 2 συναδελφοι μπηκαν τον τελευταιο μηνα στα συνεργεια. ο ενας με Touareg για δευτερη φορα τα τελευταια δυο χρονια για καθαρισμο βαλβιδων (20.000χλμ διαφορά απο την προηγουμενη, μεσα στη 2ετη εγγυηση χωρις ομως στη νεα επισκευη να δινουν αλλα 2 χρονια). ο αλλος με Golf Gt, ειναι ακομα μεσα στο συνεργειο μετα απο check engine και του ειπαν για πιστονι (περιμενει τελικο κοστος για να δει τι θα κανει)......
2 συγγενεις με Golf tsi και Tiguan, προβληματα σε πολλαπλασιαστες και βαλβιδες και ολοι οι παραπανω σκαστρα και Ν75.
περιεργως κανενας με προβλημα στο συγχρονιζε....
Και δεν ειναι περιπτωσεις που απλα ακουσα, μου ειπαν κλπ. Τα εχω ζησει...
Επισης στον συναδελφο που πηγε για τον 2ο καθαρισμο του ειπαν οτι ουσιαστικα το εργοστασιο δεν προτεινει καθαρισμο, αλλα αλλαγη καπακιου...

Απο αυτα λοιπον, δεν προκειται να ξαναπλησιασω ουτε εγω αλλα και τουλαχιστον αλλα 30 ατομα την VW. Να τα χαιρονται τα χρεπια τους, που τα πουλανε πανακριβα αν και ξερω οτι χεστηκαν για 30 λιγοτερες πωλησεις (αν και δεν θα πρεπε).

Σορρυ αν σας κουρασα, επειδη τα εχω ξαναγραψει και στο παλιο forum αλλα ετσι ειναι.
Άβαταρ μέλους
By famas
#16409 Αναρωτιέμαι το κάπνισμα στις βαλβίδες σε τι ποσοστό οφείλεται σε κινηση με χαμηλές ταχύτητες, χωρίς συχνά ανοίγματα και κατά πόσο σε σχεδιαστική ατέλεια...
Άβαταρ μέλους
By kavy
#16493
Lippi έγραψε:Δεν θα ξεχασω:
- Την εκπλήρωση ενός εφηβικού ονείρου. (το GTi, ένα όνειρο για την γενιά μου και ίσως και την προηγούμενη-επόμενη από την δικιά μου). Δεν πίστευα ότι θα το έκανα. Όταν το έκανα test drive, απλά δεν υπήρχε πισωγύρισμα....
- Ότι όταν ήθελε ο οδηγός, όλα τα αυτοκίνητα μπροστά του απλά δεν υπήρχαν. Με τη σκέψη μπορούσες να τα περάσεις και να μην ανεβάσεις ούτε σφιγμό.
- Την πρώτη κοντινή εκδρομή. Ανεση, ταχύτητα και με 4 άτομα. Κάτι το διαφορρετικό μέχρι τότε για εμένα.
- Την πρώτη πραγματικά μακρυνή βόλτα: ημερήσια άπό Αθήνα στο Περτούλι και πίσω. Βροχή και Ομίχλη στη Μαλακάσα. Ομίχλη στο Δομοκό. Βροχή στη Καρδίτσα (στάση για να δω το κολλητό μου). Χιόνια στο Περτούλι. Στην επιστροφή, βροχή στο δρόμο για Δομοκό, ομίχλη (πως και έτσι) στο Δομοκό, μία στάση σε γνωστό σημείο στάσης, λίγη σοκολάτα και λίγο νερό και μετά 255 κοντερίσια μετά τις στροφές τις Μαλεσίνας. (235 πραγματική τελική, 2 τη νύχτα). Όταν πάρκαρα στο σπίτι, δεν πίστευα πως άντεξα. Μετά κατάλαβα. Ήταν το κουκούλι και ο ενθουσιασμός που μου γέννησε το αυτοκίνητο αυτό. :yahoo:
- Την αντίδραση της :inlove: όταν μπήκα στη πρώτη στροφή από Ελ. Βενιζέλο για Α.Ο. (στη γέφυρα) με 180: Γέλαγε. Όταν τη ρώτησα γιατί μου απάντησε: "Μην νομίζεις ότι μου άρεσε, ήταν νευρικό! Μην το ξανακάνεις!"
- Την αντίδραση της :inlove: όταν το οδήγησε μετά από την πιο πάνω στροφή: Γέλαγε. Όταν τη ρώτησα γιατί μου απάντησε: "Τώρα κατάλαβα!!! :yahoo: ". Και συμπλήρωσε: "Να προσέχεις ε;".
- Τις βωμολοχίες λόγω εντυπωσιαμού από το στόμα του αδερφού μου όταν το οδήγησε.
- Τα πολλά ταξίδια με ασφάλεια, ταχύτητα και άνεση που μας χάρισε στα πρώτα βήματα στο έξω κόσμο ως οικογένεια.
- Την περιγραφή της κόρης μου όταν λέγαμε πάμε βόλτα: " το μάβο του μπαμπά" (είπαμε ΕΝΑ είναι το χρώμα :s_biggrin )
- Τα φρένααααα. Επαναλαμβανόμενα σταθερά χωρίς φόβο, υπερθέρμανση κλπ κλπ.
- Το τουρμπίδι να σεληνιάζεται μέχρι τα κόκκινα.
- Τα 255χαω μετά τη Μαλεσίνα και τα 245 στην ΑΟ μετά τον Αlpha. (μια φορά το καθένα, για να δω πόσο πάει :s_devil )
- Τα 99.99λτ/100 στιγμιαία στο trip. :s_crazy

Debriefing:
Κινητήρας: ΑΧΧ - TFSI 200 bhp.
Κιβώτιο: χειροκίνητο
ΧΛΜ: 69.575 (δικά μου) σύνολο : 105.452
Μέση Κατανάλωση: 11,3λτ/100 (σούπερ αμόλυβδης)
Λάδια: Μία φορά το χρόνο. Δεν έκαιγε λάδι (παρά τις περί αντιθέτου διαπιστώσεις πολλών "επαϊόντων" που το διαπίστωσαν από τα περιοδικά και τις εκθέσεις αυτοκινήτων :s_cool )
Ελαστικά: Bridgestone Potenza (τα καλύτερα για το αυτό αυτοκίνητο ΙΜΗΟ, αλλά θορυβώδη και κούτσουρα μέχρι να ζεσταθούν) , Continental SC3, Michelin Pilot. (τα pirelli πρώτης τοποθέτησης δεν τα σχολιάζω, τα είχε θάψει επαρκώς ο πρώτος ιδιοκτήτης)


Προσυπογράφω όλες τις θετικότατες εντυπώσεις μετά από 85000 χλμ σε 4,5 χρόνια. Χρειάστηκε να βελτιώσω ελάχιστα τα φρένα και η επιλογή μου σε λάστιχα ήταν τα Asymmetric 2. Μόνο πρόβλημα ένα ενοχλητικό λαμπάκι στο ταμπλό που έχει να κάνει με ένα κλαπέτο στην εισαγωγή και ανάβει όποτε δεν βάζω V-Power. Το μοτέρ είναι BWA.

Οι δικές μου προσπάθειες να το πουλήσω έχουν αποβεί άκαρπες και πραγματικά αναρωτιέμαι για την τιμή που τελικά το έδωσες αλλά και το προφίλ του αγοραστή.

Αν και χρειάζομαι station, έχω αρχίσει ν' αποφασίζω ότι θα κρατήσω τη Γκόλφω μου για πάάάρα πολλά χρόνια και μπορώ να σας πω ότι δεν με χαλάει καθόλου!

Α, και απ' όταν το παιδί αρχίζει να μπαίνει μόνο του στο κάθισμα το 3πορτο δεν ενοχλεί καθόλου!
Άβαταρ μέλους
By Bagus
#16671 Άλλαξες τακακια φίλε Kavy?

Εχουν αρχίσει να "τσιριζουν" τα δικά μου παρότι δεν εχουν πολλά χλμ κ ψάχνω να βρω τι να κανω....
Άβαταρ μέλους
By kavy
#16778 Δίσκους, τακάκια και υγρά. Το σκεπτικό μου αναλυτικά εδώ: http://yourgear.gr/index.php/grafoume/kostas-avgikos/442-ehon-soas-tas-frenas.

Παραμένω ικανοποιημένος αλλά δεν ξέρω αν το πρόβλημα αφορούσε μόνο το δικό μου αμάξι ή ήταν θέμα του μοντέλου γενικότερα. Βέβαια, οι Power Discs της ΑΤΕ παραμένουν λίγο θορυβώδεις σε αστικό κυρίως περιβάλλον παρά τη ν υποτιθέμενη βελτίωση σε σχέση με την πρώτη γενιά.
Άβαταρ μέλους
By GeorgT
#16809
famas έγραψε:Αναρωτιέμαι το κάπνισμα στις βαλβίδες σε τι ποσοστό οφείλεται σε κινηση με χαμηλές ταχύτητες, χωρίς συχνά ανοίγματα και κατά πόσο σε σχεδιαστική ατέλεια...

Σχεδιαστικό κυριως θα έλεγα εγώ!

Το δικο μου που ψινεται και γενικά για τα συγκεκριμένα πολακια που ξέρω δεν κυκλοφορούνε σε μικρές ταχύτητες για τα μέγεθος το κινητήρων τους, κ έχουν κ τακτικά ανοίγματα αλλά πάλι το παθαίνουν τακτικά!
Άβαταρ μέλους
By pipitopapaki
#18440 [bRe: Volkswagen Forum
by famas » Sun Sep 28, 2014 12:07 pm

Αναρωτιέμαι το κάπνισμα στις βαλβίδες σε τι ποσοστό οφείλεται σε κινηση με χαμηλές ταχύτητες, χωρίς συχνά ανοίγματα και κατά πόσο σε σχεδιαστική ατέλεια...][/b]

Θα εφταιγα αν το manual του αυτοκινητου εγραφε:
Για την καλη λειτουργια του κινητηρα σας ακολουθηστε τα παρακατω:
α. σε περιπτωση μποτιλιαρισματος, ακινητοποιηστε αμεσα το αυτοκινητο και περιμενετε μεχρι να μειωθει η κινηση στους δρομους
β. οταν κινηστε στην Εθνικη Οδο με 140χλμ/ω με 6η σχεση στο κιβωτιο ταχυτητων, αλλαξτε σε 3η σχεση και διατηρηστε την ταχυτητα σας για τα επομενα 100χλμ
γ. μια φορα τον μηνα, επισκευθειτε την κοντινοτερη στο τοπο διαμονη σας, πιστα αγωνων, κλειστε την για 2ωρες και χαλαστε μια τετραδα λαστιχα. Αν μπορειτε δυο τετραδες, ακομα καλυτερα.
δ. καθε φορα που βαζετε βενζινη, ανακρινετε με μεθοδους Αστυνομου Θεοχαρη τον βενζινα, για να ομολογησει την καθαροτητα της βεζινης. Αν δεν ομολογησει πηγαινετε σε αλλον.
ε. αν παραταυτα αναψει το check engine, μην εκπλαγειτε...!! σιγουρα φταιτε εσεις και ολο σας το σοι ή απλα καποιος ματιασε το αυτοκινητο. Στη δευτερη περιπτωση απλα ξεματιαστε το πριν το πατε στο συνεργειο, γιατι οτι και να γινει τα € 500 δεν τα γλιτωνετε.
ζ. αν το check engine αναβει συχνα, παλι μην εκπλαγειτε... ειναι στα πλαισια δοκιμων που θα πραγματοποιησει η εταιρεια μας για την επομενη 10ετια. απλα μεταβειτε στο κοντινοτερο εξουσιοδοτημενο και τοποθετηστε τα νεα αναβαθμισμενα μας ανταλλακτικα.
Άβαταρ μέλους
By Marios
#18498 XL Sport με τον V2 κινητήρα της Ducati :metalo: :metalo: επιτέλους κάτι ενδιαφέρον από τη VW.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#18565
Marios έγραψε:XL Sport με τον V2 κινητήρα της Ducati :metalo: :metalo: επιτέλους κάτι ενδιαφέρον από τη VW.



Την ηλιθιότητα με το μοχλό για την επιλογή PDRN πρέπει να την κόψει κάποια στιγμή η VW και όλοι οι άλλοι κατασκευαστές.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#19333
Orestisren έγραψε:
kostis20 έγραψε:
Orestisren έγραψε:
drdino έγραψε: Γυρίσαμε πίσω στο χρόνο; :s_biggrin


Νομίζω 1.8 Τ 20V και χειροκίνητο :s_yes

E? :s_crazy


Αυτό σχολίασα :s_tongue

Το dsg θα εχει λιγοτερη ροπη απο το χειροκινητο...250 αντι 320 :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#19651 Heads up:
Έχω την εντύπωση ότι μετά την αλλαγή του mechatronic* , έχει ενταθεί το πρόβλημα του δίσκου όταν το αυτοκίνητο έχει κάνει μεγάλη διαδρομή (km>50) , ειδικά η αλλαγή 1ης-2ης αν δεν την κάνω χειροκίνητα, νιώθω ότι θα κατέβει το κιβώτιο και θα πάει με τα πόδια στον προορισμό του. Από την άλλη μπορεί να είναι και η ιδέα μου.

:s_mad


* Θυμίζω έγινε τέλη Αυγούστου , μου ανέφεραν ότι και ο δίσκος θα χρειαστεί αλλαγή κάποια στιγμή. Από τότε έχουν γίνει 1500 χλμ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#19688
pierce21 έγραψε:Heads up:
ειδικά η αλλαγή 1ης-2ης αν δεν την κάνω χειροκίνητα, νιώθω ότι θα κατέβει το κιβώτιο και θα πάει με τα πόδια στον προορισμό του. Από την άλλη μπορεί να είναι και η ιδέα μου.

Πώς γίνετε να νιώθεις τέτοιο πράγμα και να είναι η ιδέα σου?
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#19870
kostis20 έγραψε:
pierce21 έγραψε:Heads up:
ειδικά η αλλαγή 1ης-2ης αν δεν την κάνω χειροκίνητα, νιώθω ότι θα κατέβει το κιβώτιο και θα πάει με τα πόδια στον προορισμό του. Από την άλλη μπορεί να είναι και η ιδέα μου.

Πώς γίνετε να νιώθεις τέτοιο πράγμα και να είναι η ιδέα σου?

Αυτό σίγουρα δεν είναι η ιδέα μου. Το αν έχει γίνει πολύ χειρότερο σε σχέση με πριν δεν ξέρω.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#37541 Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Προ των πυλών το νέο VW Golf R 400

Η έλευση του νέου DSG10 επισπεύδει την έναρξη παραγωγής του GOLF R 400.


Σύμφωνα λοιπόν με αναφορές στον αγγλικό Τύπο, η έκδοση παραγωγής του Golf R 400 βρίσκεται πολύ κοντά και δεν θα διαφέρει αισθητικά από το πρωτότυπο.
Ως γνωστόν, το πρωτότυπο του κορυφαίου Golf διαθέτει 2λιτρο TFSI που αποδίδει 400 ίππους και 45,9 kgm ροπής και τετρακίνηση 4Motion.
Στην έκδοση παραγωγής όμως μπορεί να δούμε αύξηση της ισχύος κατά 20 ίππους (συνολικά 420 ίππους όπως στο επερχόμενο Audi TT RS), ενώ το σύστημα των φρένων θα διαθέτει μάλλον και τις εμπρός κεραμικές δισκόπλακες από το επερχόμενο Audi RS3.