- 26 Ιαν 2018, 13:58
#478330
Αναφερεσαι μαλλον στην MQB...σε αυτη που μας τα εκαναν τσεπελιν οτι ειναι αρθρωτη κτλ..ας μην μπλεκουμε το μαρκετινγκ με την πραγματικοτητα. Η πραγματικοτητα ειναι οτι το γκρουπ το κανει αυτο απο τα 90's, το εξελιξαν, του εδωσαν και ενα μοντερνο ονομα, κι εγινε σουπα. Το ιδιο προσπαθουν να κανουν ή ηδη κανουν και ολοι οι αλλοι ΟΕΜ, συμπεριλαμβανομενης και της bmw (για να ειμαστε και on topic
), ποτε επιτυχως (γκρουπ), ποτε με καταστροφικα αποτελεσματα (Saab-Subaru).
Το ψαλιδι λοιπον μπορει να ειναι ιδιο, αλλα στο Golf πχ ειναι μεταλλικο, στο ΤΤ ειναι αλουμινιου, επομενως τελικα ιδιο δεν ειναι σε καμια περιπτωση..οπως δεν ειναι ιδια και αλλα πολλα περαν των προφανων 'ημιακαμπτρος vs πολλαπλων', οποτε καταληγουμε σε ενα τελειως διαφορετικο αποτελεσμα. Το driving force πισω απο το 'ιδιο πατωμα' ειναι η μειωση του κοστους παραγωγης χρησιμοποιοντας τις ιδιες τυποποιημενες μεθοδους και η δυνατοτητα να συναρμολογουνται διαφορετικα μοντελα στην ιδια γραμμη παραγωγης...αυτο δεν σημαινει οτι τα επιμερους components (το ψαλιδι) ειναι ακριβως ιδια. Τωρα αν οι βιδες ή καποιοι διακοπτες ειναι ακριβως ιδιοι, αυτο ειναι αλλη ιστορια..προσωπικα το τελευταιο ειναι που με χαλαει στο γκρουπ.