Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#471044 πανω κατω νομιζω ίδια μεγέθη είναι

απλά το stonic δε βγαίνει προς το παρόν με πάνω από 120 άλογα (αλλά έτσι κι αλλιώς το Τ-Roc κυρίως σε 1.0 115hp θα πουλήσει, οι υπόλοιποι θα πάνε σε Tiguan)
Άβαταρ μέλους
By edmond
#471075 Όπως τα είδα στην έκθεση, το φαουβε είναι λιγάκι ψηλότερο με οτι κι αν σημαίνει αυτό. Στα μοτέρια ναι, τα χιλιάρια θα παίξουν την μπάλα. Αν και -φυσικά- υποκειμενική η εμφάνιση, δεν θα έλεγα όχι στα 7 χρόνια εγγύησης της κια αν αμφιταλαντευόμουν σ' αυτά τα 2.
Άβαταρ μέλους
By soch
#471154 Η μη ύπαρξη μεγαλύτερου κινητήρα από 1,2 και η απουσία αυτόματου κιβωτίου είναι για μένα no go παράγοντας.

2018 Volkswagen T-Roc - Better than an Kia Stonic?

https://www.youtube.com/watch?v=cAWRuqG2aQk
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#477023 Μια χαρα recover εκανε η μετοχη της VW , οχι μονο βγαλαμε τα χαμενα μετα το dieselgate, μας εβγαλε και πουρπουαρ :-)
Άβαταρ μέλους
By GTS
#478287 Επισης να θυμιθουμε οτι το Οκταβια ιδιο πατωμα ειναι με το TT για παραδειγμα. Μια χαρα αμαξι ειναι για μετακινηση πολυ περισσοτερο οταν του το δινουν δωρεαν (οκ παροχη στην δουλεια) και του πληρωνουν και το πετρελαιο.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#478304
GTS έγραψε:Επισης να θυμιθουμε οτι το Οκταβια ιδιο πατωμα ειναι με το TT για παραδειγμα.

Αυτη ειναι μια απο τις μεγαλυτερες παπατζες που εχουν επικρατησει ολα αυτα τα χρονια...πολυ θα ηθελε το octavia/golf/A3 να ειναι στο πατωμα του ΤΤ. Το οτι εχει την ιδια τυπολογια αναρτησεων, πιθανον ιδιες διαστασεις μετατροχιων/μεταξονιου δεν το κανει ιδιο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#478306 Βασικα γιαυτο το θεμα υπαρχουν δηλωσεις και απο εργαζομενους του γκρουπ για την τεχνολογια που εχουν που παροτι το ιδιο αμαξι ειναι και το Τιγκουαν και το ΤΤ με τις αναλογες ρυθμισεις κατορθωνουν να εχουν τελειως διαφορετικα δυναμικα χαρακτηριστικα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#478307
Zeus έγραψε:
GTS έγραψε:Επισης να θυμιθουμε οτι το Οκταβια ιδιο πατωμα ειναι με το TT για παραδειγμα.

Αυτη ειναι μια απο τις μεγαλυτερες παπατζες που εχουν επικρατησει ολα αυτα τα χρονια...πολυ θα ηθελε το octavia/golf/A3 να ειναι στο πατωμα του ΤΤ. Το οτι εχει την ιδια τυπολογια αναρτησεων, πιθανον ιδιες διαστασεις μετατροχιων/μεταξονιου δεν το κανει ιδιο.


Μπροστινο συστημα, κινητηρας και pedal box ειναι το ιδιο σε ολα τα MQB και στο ΤΤ. Ιδια πλατφορμα ειναι. Ριξε μια ματια στο ιντερνετ να το δεις.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#478312 Αγη, πριν χρονια παρακολουθουσα μια μετατροπη που εκανε ενας τυπος στην αμερικη σε Beetle με πραγματα απο ΤΤ και S3/GTi...καμια σχεση...και δεν μιλαω για αμορτισερ και ελατηρια..ψαλιδια, σινεμπλοκ, πισω υποπλαισιο, η σκαφη, το πισω πατωμα..ενταξει τι να λεμε.
Το γκρουπ εδω και χρονια λειτουργει με λογικη lego..μπορει η σκαφη να ηταν απο πασατ και το πισω πατωμα απο πολο, τα ψαλιδια απο S3 και τα σινεμπλοκ απο S4 (τυχαιες αναφορες), αλλα ιδιο με του Golf δεν ηταν. Ακομα και τα χαμηλωτερα anchoring points της αναρτησης αλλαζουν ολα τα kinematics της αναρτησης...ειναι αλλο αυτοκινητο. Για να μην πουμε για το συνολικο βαρος που το κανει μακραν το πιο γρηγορο της οικογενειας...ειναι το μοναδικο οχημα με αυτο το μοτερ (μιλαω για τη δευτερη γεννια με τα 200-211) που μου κουναει μαντηλι ακομα και δικινητο απο σταση!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#478314
Zeus έγραψε:..ειναι το μοναδικο οχημα με αυτο το μοτερ (μιλαω για τη δευτερη γεννια με τα 200-211) που μου κουναει μαντηλι ακομα και δικινητο απο σταση!


αυτο μπορουμε να το διορθωσουμε. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By GTS
#478315
Zeus έγραψε:Αγη, πριν χρονια παρακολουθουσα μια μετατροπη που εκανε ενας τυπος στην αμερικη σε Beetle με πραγματα απο ΤΤ και S3/GTi...καμια σχεση...και δεν μιλαω για αμορτισερ και ελατηρια..ψαλιδια, σινεμπλοκ, πισω υποπλαισιο, η σκαφη, το πισω πατωμα..ενταξει τι να λεμε.
Το γκρουπ εδω και χρονια λειτουργει με λογικη lego..μπορει η σκαφη να ηταν απο πασατ και το πισω πατωμα απο πολο, τα ψαλιδια απο S3 και τα σινεμπλοκ απο S4 (τυχαιες αναφορες), αλλα ιδιο με του Golf δεν ηταν. Ακομα και τα χαμηλωτερα anchoring points της αναρτησης αλλαζουν ολα τα kinematics της αναρτησης...ειναι αλλο αυτοκινητο. Για να μην πουμε για το συνολικο βαρος που το κανει μακραν το πιο γρηγορο της οικογενειας...ειναι το μοναδικο οχημα με αυτο το μοτερ (μιλαω για τη δευτερη γεννια με τα 200-211) που μου κουναει μαντηλι ακομα και δικινητο απο σταση!


Βασικα δεν το λεω εγω οτι ειναι το ιδιο πατωμα. αυτοι το λενε. Προφανως θεωρουν οτι το μεγαλυτερο κοστος ειναι το μπροστινο μερος (υποπλαισιο, αναρτηση, κινητηρας, ταμπλω, πενταλ τιμονι) τα οποια ειναι τελειως τα ιδια (εκτος απο το εξωτερικο μερος του ταμπλω). Σε αυτα που ειδες η μπροστινη αναρτηση ιδια δεν ειναι? Μονη η πισω αλλαζει ειτε σε αξονα ειτε σε πολλαπλων.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#478321 Το TT έχει αλουμινένια McPherson μπροστά.Δεν είναι ίδια με τα υπολοιπα συμβατικά πλην gti/s3 ,q3

Βάλε χαμηλότερο βάρος είναι και χαμηλό για αυτό πάει τόσο καλά το TT.
< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#478330 Αναφερεσαι μαλλον στην MQB...σε αυτη που μας τα εκαναν τσεπελιν οτι ειναι αρθρωτη κτλ..ας μην μπλεκουμε το μαρκετινγκ με την πραγματικοτητα. Η πραγματικοτητα ειναι οτι το γκρουπ το κανει αυτο απο τα 90's, το εξελιξαν, του εδωσαν και ενα μοντερνο ονομα, κι εγινε σουπα. Το ιδιο προσπαθουν να κανουν ή ηδη κανουν και ολοι οι αλλοι ΟΕΜ, συμπεριλαμβανομενης και της bmw (για να ειμαστε και on topic :lol: ), ποτε επιτυχως (γκρουπ), ποτε με καταστροφικα αποτελεσματα (Saab-Subaru).

Το ψαλιδι λοιπον μπορει να ειναι ιδιο, αλλα στο Golf πχ ειναι μεταλλικο, στο ΤΤ ειναι αλουμινιου, επομενως τελικα ιδιο δεν ειναι σε καμια περιπτωση..οπως δεν ειναι ιδια και αλλα πολλα περαν των προφανων 'ημιακαμπτρος vs πολλαπλων', οποτε καταληγουμε σε ενα τελειως διαφορετικο αποτελεσμα. Το driving force πισω απο το 'ιδιο πατωμα' ειναι η μειωση του κοστους παραγωγης χρησιμοποιοντας τις ιδιες τυποποιημενες μεθοδους και η δυνατοτητα να συναρμολογουνται διαφορετικα μοντελα στην ιδια γραμμη παραγωγης...αυτο δεν σημαινει οτι τα επιμερους components (το ψαλιδι) ειναι ακριβως ιδια. Τωρα αν οι βιδες ή καποιοι διακοπτες ειναι ακριβως ιδιοι, αυτο ειναι αλλη ιστορια..προσωπικα το τελευταιο ειναι που με χαλαει στο γκρουπ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#478353 Εικόνα

Ντρέπομαι λίγο αλλά :eat: Με 15άρες που βλέπω πως μπορείς να το πάρεις μου φαίνεται ταμάμ.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#478370
drdino έγραψε:Εικόνα

Ντρέπομαι λίγο αλλά :eat: Με 15άρες που βλέπω πως μπορείς να το πάρεις μου φαίνεται ταμάμ.
Ο James May ενθουσιάστηκε πάντως, για τι τιμή μιλάμε?

< >