- 15 Αύγ 2017, 15:58
#425527
Scotch έγραψε:Δε μας τα λέει καλά το Micra αυτή τη φορά. Το βάζω χθες στον φορτιστή για να είναι full η μπαταρία (ήταν οκ εξαρχής, απ' ό,τι έδειχνε ο φορτιστής, αλλά το έβαλα για καλό και για κακό, μιας και είχα ΜΟΤ σήμερα), το βάζω πριν λίγο μπρος και ενώ, ως συνήθως, πήρε με τη μία, είχε από την αρχή ένα τρέμουλο, το οποίο διατήρησε μετά από 30 λεπτά οδήγησης. Επίσης, σαν να μην είχε δύναμη. Σε κάτι ανηφόρες, με το ζόρι να τις βγάλει...
Ευτυχώς οι του ΜΟΤ τον έπαιξαν και είναι κλειστά (με ραντεβού οι μ@λ@κες). Αλλά μήπως κάθε εμπόδιο για καλό..;...
Για αρχή πάω να το φουλάρω καύσιμα γιατί πλησιάζει τα κόκκινα, αλλά δε νομίζω να φταίει αυτό.
Καμία ιδέα;
Edit: τώρα που το έβαλα πάλι μπροστά, λειτουργεί ρολόι (wtf... restart ήθελε;)
< >
Αν και πολύ καθυστερημένα θα απαντήσω γιατί είναι κοινό θέμα με τα αυτοκίνητα που μένουν ακίνητα πάνω από 10-15 ημέρες χωρίς να δουλεύουν και μετά δουλεύουν με διακοπές σαν τρικύλινδρα.
Δεν φταίει το καύσιμο με την έννοια που το επισημαίνεται αλλά η εξάτμιση του από τα μπέκ στα οποία αφήνει κεραμικά κατάλοιπα που κολλάνε τις βελόνες τους.
Η λύση είναι απλή, όταν πρόκειται να τα αφήσετε για καιρό επειδή δεν είναι εύκολο να κλείσετε τη ροή της βενζίνης προς τα μπέκ ώστε να σβύση ο κινητήρας μένοντας από καύσιμο και να μην παραμείνει σε αυτά καύσιμο, προμηθευτείται ένα καθαριστικό για μπέκ και ρίξτε το στο ρεζερβουάρ λίγο πρίν το βάλετε εμπρός μετά την ακινησία, σε μερικά λεπτά λειτουργίας στο ρελαντί και όλα επανέρχονται σε κανονική λειτουργία.
Τα χρόνια που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα κυκλοφορούσα με 4 διαφορετικά αμάξια εκ περιτροπής ( 4 διαφορετικά μοντέλα Renault 21 και 1 Ford Transit ) και είχα μόνιμα αυτό το πρόβλημα, οπότε γνωρίζω το άθλημα από 1ο χέρι.