Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#421407
Scotch έγραψε:Ήταν πρόσφατο σχετικά το άρθρο. Να μην ήταν η σκουριά ο λόγος; Θα το ξαναδώ.

dstou racing ή απλή;

< >


racing λεει την 100αρα της η shell.
Βαλε κατοσταρα στο τελευταιο γεμισμα πριν το αφησεις,να εχεις το πλεονέκτημα της καλυτερης ποιοτητας πριν το αφησεις για κανα χρονο. Παντα στο λαμπακι,ωστε να εχει λιγη ποσοτητα ξεθυμασμένης μεσα.Πας γεμιζεις με φρεσκια και εισαι οκ.
Τα ρεζερβουάρ είναι πλαστικα στην συντριπτικη τους πλειοψηφια.
Τα ενισχυτικα καυσιμου τα βρίσκεις σε όλα τα βενζινάδικα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#421410
dstou έγραψε:Αυτό που έχουμε στο εξοχικό το αφήνω γεμάτο με 100άρα. Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής.


γιατι γεματο? σιγουρα ξεθυμαινει.
Το δικο μου που είναι ευαισθητο στην ποιοτητα βενζίνης(λογω επιθετικου προγραμματος),εαν το αφήσω για 20 μερες με 1 μηνα αρχιζει και μου δειχνει ότι βαραει πυρακια(αναβει το check engine διακεκομενα με 2 συχνότητες,στην 2η δεν πιεζεις καθολου)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#421417 Έχω βάλει αυτοκίνητο μπρος με βενζίνη 2 ετών! Πήρε με την πρώτη και πήγαινε μια χαρά. Πολύ ευαίσθητα τα δικά σας. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#421447 Μετά το restart πάντως συνήλθε το micra :hmmm:


< >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#421450 Αυτοδιάγνωση και αυτοδιόρθωση έχει το Κ11 αν δεν το έχεις καταλάβει...

Δεν έχει τίποτα. Κανα σκουπιδακι από το άδειο ρεζερβουαρ θα πήρε αλλά το καταπιε. Έτσι νομίζω λένε συνήθως και οι γνώστες στους ανιδεους. Μου το έχουν πει και το πίστεψα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#421452
cosneo έγραψε:Αυτοδιάγνωση και αυτοδιόρθωση έχει το Κ11 αν δεν το έχεις καταλάβει...

Ηλεκτρικά παράθυρα μπορεί να μην έχει, την αυτοδιόρθωσή του την κάνει μια φορά

Φουλάρισα και βενζίνη και τώρα μένει το MOT για να ξεχυθεί.

< >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#421507 Θα στοιχημάτιζα ότι είχε υγρασία από τις πίπες.


Θα παρακαλούσα να μη σχολιαστεί αυτό με πονηρό τρόπο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#421521
funkyreverend έγραψε:Θα στοιχημάτιζα ότι είχε υγρασία από τις πίπες.


Θα παρακαλούσα να μη σχολιαστεί αυτό με πονηρό τρόπο.


Δύσκολο αυτό που ζητάς... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#421916
funkyreverend έγραψε:Θα στοιχημάτιζα ότι είχε υγρασία από τις πίπες.

Πίπες = μπουζί; Με βαλβίδες τίποτα μπορεί να έπαιζε (να μη δουλεύουν μερικές από τις 36 διαθέσιμες);
Για καμιά 15ριά km το αυτοκίνητο πάντως δεν τράβαγε και "έτρεμε" (πιο πορνό η συζήτηση δε γίνεται). Μετά το restart, ως διά μαγείας, τα συμπτώματα εξαφανίστηκαν.

Σήμερα, btw, περάσαμε επιτυχώς και ΜΟΤ. Χωρίς καμία σύσταση μάλιστα, ενώ πέρυσι είχα 2-3. Και εδώ έχουμε self-healing.


< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#423857 Αυτά τα λάδια ενδείκνυνται για το Micra;Εικόνα
K11, 1.0lt.

< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#423867 Λίγο λεπτά είναι μωρέ για τόσο παλιό μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#425526 Ημισυνθετικά 10-40 διαβάζω σε κάτι forumz. Απλά είδα καλή τιμούλα στα 5-30 και σκέφτηκα αν είναι καλύτερα why not. Ποια λέτε είναι η καλύτερη επιλογή, δεδομένου ότι μένει κι ένα χρόνο ακίνητο και όταν κινηθεί κάνει βία 2000km; Μέχρι τώρα απλά βάζω ό,τι πιο απλό (σε 10-40), αλλά τα αλλάζω κάθε χρόνο.

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#425527
Scotch έγραψε:Δε μας τα λέει καλά το Micra αυτή τη φορά. Το βάζω χθες στον φορτιστή για να είναι full η μπαταρία (ήταν οκ εξαρχής, απ' ό,τι έδειχνε ο φορτιστής, αλλά το έβαλα για καλό και για κακό, μιας και είχα ΜΟΤ σήμερα), το βάζω πριν λίγο μπρος και ενώ, ως συνήθως, πήρε με τη μία, είχε από την αρχή ένα τρέμουλο, το οποίο διατήρησε μετά από 30 λεπτά οδήγησης. Επίσης, σαν να μην είχε δύναμη. Σε κάτι ανηφόρες, με το ζόρι να τις βγάλει...
Ευτυχώς οι του ΜΟΤ τον έπαιξαν και είναι κλειστά (με ραντεβού οι μ@λ@κες). Αλλά μήπως κάθε εμπόδιο για καλό..;...
Για αρχή πάω να το φουλάρω καύσιμα γιατί πλησιάζει τα κόκκινα, αλλά δε νομίζω να φταίει αυτό.
Καμία ιδέα;

Edit: τώρα που το έβαλα πάλι μπροστά, λειτουργεί ρολόι (wtf... restart ήθελε;)

< >


Αν και πολύ καθυστερημένα θα απαντήσω γιατί είναι κοινό θέμα με τα αυτοκίνητα που μένουν ακίνητα πάνω από 10-15 ημέρες χωρίς να δουλεύουν και μετά δουλεύουν με διακοπές σαν τρικύλινδρα.

Δεν φταίει το καύσιμο με την έννοια που το επισημαίνεται αλλά η εξάτμιση του από τα μπέκ στα οποία αφήνει κεραμικά κατάλοιπα που κολλάνε τις βελόνες τους.

Η λύση είναι απλή, όταν πρόκειται να τα αφήσετε για καιρό επειδή δεν είναι εύκολο να κλείσετε τη ροή της βενζίνης προς τα μπέκ ώστε να σβύση ο κινητήρας μένοντας από καύσιμο και να μην παραμείνει σε αυτά καύσιμο, προμηθευτείται ένα καθαριστικό για μπέκ και ρίξτε το στο ρεζερβουάρ λίγο πρίν το βάλετε εμπρός μετά την ακινησία, σε μερικά λεπτά λειτουργίας στο ρελαντί και όλα επανέρχονται σε κανονική λειτουργία.

Τα χρόνια που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα κυκλοφορούσα με 4 διαφορετικά αμάξια εκ περιτροπής ( 4 διαφορετικά μοντέλα Renault 21 και 1 Ford Transit ) και είχα μόνιμα αυτό το πρόβλημα, οπότε γνωρίζω το άθλημα από 1ο χέρι.