Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#425544 Θα το εφαρμόσω. Ευχαριστώ!

< >
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#471661 93.000 χλμ. πλέον. το QQ μας μετά από 5 χρόνια.
Λοιπόν πρέπει να τα κατάφερα και να του στραβωσα κάποια ζάντα.
Πριν 2 βδομάδες είχα πάει βόλτα Τρίκαλα Κορινθίας και έπεσα σε μια βαρβατη λακκουβαρα με πολλά χλμ. Σήμερα στην Ιόνια Οδό εκεί σε αποτομα φρένα 130-30 για διόδια, το τιμόνι άρχιζε να σκορτσαρει. Να σημειωθεί ότι πρόσφατα άλλαξε δίσκους. Μήπως δε στραβωσα ζάντα, και να έκαναν λάθος στην τοποθέτηση?
Άντε να το πεις τώρα στον φαδερ.
Επιπλέον, η οθόνη του ηχοσυστήματος μετά από ώρα, σταματάει να δείχνει ενδείξεις και "θολώνει"
Έχω βρει μια ωραία οθόνη android αλλά άντε να πεις στον φαδερ να σταξει 195€.
Ευχαριστήθηκα ταξίδι πάντως Αθήνα- Ζαγοροχώρια.
ΕικόναΕικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#471662 Στραβωμένη ζάντα μπροστά θα την καταλάβαινες και στην ευθεία χωρίς φρένα ή ακόμα περισσότερο σε στροφή όπου φορτίζεται ο αντίστοιχος τροχός. Στραβή δισκόπλακα είναι το πιθανότερο αν κοσκινίζει το τιμόνι στα φρένα. Μπορεί να συμβεί άνετα και σε νέους δίσκους. Λύνεται εύκολα με πλάνισμα (τρόχισμα). Θα το πας εκεί που σου έβαλαν τους δίσκους και θα τους πεις ότι μάλλον είναι στραβός κάποιους από τους δύο μπροστινούς.

Για τις οθονούλες δεν μπορώ να βοηθήσω. Ρώτα τους γκατζετάκηδες. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#471663
REALZEUS έγραψε:Στραβωμένη ζάντα μπροστά θα την καταλάβαινες και στην ευθεία χωρίς φρένα ή ακόμα περισσότερο σε στροφή όπου φορτίζεται ο αντίστοιχος τροχός. Στραβή δισκόπλακα είναι το πιθανότερο αν κοσκινίζει το τιμόνι στα φρένα. Μπορεί να συμβεί άνετα και σε νέους δίσκους. Λύνεται εύκολα με τρόχισμα.

Για τις οθονούλες δεν μπορώ να βοηθήσω. Ρώτα τους γκατζετάκηδες.
Κοίτα, κάπου στα 130 νοιώθω κάτι πολύ ανεπαίσθητους τριγμούς απ το τιμόνι. Όχι πάντα όμως. Γι αυτό και δεν ξέρω...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#471666 Αυτό μπορεί να είναι και θέμα ζυγοστάθμισης. Είσαι σίγουρος ότι δεν το έκανε και από πριν; Όπως και να έχει ένα μαγαζί με σωστό μηχάνημα ζυγοστάθμισης θα σου πει τι φταίει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#471669
Focusman91 έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Στραβωμένη ζάντα μπροστά θα την καταλάβαινες και στην ευθεία χωρίς φρένα ή ακόμα περισσότερο σε στροφή όπου φορτίζεται ο αντίστοιχος τροχός. Στραβή δισκόπλακα είναι το πιθανότερο αν κοσκινίζει το τιμόνι στα φρένα. Μπορεί να συμβεί άνετα και σε νέους δίσκους. Λύνεται εύκολα με τρόχισμα.

Για τις οθονούλες δεν μπορώ να βοηθήσω. Ρώτα τους γκατζετάκηδες.
Κοίτα, κάπου στα 130 νοιώθω κάτι πολύ ανεπαίσθητους τριγμούς απ το τιμόνι. Όχι πάντα όμως. Γι αυτό και δεν ξέρω...

< Note >


πηγαινε σε ενα βουλκανιζατερ,και πεστου να σου κανει τραμπα εμπρος/πισω τους τροχους απο τη μερια που επεσες στη λακουβα.Οπως θα βγαλει τους τροχους πεστου να σου τους ζυγοσταθμισει και τους δυο ξανα. πεστου επισης οτι επεσες σε λακουβα για να ελεγξει καλα τη ζαντα και το ελαστικο.
Μετα βλεπουμε.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#471712 Οδηγάω όσο είμαι Ελλάδα το Almera N16 του πεθερού .
Εχθές ξαφνικά άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του αερόσακου στο ταμπλό
Έψαξα στο Ίντερνετ και λένε οτι συμβαίνει καμία φορά και είχε μια διαδικασία για να το κανείς Reset , μια ακολουθία κινήσεων με το διακόπτης εκκίνησης .
Πράγματι κατάφερα και το έσβησα και δεν ξαναεμφανίστηκε έκτοτε .
Καμία ιδέα τι μπορεί να το προκάλεσε;
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#471731 @focusman91

Είχα παρόμοιο πρόβλημα, όχι όμως στο Qashqai, σε ένα colt.
Το καταλάβαινα στο τιμόνι όταν φρέναρα και γινόταν πιο έντονο όσο μειωνόταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Τελικά έφταιγαν οι καινούργιες δισκόπλακες, που είχα βάλει πριν 10.000χιλ. και στράβωσαν χωρίς να καταλάβω γιατί. Τις άλλαξα μαζί με τα τακάκια και δεν είχα πρόβλημα ξανά.

Τα Qashqai πρέπει να είναι ίδιας χρονολογίας αν κρίνω από την πινακίδα :) :)
3/2013 είναι το δικό μου
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#471743 Γιώργο τα συμπτώματα δείχνουν μάλλον δίσκους.
Στην περίπτωση στραβής ζάντας χάνεις αέρα σιγά σιγά από το λάστιχο και το τιμόνι τραβάει συνέχεια. Χλωμό το βλέπω όμως γιατί είσαι ψηλοπροφιλος εκτός αν έπεσες σε πεζοδρόμιο με φόρα.
Κάνε όμως ένα τσεκ σε βουλκανιζατερ. Ιδίως αν φοράς Goodyear το έχουν στο dna τους το καρουμπαλιάσμα...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#471746 Σε τόσο ψηλε΄ς ταχύτητες μπορεί να ειναι και οι πίσω ζάντες που κάνουν θέμα, αλλά αν σου κοσκινίζει στο φρενάρισμα δεν ειναι θέμα ζαντας, αλλά δισκόπλακας
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#471747 Δίσκους θα έλεγα και εγώ.
Πήγαινε εκεί που τους έβαλες να το δουν. Καμμιά φορά την αλλαγή την χρεώνουν λιγότερο. Συνέβη σε φίλο.

Δεν λες κάτι για την οθόνη μιας και ψάχνομαι;

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#471754 Για τις οθόνες σαν να θυμάμαι ότι μετά από χρόνια κάτι με τις επαφές πίσω παίζει ή κάτι τέτοιο. Θέλουν βγάλε βάλε ή καθάρισμα.
Στο δικό μου έχω το δεύτερο σύμπτωμα των ΓΤΠ ηχοσυστηματων της Nissan. Αλλάζει μόνο του από ράδιο σε cd και το ανάποδο. Δεν διορθώνεται.

Γιώργο η αλλαγή θέλει και περιφερειακά (πλαίσια, καλώδιο τιμονιού κλπ). Αν είναι όλα σ' αυτά τα λεφτά είναι ευκαιρία (και το θέλω και εγώ). Στην σκέτη συσκευή ο ηλεκτρολόγος θα ζητήσει.... τις πασχαλινες του διακοπές στην Νέα Υόρκη....
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#471773
KiloMeater έγραψε:Οδηγάω όσο είμαι Ελλάδα το Almera N16 του πεθερού .
Εχθές ξαφνικά άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του αερόσακου στο ταμπλό
Έψαξα στο Ίντερνετ και λένε οτι συμβαίνει καμία φορά και είχε μια διαδικασία για να το κανείς Reset , μια ακολουθία κινήσεων με το διακόπτης εκκίνησης .
Πράγματι κατάφερα και το έσβησα και δεν ξαναεμφανίστηκε έκτοτε .
Καμία ιδέα τι μπορεί να το προκάλεσε;


Βάλε - βγάλε καμμιά 10αριά φορές τη φύσα του αερόσσακου ( συνήθως είναι κάτω από τα καθίσματα, και θα στρώσει.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#471780
Focusman91 έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Στραβωμένη ζάντα μπροστά θα την καταλάβαινες και στην ευθεία χωρίς φρένα ή ακόμα περισσότερο σε στροφή όπου φορτίζεται ο αντίστοιχος τροχός. Στραβή δισκόπλακα είναι το πιθανότερο αν κοσκινίζει το τιμόνι στα φρένα. Μπορεί να συμβεί άνετα και σε νέους δίσκους. Λύνεται εύκολα με τρόχισμα.

Για τις οθονούλες δεν μπορώ να βοηθήσω. Ρώτα τους γκατζετάκηδες.
Κοίτα, κάπου στα 130 νοιώθω κάτι πολύ ανεπαίσθητους τριγμούς απ το τιμόνι. Όχι πάντα όμως. Γι αυτό και δεν ξέρω...

< Note >


130-30 χλμ στους δίσκους μεταφράζεται σε περίπου 500 C+, με τα μαμά τακάκια που στους 350C δηλώνουν διάλυση σημαίνει αποκόλληση μικρών κομματιών της πάστας που παραμένουν ανάμεσα στο τακάκι και στον δίσκο εξ ού και τα τραντάγματα, μετά από μερικά φρεναρίσματα αυτά φεύγουν και αυτός είναι και ο λόγος που δεν το κάνει πάντα.

Με αυτής της ποιότητας τα τακάκια θα έχεις τέτοια προβλήματα γιατί προσθετικά καταλήγουν σε στράβωμα των δίσκων αφού όντας ζεστοί πιέζονται ανομοιόμορφα και στραβώνουν ευκολότερα, επίσης στραβώνουν όταν αλλάζονται και δεν καθαρίζεται πολύ καλά το μουαγιέ που πατάει ο δίσκος όπως και δεν σφίγγονται οι ζάντες με δυναμόκλειδο, οι κατασκευαστές των δίσκων λένε ότι αν δεν γίνεται έτσι η διαδικασία σε 4-5.000 χλμ οι δίσκοι στραβώνουν, οι κατασκευαστές των τακακιών έχουν συγκεκριμένηδιαδικασία για το στρώσιμο τους, διαδικασία υπάρχει και για το στρώσιμο των δίσκων, ποιός το ακολουθεί ? κανείς, γιατί ? γιατί κανένα συνεργείο δεν το λέει στον πελάτη του ή γιατί δεν τα γνωρίζει, ή γιατί τα θεωρεί βλακείες αφού εκείνοι ξέρουν τα πάντα, ή γιατί θέλουν ο πελάτης να τους τα ακουμπάει συχνότερα, τα βουλκανιζατέρ με τα αερόκλειδα κάνουν ζημιά, τα συνεργεία που χρησιμοποιούν παντού αερόκλειδα κάνουν ζημιά, όταν τα λές και όταν τα εφαρμόζεις σε περνάνε για φυτό, στην καλύτερη ή για σπαστικό και λαλάκα, οπότε το χέρι στην τσέπη για αλλαγή κάθε τρείς και μία τα υλικά τριβής, και πάντα τα φτηνότερα, τακάκι των 20€ και δίσκους των 50€ και αερόκλειδο παντού, εδώ ισχύει αυτό που έλεγαν οι γιαγιάδες μας, ότι το φτηνό κρέας το τρώνε τα σκυλιά.