- Προηγούμενη
- 291 Δημοσιεύσεις
- Σελίδα 5 από 20
- 1 ,
- 2 ,
- 3 ,
- 4 ,
- 5 ,
- 6 ,
- 7 ,
- 8
- ...
- 20
- Επόμενο
Δώσε πόνο
http://www.roadandtrack.com/new-cars/fu ... ate=110417
Λοιπόν πρέπει να τα κατάφερα και να του στραβωσα κάποια ζάντα.
Πριν 2 βδομάδες είχα πάει βόλτα Τρίκαλα Κορινθίας και έπεσα σε μια βαρβατη λακκουβαρα με πολλά χλμ. Σήμερα στην Ιόνια Οδό εκεί σε αποτομα φρένα 130-30 για διόδια, το τιμόνι άρχιζε να σκορτσαρει. Να σημειωθεί ότι πρόσφατα άλλαξε δίσκους. Μήπως δε στραβωσα ζάντα, και να έκαναν λάθος στην τοποθέτηση?
Άντε να το πεις τώρα στον φαδερ.
Επιπλέον, η οθόνη του ηχοσυστήματος μετά από ώρα, σταματάει να δείχνει ενδείξεις και "θολώνει"
Έχω βρει μια ωραία οθόνη android αλλά άντε να πεις στον φαδερ να σταξει 195€.
Ευχαριστήθηκα ταξίδι πάντως Αθήνα- Ζαγοροχώρια.
< Note >
Για τις οθονούλες δεν μπορώ να βοηθήσω. Ρώτα τους γκατζετάκηδες.
REALZEUS έγραψε:Στραβωμένη ζάντα μπροστά θα την καταλάβαινες και στην ευθεία χωρίς φρένα ή ακόμα περισσότερο σε στροφή όπου φορτίζεται ο αντίστοιχος τροχός. Στραβή δισκόπλακα είναι το πιθανότερο αν κοσκινίζει το τιμόνι στα φρένα. Μπορεί να συμβεί άνετα και σε νέους δίσκους. Λύνεται εύκολα με τρόχισμα.Κοίτα, κάπου στα 130 νοιώθω κάτι πολύ ανεπαίσθητους τριγμούς απ το τιμόνι. Όχι πάντα όμως. Γι αυτό και δεν ξέρω...
Για τις οθονούλες δεν μπορώ να βοηθήσω. Ρώτα τους γκατζετάκηδες.
< Note >
Focusman91 έγραψε:REALZEUS έγραψε:Στραβωμένη ζάντα μπροστά θα την καταλάβαινες και στην ευθεία χωρίς φρένα ή ακόμα περισσότερο σε στροφή όπου φορτίζεται ο αντίστοιχος τροχός. Στραβή δισκόπλακα είναι το πιθανότερο αν κοσκινίζει το τιμόνι στα φρένα. Μπορεί να συμβεί άνετα και σε νέους δίσκους. Λύνεται εύκολα με τρόχισμα.Κοίτα, κάπου στα 130 νοιώθω κάτι πολύ ανεπαίσθητους τριγμούς απ το τιμόνι. Όχι πάντα όμως. Γι αυτό και δεν ξέρω...
Για τις οθονούλες δεν μπορώ να βοηθήσω. Ρώτα τους γκατζετάκηδες.
< Note >
πηγαινε σε ενα βουλκανιζατερ,και πεστου να σου κανει τραμπα εμπρος/πισω τους τροχους απο τη μερια που επεσες στη λακουβα.Οπως θα βγαλει τους τροχους πεστου να σου τους ζυγοσταθμισει και τους δυο ξανα. πεστου επισης οτι επεσες σε λακουβα για να ελεγξει καλα τη ζαντα και το ελαστικο.
Μετα βλεπουμε.
Εχθές ξαφνικά άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του αερόσακου στο ταμπλό
Έψαξα στο Ίντερνετ και λένε οτι συμβαίνει καμία φορά και είχε μια διαδικασία για να το κανείς Reset , μια ακολουθία κινήσεων με το διακόπτης εκκίνησης .
Πράγματι κατάφερα και το έσβησα και δεν ξαναεμφανίστηκε έκτοτε .
Καμία ιδέα τι μπορεί να το προκάλεσε;
Είχα παρόμοιο πρόβλημα, όχι όμως στο Qashqai, σε ένα colt.
Το καταλάβαινα στο τιμόνι όταν φρέναρα και γινόταν πιο έντονο όσο μειωνόταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Τελικά έφταιγαν οι καινούργιες δισκόπλακες, που είχα βάλει πριν 10.000χιλ. και στράβωσαν χωρίς να καταλάβω γιατί. Τις άλλαξα μαζί με τα τακάκια και δεν είχα πρόβλημα ξανά.
Τα Qashqai πρέπει να είναι ίδιας χρονολογίας αν κρίνω από την πινακίδα
3/2013 είναι το δικό μου
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
Στην περίπτωση στραβής ζάντας χάνεις αέρα σιγά σιγά από το λάστιχο και το τιμόνι τραβάει συνέχεια. Χλωμό το βλέπω όμως γιατί είσαι ψηλοπροφιλος εκτός αν έπεσες σε πεζοδρόμιο με φόρα.
Κάνε όμως ένα τσεκ σε βουλκανιζατερ. Ιδίως αν φοράς Goodyear το έχουν στο dna τους το καρουμπαλιάσμα...
Πήγαινε εκεί που τους έβαλες να το δουν. Καμμιά φορά την αλλαγή την χρεώνουν λιγότερο. Συνέβη σε φίλο.
Δεν λες κάτι για την οθόνη μιας και ψάχνομαι;
Από το Redmi Note 4
Fiat Panda 7,6l/100km
Στο δικό μου έχω το δεύτερο σύμπτωμα των ΓΤΠ ηχοσυστηματων της Nissan. Αλλάζει μόνο του από ράδιο σε cd και το ανάποδο. Δεν διορθώνεται.
Γιώργο η αλλαγή θέλει και περιφερειακά (πλαίσια, καλώδιο τιμονιού κλπ). Αν είναι όλα σ' αυτά τα λεφτά είναι ευκαιρία (και το θέλω και εγώ). Στην σκέτη συσκευή ο ηλεκτρολόγος θα ζητήσει.... τις πασχαλινες του διακοπές στην Νέα Υόρκη....
KiloMeater έγραψε:Οδηγάω όσο είμαι Ελλάδα το Almera N16 του πεθερού .
Εχθές ξαφνικά άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του αερόσακου στο ταμπλό
Έψαξα στο Ίντερνετ και λένε οτι συμβαίνει καμία φορά και είχε μια διαδικασία για να το κανείς Reset , μια ακολουθία κινήσεων με το διακόπτης εκκίνησης .
Πράγματι κατάφερα και το έσβησα και δεν ξαναεμφανίστηκε έκτοτε .
Καμία ιδέα τι μπορεί να το προκάλεσε;
Βάλε - βγάλε καμμιά 10αριά φορές τη φύσα του αερόσσακου ( συνήθως είναι κάτω από τα καθίσματα, και θα στρώσει.
Focusman91 έγραψε:REALZEUS έγραψε:Στραβωμένη ζάντα μπροστά θα την καταλάβαινες και στην ευθεία χωρίς φρένα ή ακόμα περισσότερο σε στροφή όπου φορτίζεται ο αντίστοιχος τροχός. Στραβή δισκόπλακα είναι το πιθανότερο αν κοσκινίζει το τιμόνι στα φρένα. Μπορεί να συμβεί άνετα και σε νέους δίσκους. Λύνεται εύκολα με τρόχισμα.Κοίτα, κάπου στα 130 νοιώθω κάτι πολύ ανεπαίσθητους τριγμούς απ το τιμόνι. Όχι πάντα όμως. Γι αυτό και δεν ξέρω...
Για τις οθονούλες δεν μπορώ να βοηθήσω. Ρώτα τους γκατζετάκηδες.
< Note >
130-30 χλμ στους δίσκους μεταφράζεται σε περίπου 500 C+, με τα μαμά τακάκια που στους 350C δηλώνουν διάλυση σημαίνει αποκόλληση μικρών κομματιών της πάστας που παραμένουν ανάμεσα στο τακάκι και στον δίσκο εξ ού και τα τραντάγματα, μετά από μερικά φρεναρίσματα αυτά φεύγουν και αυτός είναι και ο λόγος που δεν το κάνει πάντα.
Με αυτής της ποιότητας τα τακάκια θα έχεις τέτοια προβλήματα γιατί προσθετικά καταλήγουν σε στράβωμα των δίσκων αφού όντας ζεστοί πιέζονται ανομοιόμορφα και στραβώνουν ευκολότερα, επίσης στραβώνουν όταν αλλάζονται και δεν καθαρίζεται πολύ καλά το μουαγιέ που πατάει ο δίσκος όπως και δεν σφίγγονται οι ζάντες με δυναμόκλειδο, οι κατασκευαστές των δίσκων λένε ότι αν δεν γίνεται έτσι η διαδικασία σε 4-5.000 χλμ οι δίσκοι στραβώνουν, οι κατασκευαστές των τακακιών έχουν συγκεκριμένηδιαδικασία για το στρώσιμο τους, διαδικασία υπάρχει και για το στρώσιμο των δίσκων, ποιός το ακολουθεί ? κανείς, γιατί ? γιατί κανένα συνεργείο δεν το λέει στον πελάτη του ή γιατί δεν τα γνωρίζει, ή γιατί τα θεωρεί βλακείες αφού εκείνοι ξέρουν τα πάντα, ή γιατί θέλουν ο πελάτης να τους τα ακουμπάει συχνότερα, τα βουλκανιζατέρ με τα αερόκλειδα κάνουν ζημιά, τα συνεργεία που χρησιμοποιούν παντού αερόκλειδα κάνουν ζημιά, όταν τα λές και όταν τα εφαρμόζεις σε περνάνε για φυτό, στην καλύτερη ή για σπαστικό και λαλάκα, οπότε το χέρι στην τσέπη για αλλαγή κάθε τρείς και μία τα υλικά τριβής, και πάντα τα φτηνότερα, τακάκι των 20€ και δίσκους των 50€ και αερόκλειδο παντού, εδώ ισχύει αυτό που έλεγαν οι γιαγιάδες μας, ότι το φτηνό κρέας το τρώνε τα σκυλιά.