- 14 Ιουν 2016, 00:32
#267405
morpheus έγραψε:
Δεν ξέρω ακριβώς πόση σχέση έχει το ΤΤmk3 με το ΤΤmk2 ή το Α3mk3... έχει όμως σίγουρα μεγαλύτερη σχέση με αυτά απ'οτι με την 718.
Ισως...Απο την αλλη βεβαια πρεπει να αναρωτηθεις και για την αλλη περιπωση, δηλαδη εαν ολο αυτο που σου εβγαζε η προηγουμενη boxster/cayman, στο βγαζει η νεα 718.
Οταν βγαζεις απο την εξισωση, εναν μοναδικο ηχο, τοσο ξεχωριστο αλλα και απολαυστικο, που ακομα και στις Boxster 20ετιας σε κανει να θες να τερματιζεις το στροφομετρο σχεδον σε καθε σχεση, μονο και μονο για να
τον ακους, η αντικατασταση του με εναν που εχει ηχητικη υποκρουση σκαλισμενου παλαιου σκαραβαιου, ειναι απιστευτα ξενερωτη, αντιφατικη (
οχι για την μακρα ιστορια της Porsche, που βεβαια θα πρεπει να αναφερομαστε σε κατασκευες ανω των 40 ετων πλην της 911 για ηχητικη συγκριση, αλλα για την εξισου premium τιμη της...) σε βαθμο που πλεον να μην εχει σχεδον νοημα για τον οδηγο της το -ηδη- καταπληκτικο στησιμο, επιδοσεις και σουπερ πληροφοριακα χειριστηρια...
Δεν ξερω πως μπορω να το εξηγησω ωστε να γινει κατανοητο, καθοτι ενδεχομενως να πρεπει καποιος να ειναι αρρωστος πορσακιας...
Θα κανω ομως μια προσπαθεια, μιας και εχεις υπαρξει ευτυχης κατοχος AR...
Σε εναν αναλογικο βαθμο φυσικα, ειναι σαν συζηταμε για την 147 1.6 / 120ps , οπως την ξερουμε, και να βγαινει ενα βαρυ fl, με ευχαριστες αλλαγες σε φωτα, θυρεο, προφυλακτηρες πχ, ΑΛΛΑ και με αντικατασταση του καταπληκτικου, σε αποκριση ευστροφια ΚΑΙ φυσικα σε ηχο, twinspark, με λιγο πιο ισχυρο απο την δυνατοτερη εκδοση του 900αρη twinair (αντι 105ps) στα ιδια αλογα περιπου με την 120αρα twinspark.
Πως θα το αντιλαμβανοσουν αυτο? Φανταζομαι εχεις ακουσει την ηχητικη χροια του twinair, σε 500αρακι, ή Panda, ή και στην Mito...
morpheus έγραψε: Φυσικά υπάρχει και το ενδεχόμενο να το οδηγήσω κάποια στιγμή (περιέργως δεν έχω τέτοια πρόθεση) και να καταπιώ τα λόγια μου εκστασιασμένος απο το οδηγοκεντρικό αποτέλεσμα ξεχνώντας ότι ήξερα για τα Audi μέχρι σήμερα...
Όχι και το επικρατέστερο σενάριο όμως...
Δεν παω στο αλλο ακρο, ουτε περιμενω καποια τετοια αντιδραση σου, γιατι προφανως και δεν εγινε η Audi...Porsche σε επιπεδο πληροφορησης απο τα χειριστηρια της (παροτι ο ομιλος στον οποιο ανηκει η πρωτη, εξαγορασε την δευτερη
)
Απλως στην συνολικη οδηγικη εμπειρια, που για εμενα τουλαχιστον συμπεριλαμβανεται και ο ηχος κινητηρα, σε συνδυασμο με την απροσμενη βελτιωση που διαπιστωσα στα δυναμικα χαρακτηριστικα του TTS, και παντα με βαση το κοστος κτησης, θεωρω οτι η ψαλιδα στα συγκεκριμενα μοντελα, -δυστυχως- εχει κλεισει σε οριακο βαθμο...
Σε οτι αφορα το νεο μικρο κουπε της Audi τωρα, αυτο που τουλαχιστον μπορω να καταθεσω, ειναι οτι το νεο ΤΤ και το ΤΤS ειδικοτερα, δεν εχει αυτη την καργα φιλτραρισμενη-αποκομμενη αισθηση στο τιμονι και γενικοτερα στο μπροστινο συστημα, (παροτι αρκετα αμεσο ηδη απο την πρωτη γενια) με το σχεδον...ασυνδετο -σε σχεση με το μπροστα- πισω μερος ...
Το πισω μερος στο νεο αυτοκινητο, ειναι επισης πολυ πιο ενεργο σε γρηγορες αλλαγες κατευθυνσης, πλεον οχι μονο με lift off , αλλα απλως με πιο επιθετικο στριψιμο, χωρις παραλληλα να αφησεις το γκαζι...
Το αυτοκινητο περισσοτερο θυμιζε μια μινιατουρα R8 στις αντιδρασεις του, παρα την αισθηση που ειχαν τα προηγουμενα ΤΤ ακομα και στις ταχυτερες 4κινητες εκδοσεις τους.
Σιγουρα το μειωμενο βαρος και το νεο haldex εχουν παιξει σε ενα βαθμο τον ρολο τους, αλλα πραγματικα, εχουν διαφοροποιηθει τοσο προς το καλυτερο οι ρυθμισεις-αντιδρασεις του αμαξωματος, που εν τελει δειχνει οτι ειναι κατι διαφορετικο σε οδηγικη αισθηση απ' οτι ξερεις για ολα σχεδον τα Audi (πλην R8 φυσικα) για αυτο και το ανεφερα και πριν, οτι αξιζει πραγματικα τον κοπο, να βρεις καποια στιγμη τον χρονο, να οδηγησεις το νεο TTS...