Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#267052
morpheus έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:...ποια 718...? :shifty:

Έτσι...
Α3 και πάλι Α3... :shifty:


Aγαπητε το νεο ΤΤS δεν εχει σεδον καμμια σχεση στην οδηγικη ευχαριστηση, ουτε καν με το ΤΤ ΜΚΙΙ που ειχες...Βρες λιγο χρονο να το οδηγησεις και θα με θυμηθεις... :iconcool:

Επιτέλους πρόλαβα να σώσω κι ένα θέμα πριν μαζευτούν 20 σελίδες με άσχετα σεντόνια. Εδώ οργιάστε ελεύθερα :metalo:
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#267078
Κίκιζας . έγραψε:
morpheus έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:...ποια 718...? :shifty:

Έτσι...
Α3 και πάλι Α3... :shifty:

Aγαπητε το νεο ΤΤS δεν εχει σεδον καμμια σχεση στην οδηγικη ευχαριστηση, ουτε καν με το ΤΤ ΜΚΙΙ που ειχες...Βρες λιγο χρονο να το οδηγησεις και θα με θυμηθεις... :iconcool:

Δεν ξέρω ακριβώς πόση σχέση έχει το ΤΤmk3 με το ΤΤmk2 ή το Α3mk3... έχει όμως σίγουρα μεγαλύτερη σχέση με αυτά απ'οτι με την 718.
Φυσικά υπάρχει και το ενδεχόμενο να το οδηγήσω κάποια στιγμή (περιέργως δεν έχω τέτοια πρόθεση) και να καταπιώ τα λόγια μου εκστασιασμένος απο το οδηγοκεντρικό αποτέλεσμα ξεχνώντας ότι ήξερα για τα Audi μέχρι σήμερα...
Όχι και το επικρατέστερο σενάριο όμως...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#267405
morpheus έγραψε:
Δεν ξέρω ακριβώς πόση σχέση έχει το ΤΤmk3 με το ΤΤmk2 ή το Α3mk3... έχει όμως σίγουρα μεγαλύτερη σχέση με αυτά απ'οτι με την 718.


Ισως...Απο την αλλη βεβαια πρεπει να αναρωτηθεις και για την αλλη περιπωση, δηλαδη εαν ολο αυτο που σου εβγαζε η προηγουμενη boxster/cayman, στο βγαζει η νεα 718.

Οταν βγαζεις απο την εξισωση, εναν μοναδικο ηχο, τοσο ξεχωριστο αλλα και απολαυστικο, που ακομα και στις Boxster 20ετιας σε κανει να θες να τερματιζεις το στροφομετρο σχεδον σε καθε σχεση, μονο και μονο για να
τον ακους, η αντικατασταση του με εναν που εχει ηχητικη υποκρουση σκαλισμενου παλαιου σκαραβαιου, ειναι απιστευτα ξενερωτη, αντιφατικη (οχι για την μακρα ιστορια της Porsche, που βεβαια θα πρεπει να αναφερομαστε σε κατασκευες ανω των 40 ετων πλην της 911 για ηχητικη συγκριση, αλλα για την εξισου premium τιμη της...) σε βαθμο που πλεον να μην εχει σχεδον νοημα για τον οδηγο της το -ηδη- καταπληκτικο στησιμο, επιδοσεις και σουπερ πληροφοριακα χειριστηρια...

Δεν ξερω πως μπορω να το εξηγησω ωστε να γινει κατανοητο, καθοτι ενδεχομενως να πρεπει καποιος να ειναι αρρωστος πορσακιας...
Θα κανω ομως μια προσπαθεια, μιας και εχεις υπαρξει ευτυχης κατοχος AR...
Σε εναν αναλογικο βαθμο φυσικα, ειναι σαν συζηταμε για την 147 1.6 / 120ps , οπως την ξερουμε, και να βγαινει ενα βαρυ fl, με ευχαριστες αλλαγες σε φωτα, θυρεο, προφυλακτηρες πχ, ΑΛΛΑ και με αντικατασταση του καταπληκτικου, σε αποκριση ευστροφια ΚΑΙ φυσικα σε ηχο, twinspark, με λιγο πιο ισχυρο απο την δυνατοτερη εκδοση του 900αρη twinair (αντι 105ps) στα ιδια αλογα περιπου με την 120αρα twinspark.

Πως θα το αντιλαμβανοσουν αυτο? Φανταζομαι εχεις ακουσει την ηχητικη χροια του twinair, σε 500αρακι, ή Panda, ή και στην Mito... :tomato:

morpheus έγραψε: Φυσικά υπάρχει και το ενδεχόμενο να το οδηγήσω κάποια στιγμή (περιέργως δεν έχω τέτοια πρόθεση) και να καταπιώ τα λόγια μου εκστασιασμένος απο το οδηγοκεντρικό αποτέλεσμα ξεχνώντας ότι ήξερα για τα Audi μέχρι σήμερα...
Όχι και το επικρατέστερο σενάριο όμως...


Δεν παω στο αλλο ακρο, ουτε περιμενω καποια τετοια αντιδραση σου, γιατι προφανως και δεν εγινε η Audi...Porsche σε επιπεδο πληροφορησης απο τα χειριστηρια της (παροτι ο ομιλος στον οποιο ανηκει η πρωτη, εξαγορασε την δευτερη :lol: )
Απλως στην συνολικη οδηγικη εμπειρια, που για εμενα τουλαχιστον συμπεριλαμβανεται και ο ηχος κινητηρα, σε συνδυασμο με την απροσμενη βελτιωση που διαπιστωσα στα δυναμικα χαρακτηριστικα του TTS, και παντα με βαση το κοστος κτησης, θεωρω οτι η ψαλιδα στα συγκεκριμενα μοντελα, -δυστυχως- εχει κλεισει σε οριακο βαθμο...

Σε οτι αφορα το νεο μικρο κουπε της Audi τωρα, αυτο που τουλαχιστον μπορω να καταθεσω, ειναι οτι το νεο ΤΤ και το ΤΤS ειδικοτερα, δεν εχει αυτη την καργα φιλτραρισμενη-αποκομμενη αισθηση στο τιμονι και γενικοτερα στο μπροστινο συστημα, (παροτι αρκετα αμεσο ηδη απο την πρωτη γενια) με το σχεδον...ασυνδετο -σε σχεση με το μπροστα- πισω μερος ...

Το πισω μερος στο νεο αυτοκινητο, ειναι επισης πολυ πιο ενεργο σε γρηγορες αλλαγες κατευθυνσης, πλεον οχι μονο με lift off , αλλα απλως με πιο επιθετικο στριψιμο, χωρις παραλληλα να αφησεις το γκαζι...
Το αυτοκινητο περισσοτερο θυμιζε μια μινιατουρα R8 στις αντιδρασεις του, παρα την αισθηση που ειχαν τα προηγουμενα ΤΤ ακομα και στις ταχυτερες 4κινητες εκδοσεις τους.

Σιγουρα το μειωμενο βαρος και το νεο haldex εχουν παιξει σε ενα βαθμο τον ρολο τους, αλλα πραγματικα, εχουν διαφοροποιηθει τοσο προς το καλυτερο οι ρυθμισεις-αντιδρασεις του αμαξωματος, που εν τελει δειχνει οτι ειναι κατι διαφορετικο σε οδηγικη αισθηση απ' οτι ξερεις για ολα σχεδον τα Audi (πλην R8 φυσικα) για αυτο και το ανεφερα και πριν, οτι αξιζει πραγματικα τον κοπο, να βρεις καποια στιγμη τον χρονο, να οδηγησεις το νεο TTS... :)
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#267415 Όπου μπέχο τρέχω , που λενε στο χωριο μου
Σιγα μην το εχανε :shifty:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#267416 ...απο τι υπνο βαθυ σε ξυπνησαμε εσενα?

Καποιες στιγμες, "τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι δωρεάν και είναι ανεκτίμητα"... :iconcool:

Η συγκεκριμενη μερα ηταν και για εμενα μια απο αυτες.

Εχεις καποιο προβλημα με αυτο? Εχεις προβλημα μηπως με τα συγχαρητηρια και τις ευχαριστιες μου προς την Audi για την εκδηλωση?
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#267419 Κανενα προβλημα , απλα επιβεβαιωνομαι οτι παιρνεις σβαρνα ολα τα test drive

Οσο για το "τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι δωρεάν και είναι ανεκτίμητα", εχει άλλη ερμηνεία , δεν αναφέρεται στα τζαμπα test drive, ελεος δλδ
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#267423 Βρε . τα πιστεύεις αυτά που γράφεις ή απλώς προσπαθείς να τρολάρεις με το πιο πειστικό τρόπο...?
Τα πράγματα είναι πολύ απλά...
Κίκιζας . έγραψε:Ισως...Απο την αλλη βεβαια πρεπει να αναρωτηθεις και για την αλλη περιπωση, δηλαδη εαν ολο αυτο που σου εβγαζε η προηγουμενη boxster/cayman, στο βγαζει η νεα 718.

Δεν μίλησα ποτέ για την προηγούμενη και δεν έκανα ποτέ αντίλογο για τη γαματοσύνη των ΝΑ 981.
Η προηγούμενη όμως καλώς ή κακώς μας τελείωσε... πάμε παρακάτω... στα σημερινά δεδομένα...

Έχουμε απο τη μία λοιπόν την 718, που σε κάποιους τομείς είναι υποδεέστερη της 981 και σε κάποιους άλλους καλύτερη, άλλα συνολικά παραμένει η κορυφή στην κατηγορία...
Και απο την άλλη ένα TTS με τα ίδια "μειονεκτήματα" της 718 (2.0Τ, ήχος) και χειρότερο, απο λίγο εως πολύ, σε όλα της τα πλεονεκτήματα (στήσιμο, αμεσότητα, αίσθηση, fun factor κλπ -δεν αναφέρω καν την εμφάνιση-)...
Στην ίδια τιμή...
Και προσπαθείς να μου πεις οτι το 2ο είναι καλύτερη επιλογή ως sportscar απο το 1ο...
In what universe...? :dizzy:

Κίκιζας . έγραψε:Δεν ξερω πως μπορω να το εξηγησω ωστε να γινει κατανοητο, καθοτι ενδεχομενως να πρεπει καποιος να ειναι αρρωστος πορσακιας...
Θα κανω ομως μια προσπαθεια, μιας και εχεις υπαρξει ευτυχης κατοχος AR...
Σε εναν αναλογικο βαθμο φυσικα, ειναι σαν συζηταμε για την 147 1.6 / 120ps , οπως την ξερουμε, και να βγαινει ενα βαρυ fl, με ευχαριστες αλλαγες σε φωτα, θυρεο, προφυλακτηρες πχ, ΑΛΛΑ και με αντικατασταση του καταπληκτικου, σε αποκριση ευστροφια ΚΑΙ φυσικα σε ηχο, twinspark, με λιγο πιο ισχυρο απο την δυνατοτερη εκδοση του 900αρη twinair (αντι 105ps) στα ιδια αλογα περιπου με την 120αρα twinspark.

Την επόμενη φορά που θα προσπαθήσεις να "εξηγήσεις" κάτι που ο άλλος δεν (!) καταλαβαίνει, τουλάχιστον χρησιμοποίησε σωστό παράδειγμα...
Έχουμε 147 1.6 120ps με τον γνωστό σε ευστροφία και ήχο TS και αποφασίζει η Alfa να βγάλει βαρύ fl αντικαθιστώντας τον 1,6 με κάποιον σημαντικά δυνατότερο σε ιπποδύναμη/ροπή άλλα πιο αδιάφορο σε ήχο και λειτουργία νέο 1.2/1.4 twin-multi-whatever-air... και ταυτόχρονα προχωράει σε ευχάριστες αλλαγές (σε ένα ήδη κορυφαίο σύνολο) στην εμφάνιση, στο στήσιμο, στην αμεσότητα κλπ...
Και έρχεται ο τάδε έφη ΓΚ των 00's και λέει "τι 147 με τους ψωρο1.2/1.4 ... σε αυτά τα χρήματα/επιδόσεις αν θες σπορ χατς η επιλογή είναι Golf 1.2/1.4 tsi..." :s_wacko

Η φάση είναι τρία πουλάκια κάθονταν, το ένα αυτοκτονεί βγάζοντας τα μάτια του... πιές Μίλκο. :s_crazy

Κίκιζας . έγραψε:Απλως στην συνολικη οδηγικη εμπειρια, που για εμενα τουλαχιστον συμπεριλαμβανεται και ο ηχος κινητηρα, σε συνδυασμο με την απροσμενη βελτιωση που διαπιστωσα στα δυναμικα χαρακτηριστικα του TTS, και παντα με βαση το κοστος κτησης, θεωρω οτι η ψαλιδα στα συγκεκριμενα μοντελα, -δυστυχως- εχει κλεισει σε οριακο βαθμο...

Απο την οδηγική σου εμπειρία λοιπόν αποκόμισες πως η ψαλίδα έχει κλείσει σε οριακό βαθμό...
Άρα το ΤΤ είναι καλύτερο... :lipsealed:
Και η οδηγική σου εμπειρία προφανώς συμπεριλαμβάνει και τους -πολύ σημαντικούς για την κατηγορία- τομείς που ανέφερα παραπάνω (στήσιμο, αμεσότητα, αίσθηση, fun factor κλπ)...
Σε σχέση πάντα με την 718 Cayman...
(μην ακούσω για την 981 ξανά)

Μάϊστα...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#267433 Η τελευταία λέξη δεν χρειάζεται διαλυτικά.

Να ξέρουμε τι γράφουμε.
Άβαταρ μέλους
By nass
#267455 morpheus συμφωνώ με αυτά που λες όμως ο . λέει

Κίκιζας . έγραψε: παντα με βαση το κοστος κτησης


άρα (υποθέτω, φαντάζομαι θα γράψει 3 σελίδες για να το εξηγήσει :lol: ) ότι εννοεί ότι μπορεί βέβαια η 718 να είναι μεν (οριακά) καλύτερη (δεν την έχει οδηγήσει βέβαια, σε αντίθεση με το TTS :whistlink: ) αλλά το TTS καλύτερη αγορά -ενώ σε προηγούμενες γενιές ήταν τόσο μακριά που δεν ετίθετο θέμα καν.

Βέβαια πόση σημασία έχει το κριτήριο του κόστους σε αυτοκίνητα "γούστων" πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ, δεν το ξέρω, υποπτεύομαι καμία πρακτικά...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#267485
Κίκιζας . έγραψε:...απο τι υπνο βαθυ σε ξυπνησαμε εσενα?

Καποιες στιγμες, "τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι δωρεάν και είναι ανεκτίμητα"... :iconcool:

Η συγκεκριμενη μερα ηταν και για εμενα μια απο αυτες.

Εχεις καποιο προβλημα με αυτο? Εχεις προβλημα μηπως με τα συγχαρητηρια και τις ευχαριστιες μου προς την Audi για την εκδηλωση?


Γραψε ριβιου τι οδηγησες...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#267488 Guys...reality check. Αμφιβάλω αν το 20% των αγοραστών που σπαταλάνε 70+ χιλιάδες ευρώ σε αυτοκίνητο τους ενδιαφέρει αν το ΤΤ ή η Cayman είναι καλύτερη ή χειρότερη από το άλλο.

Αγοράζουν Cayman γιατί θέλουν Porsche.

Κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Αν είχα εκατό χιλιάρικα για αμάξι θα χτυπούσα Cayman γιατί έτσι. Στα @@ μου αν το ΤΤ είναι καλύτερο ή χειρότερο, είναι Audi...τέλος.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#267495
Nikos! έγραψε:Guys...reality check. Αμφιβάλω αν το 20% των αγοραστών που σπαταλάνε 70+ χιλιάδες ευρώ σε αυτοκίνητο τους ενδιαφέρει αν το ΤΤ ή η Cayman είναι καλύτερη ή χειρότερη από το άλλο.

Αγοράζουν Cayman γιατί θέλουν Porsche.

Κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Αν είχα εκατό χιλιάρικα για αμάξι θα χτυπούσα Cayman γιατί έτσι. Στα @@ μου αν το ΤΤ είναι καλύτερο ή χειρότερο, είναι Audi...τέλος.



20%;;;; πολύ είπες... :lol: :lol: Αμφιβάλλω αν είναι πάνω από 5%... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#267500
morpheus έγραψε: Βρε . τα πιστεύεις αυτά που γράφεις ή απλώς προσπαθείς να τρολάρεις με το πιο πειστικό τρόπο...?
Τα πράγματα είναι πολύ απλά...


Οχι και λυπαμαι αν το βλεπεις ετσι...


morpheus έγραψε:Δεν μίλησα ποτέ για την προηγούμενη και δεν έκανα ποτέ αντίλογο για τη γαματοσύνη των ΝΑ 981.
Η προηγούμενη όμως καλώς ή κακώς μας τελείωσε... πάμε παρακάτω... στα σημερινά δεδομένα...


Δεν πειραζει, μιλησα εγω, καθοτι η νεα 718 δεν προηλθε απο παρθενογεννεση. Υπαρχει δηλαδη
μια προηγουμενη κατασταση στην οποια καποιοι (ακομα και εγω που εχω κανει μερικα td ή και αλλοι φανατικοι πορσακηδες που απλως τις βλεπουν-ακουνε-διαβαζουν σε διαφορα μεσα)
Αυτο χρειαζεται να υπαρχει ως ΒΑΣΗ, για τον συλλογισμο που ακολουθει...Το οτι δεν σου αρεσει, δεν το αποδεχεσαι, το θεωρεις ισως και τρολλαρισμα(!!!) ειναι αλλη κουβεντα...

morpheus έγραψε:Έχουμε απο τη μία λοιπόν την 718, που σε κάποιους τομείς είναι υποδεέστερη της 981 και σε κάποιους άλλους καλύτερη, άλλα συνολικά παραμένει η κορυφή στην κατηγορία...


Πολυ γενικολογο, αλλα οκ, για εσενα πχ -και για πολλους αλλους στο παρον forum, απ΄οτι καταλαβα- μετραει το αποτελεσμα. Ειναι οντως ικανοτερη, γρηγοροτερη, αποτελεσματικοτερη στην κατηγορια. Αυτο δεν το αμφισβητησα ποτε.
Αμφισβητησα το συναισθημα ομως που βγαζει, οπως συναισθημα βγαζουν οι περισσοτερες ξεχωριστες κατασκευες. Και σημαντικο κομματι αυτου ειναι και ο γ@μημενος ο ηχος. Οταν αυτος απο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ -στην κατηγορια και οχι μονο- γινεται...ειρωνια του παλαιου σκαραβαιου σε premium προιον Porsche, τοτε η μπαλα εχει ηδη χαθει...
Αλλα δυστυχως συμφωνω και με τον Νικο, οτι ο αλλος βλεπει το σημα, οποτε δεν παει να βελαζει το μοτερ σαν προβατο, θα παει να το ψωνισει γιατι ειναι "πορσε"...


morpheus έγραψε:Και απο την άλλη ένα TTS με τα ίδια "μειονεκτήματα" της 718 (2.0Τ, ήχος) και χειρότερο, απο λίγο εως πολύ, σε όλα της τα πλεονεκτήματα (στήσιμο, αμεσότητα, αίσθηση, fun factor κλπ -δεν αναφέρω καν την εμφάνιση-)...
Στην ίδια τιμή...
Και προσπαθείς να μου πεις οτι το 2ο είναι καλύτερη επιλογή ως sportscar απο το 1ο...
In what universe...? :dizzy:


Εδω ειναι που το αντιλαμβανεσαι απο εντελως διαφορετικη οπτικη...Εσυ το λες αυτο περι ιδιων μειονεκτηματων...Ουτε καν χειροτερος...Ο ηχος ειναι ενας αναμενομενος σπορτιφ ηχος για 4κυλινδρο συνολο με turbo...Eιναι αρκουντως σπορτιφ. Οχι ο καλυτερος, αλλα ουτε ο χειροτερος που ειναι πλεον στις 718...
Οσο για το στησιμο, το ειπα και πριν, πλεον ειναι πραγματικα σπορ σε αισθηση, οκ μπορει να μην το πιστευεις, για αυτο και στο προτεινα, αλλα προφανως δεν σε ενδιαφερει...

morpheus έγραψε:Την επόμενη φορά που θα προσπαθήσεις να "εξηγήσεις" κάτι που ο άλλος δεν (!) καταλαβαίνει, τουλάχιστον χρησιμοποίησε σωστό παράδειγμα...
Έχουμε 147 1.6 120ps με τον γνωστό σε ευστροφία και ήχο TS και αποφασίζει η Alfa να βγάλει βαρύ fl αντικαθιστώντας τον 1,6 με κάποιον σημαντικά δυνατότερο σε ιπποδύναμη/ροπή άλλα πιο αδιάφορο σε ήχο και λειτουργία νέο 1.2/1.4 twin-multi-whatever-air... και ταυτόχρονα προχωράει σε ευχάριστες αλλαγές (σε ένα ήδη κορυφαίο σύνολο) στην εμφάνιση, στο στήσιμο, στην αμεσότητα κλπ...
Και έρχεται ο τάδε έφη ΓΚ των 00's και λέει "τι 147 με τους ψωρο1.2/1.4 ... σε αυτά τα χρήματα/επιδόσεις αν θες σπορ χατς η επιλογή είναι Golf 1.2/1.4 tsi..." :s_wacko


Απαντας με παραδειγμα το οποιο δεν συναδει με τα δικα μου λεγομενα...Θα συμφωνουσα παραυτα, εφοσον ηταν πλεον γεγονος, οτι το νεο Golf ειναι πιο οδηγοκεντρικο απο ποτε, κατι που ομως ΔΕΝ συμβαινει...
Αυτο ομως που συμβαινει -στο δικο μου παραδειγμα- ειναι οτι η AR θα παραγει εναν ηχο, -με τον twinair εννοω, που παλαιοτερα, ή σε αλλα αυτοκινητα, εαν ησουν μεσα, σχεδον σε εκανε να θελεις να κρυφτεις...
Και φυσικα δεν μιλαμε ουτε καν για Budget αυτοκινητα, τυπου Panda, που εκει τετοιες επιλογες ειναι απολυτως αναμενομενες...

morpheus έγραψε:Η φάση είναι τρία πουλάκια κάθονταν, το ένα αυτοκτονεί βγάζοντας τα μάτια του... πιές Μίλκο. :s_crazy


Οπως αγαπας...


morpheus έγραψε:Απο την οδηγική σου εμπειρία λοιπόν αποκόμισες πως η ψαλίδα έχει κλείσει σε οριακό βαθμό...
Ναι...

morpheus έγραψε:Άρα το ΤΤ είναι καλύτερο... :lipsealed:


Δεν ειπα κατι τετοιο...Αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Οταν ομως σε ενα τομεα, στο ηχητικο κομματι της ολης εμπειριας, η μια προταση σε κανει να θες να...ξερασεις, η φαση ειναι να χεσω και την εμφανιση, και το στησιμο, και το "porschness"...
Eκτος εαν καποιος δεν εχει ακουσει ποτε απο κοντα εναν 6κυλινδρο Boxer της Porsche...

P.S ...συγνωμη κιολας για το "τρολλαρισμα", αφου το βλεπεις ετσι... :whistlink:
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 14 Ιουν 2016, 11:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#267501
markvag έγραψε:
Nikos! έγραψε:Guys...reality check. Αμφιβάλω αν το 20% των αγοραστών που σπαταλάνε 70+ χιλιάδες ευρώ σε αυτοκίνητο τους ενδιαφέρει αν το ΤΤ ή η Cayman είναι καλύτερη ή χειρότερη από το άλλο.

Αγοράζουν Cayman γιατί θέλουν Porsche.

Κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Αν είχα εκατό χιλιάρικα για αμάξι θα χτυπούσα Cayman γιατί έτσι. Στα @@ μου αν το ΤΤ είναι καλύτερο ή χειρότερο, είναι Audi...τέλος.



20%;;;; πολύ είπες... :lol: :lol: Αμφιβάλλω αν είναι πάνω από 5%... :lol: :lol:


Aυτο τουλαχιστον που λεει ο Νικος, αλλα και εσυ, ειναι ειλικρινες...Και ειναι διαφορετικο, απο το να μην δεχομαστε με τιποτα το ενδεχομενο, σε ενα τομεα, η οποια κορυφαια μαρκα να τα σκατωσε big time...

P.S η 4 series δεν εχει καμμια σχεση με την κουβεντα...Οι δικες μου τουλαχιστον τοποθετησεις, πλην του παραδειγματος με AR, εχουν να κανουν αποκλειστικα με TTS vs 718...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#267510
alexandros.K έγραψε:Κανενα προβλημα , απλα επιβεβαιωνομαι οτι παιρνεις σβαρνα ολα τα test drive

Οσο για το "τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι δωρεάν και είναι ανεκτίμητα", εχει άλλη ερμηνεία , δεν αναφέρεται στα τζαμπα test drive, ελεος δλδ


Οχι δεν επιβεβαιωθηκες, γιατι ειχε και η Mercedes πριν λιγο καιρο αλλα δεν πηγα... :lol:

Εχει ερμηνεια σε οτιδηποτε δεν σου κοστιζει στην τσεπη σου...Κανενα ελεος... :whistlink:

Καλα πεσε κοιμησου τωρα παλι, μην σου χαλασουμε τον υπνο και εχεις να μας το χτυπας και αυτο μετα... :lol: