Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
αυτοι που τολμησαν να ενωσουν την αεροδυναμικη λυση της ροδας που ενοχλει την ροη του αερα, με το design ενω καταφεραν να φτιαξουν ενα μινι Pagani F,εχουν φαει την τρελη αμφισβητηση.
περιεργο που μεγαλοι μηχανικοι και δημοσιογραφοι στην Ιταλια πχ Paolo Massai εμειναν με τις καλυτερες εντυπωσεις ενω οι κλασσικοι Itagliani κοροιδευαν.
αστειο που Φερραριστι στην Ιταλια το αμαξι το σεβονται ενω ο μεσος Ιταλος λεει οτι απλα ειναι ασχημο και αρα θα ειναι αργο.
ακομα πιο αστειο να το λενε ατομα που εκθειαζουν σε design την 911. και την 458,488,speciale...που ειναι ξαναζεσταμενο φαγητο.
η πλακα θα ειναι να αρχισει αυτο το αμαξι να αφηνει οικτρα πισω τον ανταγωνισμο...
καλα ειπε ενας που αγοραζει ολα αυτα τα αυτοκινητα οτι η McLaren εναι η νεα Ferrari...
Όταν η McLaren βγάλει δικό της ατμοσφαιρικό V12 θα σκεφτούμε αν θα την βάλουμε στην ίδια κατηγορία με την Ferrari.
Κίκιζας . έγραψε:
]
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Η πλάκα είναι οτι ενώ αεροδυναμικά φαίνεται ενδιαφέρουσα ιδέα ( θυμίζει τις ματσακωνιές της φετινής YZR-M1) , αρκεί να ήταν στο χρώμα του αμαξώματος και όχι στο περίγραμμα του Ντέντπουλ
H Yamaha λεει οκ αλλά στο fairing της ->
ΥΓ το ασημί περίγραμμα είναι η βάση στήριξης, μη τη πατήσεις όπως εγώ που για λίγο κοντοστεκόμουν
λες και βάλανε roll cage στα τακάκια