Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#189466 Αλεξανδρε εκανα εντιτ το προηγουμενο μου ποστ,πατα το τελευταιο λινκ. :)

προφανως προσθεθηκε τωρα τελευταια στο διαστασιολογιο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#189479 Ναι, προφανώς καινούρια προσθήκη! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By nass
#189506 Νομίζω το σωστότερο τεστ θα ήταν με τα βασικά λάστιχα πρώτης τοποθέτησης (πχ. Corsa σε LaFerrari και P1, Cup 2 σε 918) και έναν ουδέτερο οδηγό εγνωσμένων δυνατοτήτων, είτε αγώνων (κανα Werhlein, τέτοια φάση) είτε κορυφαίο δημοσιογράφο (Tiff, Ben Collins, ΣΧ :shifty: κοκ.)

Και μόνο εναλλακτικά το ίδιο καλύτερο λάστιχο σε όλα σαν δεύτερο option.

Οχι όμως με 3 διαφορετικούς οδηγούς, δε νομίζω ότι δίνει αντικειμενικότητα στο τεστ κάτι τέτοιο.

Αλλά η ουσία είναι αυτό που είχε πει ο ., αν μετά από όλα αυτά καταλήγουμε σε διαφορές σε μια 2λεπτη πίστα της τάξης του μισού sec, επί της ουσίας δεν υπάρχει διαφορά.
Λες και οι αγοραστές αυτών των κοσμημάτων κάθονται να τη μετράνε να δουν ποιός την έχει μεγαλύτερη :lol: αυτά είναι για εμάς τους απλούς θνητούς (άντε και την αστυνομία του Ντουμπάι που πρέπει να αποφασίσει για το επόμενο όπλο της :superman: :lol: )

Επιτέλους πάντως ο Harris έκανε ένα σοβαρό τεστ και όχι τις σαχλαμάρες που βλέπαμε μέχρι τώρα :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#189536 Έχει πλάκα που βγάζετε τον οδηγό σκάρτο , αυτή τη φορά :lol:

Στο Portimao μια φορά , φάνηκε οτι P1 και LaFerrari πήγαν μέχρις ενός σημείου
γιατί μέχρι εκεί πήγαιναν, αφού την δύναμη δεν μπορούσαν να τη βάλουν κάτω .

Η P1 φάνηκε τόσο δύσκολη στα σημεία , καλά κουράγια στους ιδιοκτήτες δηλαδής, μιλάμε για χέρια.

Υπερβολικά σκληρή ανάρτηση φάνηκε στο video για αυτή τη πίστα.

Η 918 φάνηκε να περνά σαν S-Class απο ανωμαλίες που εμφανίζονταν στα άλλα 2.

Μέχρι το σημείο που το είδα. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#189669
Άβαταρ μέλους
By pik.
#189703 To συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι η γνωστη P1 με πινακιδα PI00V

αυτο το αμαξι εχει τραβηξει τα παντα ολα.
Σε αυτο εγινε η παρουσιαση στον τυπο στην Yas Marina.
Αυτο εχουν δωσει σε επιδοξους αγοραστες να οδηγησουν πριν καταθεσουν προκαταβολη.
Αυτο εχουν δωσει σε τοσες εκπομπες.
Αυτο χρησιμοποιειται και τωρα στο συγκριτικο
Αυτο φωτογραφισαν και για επισημη φωτογραφιση.

Αυτο το σασι και αυτο το αμαξι πλεον ειναι ενας θρυλος. :metalo:
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#189704
nass έγραψε:Νομίζω το σωστότερο τεστ θα ήταν με τα βασικά λάστιχα πρώτης τοποθέτησης (πχ. Corsa σε LaFerrari και P1, Cup 2 σε 918) και έναν ουδέτερο οδηγό εγνωσμένων δυνατοτήτων, είτε αγώνων (κανα Werhlein, τέτοια φάση) είτε κορυφαίο δημοσιογράφο (Tiff, Ben Collins, ΣΧ :shifty: κοκ.)
Οχι όμως με 3 διαφορετικούς οδηγούς, δε νομίζω ότι δίνει αντικειμενικότητα στο τεστ κάτι τέτοιο.


Nass το προβλημα με τα δημοσιογραφα ειναι οτι το κατα ποσο θα εξαντλησουν τις δυνατοτητες του καθε αυτοκινητου αυτου.
Κατι που σχεδον μηδενιζεις με τους δοκιμαστες μιας και θα ακουμπησουν ή θα φτασουν πολυ κοντα στο οριο τους.

οπως και με τα ελαστικα επιμενω για ιδια σε ολα τα αυτοκινητα,να σου θυμησω κατι αντιστοιχο με τα 2,5λιτρα σκουμπι και τα εβο 9,το ενα με το 070 και το αλλο με τα οχι κακα,αλλα υποδεεστερα 050.Παλι το εβο γρηγοροτερο,αλλα με ιδια ελαστικα θα ηταν ακομα μεγαλυτερη η διαφορα.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#193139
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#251368
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#251392 Ωραίο. Απόλυτο στήσιμο, θέλει χέρια.
Για πλάκα στην ευθεία έπιασε 232km/h πριν πλακωθεί στα φρένα για μερικά μέτρα.
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#254843

1.08,8 min (570S) und 1.07,2 min (675LT)
Άβαταρ μέλους
By pik.
#266865
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#268480
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#268523 Η 1η φορά που ποθώ τόσο μια McLaren νέας γενιάς. Δεν ξέρω αλλά μου άρεσε πολύ. Ίσως έπαιξε ρόλο και το όμορφο βίντεο του ΜΓ.