Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#188992
dstou έγραψε:Πάντως θα έπαιρνα το Λαφ.


+1 Atmo V12 που στροφάρει στο θεό;;;;; :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#188995
REALZEUS έγραψε:
Η LF φοράει δρομισια Corsa και τα άλλα δυο semi slicks.



Δηλαδή αυτό που δείχνουν στο βίντεο με τα ίδια ακριβώς λάστιχα είναι ψέμα?
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#189039 ...το αναφερει στο 1:18-1:35, η P1 εφοδιαστηκε με corsa για το συγκριτικο, (οπως προβλεπεται και για χρηση στο δρομο) το ιδιο και η LaFerrari που τα φοραει ετσι κι αλλιως στανταρ. Σε αντιθετη περιπτωση (δηλαδη εαν εβαζαν τα Trofeo R στην P1, που ειναι εξτρα εργοστασιακη τοποθετηση για πιστα) πιθανοτατα δεν θα συμφωνουσε η Ferrari
Η 918 εφοδιαστηκε με τα στανταρ πρωτης τοποθετησης Pilot sport cup2...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#189049 Μέχρι εκεί είδες? Για πήγαινε στο 14:25 με 14:35.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#189072 NE TI?

P1 πιο γρήγορη με τα ίδια λάστιχα και ξεβράκωμα με τα trofeo R

ΔΙΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#189079 Δεν έχω προλάβει να κάτσω να δω το βίντεο.
Αλλά θεωρείτε διαφορές οφθαλμοφανείς αυτές τις τάξεως του 0.3sec ας πούμε.
Στα μάτια μου νικητής είναι η LaFerrari γιατί "παλεύει" με ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#189080 Και γιατί δηλαδή δεν είναι στα μάτια σου νικητής η καημενούλα η 918 που παλεύει με ατμοσφαιρικό αλλά και με ΤΕΣΣΕΡΟΥΣ κυλίνδρους λιγότερους? :(
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#189081
IKE έγραψε:Και γιατί δηλαδή δεν είναι στα μάτια σου νικητής η καημενούλα η 918 που παλεύει με ατμοσφαιρικό αλλά και με ΤΕΣΣΕΡΟΥΣ κυλίνδρους λιγότερους? :(


:tomato:
Νόμιζα είναι υπερτροφοδοτούμενη η 918.
Το παίρνω πίσω.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#189083 Η 918 νικητής λοιπόν στα μάτια σου :v

REALZEUS θα μας διαφωτίσεις? Τι έγινε εδώ? ΕΧΑΣΕ Η ΦΕΡΑΡΙ? ΕΪΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ?
Άβαταρ μέλους
By pik.
#189218 Σιγα που παλευουν.
Αυτα ειναι τεχνικες επιλογες,λες και καποιος εβαλε κανόνες

Στα ματια μου η Ρ1 ειναι καλυτερη σε ολα.
Κ μετα η 918
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#189223 Λοιπόν θα παραθέσω τα στοιχεία των τελευταίων δοκιμών και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.


Supercardriver:
P1: 58.24
918: 58.47
LaF: 58.58

Hypercar5:
918: 1.18.44
LaF: 1.18.46
P1: 1.18.82

Cars:
P1: 1.53.57
918: 1.53.98
LaF: 1.54.25


Στα δύο πρώτα tests η P1 φορούσε Trofeo R, στο τελευταίο Corsa. Η 918 ήταν παντού με Cup 2 και η LF παντού με Corsa. Η διαφορά μεταξύ Corsa και Trofeo R είναι 1''/λεπτό γύρου, όπως φαίνεται και από το γυρολόγιο της Ρ1 στο τελευταίο τεστ (σε άλλο τεστ ήταν 1,5''/λεπτό, αλλά ας κρατήσουμε την πρώτη τιμή). Η διαφορά των Cup 2 από τα Corsa είναι περίπου 0,5''/λεπτό, υπέρ του Michelin. Εδώ φαίνεται πόσο ανώτερο λάστιχο είναι το Cup 2 απλά και μόνο στην ευθεία φορεμένο σε μια F12 (και η διαφορά διευρύνεται κατά πολύ στις στροφές φυσικά): http://www.roadandtrack.com/new-cars/ro ... road-test/

Αυτό λοιπόν που παρατηρώ είναι ότι στα δύο πρώτα tests όπου διεξήχθησαν από επαγγελματίες οδηγούς (ένας Βρετανός, ένας Αμερικάνος) παρόλο το μεγάλο μειονέκτημα σε λάστιχα, η LF είναι πιο γρήγορη από όσο θα περίμενε κανείς και η λογική βάσει των παραπάνω δεδομένων λέει ότι με ίδιας δυναμικότητας ελαστικά (semis δηλαδή) θα ήταν η ταχύτερη εκ των τριών. Στο τελευταίο τεστ όπου ο οδηγός δεν ήταν επαγγελματίας τα αποτελέσματα ήταν διαφορετικά. Δεν μπόρεσε να οδηγήσει την LF και την 918 στο όριο; Υπήρχε hidden british agenda? Ήταν κάποιο αυτοκίνητο πειραγμένο; Θυμίζω ότι τα δύο πρώτα tests ήταν με αυτοκίνητα πελατών, ενώ το τελευταίο με εργοστασιακά. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι υπάρχει συνωμοσία, απλά ο Harris δεν μπορεί να βγάλει το 100% από όλα τα αυτοκίνητα (θέμα εξοικίωσης, συμπάθειας σε ορισμένα οδηγικά χαρακτηριστικά κλπ), σε αντίθεση με τους άλλους δύο επαγγελματίες οδηγούς αγώνων (ο Βρετανός μάλιστα είναι και εξελικτής της McLaren...). Συνολικά πάντως μπορείς να πεις ότι οι διαφορές δυναμικότητας ανάμεσα στα τρία είναι ελάχιστες (όταν παίζεις στα εκατοστά του δευτερολέπτου :dizzy: ) και ότι ο οδηγός παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#189250
dstou έγραψε:Μέχρι εκεί είδες? Για πήγαινε στο 14:25 με 14:35.


Οχι, το ειδα ολοκληρο...Και αναφερθηκα ουσιαστηκα στα της επιλογης ελαστικων, οτι δηλαδη και η Laferrari αλλα και η P1 φορουσαν corsa. Τι αλλαζει δηλαδη στο χρονικο σημειο που αναφερεις, σε σχεση παντα με την τοποθετηση μου?

@Realzeus

Αλεξ, αν μεχρι στιγμης εχει γινει ενα "δικαιο" συγκριτικο μεταξυ αυτων των Hypercars, μαλλον ειναι αυτο του πιθηκα. Απο την στιγμη που το καθε εργοστασιο προτεινει και εχει ως πρωτη τοποθετηση τα corsa επι προκειμενου, για τα δυο απο τα τρια, αυτα χρησιμοποιησαν και στο συγκριτικο του πιθηκα.

Αρα απο πλευρας επιλογης ελαστικων, χαραξης πιστας, και γενικοτερα ολων των συνθηκων, ΠΛΗΝ της επιλογης οδηγου, δεν νομιζω οτι μπορουμε να προσαψουμε κατι...

Σε οτι αφορα τα χαρακτηριστικα, δυνατοτητες και οδηγικο προφιλ του καθε οδηγου, σε ενα βαθμο θα συμφωνησω οτι πιθανοτατα, μοιραια καποια κατασκευη -και συνηθως αυτες απο το maranello που ειναι συνηθως πιο ευαισθητες, πιο απολυτες, απαιτουν πιο ντελικατους χειρισμους σε πολυ υψηλα ορια- θα "υποτιμηθει" ελαφρως σε αποτελεσματικοτητα-χρονους.

Οταν ομως απο την αλλη, υπαρχει απο κοντα ενας Raffaele de Simone να δινει οδηγιες-συμβουλες και να κανει αναλυσεις τηλεμετριας για το ΠΩΣ θα οδηγησει ο πιθηκας το δημιουργημα τους, με σκοπο να κερδισει το καθε χαμενο δευτερολεπτο, ενω ταυτοχρονα δεν συμβαινει αυτο με τις αλλες δυο κατασκευες, αυτοματως καταριπτεται το επιχειρημα περι οδηγικου προφιλ που μπορει να μην ταιριαζει, να μην εκμεταλευεται στο επακρο τις δυνατοτητες ενος Hypercar.
Εφοσον μιλαμε για οδηγικα πολυ ικανους χειριστες, αλλα οχι βεβαιως τους εκαστοτε εξελιγκτες των συγκεκριμενων κατασκευων.

Για την ιστορια, imo το πλεον ισαξιο συγκριτικο, ωστε να εχουμε ασφαλη συμπερασματα τυπου υπερατου, αποκλειστικα σε χρονους δηλαδη πιστας, θα ηταν να φωναξει ο πιθηκας, ή ο οποιος "πιθηκας" τον καθε υπευθυνο εξελιξης του αντιστοιχου hypercar, να οδηγησει, και -με τις υπολοιπες διαδικασιες επιλογης ελαστικων, πιστας κτλ να παραμενουν ιδιες οπως στο video...- να βγαλουν μετα απο 2-3 γυρους, τον καλυτερο χρονο τους.
Κατοπιν να αλλαξουν μεταξυ τους, να βγαλουν παλι τους καλυτερους χρονους, ο καθενας τους στα 2 ανταγωνιστικα, και επειτα να βγαλουν τον μεσο ορο των 3 χρονων για το καθε hypercar...

Ετσι βεβαια τα αποτελεσματα θα ισχυαν παλι για ενα πολυ μικρο και εξωπραγματικο επιπεδο οδηγων, το οποιο ομως δεν θα ειχε καμμια σχεση με αυτο, αρκετων περισσοτερων ικανων οδηγων, στους οποιους ουσιαστικα και απευθυνονται αυτα τα Hypercars.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#189254 . αυτό που επισήμανα είναι ότι οι δύο επαγγελματίες οδηγοί έβγαλαν κάποια αποτελέσματα που δεν συνάδουν με αυτά του Harris, δεδομένου ότι στα πρώτα 2 τεστ η Ρ1 φορούσε Trofeo R. Οπότε απέδωσα στον οδηγό την διαφορά. Στην τελική λίγοι ιδιοκτήτες θα πιέσουν τόσο πολύ (αν και υπάρχουν μερικοί χεράδες, όπως ο Manuma, που τα πάνε τάπα).
Άβαταρ μέλους
By nass
#189288 O Harris πάντως λέει ξεκάθαρα ότι η 918 είναι πιο αποτελεσματική, πιο "ηλεκτρονική" ενώ αντιθέτως στη LaFerrari πρέπει να "παλεύει".
Με άλλα λόγια (συμπεραίνω), η 918 φαίνεται πιο ισορροπημένη ενώ ιδίως η LaFerrari μάλλον έχει περισσότερα άλογα απ΄όσα "σηκώνει".
Σε όλες τις μορφές motorsport τα ευκολοδήγητα και ισορροπημένα αυτοκίνητα ακόμα και αν τα νούμερα δεν τα ευννοούν είναι εν τέλει ταχύτερα από οποιοδήποτε οδηγό (άρα δε φταίει ο Harris) και νομίζω και τώρα αυτό συμβαίνει.

Οσο για τα λάστιχα: ορθώς ο Harris έβαλε λάστιχα πρώτης τοποθέτησης. Αν η Ferrari δε δίνει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο option για "Trofeo" (γιατί θέλει να της τα σκάσεις για να πάρεις πανάκριβες υπερβολές στυλ FXX) ας πρόσεχε, ούτε φταίει η Porsche που βάζει πιο ικανά λάστιχα (στο κάτω-κάτω της κοστίζουν και περισσότερο) και εννοείται ΔΕΝ πρέπει κάποια δοκιμή να βάλει και στην Porsche Corsa, με τα Cup την αγοράζει ο κόσμος (γιαυτό και τα συγκριτικά που βάζουν σε όλα τα αυτοκίνητα τα ίδια λάστιχα είναι λανθασμένα, ολοκληρωμένα προϊόντα συγκρίνεις και αυτό περιλαμβάνει και τα λάστιχα).

@Κίκιζας .
Αυτό που προτείνεις δεν έχει νόημα διότι ο κάθε επαγγελματίας οδηγός θα προτιμήσει να υποστηρίξει το "μαγαζί" του και άκρη δεν θα βγει. Παίρνεις έναν ικανό οδηγό, αν είναι και επιπέδου Stig ακόμα καλύτερα, και δοκιμάζεις όλα τα αυτοκίνητα.

(Συνεχίζω το video, έχει ενδιαφέρον)