- 22 Νοέμ 2015, 19:24
#189250
dstou έγραψε:Μέχρι εκεί είδες? Για πήγαινε στο 14:25 με 14:35.
Οχι, το ειδα ολοκληρο...Και αναφερθηκα ουσιαστηκα στα της επιλογης ελαστικων, οτι δηλαδη και η Laferrari αλλα και η P1 φορουσαν corsa. Τι αλλαζει δηλαδη στο χρονικο σημειο που αναφερεις, σε σχεση παντα με την τοποθετηση μου?
@Realzeus
Αλεξ, αν μεχρι στιγμης εχει γινει ενα "δικαιο" συγκριτικο μεταξυ αυτων των Hypercars, μαλλον ειναι αυτο του πιθηκα. Απο την στιγμη που το καθε εργοστασιο προτεινει και εχει ως πρωτη τοποθετηση τα corsa επι προκειμενου, για τα δυο απο τα τρια, αυτα χρησιμοποιησαν και στο συγκριτικο του πιθηκα.
Αρα απο πλευρας επιλογης ελαστικων, χαραξης πιστας, και γενικοτερα ολων των συνθηκων, ΠΛΗΝ της επιλογης οδηγου, δεν νομιζω οτι μπορουμε να προσαψουμε κατι...
Σε οτι αφορα τα χαρακτηριστικα, δυνατοτητες και οδηγικο προφιλ του καθε οδηγου, σε ενα βαθμο θα συμφωνησω οτι πιθανοτατα, μοιραια καποια κατασκευη -και συνηθως αυτες απο το maranello που ειναι συνηθως πιο ευαισθητες, πιο απολυτες, απαιτουν πιο ντελικατους χειρισμους σε πολυ υψηλα ορια- θα "υποτιμηθει" ελαφρως σε αποτελεσματικοτητα-χρονους.
Οταν ομως απο την αλλη, υπαρχει απο κοντα ενας Raffaele de Simone να δινει οδηγιες-συμβουλες και να κανει αναλυσεις τηλεμετριας για το ΠΩΣ θα οδηγησει ο πιθηκας το δημιουργημα τους, με σκοπο να κερδισει το καθε χαμενο δευτερολεπτο, ενω ταυτοχρονα δεν συμβαινει αυτο με τις αλλες δυο κατασκευες, αυτοματως καταριπτεται το επιχειρημα περι οδηγικου προφιλ που μπορει να μην ταιριαζει, να μην εκμεταλευεται στο επακρο τις δυνατοτητες ενος Hypercar.
Εφοσον μιλαμε για οδηγικα πολυ ικανους χειριστες, αλλα οχι βεβαιως τους εκαστοτε εξελιγκτες των συγκεκριμενων κατασκευων.
Για την ιστορια, imo το πλεον ισαξιο συγκριτικο, ωστε να εχουμε ασφαλη συμπερασματα τυπου υπερατου, αποκλειστικα σε χρονους δηλαδη πιστας, θα ηταν να φωναξει ο πιθηκας, ή ο οποιος "πιθηκας" τον καθε υπευθυνο εξελιξης του αντιστοιχου hypercar, να οδηγησει, και -με τις υπολοιπες διαδικασιες επιλογης ελαστικων, πιστας κτλ να παραμενουν ιδιες οπως στο video...- να βγαλουν μετα απο 2-3 γυρους, τον καλυτερο χρονο τους.
Κατοπιν να αλλαξουν μεταξυ τους, να βγαλουν παλι τους καλυτερους χρονους, ο καθενας τους στα 2 ανταγωνιστικα, και επειτα να βγαλουν τον μεσο ορο των 3 χρονων για το καθε hypercar...
Ετσι βεβαια τα αποτελεσματα θα ισχυαν παλι για ενα πολυ μικρο και εξωπραγματικο επιπεδο οδηγων, το οποιο ομως δεν θα ειχε καμμια σχεση με αυτο, αρκετων περισσοτερων ικανων οδηγων, στους οποιους ουσιαστικα και απευθυνονται αυτα τα Hypercars.