μικρουλι....
ακομα δεν το εχω δει,το βραδυ !!!!!!!
Στα υπόψην
Υποκλίνομαι στους γερμανοί, ευφυέστατη και αποτελεσματική η προσέγγισή τους, δίκαια κρατάνε το ρεκόρ στο ριγκ.
Εκ του αποτελέσματος η προσέγγισή τους δείχνει πολύ ψαγμένη και ισοροπημένη. Τέταρτο 'συγκριτικό' με τα άλλα δύο που με εκπλήσσει ευχάριστα.
Επισης βρισκω την τοποθετηση Τιφ εντελως επιδερμικη.
θα επαιρνα το P1 εβρυ φακινγκ ντεη
και οπτικα μου αρεσει και πιο πολυ αλλα μου δινει την εντυπωση ειναι το καλυτερο απο ολα αυτα.
Τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα.
dstou έγραψε:Καλό το 4χ4, αλλά υπάρχει και το πρόβλημα του βάρους καθώς το σοβαρό έλειμμα ισχύος. Κανένας δεν ποντάριζε ότι το 918 θα είχε κάποια τύχη απέναντι στα άλλα δύο στην πίστα.
Εκ του αποτελέσματος η προσέγγισή τους δείχνει πολύ ψαγμένη και ισοροπημένη. Τέταρτο 'συγκριτικό' με τα άλλα δύο που με εκπλήσσει ευχάριστα.
Tι εννοεις κανενας; Οι περισσοτεροι που "ξερω" (από φορουμς) το 918 περιμεναν πρωτο.
Μπήκαν στη λούμπα της ιπποδύναμης και ρίξανε πιο πίσω το σασί? Μάλλον. Αλόγατα first.
Το σίγουρο είναι οι περισσότερες δυνάμεις που τρώει το 918 σε σχέση με τα άλλα, δοθέντος του μεγαλύτερου βάρους του, εκτός και των g, άλλη μία φορά βγάζω το φέσι στους γερμανοί.Αποτελεσματικότητα first. So teutonic.
Kαι ξέφυγαν στυλιστικά από το -χρεωκοπημένο στα μάτια μου- 911. Υποκλίνομαι ξανά.
Οι άλλοι δύο έστειλαν πολυμελή συνεργεία και συμβούλους από πίσω από τα αμάξια τους για την βέλτιστη προετοιμασία και τα σχετικά φροντιστήρια στους οδηγούς, η Μάκα έχει και ειδική(?) αεροτομή για έξτρα κατωδύναμη. Ξανά 918, νέτη, σκέτη.
Πάντως θα έπαιρνα το Λαφ. Δεν μου αρέσει, αλλά είναι σίγουρα αυτό που μπορώ να ξεφορτωθώ αύριο πιο εύκολα από τα υπόλοιπα, και μάλλον σε καλύτερη τιμή. Κρίση έχουμε, μετράνε αυτά.
Tι εννοεις κανενας; Οι περισσοτεροι που "ξερω" (από φορουμς) το 918 περιμεναν πρωτο.
Πότε? Πριν 1 χρόνο κανένας. Όταν έκανε το ρεκόρ στο ριγκ, και βγήκαν και κάτι παρουσιάσεις και συγκριτικά, τότε άρχισαν να ψυλλιάζονται ότι κάτι τρέχει. Ο ίδιος ο Κρις Χάρις ήταν έντονα προβληματισμένος στην παρουσίαση του 918 για την απόδοσή του σε επίπεδο κορυφής σε σχέση με τα άλλα 2, το είπε στο βίδεο μέσα στο σπίτι του οικοδεσπότη του. Μπουλζ-άι Κρις.
☢ ☢ ☢
dstou έγραψε:Tι εννοεις κανενας; Οι περισσοτεροι που "ξερω" (από φορουμς) το 918 περιμεναν πρωτο.
Πότε? Πριν 1 χρόνο κανένας. Όταν έκανε το ρεκόρ στο ριγκ, και βγήκαν και κάτι παρουσιάσεις και συγκριτικά, τότε άρχισαν να ψυλλιάζονται ότι κάτι τρέχει. Ο ίδιος ο Κρις Χάρις ήταν έντονα προβληματισμένος στην παρουσίαση του 918 για την απόδοσή του σε επίπεδο κορυφής σε σχέση με τα άλλα 2, το είπε στο βίδεο μέσα στο σπίτι του οικοδεσπότη του. Μπουλζ-άι Κρις.
Πριν ένα χρονο την ειχε κανενας; Αυτος που "ξερω" τον Γεναρη νομιζω την παρελαβε. Είναι το θεμα ότι εχει ηλεκτροκινητήρες στους μπροστινούς τροχους που δινουν μεγιστη ροπη από χαμηλα αρα καλυπτουν καλα τις αδυναμίες των βενζινοκινητήρων. Πρεπει να δεις την τεχνολογια που εχει το κάθε αμαξι, και η 918 είναι τεχνολογικα μπροστα από τα αλλα. Το P1 είναι πολύ πισω τεχνολογικα και όχι στο ιδιο επιπεδο με τα αλλα, βασικα είναι ένα βελτιωμενο 12C.
dstou έγραψε:Κοίταγα προσεκτικά το βίδεο, και σε συγκεκριμένη στροφή πιάνει 1,8g η Μάκα, 1,7 το 918 και 1,6 το Λαφ. Και γενικά είναι ένα -δύο δέκατα κάτω το Λαφ σε σχέση με τα άλλα και σε άλλες στροφές.
Μπήκαν στη λούμπα της ιπποδύναμης και ρίξανε πιο πίσω το σασί? Μάλλον. Αλόγατα first.
Το σίγουρο είναι οι περισσότερες δυνάμεις που τρώει το 918 σε σχέση με τα άλλα, δοθέντος του μεγαλύτερου βάρους του, εκτός και των g, άλλη μία φορά βγάζω το φέσι στους γερμανοί.Αποτελεσματικότητα first. So teutonic.
Kαι ξέφυγαν στυλιστικά από το -χρεωκοπημένο στα μάτια μου- 911. Υποκλίνομαι ξανά.
Οι άλλοι δύο έστειλαν πολυμελή συνεργεία και συμβούλους από πίσω από τα αμάξια τους για την βέλτιστη προετοιμασία και τα σχετικά φροντιστήρια στους οδηγούς, η Μάκα έχει και ειδική(?) αεροτομή για έξτρα κατωδύναμη. Ξανά 918, νέτη, σκέτη.
Πάντως θα έπαιρνα το Λαφ. Δεν μου αρέσει, αλλά είναι σίγουρα αυτό που μπορώ να ξεφορτωθώ αύριο πιο εύκολα από τα υπόλοιπα, και μάλλον σε καλύτερη τιμή. Κρίση έχουμε, μετράνε αυτά.Tι εννοεις κανενας; Οι περισσοτεροι που "ξερω" (από φορουμς) το 918 περιμεναν πρωτο.
Πότε? Πριν 1 χρόνο κανένας. Όταν έκανε το ρεκόρ στο ριγκ, και βγήκαν και κάτι παρουσιάσεις και συγκριτικά, τότε άρχισαν να ψυλλιάζονται ότι κάτι τρέχει. Ο ίδιος ο Κρις Χάρις ήταν έντονα προβληματισμένος στην παρουσίαση του 918 για την απόδοσή του σε επίπεδο κορυφής σε σχέση με τα άλλα 2, το είπε στο βίδεο μέσα στο σπίτι του οικοδεσπότη του. Μπουλζ-άι Κρις.
Η LF φοράει δρομισια Corsa και τα άλλα δυο semi slicks.