Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#188326 7,5 λεπτα συμπυκνωμενης σαχλαμαρας για τα 3 κορυφαια σουπερκαρ.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#188580 υπαρχει και αλλo βιντεο...


μικρουλι.... :lol:
ακομα δεν το εχω δει,το βραδυ !!!!!!! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By nass
#188710 Να και κάτι σοβαρό (αν και υποπτεύομαι θα έχει το παντιλίκι της αρκούδας)
Στα υπόψην :)
Άβαταρ μέλους
By dstou
#188724 Τι έγινε ρε σεις? Πιο γλήγορη επιτάχυνση το 918 από το ΛΑΦ? Το παραπανίσιο βάρος και τα λιγότερα άλογα που είναι?
Υποκλίνομαι στους γερμανοί, ευφυέστατη και αποτελεσματική η προσέγγισή τους, δίκαια κρατάνε το ρεκόρ στο ριγκ.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#188832 Το 918 ειναι τετρακινητο γιαυτο εχει καλυτερη προσφυση στο ξεκινημα. Το προβλημα ειναι οτι οι ηλεκτροκινητηρες σταματανε να δουλευουνε σε μεγαλες τα ταχυτητες αρα στις μεγαλες ευθειες μενει πισω απο τα ΛαΦε & Ρ1. Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις ειναι πολυ μπροστα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#188909 Καλό το 4χ4, αλλά υπάρχει και το πρόβλημα του βάρους καθώς το σοβαρό έλειμμα ισχύος. Κανένας δεν ποντάριζε ότι το 918 θα είχε κάποια τύχη απέναντι στα άλλα δύο στην πίστα.
Εκ του αποτελέσματος η προσέγγισή τους δείχνει πολύ ψαγμένη και ισοροπημένη. Τέταρτο 'συγκριτικό' με τα άλλα δύο που με εκπλήσσει ευχάριστα.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#188916 δεν με ενθουσιαζει η 918 σε σχεση με τα άλλα δυο.
Επισης βρισκω την τοποθετηση Τιφ εντελως επιδερμικη.

θα επαιρνα το P1 εβρυ φακινγκ ντεη :inlove:
και οπτικα μου αρεσει και πιο πολυ αλλα μου δινει την εντυπωση ειναι το καλυτερο απο ολα αυτα.
Τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#188926
dstou έγραψε:Καλό το 4χ4, αλλά υπάρχει και το πρόβλημα του βάρους καθώς το σοβαρό έλειμμα ισχύος. Κανένας δεν ποντάριζε ότι το 918 θα είχε κάποια τύχη απέναντι στα άλλα δύο στην πίστα.
Εκ του αποτελέσματος η προσέγγισή τους δείχνει πολύ ψαγμένη και ισοροπημένη. Τέταρτο 'συγκριτικό' με τα άλλα δύο που με εκπλήσσει ευχάριστα.


Tι εννοεις κανενας; Οι περισσοτεροι που "ξερω" (από φορουμς) το 918 περιμεναν πρωτο.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#188937 Κοίταγα προσεκτικά το βίδεο, και σε συγκεκριμένη στροφή πιάνει 1,8g η Μάκα, 1,7 το 918 και 1,6 το Λαφ. Και γενικά είναι ένα -δύο δέκατα κάτω το Λαφ σε σχέση με τα άλλα και σε άλλες στροφές.
Μπήκαν στη λούμπα της ιπποδύναμης και ρίξανε πιο πίσω το σασί? Μάλλον. Αλόγατα first.
Το σίγουρο είναι οι περισσότερες δυνάμεις που τρώει το 918 σε σχέση με τα άλλα, δοθέντος του μεγαλύτερου βάρους του, εκτός και των g, άλλη μία φορά βγάζω το φέσι στους γερμανοί.Αποτελεσματικότητα first. So teutonic. :s_howdy
Kαι ξέφυγαν στυλιστικά από το -χρεωκοπημένο στα μάτια μου- 911. Υποκλίνομαι ξανά. :s_howdy
Οι άλλοι δύο έστειλαν πολυμελή συνεργεία και συμβούλους από πίσω από τα αμάξια τους για την βέλτιστη προετοιμασία και τα σχετικά φροντιστήρια στους οδηγούς, η Μάκα έχει και ειδική(?) αεροτομή για έξτρα κατωδύναμη. Ξανά 918, νέτη, σκέτη. :s_howdy
Πάντως θα έπαιρνα το Λαφ. Δεν μου αρέσει, αλλά είναι σίγουρα αυτό που μπορώ να ξεφορτωθώ αύριο πιο εύκολα από τα υπόλοιπα, και μάλλον σε καλύτερη τιμή. Κρίση έχουμε, μετράνε αυτά. :iconcool:

Tι εννοεις κανενας; Οι περισσοτεροι που "ξερω" (από φορουμς) το 918 περιμεναν πρωτο.

Πότε? Πριν 1 χρόνο κανένας. Όταν έκανε το ρεκόρ στο ριγκ, και βγήκαν και κάτι παρουσιάσεις και συγκριτικά, τότε άρχισαν να ψυλλιάζονται ότι κάτι τρέχει. Ο ίδιος ο Κρις Χάρις ήταν έντονα προβληματισμένος στην παρουσίαση του 918 για την απόδοσή του σε επίπεδο κορυφής σε σχέση με τα άλλα 2, το είπε στο βίδεο μέσα στο σπίτι του οικοδεσπότη του. Μπουλζ-άι Κρις. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By krom
#188950 Με λιγο tuning και τα σωστά λάστιχα θα κέρδιζε η laferrari.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#188953
dstou έγραψε:
Tι εννοεις κανενας; Οι περισσοτεροι που "ξερω" (από φορουμς) το 918 περιμεναν πρωτο.

Πότε? Πριν 1 χρόνο κανένας. Όταν έκανε το ρεκόρ στο ριγκ, και βγήκαν και κάτι παρουσιάσεις και συγκριτικά, τότε άρχισαν να ψυλλιάζονται ότι κάτι τρέχει. Ο ίδιος ο Κρις Χάρις ήταν έντονα προβληματισμένος στην παρουσίαση του 918 για την απόδοσή του σε επίπεδο κορυφής σε σχέση με τα άλλα 2, το είπε στο βίδεο μέσα στο σπίτι του οικοδεσπότη του. Μπουλζ-άι Κρις. :thumbsup:


Πριν ένα χρονο την ειχε κανενας; Αυτος που "ξερω" τον Γεναρη νομιζω την παρελαβε. Είναι το θεμα ότι εχει ηλεκτροκινητήρες στους μπροστινούς τροχους που δινουν μεγιστη ροπη από χαμηλα αρα καλυπτουν καλα τις αδυναμίες των βενζινοκινητήρων. Πρεπει να δεις την τεχνολογια που εχει το κάθε αμαξι, και η 918 είναι τεχνολογικα μπροστα από τα αλλα. Το P1 είναι πολύ πισω τεχνολογικα και όχι στο ιδιο επιπεδο με τα αλλα, βασικα είναι ένα βελτιωμενο 12C.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#188954 OK, γράψε πριν από 10-11 μήνες κανένας. Αν αυτό αλλάζει κάτι.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#188981
dstou έγραψε:Κοίταγα προσεκτικά το βίδεο, και σε συγκεκριμένη στροφή πιάνει 1,8g η Μάκα, 1,7 το 918 και 1,6 το Λαφ. Και γενικά είναι ένα -δύο δέκατα κάτω το Λαφ σε σχέση με τα άλλα και σε άλλες στροφές.
Μπήκαν στη λούμπα της ιπποδύναμης και ρίξανε πιο πίσω το σασί? Μάλλον. Αλόγατα first.
Το σίγουρο είναι οι περισσότερες δυνάμεις που τρώει το 918 σε σχέση με τα άλλα, δοθέντος του μεγαλύτερου βάρους του, εκτός και των g, άλλη μία φορά βγάζω το φέσι στους γερμανοί.Αποτελεσματικότητα first. So teutonic. :s_howdy
Kαι ξέφυγαν στυλιστικά από το -χρεωκοπημένο στα μάτια μου- 911. Υποκλίνομαι ξανά. :s_howdy
Οι άλλοι δύο έστειλαν πολυμελή συνεργεία και συμβούλους από πίσω από τα αμάξια τους για την βέλτιστη προετοιμασία και τα σχετικά φροντιστήρια στους οδηγούς, η Μάκα έχει και ειδική(?) αεροτομή για έξτρα κατωδύναμη. Ξανά 918, νέτη, σκέτη. :s_howdy
Πάντως θα έπαιρνα το Λαφ. Δεν μου αρέσει, αλλά είναι σίγουρα αυτό που μπορώ να ξεφορτωθώ αύριο πιο εύκολα από τα υπόλοιπα, και μάλλον σε καλύτερη τιμή. Κρίση έχουμε, μετράνε αυτά. :iconcool:

Tι εννοεις κανενας; Οι περισσοτεροι που "ξερω" (από φορουμς) το 918 περιμεναν πρωτο.

Πότε? Πριν 1 χρόνο κανένας. Όταν έκανε το ρεκόρ στο ριγκ, και βγήκαν και κάτι παρουσιάσεις και συγκριτικά, τότε άρχισαν να ψυλλιάζονται ότι κάτι τρέχει. Ο ίδιος ο Κρις Χάρις ήταν έντονα προβληματισμένος στην παρουσίαση του 918 για την απόδοσή του σε επίπεδο κορυφής σε σχέση με τα άλλα 2, το είπε στο βίδεο μέσα στο σπίτι του οικοδεσπότη του. Μπουλζ-άι Κρις. :thumbsup:


Η LF φοράει δρομισια Corsa και τα άλλα δυο semi slicks.