Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#551622 Στο Amanzoe είναι η παρουσίαση. Κάτσε να πω να μου στείλουν καμιά live φωτο. :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#551672 Steel platform λεει και παλι βγηκε κασονι. Βεβαια νταξει αν βαλεις διπλα κανα Q3 ή κανα Χ1 απλα εξαφανιζονται. Αλλου το RR.

< >
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#551693

:inlove:

Ένα πιο μικρό Velar.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#551772 :inlove:

Πανακριβο φανταζομαι ομως θα ειναι...επιπεδα D-Seg των υπολοιπων, ειδικα αν βαλεις ολα τα καλουδια!
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#599157 Δεν το είχα ξαναδεί. Για λόγους αεροδυναμικής μόνο ή έχει κι άλλη χρησιμότητα; Σε νέο Range Rover αυτά.ΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#599162 Εφέ.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#599209
Scotch έγραψε:Δεν το είχα ξαναδεί.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#603930
kostis20 έγραψε:Εικόνα

Εικόνα
https://www.carmagazine.co.uk/car-news/ ... /defender/
Codenamed L663, the new Defender switches from body-on-frame construction to an aluminium monocoque derived from the D7 platform of current Range Rover, Range Rover Sport and Land Rover Discovery siblings. Like those models, that also equals a switch from rigid axles to double-wishbone front suspension and Integral Link independent rear suspension, with either coil or air suspension on the 90, and air only on 110 models. However, the Defender’s platform is said to be 95 per cent new, and is dubbed D7x, denoting ‘extreme’. Land Rover says it’s the strongest, stiffest structure it’s ever engineered, with torsional rigidity of 30kNm/Degree.
Πλέον η Land Rover δεν έχει όχημα σοβαρό εκτός δρόμου. Το συγκεκριμένο βασίζεται σε πλατφόρμα SUV. Εδώ τελειώνει και η κουβέντα για το τι μπορεί να κάνει εκτός δρόμου.
Όποιος θέλει κάτι σοβαρό, θα κοιτάξει στην μεριά του Wrangler. Φυσικά, δεν μιλάμε για πανάκριβες λύσεις τύπου Mercedes G-Wagen που κι αυτό πλέον έχει μαλακώσει και είναι λιγότερο σκληροπυρηνικό.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#603939
Anonymous Founder έγραψε:Πλέον η Land Rover δεν έχει όχημα σοβαρό εκτός δρόμου. Το συγκεκριμένο βασίζεται σε πλατφόρμα SUV. Εδώ τελειώνει και η κουβέντα για το τι μπορεί να κάνει εκτός δρόμου.
Όποιος θέλει κάτι σοβαρό, θα κοιτάξει στην μεριά του Wrangler. Φυσικά, δεν μιλάμε για πανάκριβες λύσεις τύπου Mercedes G-Wagen που κι αυτό πλέον έχει μαλακώσει και είναι λιγότερο σκληροπυρηνικό.


Η πλατφόρμα αυτή είναι ελαφρύτερη και με καλύτερη ακαμψία από την προηγούμενη με πλαίσιο σκάλας. Ένα πλαίσιο σκάλας και δυο άκαμπτοι άξονες δεν λένε την πάσα αλήθεια. Τα οχήματα με αυτήν την πλατφόρμα είναι πολύ ανώτερα εκτός δρόμου από τους προκατόχους τους με το πλαίσιο σκάλας και σαφώς τα πιο ικανά Land Rover ever.

Περί Wrangler, δεν είναι και τόσο θηρίο όσο πιστεύουν κάποιοι. : https://www.youtube.com/watch?v=cis9uinQWlc