Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#603958 Υποθέτω αν είναι έτσι όπως τα λες, αρκεί μια σύγκριση του νέου με το παλιό εκτός δρόμου να δούμε ποιο είναι καλύτερο σωστά; Λογικά, το νέο θα του βάλει τα γυαλιά (θεωρώ πως τα λάστιχα θα είναι τα ίδια).
Λογικά σε λίγο καιρό θα βρεθεί ένα τέτοιο τεστ από κάποιον να το δούμε.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#603969 Ακριβώς όπως το λες. Το προηγούμενο Defender πάντως δεν μπορούσε να ακολουθήσει Disco IV (κι αυτό με αυτοφερόμενο και ανεξάρτητες) σε διαδρομή που είχαμε κάνει, όπως ούτε κι εγώ με το Disco I f/l (με πλαίσιο σκάλας και άκαμπτους μπρος-πίσω). Μαμά και τα 3, αλλά εκείνο ψήλωνε την αεροανάρτηση στους 30 πόντους (στους 23 τα άλλα 2) και έστελνε την δύναμη σε όποιους τροχούς είχαν πρόσφυση, ενώ εμείς κάναμε "διαφορικό στα ζόρικα. Εννοείται με την άνεση του αυτόματου και των ηλεκτρονικών που ήλεγχαν την ροπή, την ώρα που εμείς παίζαμε συνέχεια με το γκάζι ώστε ούτε να σπινάρουμε πολύ με τις κοντές, αλλά ούτε και να πνίξουμε το μοτέρ. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#603978 Γενικά τα Land Rover δεν εχουν αφήσει το off roading κομματι παρόλο που έχουν γίνει πολυ πιο ικανα on road. Το αντίθετο θα έλεγα, ειναι πρωτοπόρα στο να προσθέτουν επιπλέον ικανότητες χάρη στη νέα τεχνολογία. Π.χ.

https://youtu.be/ukKKzhBV8TI
Και
https://youtu.be/hYDZIDk-X1s
Γιατί πάντα μιλαμε για Land Rover και όχι ψηλωμενα station με τετρακίνηση.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#604004
mirage έγραψε:Γιατί πάντα μιλαμε για Land Rover και όχι ψηλωμενα station με τετρακίνηση.



Αυτό ακριβώς. Πολύς κόσμος που δεν πολυγνωρίζει από off roading, βλέπει τα παλιά, τετραγωνισμένα 4χ4, με άκαμπτους, σκάλα και σούστες και λέει ότι τα καινούρια δεν είναι όπως εκείνα στα δύσκολα. Σωστό, κατά το ήμισυ... Δεν είναι ίδια γιατί τα καινούρια είναι πολύ ανώτερα!!!

Τα βίντεο του mirage είναι η απόδειξη:
Στο 1ο βίντεο, στο 2:40, 6:40 αυτό ακριβώς που έλεγα πριν για το "διαφορικό" (σκάλα και άκαμπτοι και στα 2 οχήματα), ενώ σε αντιδιαστολή στο 12:15 βλέπουμε πόσο πιο εύκολα περνάει το νέο (με αυτοφερόμενο και ανεξάρτητες αναρτήσεις) χωρίς καν να ακουμπάει ο οδηγός το γκάζι ή το φρένο. Και η διαδρομή αυτή είναι μέτριας δυσκολίας και στεγνή, εγώ μιλούσα για πολύ πιο σοβαρά εμπόδια, όπου η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Στο 2ο βίντεο (7:12 και 12:20), φαίνεται πόσο πιο άνετα περνάει το καινούριο, σε σχέση με το παλιό που είναι και βελτιωμένο.

Συμπερασματικά, για μένα δεν υπάρχει κάτι καλύτερο εκτός δρόμου από τα νέα LR (προφανώς σε εργοστασιακή μορφή), εκτός αν πάμε σε μηχανήματα έργων ή στρατιωτικά οχήματα (και όχι όλα από αυτά - από εκεί που περνούσα με το Disco, ζοριζόμουν με το GD 240)... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#604030 Το βασικό θέμα είναι πως ένα αμάξι των 100Κ ευρώ (ή και των 60-70Κ για ένα defender καινούριο) δύσκολα το κακοποιείς σε σκληρό off roading (να βρει καμιά κοτρόνα, να γρατζουνιστεί από κλαδιά :lipsealed: ), ενώ ένα παλιό καλό Niva ( :inlove: ) στα @@ σου...

Προφανώς καμία σχέση σε οτιδήποτε άλλο με το defender, ούτε καν στην ίδια τάξη μεγέθους, στο μόνο πράγμα που υπερτερεί το Niva (ή κάτι αντίστοιχο, πχ Suzuki Samurai) είναι στο ότι δεν σε νοιάζει αν γρατζουνιστεί ή αν χτυπήσει πουθενά στο off roading.

Φυσικά το defender θα έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου αν δεν το φοβάσαι...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#604223 Βασικά το θέμα είναι πώς θα πας εκεί που θα κάνεις το Off road με ένα Niva πχ ...Με τι άνεση ,ταχύτητα και κυρίως ασφάλεια...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#604235
kostis20 έγραψε:Βασικά το θέμα είναι πώς θα πας εκεί που θα κάνεις το Off road με ένα Niva πχ ...Με τι άνεση ,ταχύτητα και κυρίως ασφάλεια...


:lol: Θα πας πολύ αργά και προσεκτικά! :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#604242 Πάλι δε λύνεις το θέμα της ασφάλειας βέβαια.
Προσωπικά εγώ ακόμα και με το land cruiser άντεχα μέχρι τη Παύλιανη....
Να μη πω τώρα το τι έκαιγε.
Φαντάσου το Niva πώς θα 'ναι.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Govus
#604275 Configurator για το νέο Defender (αν έχετε μικρό διάλειμμα στη δουλειά) .

(αυτό είναι στο περίπου το δικό "μου" :s_biggrin )

https://buildyour.landrover.co.uk/lr2/r ... mwPYcRKoyY
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#604378 Aρα εδώ να υπολογίζουμε στο χαλαρό 60-70 k.. :( κλαψ
Ενδιαφέρον και το 3ο κάθισμα μπροστά!! :dizzy:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#604394



Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 13 Σεπ 2019, 00:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#604398
kostis20 έγραψε:Φαντάσου το Niva πώς θα 'ναι.

< A3003 >


Αυτοκτονία προφανώς! :lol: :lol:

Εικόνα

:lol: :lol: :innocent:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#669874 Ακόμα μια επιβεβαίωση για αυτά που λέγαμε. Τι πλαίσια σκάλας και ποιοι άξονες; :svivhaha:

Άβαταρ μέλους
By 007
#670337 Το προβλημα με το καινουργιο defender δεν ειναι το κατα ποσο ειναι ικανοτερο ή οχι απο το απερχομενο μοντελο, αλλα το κατα ποσο ειναι versatile - flexible στο customisation των off road parts που ενδεχομενως να θελεις να του βαλεις με βαση τα γουστα του καθε χρηστη (π.χ. bullbars κλπ). Δυστυχως με οτι εχουμε δει ως τωρα οτι εξτρα θελεις πρεπει να πας μεσω τον επισημων αξεσουαρ τα οποια ειναι πολυ περιοριστικα.